Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+81
ciprian71
George CFR
Peter Fodor
ldh80
aris86
marius664
Katalyn
cfr500
dan tm
Andrey_tm
MRBFCRB
NIKU24
apmatei
TVlad
phnegativ
Vale
KOSTYK
Vlad
baiazid
vatmanul
rizelgeorgel2004
roseanu
M.I.C.I.
Boracik
NicuS
Czirjak Arpad
dexter23
Gabry Gabriel
Adirmvl
dan_tfg
alex.alexus.tm
boldalexandru
mureseanu_976
AndiCFR
Norbi
MariusM
Katalin4653
DUAL
mishu88
kido
bogdan.perejuc
nokia2010
Costin.H
dan_dinca
popovici
pety
cstefan
halmarius
Kriszti219
riciu
srazvi
dave
060-EA078
Teodor
Balto
Stere Serban
Costin.B
Radu Tudor
Nk11
alliens
email2bav
bostanescu gigel
Vitosa
Adrian78
Luna
cristi ar
IonutCFR2009
ravers75
kristi kkk
AlexD
Rarau
COSTACHE MIHAIL
ATM
cristi CFR
Nesebar
Ciprian
eu
Dr2005
Radu
nenuandrei
razvan - trenuri
85 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61, 62  Urmatorul
AutorMesaj
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4775
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeLun Sept 14, 2020 4:28 pm

Adrian78 a scris:
Oare TFC nu au facut putin circ ca sa se retraga de pe sectia asta stiind ca poate vor primi cadou trenurile pentru aeroport?
Ca se stie in guvernari de dreapta la Remarul a curs lapte si miere


Trenurile Gara de Nord- Aeroportul Otopeni vor fi operate de CFR Călători.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4775
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 1:42 am

Începând cu data de 21.09.2020 CFR SA va ridica restricția de viteză de 30 de km/h instituită anterior pe întreg tronsonul cf Buda - Slănic.
Limita de viteză va fi de 50 de km/h. 306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Img_2012
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Img_2013
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12483
Data de inscriere : 16/07/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 9:01 am

Ei acuma care sint explicatiile? o ridica din pix sau au lucrat pe teren si au eliminat cauzele restrictiei?
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4775
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 11:28 am

Restricția de viteză se va ridica chiar începând de astăzi de la ora 13:00.306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Img_2014
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6717
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 3:12 pm

dan tm a scris:
Ei acuma care sint explicatiile? o ridica din pix sau au lucrat pe teren si au eliminat cauzele restrictiei?
Cica au mai interpretat o data rezultatele masuratorii si nu sunt defecte asa de grave...Deci tot din pix s-a facut totul...Oare unde-i Dragos acum sa vada cum se ridica la CFR SA restrictiile din burta...Si cum TFC  a avut dreptate pana la urma...


Dr2005 a scris:
Nu se repară, dar toate defectele sunt identificate imediat ce apar. Dacă crapă o traversă pe undeva, îţi spun eu că ziua următoare deja defectul e în evidenţă. Parcă Instrucţia nr. 314 tratează întreţinerea căii.
.
Cu ce ma incanta ca defectele sunt evidentiate dar nu se iau masuri??? Ma uitam pe rapoartele AGIFER si m-am ingrozit de ce-am gasit...Uite cateva spilcuiri:

menținerea în exploatare a traverselor de lemn necorespunzătoare pe curba de după schimbătorul de cale numărul 10, starea acestora slăbind eficacitatea sistemului de prindere și permițând deplasarea spre exteriorul căii a ansamblului șină-placă metalică, sub acțiunea forțelor dinamice exercitate de materialul rulant;
ß
aprovizionarea cu cantități insuficiente de traverse de lemn normale pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparare a liniilor din HM Ciolpani;


menținerea în exploatare a schimbătoarelor de cale cu componente
și elemente geometrice care nu respectă toleranțele admise;


aprovizionarea cu cantități insuficiente de traverse de lemn speciale pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparare a aparatelor de cale din stația CFR Roșiori Nord;


starea tehnică necorespunzătoare a traverselor de lemn existente în
cale în zona imediat premergătoare ,,punctului 0” (locului în care s-a produs deraierea)

neasigurarea bazei materiale a Districtului de linii nr.7 Petroșani
cu traverse normale de lemn

-
alocarea insuficientă a resurselor umane necesare în vederea executării lucrărilor de mentenanță a infrastructurii feroviare la nivelul Districtului de linii nr.7
Petroșani
;

-
starea tehnică necorespunzătoare a traverselor de lemn din zona punctului „0” nu a asigurat fixarea șinelor de traverse, care sub acțiunea forțelor dinamice transmise de către roţile materialului
rulant au determinat deplasarea laterală a șinei de pe firul exterior, astfel încât valoarea ecartamentului a crescut peste valoarea maximă admisă de 1470 mm;
-

cantitățile de materiale și forța de muncă insuficiente realizării mentenanței infrastructurii feroviare;

înlocuirea acului curb și al contraacului drept al schimbătorului de cale nr.23 cu un alt tip de ac (ac pentru TJD) care avea altă poză a traverselor și care nu era omologat pentru acest tip de schimbător, fapt ce a avut ca rezultat montarea acestuia cu secțiunea în care s-a produs ruperea (decupajul realizat prin rabotare) poziționată pe capătul plăcii metalice, creându-se o zona concentrator de eforturi, ceea ce a favorizat ruperea

;
traversele normale de lemn, care prin starea tehnică necorespunzătoare nu permiteau strângerea tirfoanelor pentru
fixarea plăcilor metalice și împiedicarea deplasării acestora în lungul
traverselor, favorizând astfel, creșterea valorii ecartamentului căii peste valoarea maximă admisă, sub acțiunea forțelor dinamice transmise șinelor de către roţile materialului rulant
;

-
folosirea,în procesul tehnologic de executare a lucrărilor de consolidare a liniei 2 din stația CFR Dej Călători, a unor traverse normale de lemn impregnate, care în interior aveau defecte ce
nu permiteau folosirea acestora în exploatare;



Factorii care au contribuit la producerea accidentului: starea geometriei căii ale cărei elemente nu respectau toleranțele admise pentru liniile de primiri-expedieri de trenuri din stații cât și gradul de
colmatare al prismei de balast care nu asigura elasticitatea căi



-
subdimensionarea numărului de personal muncitor existent la Districtul de linii nr.1 Bucureștii Noi, personal ce are în reponsabilitate mentenanța infrastructurii feroviare în zona producerii accidentului;

-
cantități insuficiente de traverse de lemn aprovizionate la Districtul
nr.1 Bucureștii Noi pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparare a căii.



menținerea în exploatare, în zona producerii deraierii (zona km 349+819), a unor traverse normale de lemn a căror stare tehnică impunea înlocuirea acestora
;
-neasigurarea traverselor normale de lemn, necesare realizării mentenanței infrastructurii feroviare, la nivelul secției de întreținere a căii, pentru realizarea circulației trenurilor în depline condiții de siguranță


starea tehnică necorespunzătoare a traverselor speciale de lemn din cuprinsul sch. nr.21, în special pe zona inimii simple de încrucișare și în zona plăcii metalice speciale de la prima pană de la
capătul contrașinei;


întreținerea necorespunzătoare a joantei izolante nelipite de la prima joantă a schimbătorului de cale nr.21A, în cuprinsul căreia s-au constatat, traverse neburate (lăsături oarbe), prindere incompletă eclisă de lignofoliu ruptă. Această stare a condus la formarea unui prag lateral pe flancul activ al ciupercii șinei și a unui prag vertical



Existența a unei stări de defectare intermitente la macazul nr.1 de la punerea în exploatare a instalației interlocking care a condus la crearea unui mod incorect în activitatea de exploatare și mentenanță de către operatorul uman
;
2.Inexistența stabilirii și repartizării de către administratorul de infrastructură a competențelor și responsabilităților personalului propriu pentru exploatarea, intervenția și mentenanța schimbătorul de cale de tip HYDROSTAR COMBI
;
3.Aplicarea eronată a procedurii dispozitorii de conformitate referitoare la avizare, intervenția și înlăturarea deranjamentelor apărute în funcționarea instalațiilor interlocking din stația Glogovăț, de către personalul de execuție și mentenanță aflat în serviciu




existența a 6 traverse de lemn necorespunzătoare la rând,pe zona producerii deraierii,care nu mai asigurau prinderea plăcilor metalice la exteriorul curbei, permițând deplasarea acestora în sensul
creșterii ecartamentului

.
Ce sa zic CFR SA un model de intretinere, mentinere si reparare a caii de rulare...


Dr2005 a scris:
Nu cred că a calculat nimeni procentul de accidente şi incidente din vina CFR S.A. vs cele din vina OTF. Există rapoartele AGIFER, se poate face o statistică pe baza lor, dacă e cineva care n-are ce face.
Uite ca o facui si p-asta...Am analizat 118 rapoarte care au avut loc pe raza de administrare a CFR SA...In 61 de cazuri, adica 52% vina a fost a CFR SA...Un procent destul de mare, zic eu, avand in vedere ca la incidentele datorate OTF se gasesc saboti lipsa la vagoane, ruperi de pantografe, incendii sau inceputuri de incendii sau depasiri ale marcilor de siguranta din statii...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 6:09 pm

Pe majoritatea secţiilor din rapoartele AGIFER trec zeci de trenuri pe zi... dacă deraierea era exclusiv vina infrastructurii, nu deraiau mai multe? Dacă vii cu vagon supratonat pe traverse slabe, nu aş spune că e vina infrastructurii că îţi crapă traversa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6717
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 7:52 pm

Dr2005 a scris:
Pe majoritatea secţiilor din rapoartele AGIFER trec zeci de trenuri pe zi... dacă deraierea era exclusiv vina infrastructurii, nu deraiau mai multe? Dacă vii cu vagon supratonat pe traverse slabe, nu aş spune că e vina infrastructurii că îţi crapă traversa.
L-am scazut p-alea, tu nu citesti ce scrie in postarea mea...Dar am analizat doar 118 rapoarte, daca analizez mai multe procentul va creste in "favoarea" CFR SA...Ce am trecut bolduit sunt strict din cateva rapoarte AGIFER, in multe sunt aceleasi cauze...Acum sa-mi spui ca AGIFER minte, ca asta mai ramane in mintea ta.Citeste cateva rapoarte cu aceasta cauza, uite iti pun un inkul sa nu te mai obosesti sa cauti:
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_275_RI_Chitila-Chiajna_21_09_2019.pdf
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_266_RI_Dej_Triaj_20_06_2019.pdf
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_299_RI_Augustin-Racos_02_03_2019.pdf
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_301_RI_Telciu-Cosbuc_08_03_2019.pdf

Citeste-le p-astea si iti mai dau daca mai vrei...
Uite si cateva din vina OTF-ului, ca sa nu zici ca sunt contra CFR SA,dar realitatea este ca gestionarul de infrasctructura este varza la capitolul mentenanta, iar cine sustine contrariul trebuie sa-si faca un control amanuntit...
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_289_RI_Rapa_de_Jos-Monor_Gledin_26_12_2018.pdf
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_290_RI_Fetesti_29122018.pdf
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12043
Data de inscriere : 09/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 9:38 pm

Important este ca s-a ridicat restrictia de viteza pe sectia Buda - Slanic Hm... cel putin pana la prima deraiere... Laughing  Doamne Fereste !
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 9:40 pm

Când pe Axinia l-au uns DG la Infra acesta a dat ordin directorilor de sucursale să dispară toate RV.
Și au dispărut de pe tabla de RV. Dar doar formal deoarece mare parte din ele au fost mutate în limitări de viteză ca să dea bine la imaginea actualului mers de tren. V-aduceți aminte comunicatul de presă și laudele apărute pe feisbuc ? Bineintejes că botaniștii precum avem și noi câțiva pe aici pe forum au pus botul.
Acuma eu am să vă dau doar un singur exemplu. Până să vină Axinia la putere liniile directe 2 și 3 ale stației Fetești erau restricționate la 50 km/h, cum a dat nentu Costel acel ordin cum a dispărut și RV de 50 și fără să se intervină cu ceva s-a revenit la 90 km/h viteza cu care se mergea pe ele înainte să fie restricționate la 50 la oră.
Acuma dacă voi spuneți că pe linia 306 nu s-a intervenit cu nimic și s-a ridicat din nou viteza la 50 mie unul clar îmi miroase a sabotaj și dacă nu se făcea vîlvă în presă cu 30 rămânea.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12043
Data de inscriere : 09/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeMar Sept 15, 2020 9:50 pm

E ca la scoala, dupa contestatie se mareste nota finala Laughing
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 25/05/2012

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeJoi Apr 01, 2021 8:16 pm

Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4775
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeDum Apr 04, 2021 6:07 pm

https://prahovainfo.ro/actualitate/1830-calea-ferat%C4%83-ploie%C8%99ti-sl%C4%83nic,-blocat%C4%83-la-plopeni,-de-un-copac-pr%C4%83bu%C8%99it-pe-%C8%99ine.html
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4775
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeVin Mai 13, 2022 8:13 pm


Soluția este ca aceste clădiri ale gărilor și haltelor să fie administrate de consiliile locale. Acestea trebuie să fie obligate prin lege să prevadă în bugetul local sumele necesare pentru întreținerea acestora, inclusiv pentru asigurarea curățeniei și întreținerea peroanelor.
Este inadmisibil ce se întâmplă în prezent cu aceste clădiri!


http://ziarulprahova.ro/2022/05/pe-ruta-feroviara-dintre-ploiesti-si-slanic-halte-ca-dupa-bombardament/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12483
Data de inscriere : 16/07/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeVin Mai 13, 2022 10:12 pm

Crezi ca toate administratiile locale isi permit?

Pai sint statii mari in diverse satuce sau comune cu mai multe statii.
Ce opreste CFR-ul sa aiba grija de ele?

Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 224
Reputatie : 4775
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitimeVin Mai 13, 2022 11:04 pm

Eu cred că da. Își permit măcar să le întrețină.
Stațiile mari nu se justifică în sătucele mici.
Stațiile mari deservesc în general localitățile mari care dispun de resurse suficiente încât să-și permită să întrețină aceste clădiri.

Administrarea centralizată a acestor clădiri s-a dovedit a fi ineficientă.
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 60 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 60 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61, 62  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Ploiesti - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: