Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Sam 17 Oct 2015, 12:12
A venit toamna ...
55 venita cu RE 9161,36 va pleca cu R 9164 inapoi la Caransebes.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 06 Noi 2015, 12:54
R 9164 cu o compunere interesanta,20-54 de Timisoara si 21-70 de Bucuresti
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22200 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Dum 03 Ian 2016, 17:24
Si daca era 01.01.2016 atunci e Resita Sud!
_________________
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6340 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11474 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Joi 03 Mar 2016, 11:30
Intradevar, foarte frumos renovata aceasta gara, cu respectarea stilului arhitectonic!
In 1990 tot 5 linii aveea (inclusiv cea infundata) ?
Intreb asta, deoarece atunci aparea statie de domiciliul si probabil si revizie vagoane calatori Resita Sud! Ori pe 5 linii nu stiu unde si cum ar fi incaput aceea statie de domiciliul si revizie vagoane calatori!
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12484 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Joi 03 Mar 2016, 12:17
Parca nu era linie infundata in Resita Sud. Acolo era o magazie de marfuri unde pe vremuri se manevra vagonul de bagaje sosit de la Timisoara Nord cu electrica trenului sosit de la Caransebes sau Poarta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20084 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24831 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Joi 03 Mar 2016, 14:51
dan tm a scris:
sosit de la Caransebes sau Poarta.
Poarta?
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12484 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Joi 03 Mar 2016, 15:01
Da, pe vremea aceea erau personale de la Poarta la Resita Sud.
Dar se manevrau vagoanele de bagaj de la Timisoara cu electrica sosita pe 915 pina la magazie, puneau o tabla mare intre magazie si vagon si descarcau, acolo in Resita Sud nu erau electrocare ca in garile mari.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Joi 03 Mar 2016, 23:44
Tot timpul a fost linie infundata la Resita Sud.Nu se folosea prea des,ca la magazia de care zice Dan era acces si de la linia 1 si de la infundata.Tin minte ca a stat odata un vagon de Bucuresti vreun an de zile pe ea,pina l-au trimis la reparat,oricum asta era pe vremea odiosului. Erau 5 linii inainte,cu modernizarea asta s-au redus la 4 si una infundata.Statie de domiciliu nu a fost,revizie de vagoane ...era o baraca unde stateau ciocanarii si femeia de serviciu,unde este acum birtul de linga Birzava
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12484 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 04 Mar 2016, 08:15
Inseamna ca fiind in spatele magaziei nu am vazut linia infundata.
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 67 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6603 Data de inscriere : 21/02/2010
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Sam 05 Mar 2016, 22:53
Resita Sud era capat de linie doar pentru trenurile de calatori. Un fir al caii ferate (neelectrificat) mergea mai departe pe malul Barzavei, traversa strada ce venea de la Cinema Cultural, in dreptul podului metalic si intra in CSR dupa care se ramifica si la UCMR traversand Barzava pe un pod metalic, linia din CSR mergea mai departe pana la un triaj si o gara (Palatul CFU).Am vazut carti postale vechi cu gara Flacara, peste drum de Universalul vechi, care a rezistat pana prin anii 70 cand a fost demolata si pe locul ei s-a construit Blooming-ul la CSR. Era un comentariu in care se spunea ca la gara Flacara ajungeau trenurile de calatori ( probabil cu muncitorii de la CSR si UCMR). Are dreptate si Dan, prin anii 80 circula un tren de la Poarta la Resita Sud mai mult cu navetisti.
Aici se ramifica calea ferata cam in capatul Halei Motoare Diesel din cate imi mai amintesc:
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Lun 14 Mar 2016, 23:24
In prima poza este vechea fabrica de masini,peste care s-a construit sectia mecanica grea in anii 60 si abia dupa aceea fabrica veche s-a demolat.Podul care se vede in cea de a doua poza exista si acum,este intrarea care se face in fabrica in dreptul fostei sectii motoare diesel. O poza veche cu gara Resita sud,se observa ca linia este incalecata,pe linia de 900 mm circulau locomotivele fabricii pina la Ocna de Fier.
Linia de 900 mm s-a demontat tot in anii 60.
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 67 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6603 Data de inscriere : 21/02/2010
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Lun 14 Mar 2016, 23:57
Wow ce imagine. Nu credeam ca exista asa ceva. Multumesc mult! Legat de Ocna de Fier prin 1983-1984 am mai prins funicularele care faceau legatura intre Bocsa si Ocna de Fier.Ceva imagini ?!
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12484 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Mar 15 Mar 2016, 08:03
Linia era incalecata de la Bocsa? Parca am vazut undeva o pza cu calea incalecata si era data ca fiind Bocsa.
Cind s-au demontat funicularele de la Bocsa? Le-am prin s si eu prin anii 80.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Mar 15 Mar 2016, 10:18
Mina de la Ocna de Fier s-a inchis imediat dupa revolutie,funicularul a fost apoi furat si dus la fier vechi ..in timp.Mai se vad stilpii si statia de descarcare in Bocsa.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 29 Apr 2016, 14:02
Marfar TMK prin Resita Sud,dubla tractiune la un tren cu fier vechi.