| | Reşita Sud (915) | |
|
+18traian Andrey_tm kristi kkk cristi CFR Adrian78 Antal Bobby_TM Vlad Dr2005 Radu Tudor AndiCFR FeroFan97 TVlad Vitosa DUAL Nesebar cata_lin Amiralul 22 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Reşita Sud (915) Mar 25 Ian 2011, 12:08 | |
| |
| | | cata_lin
Numarul mesajelor : 12 Localizare : Timisoara Reputatie : 4894 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Resita Sud - 26 martie 2011 Sam 26 Mar 2011, 14:37 | |
| Gara Resita Sud intr-o zi de sambata (26 martie 2011). In gara era tras la linie un tren interesant : avea locomotive la ambele capete, la un capat erau vagoane etajate, la celalalt erau 3 vagoane noi, cu aer conditionat, aifsaj electronic pe care scria "R695". Imagini din capatul dinspre Resita Nord: Vedere spre directia Caransebes: Si acum capatul celalalt: Din gara Resita Sud se termina linia electrificata si calea ferata continua in oras spre partea industriala. Vedere spre continuarea liniei cu partea industriala, linie ne-electrificata. Vedere cu funicularul care vine din cariera de pe Valea Domanului Candva, dupa Resita Sud mai era o gara, Gara Flacara unde coborau muncitorii de la CSR, UCMR. Linia mai mergea ca linie industriala in sus in oras, pana la aproape de cantonul Minda (in drumul sprelocalitatea Valiug si staiunea de schi Semenic). Cand se facea otel la Resita, pe linia industriala circulau trenuri cu vagoane speciale de carat metall topit, aratau ca niste clopote cu gura in sus (oarecum functionau pe principiul vagonetilor de mina). In rest, o gara capat de linie intr-un oras ajuns si el la capat de linie din punct de vedere al dezvoltarii industriale, cel putin asa se prezinta acum. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Sam 26 Mar 2011, 22:36 | |
| cata_lin zice: ''In rest, o gara capat de linie intr-un oras ajuns si el la capat de linie din punct de vedere al dezvoltarii industriale, cel putin asa se prezinta acum.'' Trebuia sa vina un timisorean sa ne spuna ce amariti sintem,parca noi nu stiam! Trenul din gara are atasate vagoanele de la rapid care merg la Caransebes pentru curatenie,se intorc seara ca sa plece la Bucuresti. Pe liniile industriale din Resita circula trenuri de vreo 140 de ani,vagoanele de care vorbesti transporta zgura topita sus la halda de zgura si in prezent. Mai sus de cartierul Stavila liniile au fost scoase recent... face parte din binefacerile noului capitalism romanesc ... Felicitari pentru poze,sint reusite! |
| | | cata_lin
Numarul mesajelor : 12 Localizare : Timisoara Reputatie : 4894 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Resita Dum 27 Mar 2011, 08:46 | |
| Salut Amiralule! Nu spune un timisorean asta, si eu sunt din zona si ma doare sa spun lucrurilor pe nume. Timisoara e doar locatia de moment. Am locuit 8 ani si in Oravita, am asistat la realitatile de acolo, la degradarea liniei istorice; nu pot spune ca e super fain si ca lumea sa vina, nu va regreta. E o situatie generala indiferent de marimea garii. Inainte de '89 am locuit cativa ani la Valiug, si copil fiind eram fascinat de trenurile din Resita. Mai ales de vagoanele alea ciudate in care tu spui ca se transporta zgura. Mereu ma intrebam de ce mergem la Valiug cu masina si nu cu trenul Daca ai poze cu CFI Resita, ar trebui facut un topic despre asta, se pierd lucrurile altfel. Numa' bine! |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 05 Aug 2011, 20:34 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 05 Aug 2011, 21:30 | |
| E cam lung sa fie doar grupa de Bucuresti, nu cumva e si grupa de Mangalia? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22200 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 05 Aug 2011, 21:40 | |
| - dan tm a scris:
- E cam lung sa fie doar grupa de Bucuresti, nu cumva e si grupa de Mangalia?
Exact sunt ambele Rapide ce ajung in Resita . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13083 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 05 Aug 2011, 23:13 | |
| da primele 3 dintre vagoanele modernizate sunt grupa de resita a lui 992.. asa ceva pot face si la Hunedoara pentru o legatura spre Bucuresti. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13905 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Sam 06 Aug 2011, 09:35 | |
| - DUAL a scris:
- da primele 3 dintre vagoanele modernizate sunt grupa de resita a lui 992.. asa ceva pot face si la Hunedoara pentru o legatura spre Bucuresti.
@DUAL: Sandule dar prin anii 80 si 90 exista o grupa ptr/de la Hunedoara (directa Bucuresti) si circula atasata la trenurile pereche 1821 si 1822, probabil intr-un timp nu a mai fost rentabila de au renuntat la ea. Un alt aspect : la vremea respectiva acea garnitura facea pendulari Simeria-Hunedoara la fel cum facea grupa de la 1643 - 1644 pana mai de curand Ilva Mica-Rodna Veche.
Bine pe atunci avea nr 241-244, garnitura apartinea de Buc Grivita, erau trenuri de noapte iar ziua facea si tr 143-144 Buc pl ora 13-Craiova-Buc sos ora 19.
scuze ptr of topic
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 06 Aug 2011, 15:22, editata de 2 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13083 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Sam 06 Aug 2011, 15:02 | |
| Da stiu ca am avut o grupa .. am mai avut o grupa spre Iasi la fel ,care ar putea fi reintrodusa pentru ca oricum in Simeria se schimba locomotiva la foamea2 din Diesel in EA,grupa la 1822 nu as recomanda .. e mai usor sa o lege acum la 1823 in Simeria Ca mergi cu personalul spre Simeria sau nu mai stai degeaba in Simeria si astepti in vagon manevra nu e acelasi lucru |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: 11 februarie 2012 Sam 11 Feb 2012, 21:26 | |
| Doua LDH de la TMK,duc o garnitura in triaj. 106 asteapta plecarea cu un regio. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 03 Aug 2012, 14:48 | |
| Se pare ca se apuca si de halta mea: Primul lucru,jos cu vechea magazie de marfuri Sa vedem ce o sa iasa pina la urma? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8220 Data de inscriere : 16/01/2010
| | | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6331 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Vin 03 Aug 2012, 21:06 | |
| Cladirea garii e monument istoric sau asa ceva.Am vazut ceva muncitori lucrind ceva la etaj unde era locuinta sefuui de gara. |
| | | FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 26 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5623 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) Lun 06 Aug 2012, 01:55 | |
| Cladirea este de tip MAV, linii ptr. interes local, clasa I., dupa hotaririle din 1880 si 1886 : In Ungaria azi mai sunt cladiri identice in urmatoarele statii : Enying ( inchis ) : Pilisvörösvár : Solymár : Mezőcsát ( inchis ) : Piliscsaba : Dorog : Asadar, in concluzie putem afirma ca cladirea din Resita e in stare foarte buna. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Reşita Sud (915) | |
| |
| | | | Reşita Sud (915) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |