| Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup | |
|
+75daniel_c @ndrey Andrey_tm Desiro256 ldh.ro mielutu zburator cristy79 Luca tgv Cont.dezactivat tcm Katalyn 63-1143-5 ATM Vitosa TonyGFR Razvan Tudor AndiCFR Spartan1948 KOSTYK Cont dezactivat sytrus EuroNight Radu.B Gabry Gabriel Adirmvl Mihai-Aurel Bogdan-Razvan kasapis2007 rizelgeorgel2004 ANDU2100HP popovici boldalexandru Rarau didinul rich1974 DUAL Re6/6 Luna Kriszti219 mishu88 WAYNEN LanceR buldozer2 Dr2005 Nesebar nenuandrei AndreiCfr The Legend EA1clony106 ldh80 KQQ PrisecaruFlorin alex.alexus.tm alexpopa AlexD stinky Razvan razwy spsdc7 Marius Iulian roadster Adrian78 gheorghita FeroFan97 bogdan srl Vlad cortexedge stegaru lovekomotive discoid21 Zoly87 SULZERUL 0733 COSTACHE MIHAIL mureseanu_976 Norbi 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 22 Apr 2012, 23:10 | |
| Poate roţi. Că osiile sunt dintr-o bucată indiferent de vehicul. Dar, că tot vorbeam de roţi, ele sunt cu bandaj: _________________ :TTT:
|
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 22 Apr 2012, 23:39 | |
| Am si eu o nelamurire,am vazut si azi...si am mai vazut in poze...un VT cand demareaza scoate fum la ambele capete,ca si cum ar merge cu 2 motoare in acelasi timp...asta sa fie motivu? sau?
Ultima editare efectuata de catre Razvan in Dum 22 Apr 2012, 23:45, editata de 1 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 22 Apr 2012, 23:49 | |
| Nu ar trenui sa se intample lucrul asta dar, la demaraj sau cand motorul este in sarcina maxima datorita faptului ca motoarele sunt vechi si uzate mai scapa ulei in camera de ardere a pistonului. Acel ulei in momentul in care se produce autoaprinderea amestecului carburant se arde si de aici rezulta fumul de culoare alba. Un piston de motor diesel/benzina are pe el 3 segmenti(inele), unul de ardere unul de compresie si unul de ungere iar acesti segmenti au o anumita durata de exploatare daca acestia nu sunt schimbati la timp sau mai rau se foloseste ulei de motor slab calitativ se pot uza sau cedeaza prematur ducand la consum de ulei(fum alb la demaraj sau in mers) scaderea raportului de compresie al motorului si implicit ale performantelor acestuia, consum crescul de carburant, consum de ulei si demaraj slab atunci cand este in sarcina. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 22 Apr 2012, 23:55 | |
| Buna explicatia, intrebarea era insa sau daca nu o pun eu acum, se folosesc ambele motoare simultan la traciune ? Practic circula in tractiune multipla in permanenta acest automotor ? |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 22 Apr 2012, 23:55 | |
| Da.dar insa ai observat ca e destul de lung un automotor avand 3 vag....si iesea fum si la un capat si la celalal...si am mai vazut si in alte poze postate pe aici chestia asta...initial m-am gandit odata ca fiind iarna ca are legatura cu incalzirea vagoanelor dar acum nu mai e cazu'....si scotea fum nu gluma..ca un ldh... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Lun 23 Apr 2012, 00:08 | |
| - Luna a scris:
- Buna explicatia, intrebarea era insa sau daca nu o pun eu acum, se folosesc ambele motoare simultan la traciune ? Practic circula in tractiune multipla in permanenta acest automotor ?
Da, si la VT si la ADH si la Desiro intotdeauna functioneaza ambele motoare. Iar daca sunt in dubla/tripla tractiune functioneaza toate motoarele. Razvan, fenomenul explicat de mine mai sus(pierderea compresiei motorului si implicit consumul de ulei) se amplifica mult mai mult iarna cand este frig afara sau cand motoarele se afla la prima pornire cand sunt reci. Dupa ce se incalzesc in functie de starea tehnica a fiecarui motor fumul poate inceta sau sa continue si in mers. |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5529 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Lun 23 Apr 2012, 10:15 | |
| - Luna a scris:
- Buna explicatia, intrebarea era insa sau daca nu o pun eu acum, se folosesc ambele motoare simultan la traciune ? Practic circula in tractiune multipla in permanenta acest automotor ?
Fiecare unitate VT dispune de doua motoare diesel, care antreneaza prin intermediul unei transmisii hidraulice, cate un boghiu al vagoanelor de capat.In exploatare ele functioneaza simultan, dar in cazuri de exceptie(defectiune la unul din motoare), se poate continua mersul si cu un motor. |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Lun 23 Apr 2012, 12:28 | |
| Ok acum am inteles...dar oare nu e costisitor sa se mearga asa cu 2 mt-uri..ma rog,daca asa au fost gandite probabil ca asa trebuie... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Lun 23 Apr 2012, 15:07 | |
| - Razvan a scris:
- Ok acum am inteles...dar oare nu e costisitor sa se mearga asa cu 2 mt-uri..ma rog,daca asa au fost gandite probabil ca asa trebuie...
Si eu am pus problema asta ,si am constatat cu un H din asta nou cu 4 vagoane e mai economic decat 2 Siemensuri. |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Lun 23 Apr 2012, 15:52 | |
| Da! 2 siemens-uri=4 motoare...H-ul cu 1 motor CAT(motorul am inteles ca e sau era de generatie noua,nu prea era silentios insa e ok)....cat de economoce ar fii dar tot papa motorina 4 motoare...un an cat au fost inchiriate Xp-urile de la RegioTrans pe Bz-Nehoiasu au fost foarte multumiti de ele(de consum) cei de la TFC,am auzit-o chiar de la un angajat...am inteles ca era ceva gen 60% consumu'....cred ca din cauza asta s-au orienatat spre motoarele olandeze care sunt relativ asemanatoare,probabil ca sunt chiar peste cele de la Regio...costurile sunt f importante.... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Mar 24 Apr 2012, 04:48 | |
| Nu cred că au consum mai mic DH2-urile. Că şi ele au două motoare diesel. _________________ :TTT:
|
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 06 Mai 2012, 12:02 | |
| Fiindca tot era discutia asta....i-mi poate spune cineva care este avantajul folosirii a 2 motoare in tractiune? Daca asa e si la Desiro inseamna ca,chestia e de actualitate,nu s-a renuntat la ea...zic asta stiind ca VT-urile au niste ani in spate..... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 06 Mai 2012, 13:45 | |
| Ai aderenţă mai bună şi poţi avea şi putere mai mare. Bine, totul depinde de liniile pe care vrei să mergi cu automotorul... francezii s-au mulţumit să facă automotoare cu un singur motor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8672 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Lun 07 Mai 2012, 07:33 | |
| 76-2405-9 cu R 15201 Caransebes - Cluj Napoca |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Joi 10 Mai 2012, 22:56 | |
| Astazi am avut ocazia sa merg cu unul din motoarele TFC-ului(BZ-Nehoiasu) si spre dezamagirea mea am observat "calitatea" reparatiilor facute la Remarul(Cel putin la exterior).Culoarea este foarte decolorata si spre surprinderea mea am observat niste crapaturi foarte mari in zona din fata a automotorului.Ceva care seamana cu crapaturile de pe DA-uri....am ramas dezmagit stiind ca au 1 an si jumatate,hai 2 de cand au fost revopsite.In curand cred ca o sa iasa si o sa se "scurga" rugina de acolo...si chestia asta am mai vazut-o in anumite locuri si la alte motoare de pe acest traseu.... ..mare pacat de ele.Acum cei de la Remarul se grabesc si cu DH2-urile...poate nu le dau si lor mantuiala.... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup | |
| |
|
| |
| Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup | |
|