Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Predeal (300)

In jos 
+18
cata
c o r v i n
19jimmy84
Razvan Tudor
revenge
kristi kkk
Vitosa
Radu Tudor
Teodor
REGIOTRANS12
92Dragos
cstefan
Caravelle_Zg
Andrey_tm
MariusM
TVlad
COSTACHE MIHAIL
decward
22 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8219
Data de inscriere : 16/01/2010

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 07 Dec 2020, 12:12

Ce inseamna oare ca "le refac"? Sper sa nu le demoleze si sa le inlocuiasca cu niste mizerii standard cum au facut peste tot pe coridor. Ajunge sa le refaca hidroizolatia.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 07 Dec 2020, 13:13

Ba cred că standard ca la coridor le refac
http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100108563
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8219
Data de inscriere : 16/01/2010

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 07 Dec 2020, 13:22

Copertinele respective fac parte din ansamblul arhitectonic al garii. Au forma aceea si nu alta pentru ca asa au fost gindite de arhitect. Ca de obicei, vine un cretin de functionar din nu stiu ce fundatura/birou din minister si spune ca trebuie demolat totul si refacut de la zero.
De ce nu demoleaza si gara Predeal, in definitiv? E cam jegoasa si prea veche. 1968!? Ehee, de pe vremea lui Pazvante, facem una noua, cum se cuvine, cu termpoane, aluminiu si patratoasa ca sa fie mai usor de desenat pe calculator si mai ieftina.

Asta fac si la Gradistea. Refac un pod si, surpriza, nu au loc de gara Comana aflata la 5km distanta! E strigator la cer! Nu are unul un glonte pentru imbecilii astia?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12483
Data de inscriere : 16/07/2014

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 07 Dec 2020, 13:36

pai ce era gara in Comana? bom

tu nu vezi ca astia nu stiu de ei? proiecteaza linie noua lipita de linia veche. Ne modernizam boss facem o cladire tip Rîmnicu Vîlcea, cu iesirea din lift direct spre linie si gata.

Eeee, asa am intrebat si eu pe alt forum, de ce se construieste o cladire noua cu peretii interiori de rigips si copertina de metal afara , exacat lînga cladirea veche a garii Mintia care si ea are copertina din constructie?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23453
Data de inscriere : 05/10/2010

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian 2021, 08:40

Prima Gară din Predeal.Predeal (300) - Pagina 3 Fb_im113
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 176
Localizare : București
Reputatie : 488
Data de inscriere : 04/08/2023

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeMier 10 Ian 2024, 23:28

Iata-ma ajuns si la statia Predeal, o statie foarte interesanta din punct de vedere istoric.
Un moment important istoric al acestei statii a fost modernizarea sa din anii 60 care a cuprins constructia unei cladiri noi intr-un stil arhitectural modern care este integrat in peisajul montan. Totodata aici este localizat primul stalp de electrificare al Cailor Ferate Romane la 25KV 50HZ. Din pacate dupa anii 90 statia a intrat intr-o relativa degradare.

Am sa incep cu obisnuita descriere din capul X a statiei:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4710
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4714

Semnalele de intrare, o mica observatie pe care o am este ca semnalul de pe firul 1 are parasolarul mai lung decat semnalul de pe celalat fir.
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4711
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4712
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4713

Totodata de aici se termina modernizarea caii ferate:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4715

Pe langa unul din semnalele de intrare observam elemente specifice lor, inductorul de cale si joante bobinate:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4716
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4717

Fiind cale dubla, semnalizarea este pe partea stanga pentru unul din fire:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4718

Din nefericire timpul incepe sa isi spuna cuvantul, contragreutatea firului de contact este intr-o stare avansata de degradare:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4719
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4720

Ne continuam drumul spre statie, se poate vedea cum sina de cale ferata are imperfectiuni:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4721

Postul Trafo pentru electrificarea caii ferate, dovada este prezenta zonei neutre cu putin la iesirea statiei din predeal.
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4722

Indicator de declivitate, 0 la mie pe o distanta de 125m (daca gresesc, rog sa fiu corectat)
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4723

Elementele de imbinare a caii ferate:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4724
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4725

Privire catre Bucuresti:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4726

Nu am inteles rolul acestei traverse de ce pozitionata asa, probabil un idnicator pentru fluier sau pentru pluguri.. ?
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4727

Nici aici nu am inteles rolul patratului cu dungi galbene de pe stalpul catenarei:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4728

Cupoane de sina lasate in voia sortii:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4729

Borna kilometrica (142 + 7)
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4730

Continuam drumetia si dam de primul schimbator de cale al statiei, totodata la stanga se identifica un indicator de viteza max 50km/h in 0 metri.
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4731
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4732
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4733

Undeva langa calea ferata dam de cea ce pare a fi un telefon al CFR pentru comunicatii:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4734

Elemente ale firului de contact:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4735

Mai departe incep sa se vada si restul liniilor si dam de o alta borna kilometrica:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4737
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4736

Diverse semnale de manevra cu indicatiile specifice lor, alb lunar si albastru, pitic sau pe stalp:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4739
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4738

La un moment dat dau de ceva ce nu imi pare cunoscut deloc:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4740

Peisajul feroviar devine din ce in ce mai diversificat Smile
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4743
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4741
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4744

Marca de siguranta:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4742

O micuta casa ce pare a fi fost candva un canton:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4745

Alte elemente importante ale caii ferate:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4747

Semnalele de iesire ale statiei (Y)
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4748
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4750
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4751

Alta cladire care probabil candva a desrvit un rol in functionarea acestei statii:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4752

O vedere mai "panoramica" a statiei din ambele directii:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4754
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4753

Odata ce a sosit un tren de calatori al CFR indicatia semnalului s-a schimbat "Liber cu viteza redusa, atentie urmatorul semnal poate fi cu viteza redusa sau stabilita"
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4755
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4811
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4810

Semnalul de manevra M23 si alaturi de el un indicator privind lipsa firului de contact in abatere la stanga.
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4812

La distanta un semnal de manevra cu o forma mai dubioasa:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4813

La aproximativ 15 minute dupa plecare trenului din pozele anterioare isi fac prezenta alte doua trenuri de calatori:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4814

Zeci de traverse de lemn ce stau sa putrezeasca:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4815

Trenuri in stationare:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4816
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4817

Copertinele peroanelor sunt destul de degradate:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4818

La trecerea prin pasajul subteran am observat ceva ce parea a fi o relicva a vremurilor de mult apuse cand statia era ingrijita si nu era degrada cum este acuma. Pare a fi un munte:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4819

Cladirea garii vazuta prin mai multe unghiuri:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4821
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4820
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4822
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4823

Din nefericire lipsa intretineri duce la degradare, cum am ai zis intr-o tara civilizata nu ar fi aratat asa cladirea:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4846

Interiorul ei:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4825
Din nefericire sala de asteptare de sus era inchisa, motiv pe care nu il inteleg.
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4824
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4826
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4827
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4828

Imprejurimile garii:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4829

Intr-o tara civilizata orice tine de istorie sau este legat de trecut este prezervat pentru generatiile viitoare, din pacate nu la noi:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4830
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4831

In fine, continuam calatoria pana in capul Y al statiei:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4832

Borna kilometrica (146 + 7)
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4833

Nu in cele din urma, ajungem si la primul stalp de electrificare al Cailor Ferate Romane, care ne aminteste ca acesta a dat startul la progresul Cailor Ferate in electrificare, care a continuat in ritm alert pana in 1990 cand sa incetat orice lucrare de electrificare:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4836
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4834
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4835
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4842


Niste megafoane vechi, dumnezeu stie de cat timp nu au mai fost folosite:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4837

Semnalele de iesire (X) ale statiei:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4838

Nu am inteles rolul acestui stalp metalic albastru:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4839

Cladirea statie privita de la indepartare:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4840
Locuinte si peisajul feroviar:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4841

Alt tren de calatori sosind in Predeal al operatorului privat Regio Calatori:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4843

Bonus, statia Predeal privita noaptea:
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4845
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4844
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4910
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4911
Zapada inca neatinsa..
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4912
Predeal (300) - Pagina 3 Img_4913

Aceasta statie merita mai multa intretinere.

Astept parerile voastre auto
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 176
Localizare : București
Reputatie : 488
Data de inscriere : 04/08/2023

Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitimeVin 02 Feb 2024, 22:43

Revin cu alte poze din stația predeal noaptea:Predeal (300) - Pagina 3 20240214
Predeal (300) - Pagina 3 20240215
Predeal (300) - Pagina 3 20240216
Sus In jos
Continut sponsorizat





Predeal (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Predeal (300)   Predeal (300) - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Predeal (300)
Sus 
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile întârziate
» Electrificari de linii
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal
» M300: Un delfin inota in Gara la Predeal [2009]

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (P, R, S, Ş)-
Mergi direct la: