Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri de pe vremuri

In jos 
+49
mielutu zburator
CristyanC
gabrielcr
florin.lifticariu
spiderpc
danlascau
Razvan Tudor
cata
Horea36
dan tm
kristi kkk
DanyCfrPascani
bogdan.perejuc
Vale
Andrey_tm
The Legend
cristi CFR
Sabik
Adirmvl
Teodor
Mihay
marius_catalin84
NicuS
kasapis2007
Nesebar
Dr2005
M.I.C.I.
COSTACHE MIHAIL
@ndrey
Cont dezactivat
060-EA078
alex.alexus.tm
nokia2010
DUAL
Luna
AlexD
ldh80
Adrian78
srazvi
pannonia express
Hurricane
FeroFan97
decward
didinul
ATM
Vlad
Vitosa
IonutCFR2009
Jhonyla
53 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 43
Localizare : Arad
Reputatie : 6159
Data de inscriere : 20/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeVin 06 Mai 2011, 14:51

Orient Express in '56:
Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 OrientSexpress
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 39
Localizare : Brasov
Reputatie : 5593
Data de inscriere : 25/02/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 10:46

In pozele de pe acest topic Drescheibe Online Foren, autorul vorbeste despre un vagon de dormit Berlin - Bucuresti, care circula in 1996 cu trenul de noapte "Metropol" de la Berlin la Budapesta, iar apoi isi continua drumul spre Bucuresti cu trenul 377 "Alutus". Acest vagon a circulat dupa disparitia trenului Balt-Orient-Express, care circula tot pe ruta Berlin-Bucuresti. Mai jos se vede si un vagon 19-80 pe a carui tablita scrie "Szombathely - Bucuresti". Isi mai aminteste cineva de acest tren? Pe ce ruta circula? In ce masura se suprapunea cu Pannonia din acea vreme?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18102
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23490
Data de inscriere : 05/10/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 11:21

mitzaciobanu a scris:
In pozele de pe acest topic Drescheibe Online Foren, autorul vorbeste despre un vagon de dormit Berlin - Bucuresti, care circula in 1996 cu trenul de noapte "Metropol" de la Berlin la Budapesta, iar apoi isi continua drumul spre Bucuresti cu trenul 377 "Alutus". Acest vagon a circulat dupa disparitia trenului Balt-Orient-Express, care circula tot pe ruta Berlin-Bucuresti. Mai jos se vede si un vagon 19-80 pe a carui tablita scrie "Szombathely - Bucuresti". Isi mai aminteste cineva de acest tren? Pe ce ruta circula? In ce masura se suprapunea cu Pannonia din acea vreme?

In MT din 1999-2000 apare grupa de vagoane Bucurest Nord-Szombathely la R 372/373 MUNTENIA si un vagon cl 2 Zalaegerszeg-Bucuresti Nord..Pannonia pleca la 7.20 si soseste la 22.57 iar Muntenia pleaca la 0.20 din Buc Nord si soseste la 6.57 cu mentiunea ca MUNTENIA circula pe M200 Brasov-Fagaras-Sibiu-Vintu de Jos-Curtici
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2201
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8134
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeDum 22 Mai 2011, 13:52

Strămoșul E 41/R 741:

R 41/42: București Nord - Satu Mare/Zalău Nord

R 41/44: București Nord(22:13) - Ploiești Vest(22:57-23:00) - Brașov(0:49-0:59) - Cluj Napoca(5:29-5:42) - Dej Călători(6:29-6:41) - Jibou(7:47-7:52) - Baia Mare(8:41-8:56) - Satu Mare(9:40)
R 38: Jibou(8:06) - Zalău(8:48)
R 42/43:Satu Mare(20:20) - Baia Mare(21:08-21:23) - Jibou(22:12-22:30) - Dej Călători(23:40-23:52) - Cluj Napoca(0:36-0:48) - Brașov(5:12-5:22) - Ploiești Vest(7:10-7:13) - București Nord(7:55)
R 37: Zalău Nord(21:11) - Jibou(21:50)

Compunerea: A, B, Bc, WL(la ambele grupe)

Câteva facultative din acel an:


A 195/196(Facultativ): București Nord - Craiova

A 195: București Nord(21:00) - Craiova(23:40)
A 196: Craiova(15:50) - București Nord(18:40)

Compunerea: A, B


A 451/452(FACULTATIV): București Nord - Satu Mare

A 451: București Nord(20:20) - Ploiești Vest(21:28-21:30) - Brașov(23:51-0:03) - Cluj Napoca(5:23-5:35) - Oradea(8:17-8:32) - Satu Mare(10:56)
A 452: Satu Mare(17:17) - Oradea(20:13-20:30) - Cluj Napoca(23:34-23:46) - Brașov(5:06-5:28) - Ploiești Vest(7:40-7:42) - București Nord(8:42)

Compunerea: A, B


A 455/456(FACULTATIV): București Nord - Baia Mare

A 455: București Nord(15:30) - Ploiești Vest(16:38-16:40) - Brașov(18:47-18:59) - Sfântu Gheorghe(19:24-19:27) - Miercurea Ciuc(21:04-21:09) - Dej Călători(2:02-2:12) - Baia Mare(4:18)
A 456: Baia Mare(21:09) - Dej Călători(23?26-23:36) - Miercurea Ciuc(4:34-4:37) - Sfântu Gheorghe(5:47-5:59) - Brașov(6:31-6:43) - Ploiești Vest(8:52-8:55) - București Nord(9:58)

Compunerea: A, B


A 561/562(FACULTATIV): Brașov - Suceava/Iași/Botoșani

A 561: Brașov(23:14) - Ploiești Vest(1:18-1:20) - Ploiești Sud(1:25-1:30) - Buzău(2:20-2:25) - Focșani(3:18-3:24) - Bacău(5:06-5:17) - Pașcani(6:26-6:32) - Verești(7:06-7:11) - Suceava(7:27-7:31) - Suceava Nord(7:35)
A 664: Pașcani(6:46) - Iași(7:48)
A 535: Verești(7:18) - Botoșani(8:04)


A 562: Suceava Nord(11:00) - Suceava(11:04-11:07) - Verești(11:20-11:33) - Pașcani(12:14-12:29) - Bacău(13:35-13:41) - Focșani(15:09-15:15) - Buzău(16:14-16:17) - Ploiești Sud(17:04-17:08) - Ploiești Vest(17:13-17:15) - Brașov(19:22)
A 536: Botoșani(10:16) - Verești(11:00)
A 663: Iași(11:00) - Pașcani(12:00)


Compunerea: A, B


A 591/592(Facultativ): București Nord - Suceava Nord

A 591: București Nord(13:25) - Ploiești Sud(14:40-14:45) - Buzău(15:34-15:38) - Focșani(16:03-16:05) - Bacău(18:01-18:03) - Suceava(20:16-20:18) - Suceava Nord(20:22)
A 592: Suceava Nord(2:12) - Suceava(2:16-2:18) - Bacău(4:17-4:27) - Focșani(5:52-5:56) - Buzău(6:54-6:59) - Ploiești Sud(7:46-7:50) - București Nord(8:50)

Compunerea: A, B


A 691/692(Facultativ): București Nord - Iași

A 691: București Nord(21:00) - Ploiești Sud(22:06-22:15) - Buzău(23:04-23:11) - Focșani(23:59-0:02) - Mărășești(0:22-0:42) - Vaslui(2:49-2:59) - Iași(4:25)
A 692: Iași(10:15) - Vaslui(11:32-11:40) - Mărășești(13:40-13:54) - Focșani(14:09-14:11) - Buzău(15:11-15:13) - Ploiești Sud(16:00-16:03) - București Nord(17:08)

Compunerea: A, B


Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Vizitator
Vizitator




Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 11:18

E 41 a avut de fapt alt stramos, mi se pare ca tot prin mersul din 1988 se gaseste.
Nu am numerele dar era asa, grupa de Satu Mare circula prin Carei -Tasnad - Jibou unde se cupla cu grupa de la Baia Mare.

Estimp din Bistrita pleca un personal cu 2 vagoane pentru Bucuresti Nord care in Beclean pe Somes daca nu ma insel se atasau la personalul de la Sighetul Marmatiei pentru Cluj Napoca unde se atasau la rapidul sosit de la Jibou format din cele 2 grupe mentionate mai sus.

In fine in Teius se cuplau cu rapidul Decebal sosit de la Arad.

Mai tirziu acestea au devenit Ister si cu Maramures.

ca off topic am remarcat ca vinzatoarele de bilete nu cunosc denumirile trenurilor.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2201
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8134
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 14:21

În 1988, într-adevăr, exista combinația Decebal-Maramureș(45+41+27), resuscitată în 1995/1996(A 461+465+235).

R 45/48: București Nord(6:35) - Ploiești Vest(7:21-7:26) - Brașov(9:16-9:26) - Teiuș(12:45-12:52) - Cluj Napoca(14:19-14:29) - Dej Călători(15:16-15:28) - Jibou(16:32-16:37) - Baia Mare(17:28)
R 27(Facultativ!): Teiuș(12:55) - Alba Iulia(13:13) - Deva(14:06-14:09) - Arad(16:05)
R 41/44: Jibou(16:50) - Zalău Nord(17:18-17:21) - Satu Mare(19:25)

R 46/47: Baia Mare(7:35) - Jibou(8:23-8:41) - Dej Călători(9:49-10:01) - Cluj Napoca(10:53-11:03) - Teiuș(12:34-12:46) - Brașov(16:06-16:18) - Ploiești Vest(18:08-18:12) - București Nord(19:00)
R 42/43: Satu Mare(5:35) - Zalău Nord(7:40-7:43) - Jibou(8:12)
R 28(Facultativ!): Arad(9:10) - Deva(11:13-11:15) - Alba Iulia(12:08) - Teiuș(12:25)

Compunerea:

București - Baia Mare: A, B
București - Satu Mare: A, B, WR/WB
București - Arad: A, B

Singura grupă directă Bistrița Nord - București Nord era un personal care se atașa în Sărățel la A 432/433 Sighetu Marmației - București Nord.

În 1990/1991, R 45/46 avea doar grupa de Satu Mare(tot prin Zalău-Carei), cu nr. 30/49 - 40/39, ceva mai târziu devenind A 461/462 București - Baia Mare cu grupa 465/466 București - Satu Mare(care avea să fie desființată în 2002). În 1995, s-a încercat cumva resuscitarea combinației Decebal-Maramureș, prin apariția grupei 235/236 de Timișoara, fără succes din păcate.

Combinația Decebal-Maramureș exista de ceva ani buni.

1979/1980:

R 25: București Nord(6:55) - Ploiești Vest(7:42-7:44) - Brașov(9:27-9:39) - Teiuș(12:49-13:00) - Alba Iulia(13:18) - Deva(14:09) - Arad(16:29)
R 45/48: Teiuș(12:54) - Cluj Napoca(14:17-14:25) - Dej Călători(15:10-15:13) - Baia Mare(17:12-17:28) - Satu Mare(18:08)

R 26: Arad(9:08) - Deva(11:27) - Alba Iulia(12:17) - Teiuș(12:35-12:50) - Brașov(16:03-16:13) - Ploiești Vest(17:46-17:48) - București Nord(18:35)
R 46/47: Satu Mare(6:55) - Baia Mare(7:41-7:59) - Dej Călători(9:58-10:01) - Cluj Napoca(10:46-10:54) - Teiuș(12:18)

Compunerea:

București Nord - Arad: A, B, WR
București Nord - Satu Mare: A, B, WB
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 10/07/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeLun 01 Aug 2011, 02:47

Din cate stiu eu 41/44 nu exista deloc in Mt 1988/1989. De MT 89/90 nu stiu nimic, insa trenul cu siguranta exista in MT 1990/1991, exact sub numarul R41/44, iar apoi in 1991 a fost transformat intr-adevar in A461/464, dar pastrandu-si caracterul de tren "expres". Dupa 1992 s-a revenit la rangul de rapid (sau expres).

Pt Hurricane si cusetele Gorlitz/Bauzen - ba da, e o exprimare aiuristica a mea. Niciodata n-am reusit sa ma lamures daca vagoanele xx-50 sunt Bauzen sau Gorlitz, pentru mine sunt un totunitar, vagoane inalte cu dunga oblica (chit ca ele nu mai au dunga demult).

Ca o curiozitate, studiind Mt 1965/1966, imi rezulta ca romanii uitasera in perioada aia de conceptul de tren rapid. Toate trenurile de rang superior, fie si internationale, erau accelerate.
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6073
Data de inscriere : 27/04/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeLun 01 Aug 2011, 15:18

Pana prin 2000 la CFR era un singur tip de vagon cuseta, respectiv 59-50 fabricat la VEB Waggonbau Gorlitz (R.D.G.) in 1983, deci vagonul este un Gorlitz.
Se identifica usor prin:
acoperisul mai inalt, de tip ogival, care era tipic pentru productia din DDR
aerisirile de la baie de pe acoperis
grila de aerisire de pe culoar
boghiuri tip Gorlitz Va

Un Bauzen era un vagon de dormit seria 71-70 ajuns la CFR in 1991.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2201
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8134
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeMar 02 Aug 2011, 00:19

ATM a scris:
Din cate stiu eu 41/44 nu exista deloc in Mt 1988/1989. De MT 89/90 nu stiu nimic, insa trenul cu siguranta exista in MT 1990/1991, exact sub numarul R41/44, iar apoi in 1991 a fost transformat intr-adevar in A461/464, dar pastrandu-si caracterul de tren "expres". Dupa 1992 s-a revenit la rangul de rapid (sau expres).

Într-adevăr, 41/44 nu a fost în MT 1988/1989, dar nici în 1989/1990. Singurele trenuri de noapte de atunci spre Satu Mare și Baia MAre erau acceleratele clasice(421 și 425) plus cele două facultative menționate mai sus(451 și 455), singurul tren de zi pentru Satu Mare fiind rapidul "Maramureș"(45.48/46.47 București - Baia Mare, cu grupa 41.44/42.43 de Satu Mare). În 1994, E 41 deja nu mai era. A reapărut în MT 1995/1996 astfel:

E 41/44: București Nord(21:50) - Ploiești Vest(22:31-22:33) - Predeal(23:44-23:51) - Brașov(0:20-0:28) - Dej Călători(4:52-5:04) - Jibou(6:10-6:17) - Baia Mare(7:03-7:23) - Satu Mare(8:15)
C 4362: Jibou(6:32) - Zalău Nord(7:24)

E 42/43: Satu Mare(21:20) - Baia Mare(22:16-22:41) - Jibou(23:26-23:46) - Dej Călători(0:53-1:05) - Brașov(5:34-5:44) - Predeal(6:15-6:21) - Ploiești Vest(7:30-7:34) - București Nord(8:15)
E 49: Zalău Nord(22:52) - Jibou(23:21)

Compunerea:

București Nord - Satu Mare: Bc, WL
București Nord - Zalău Nord: Bc, WL
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Vizitator
Vizitator




Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeMar 02 Aug 2011, 12:58

Cind am scris 1988 am gresit, de fapt acum am in fata mersul 84/85.

R 42/43 Satu Mare 05.43-Carei 06.16-06.30 -Tasnad 06.53- Sarmasag 07.23-07.25- Zalau )7.44-07.46-Jibou sos 08.13
R 46/47 Rapid Maramures Baia Mare 07.38 Jibou 08.28 pl. 08.42 Dej Calatori 09.49-09.59 Cluj Napoca 10.43

C 4371 Bistrita 07.15 - Beclean pe Somes 08.03 (nota de subsol 8, Are in compunere 2 vag. directe cu regim de rezervare Bistrita -Bucuresti Nord tr 4243/46/47/28)

P 4242/4243 Circula de la Sighetul Marmatiei, Beclean pe Somes 08.50-09.00 (opreste in Coldau, Reteag, Dej, Dej Calatori 09.26 - 09.32 Gherla) Cluj Napoca 10.24 (nota de subsol De la Beclean pe Somes la Cluj Napoca are in compunere 2 vag. cu regim de rezervare Bistrita -Bucuresti Nord de la tr. 4371 pentru tr. 47/46/28)

R 47/46 Cluj Napoca pl. 10.51 Razboieni 11.59-12.09 -Teius sos 12.34.

R 28 Rapid\Decebal Arad 09.12 Radna09.37- Deva 11.18-11.29 -Simeria 11.28-11.38 - Alba Iulia 12.19 - Teius 12.38- 13-01 Blaj 13.19-13.20 Medias 13.51-13.54 -Sighisoara 14.21-14.24 Brasov16.07-16.17 Predeal 16.43-16.48 Ploiesti Vest 17.53 -17.58-Bucuresti Nord 18.42

Observ ca nu erau statiile Bistrita Nord nici Zalau Nord
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeMar 06 Sept 2011, 12:09

Cele mai rapide trenuri din Romania, conform "MT 1988/1989":

-R 15 "Traian" Bucuresti Nord- Timisoara Nord
Compunere: 1,2, WR. Oprea numai in: Rosiori Nord, Craiova, Filiasi, Balota, Drobeta-Turnu-Severin, Orsova, Baile Herculane, Caransebes si
Lugoj. Plecare: 14.10, sosire 21.55
Timpi de mers: Bucuresti Nord- Craiova: 2 h si 30 minute, Bucuresti Nord- Timisoara Nord: 7 h si 45 minute

-R 25 "Carpati" Bucuresti Nord- WarszawaWsch (tren international)
Compunere: 1,2, WR, vagon de dormit si vagon cuseta.
Oprea in: Ploiesti Vest, Predeal, Brasov, Sercaia, Fagaras, Sibiu, Sebes-Alba, Vintu de Jos, Simeria, Deva, Arad, Curtici, etc.
Plecare: 0.45, sosire 7.14 (a doua zi)
Timpi de mers: Bucuresti Nord- Brasov: 2 h si 38 minute, Bucuresti Nord- Sibiu: 5 h si 14 minute, Bucuresti Nord- Arad: 9 h si 49 minute.

-R 35 "Transilvania" Bucuresti Nord- Cluj Napoca- Oradea
Compunere: 1,2, WR
Oprea in: Ploiesti Vest, Sinaia, Predeal, Brasov, Sighisoara, Medias, Copsa Mica, Blaj, Teius, Razboieni, Campia Turzii, Cluj-Napoca, Huedin.
Plecare: 13.05, sosire 22.54
Timpi de mers: Bucuresti Nord- Brasov: 2 h si 41 minute, Bucuresti Nord- Cluj Napoca 7 h si 25 minute, Bucuresti Nord- Oradea: 9 h si 49
minute.

-R 55 "Bucovina" Bucuresti Nord- Suceava Nord
Compunere: 1,2, WR
Oprea in: Ploiesti Sud, Buzau, Focsani, Adjud, Bacau, Roman, Pascani, Veresti, Suceava.
Plecare: 16.35, sosire 22.16
Timpi de mers: Bucuresti Nord- Bacau: 3 h si 39 minute, Bucuresti Nord- Suceava Nord: 5 h si 41 minute

-R 65 "Moldova" Bucuresti Nord- Iasi
Compunere: 1,2, WR
OPrea in: Ploiesti Sud, Buzau, Focsani, Marasesti, Tecuci Nord h., Barlad, Crasna, Vaslui, Barnova, Nicolina.
Timpi de mers: Bucuresti Nord- Iasi: 5 h si 48 minute
Plecare: 17.10, sosire 22.58

-R 77 Bucuresti Nord- Galati
Compunere: 1,2, vagon-bar.
Oprea in: Ploiesti Sud, Buzau si Braila.
Plecare: 13.40, sosire 16.54
Timpi de mers: 3 h si 14 minute

-R 89 "Tomis" Bucuresti Nord- Constanta
Compunere: 1,2, WR
Circula fara oprire.
Plecare: 7.00, sosire 9.47
Timp de mers: 2 h si 47 minute
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6397
Reputatie : 12078
Data de inscriere : 09/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeMar 06 Sept 2011, 15:04

În Mersul Trenurilor 1994/1995:

R 75 „Dunarea”
Bucuresti Nord (15:10) - Ploiesti Sud (15:49 - 15:52) - Buzau (16:43 - 16:45) - Braila (17:54 - 17:56) - Galati (18:26)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Timp de mers: 3h09min
Viteza medie: 82,4 km/h

În Mersul Trenurilor 1995/1996:

IC 973
Bucuresti Nord Gr. A (17:45) - Braila (20:14 - 20:16) - Galati (20:46)
--------------------------------------------------------------------------------
Timp de mers: 2h59min
Viteza medie: 87 km/h

În Mersul Trenurilor 1996/1997:

IC 971
Bucuresti Nord Gr. A (17:49) - Braila (20:15 - 20:18) - Galati (20:49)
--------------------------------------------------------------------------------
Timp de mers: 2h57min
Viteza medie: 88 km/h
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2201
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8134
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeVin 09 Sept 2011, 19:20

1994/1995:

E 13 "Timișoara Expres":

Clasa 1, Clasa 2
București Nord(14:30) - Craiova(16:49-17:02) - Balota(18:13-18:18) - Drobeta Turnu Severin(18:41-18:44) - Băile Herculane(19:28-19:30) - Timișoara Nord(21:50)

Timpi de mers: 6h57min
Viteza medie: 76,67 km/h

1995/1996:

IC 913:
Clasa 1, Clasa 2, WR, DPost
București Nord(15:20) - Craiova(17:28-17:31) - Balota(18:32-18:37) - Drobeta Turnu Severin(18:57-18:59) - Timișoara Nord(21:50)

Timpi de mers: 6h20min
Viteza medie: 84,15 km/h

1996/1997:

IC 591:
Clasa 1, Clasa 2, WR, DPost
București Nord(15:20) - Craiova(17:25-17:28) - Balota(18:29-18:34) - Drobeta Turnu Severin(18:57-18:59) - Băile Herculane(19:39-19:41) - Timișoara Nord(21:50)

Timpi de mers: 6h15
Viteza medie: 85,28 km/h

***

A 315:
București Nord(13:10) - Oradea(23:11)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Opriri: Ploiești Vest, Câmpina, Sinaia, Bușteni, Predeal, Brașov, Sighișoara, Mediaș, Copșa Mică, Blaj, Teiuș, Războieni, Câmpia Turzii, Cluj-Napoca, Huedin, Piatra Craiului, Aleșd
Timpi de mers(în total): 9h55min
Viteza medie: 65,54 km/h

R 315:
București Nord(13:00) - Oradea(23:22)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Opriri: Periș, Ploiești Vest, Câmpina, Sinaia, Bușteni, Predeal, Brașov, Sighișoara, Mediaș, Copșa Mică, Blaj, Teiuș, Războieni, Câmpia Turzii, Cluj-Napoca, Huedin, Aleșd
Timpi de mers: 9h24min
Viteza medie: 69,14 km/h

R 631:
București Nord(13:00) - Oradea(23:33)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Opriri: Ploiești Vest, Câmpina, Sinaia, Bușteni, Predeal, Brașov, Sighișoara, Mediaș, Copșa Mică, Blaj, Teiuș, Războieni, Câmpia Turzii, Cluj-Napoca, Huedin, Aleșd
Timpi de mers: 9h35min
Viteza medie: 67,82 km/h

***

A 523:
București Nord(15:55) - Suceava Nord(21:48)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Opriri: Ploiești Sud, Mizil, Buzău, Râmnicu Sărat, Focșani, Mărășești, Adjud, Bacău, Roman, Pașcani, Dolhasca, Verești, Suceava
Timpi de mers: 5h19min
Viteza medie: 84,63 km/h

R 525:
București Nord(16:00) - Suceava Nord(22:10)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Timpi de mers: 5h31min
Viteza medie: 81,57 km/h

R 653:
București Nord(15:35) - Suceava Nord(21:50)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Timpi de mers: 5h41min
Viteza medie: 79,17 km/h

***

R 65 Moldova:
București Nord(17:20) - Iași(23:16)
Clasa 1, Clasa 2, WR
Opriri: Ploiești Sud, Buzău, Focșani, Mărășești, Tecuci Nord hc, Bârlad, Vaslui, Bârnova, Nicolina
Timpi de mers: 5h07min
Viteza medie: 79,15 km/h

R 625:
București Nord(17:20) - Iași(23:11)
Clasa 1, Clasa 2
Opriri: Ploiești Sud, Buzău, Râmnicu Sărat, Focșani, Mărășești, Tecuci Nord hc, Bârlad, Vaslui, Bârnova, Nicolina
Timpi de mers: 5h 09min
Viteza medie: 78,64 km/h

R 761:
București Nord(17:10) - Iași(22:50)
Clasa 1, Clasa 2
Opriri: Urziceni, Făurei, Tecuci, Bârlad, Vaslui, Bârnova, Nicolina
Timpi de mers: 5h24min
Viteza medie: 83,51 km/h
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8503
Data de inscriere : 09/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeVin 09 Sept 2011, 19:34

Stau si ma uit la acesti timpi de parcurs si inca ma intreb daca sunt obtinuti in Romania.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8114
Data de inscriere : 18/03/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitimeSam 10 Sept 2011, 15:57

Ceva despre trenurile pe ruta Petrosani - Bucuresti si Petrosani - Craiova, Petrosani - Deva, Petrosani - Lupeni stie cineva ? Sunt curios ce trenuri erau, ce compunere si timpi aveau. Din ce imi amintesc parca exista si personal direct din Petrosani pana la Bucuresti. Insa eram mult prea mic ca sa imi amintesc si timpii de mers ori frecventa trenurilor.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Trenuri de pe vremuri
Sus 
Pagina 3 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023
» Informatii generale despre RegioCalatori

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-
Mergi direct la: