Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup

In jos 
+75
daniel_c
@ndrey
Andrey_tm
Desiro256
ldh.ro
mielutu zburator
cristy79
Luca tgv
Cont.dezactivat
tcm
Katalyn
63-1143-5
ATM
Vitosa
TonyGFR
Razvan Tudor
AndiCFR
Spartan1948
KOSTYK
Cont dezactivat
sytrus
EuroNight
Radu.B
Gabry Gabriel
Adirmvl
Mihai-Aurel
Bogdan-Razvan
kasapis2007
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
popovici
boldalexandru
Rarau
didinul
rich1974
DUAL
Re6/6
Luna
Kriszti219
mishu88
WAYNEN
LanceR
buldozer2
Dr2005
Nesebar
nenuandrei
AndreiCfr
The Legend
EA1clony106
ldh80
KQQ
PrisecaruFlorin
alex.alexus.tm
alexpopa
AlexD
stinky
Razvan
razwy
spsdc7
Marius Iulian
roadster
Adrian78
gheorghita
FeroFan97
bogdan srl
Vlad
cortexedge
stegaru
lovekomotive
discoid21
Zoly87
SULZERUL 0733
COSTACHE MIHAIL
mureseanu_976
Norbi
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 31  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 22 Apr 2012, 23:10

Poate roţi. Că osiile sunt dintr-o bucată indiferent de vehicul.

Dar, că tot vorbeam de roţi, ele sunt cu bandaj:
Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Tn_76-2405-9+76-2406-7-P15238%28Or-Cordau%29-Felix-021-vag2405

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 22 Apr 2012, 23:39

Am si eu o nelamurire,am vazut si azi...si am mai vazut in poze...un VT cand demareaza scoate fum la ambele capete,ca si cum ar merge cu 2 motoare in acelasi timp...asta sa fie motivu? sau?


Ultima editare efectuata de catre Razvan in Dum 22 Apr 2012, 23:45, editata de 1 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 22 Apr 2012, 23:49

Nu ar trenui sa se intample lucrul asta dar, la demaraj sau cand motorul este in sarcina maxima datorita faptului ca motoarele sunt vechi si uzate mai scapa ulei in camera de ardere a pistonului. Acel ulei in momentul in care se produce autoaprinderea amestecului carburant se arde si de aici rezulta fumul de culoare alba.
Un piston de motor diesel/benzina are pe el 3 segmenti(inele), unul de ardere unul de compresie si unul de ungere iar acesti segmenti au o anumita durata de exploatare daca acestia nu sunt schimbati la timp sau mai rau se foloseste ulei de motor slab calitativ se pot uza sau cedeaza prematur ducand la consum de ulei(fum alb la demaraj sau in mers) scaderea raportului de compresie al motorului si implicit ale performantelor acestuia, consum crescul de carburant, consum de ulei si demaraj slab atunci cand este in sarcina.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 22 Apr 2012, 23:55

Buna explicatia, intrebarea era insa sau daca nu o pun eu acum, se folosesc ambele motoare simultan la traciune ? Practic circula in tractiune multipla in permanenta acest automotor ?
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 22 Apr 2012, 23:55

Da.dar insa ai observat ca e destul de lung un automotor avand 3 vag....si iesea fum si la un capat si la celalal...si am mai vazut si in alte poze postate pe aici chestia asta...initial m-am gandit odata ca fiind iarna ca are legatura cu incalzirea vagoanelor dar acum nu mai e cazu'....si scotea fum nu gluma..ca un ldh...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeLun 23 Apr 2012, 00:08

Luna a scris:
Buna explicatia, intrebarea era insa sau daca nu o pun eu acum, se folosesc ambele motoare simultan la traciune ? Practic circula in tractiune multipla in permanenta acest automotor ?

Da, si la VT si la ADH si la Desiro intotdeauna functioneaza ambele motoare. Iar daca sunt in dubla/tripla tractiune functioneaza toate motoarele.

Razvan, fenomenul explicat de mine mai sus(pierderea compresiei motorului si implicit consumul de ulei) se amplifica mult mai mult iarna cand este frig afara sau cand motoarele se afla la prima pornire cand sunt reci. Dupa ce se incalzesc in functie de starea tehnica a fiecarui motor fumul poate inceta sau sa continue si in mers.
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5529
Data de inscriere : 11/02/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeLun 23 Apr 2012, 10:15

Luna a scris:
Buna explicatia, intrebarea era insa sau daca nu o pun eu acum, se folosesc ambele motoare simultan la traciune ? Practic circula in tractiune multipla in permanenta acest automotor ?

Fiecare unitate VT dispune de doua motoare diesel, care antreneaza prin intermediul unei transmisii hidraulice, cate un boghiu al vagoanelor de capat.In exploatare ele functioneaza simultan, dar in cazuri de exceptie(defectiune la unul din motoare), se poate continua mersul si cu un motor.
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeLun 23 Apr 2012, 12:28

Ok acum am inteles...dar oare nu e costisitor sa se mearga asa cu 2 mt-uri..ma rog,daca asa au fost gandite probabil ca asa trebuie...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeLun 23 Apr 2012, 15:07

Razvan a scris:
Ok acum am inteles...dar oare nu e costisitor sa se mearga asa cu 2 mt-uri..ma rog,daca asa au fost gandite probabil ca asa trebuie...
Si eu am pus problema asta ,si am constatat cu un H din asta nou cu 4 vagoane e mai economic decat 2 Siemensuri.
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeLun 23 Apr 2012, 15:52

Da! 2 siemens-uri=4 motoare...H-ul cu 1 motor CAT(motorul am inteles ca e sau era de generatie noua,nu prea era silentios insa e ok)....cat de economoce ar fii dar tot papa motorina 4 motoare...un an cat au fost inchiriate Xp-urile de la RegioTrans pe Bz-Nehoiasu au fost foarte multumiti de ele(de consum) cei de la TFC,am auzit-o chiar de la un angajat...am inteles ca era ceva gen 60% consumu'....cred ca din cauza asta s-au orienatat spre motoarele olandeze care sunt relativ asemanatoare,probabil ca sunt chiar peste cele de la Regio...costurile sunt f importante....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeMar 24 Apr 2012, 04:48

Nu cred că au consum mai mic DH2-urile. Că şi ele au două motoare diesel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 06 Mai 2012, 12:02

Fiindca tot era discutia asta....i-mi poate spune cineva care este avantajul folosirii a 2 motoare in tractiune? Daca asa e si la Desiro inseamna ca,chestia e de actualitate,nu s-a renuntat la ea...zic asta stiind ca VT-urile au niste ani in spate.....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeDum 06 Mai 2012, 13:45

Ai aderenţă mai bună şi poţi avea şi putere mai mare. Bine, totul depinde de liniile pe care vrei să mergi cu automotorul... francezii s-au mulţumit să facă automotoare cu un singur motor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8672
Data de inscriere : 19/04/2009

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 07:33

76-2405-9 cu R 15201 Caransebes - Cluj Napoca

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Fnykp1822
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 10 Mai 2012, 22:56

Astazi am avut ocazia sa merg cu unul din motoarele TFC-ului(BZ-Nehoiasu) si spre dezamagirea mea am observat "calitatea" reparatiilor facute la Remarul(Cel putin la exterior).Culoarea este foarte decolorata si spre surprinderea mea am observat niste crapaturi foarte mari in zona din fata a automotorului.Ceva care seamana cu crapaturile de pe DA-uri....am ramas dezmagit stiind ca au 1 an si jumatate,hai 2 de cand au fost revopsite.In curand cred ca o sa iasa si o sa se "scurga" rugina de acolo...si chestia asta am mai vazut-o in anumite locuri si la alte motoare de pe acest traseu.... Sad ..mare pacat de ele.Acum cei de la Remarul se grabesc si cu DH2-urile...poate nu le dau si lor mantuiala....
Sus In jos
Continut sponsorizat





Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup   Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup
Sus 
Pagina 10 din 31Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 31  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Mersul trenurilor la T.F.C.
» Automotoarele clasa 97 - Via Terra Spedition
» Automotoare DESIRO

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: