|
| 107 : Rosiori Nord - Costesti | |
|
+48rich1974 Laurentiu Ciobanu DaniStefa Qweerty23 ets2oltromânia Luna cfr500 Cris_Cr gardianlinux ciprian71 Katalyn Rarau riciu marius664 ldh80 AeroX George CFR mielutu zburator Luca tgv mishu88 Amiralul Nesebar alliens Tomi13leu Adirmvl razvan - trenuri boldalexandru tcatalin Radu Dr2005 Vlad TVlad Teodor ana imfinity ATM cont dezactivat . Vitosa discoid21 cristi ar srazvi biokosmy Catalin AceKine IonutCFR2009 MariusM cristi CFR COSTACHE MIHAIL myster2008 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Mar 01 Ian 2013, 21:51 | |
| Sa speram ca in cateva luni sau de la schimbarea mersului trenurilor vor fii introduse mai multe trenuri intre Rosiori si Costesti dar si Pitesti - Rosiori ceea ce va atrage mai multi pasageri. REGIOTRANS va avea mai multi calatori oricum.
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Joi 03 Ian 2013, 00:38 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Joi 03 Ian 2013, 00:56 | |
| Erau surprinzator de comode in comparatie cu Malaxa, au aproape aceeasi varsta. Ma bucur totusi ca am avut ocazia sa circul cu ele pe aceasta sectie. Sper ca RT-ul sa faca treaba buna. Pana acum, mersul este perfect, am legaturi perfecte pentru a face o expeditie Ramnicu Valcea - Rosiori Nord - Turnu Magurele - Rosiori Nord - Costesti - Piatra Olt - Ramnicu Valcea. |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6411 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Vin 04 Ian 2013, 19:05 | |
| Am vazut vreo 5 Dimitroave dezafectate în gara Dăeşti din Vâlcea. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Vin 04 Ian 2013, 21:22 | |
| .Nu erau 6 la Daesti?
Mai sint vreo 3, uitate de vreo 20 de ani, la Govora. |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6411 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Vin 04 Ian 2013, 21:30 | |
| Da, sunt toate sansele sa fie 6, le-am vazut ,,din zbor'' doar. |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5518 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 05 Ian 2013, 00:18 | |
| incet,incet se duce toata istoria la cosul de gunoi |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 05 Ian 2013, 00:24 | |
| Eh, totusi, trebuie schimbat materialul rulant, nu putem sa circulam cu vagoane ca cele de pe Oravita-Anina. Dar nici sa le tai pe toate, sa nu pastrezi macar un vagon dintr-o serie pentru un muzeu nu se poate accepta...
Cat despre Dimitroave, eu le-am prins cand eram mic in Valcea, dar tin minte cand au mai circulat pe acasa astea modernizate. De atunci nu mi-au placut. Nu mai aduc deloc cu Dimitroavele de pe vremuri... |
| | | ana imfinity
Numarul mesajelor : 63 Varsta : 40 Localizare : Piatra Olt Reputatie : 4864 Data de inscriere : 15/10/2011
| Subiect: A apus era Servtrans. Sam 26 Ian 2013, 00:26 | |
| Mai tineti minte primele privatizari la CF? Intii s-au preluat citeva linii in jurul Capitalei, dar nu pentru mult timp. Cam in aceiasi perioada a venit si Servtrans pe linia asta. In 2004 daca mai tin minte, erau doar doi operatori privati de calatori: Kerolis pe Brasov - zarnesti si Servtrans pe Costesti - Rosiori. Servtrans a DISTRUS linia asta. De ce spun asa ceva? Eu am circulat pe aici inainte de venirea lor si imediat dupa. S-au comportat mizerabil. Am fost chiar revoltata cind am circulat prima data cu ei. Pentru mine, ca simplu calator, cel mai important lucru este ca trenul sa fie la ora la care am eu nevoie de el. Pe orice cale ferata, cel mai important tren e cel de dimineata, care trebuie sa ajunga in orasul principal intre orele 6 si 7 AM, plus un al doilea tren de intoarcere, de preferat in jurul orei 4 PM. Pe linia Rosiori - Costesti au fost intotdeauna navetisti deoarece transportul auto se facea destul de greu. In jud. Arges, de la Mirosi si satele vecine plecau navetisti spre Pitesti. Uitati-va la mersul trenurilor pe care Servtrans l-a tinut atita timp! Calatorii plecau din Mirosi pe la 3AM, stateau apoi doua ore sa astepte in Costesti si abea apoi plecau spre Pitesti. La intoarcere, plecau la 4PM din Pitesti si asteptau alte doua ore in Costesti pina prindeau legatura. :roll: Am calatorit o data cu primul tren, cu plecare la 2.30 din Rosiori. La Costesti era aproape plin!!! La un an, am trecut din nou si era aproape gol. De ce? Calatorii s-au saturat sa astepte si sa-si piarda noptile prin trenuri si au recurs la transportul auto. :roll: Si eu, desi iubesc trenurile, as fi facut la fel. Din 1940 si pina astazi, pe linia 907 au circulat 4 perechi de trenuri. Un mers normal era cel facut de CFR inainte de venirea celor de la Servtrans: o pereche de trenuri, cu plecare din Costesti si Rosiori la 4AM si sosire la 6AM, alta pereche la ora 8AM, alta pe la 4PM si inca una la 8PM. Cei de la Regiotrans ar putea face acelasi lucru, pastrind 4 perechi de trenuri si cu un mers mai normal. Servtrans a fost interesat doar de subventie. Pe trenurile Rosiori - Costesti se mergea aproape numai 'cu nasu' :shock: ceea ce nu stiu vreun alt operator privat sa accepte. Nu era atit de deranjant faptul ca vagoanele erau reci, murdare sau pline de scandalagii, cit faptul ca nu circulau la ore potrivite. Bineinteles ca prefer un intercity cls. 1 in locul unui batrin Malaxa, dar daca nu circula nimic, caut alt mijloc de transport. Poate singurul lucru bun la Servtrans era ca fumatul era permis in capatul vagoanelor. Sper ca Regiotrans va intelege si va circula cu doua automotoare care sa se intilneasca la Mirosi sau la Balaci si astfel va avea un orar normal si vor reapare calatori. Calea ferata s-a degradat vizibil in tot acest timp. Revenind la un subiect mai vechi: statiile desfiintate de servtrans. Statia Ionesti Arges a fost construita de un inginer care locuia in zona, dupa e a iesit la pensie. Dupa 1990, s-a furat TOATA constructia. Statia Burdea este asezata la vreo 4 km de cel mai apropiat sat, dar inainte nu era o problema. Prin 1900, oamenii mergeau pe jos sau cu caruta foarte des cite 30 km, pina la cea mai apropiata gara. Nu existau alte mijloace de transport. Acolo a functionat un timp o baza de receptie a cerealelor. Cimpia Argesului nu este asemeni Cimpiei Baraganului, ci plina de vai adinci. Calea ferata a fost construita pe traseul cel mai usor, evitind vaile numeroase. Cine merge cu masina de la Costesti la Rosiori, vede ca soseaua nationala urca si coboara de multe ori. Constructorii au preferat sa evite obstacolele reliefului, chiar daca asta a insemnat ca intre Costesti si Mirosi trenul sa nu treaca prin vreun sat. :avag: |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 26 Ian 2013, 09:29 | |
| din pacate filozofia asta paguboasa pe baza careia s-au construit la noi liniile de cale ferata (mai bine facem linia la cativa km de localitati decat sa facem niste lucrari de arta in plus se razbuna acum cu varf si indesat pe multe linii de cale ferata....daca acum 100 de ani lumea mergea fara problema X km pana la gara din camp, acum nu se mai intampla asta, si in cosecinta multe linii nu preau mai au calatori....daca mai adaugam si aberatiile existente pe unele linii, in care trenul trece prin sat dar opreste in camp, tabloul e destul de dezolant pentru multe linii secundare |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Lun 28 Ian 2013, 08:38 | |
| - ana imfinity a scris:
-
Revenind la un subiect mai vechi: statiile desfiintate de servtrans. Statia Ionesti Arges a fost construita de un inginer care locuia in zona, dupa e a iesit la pensie. Dupa 1990, s-a furat TOATA constructia. Statia Burdea este asezata la vreo 4 km de cel mai apropiat sat, dar inainte nu era o problema. Prin 1900, oamenii mergeau pe jos sau cu caruta foarte des cite 30 km, pina la cea mai apropiata gara. Nu existau alte mijloace de transport. Acolo a functionat un timp o baza de receptie a cerealelor. Cimpia Argesului nu este asemeni Cimpiei Baraganului, ci plina de vai adinci. Calea ferata a fost construita pe traseul cel mai usor, evitind vaile numeroase. Cine merge cu masina de la Costesti la Rosiori, vede ca soseaua nationala urca si coboara de multe ori. Constructorii au preferat sa evite obstacolele reliefului, chiar daca asta a insemnat ca intre Costesti si Mirosi trenul sa nu treaca prin vreun sat. :avag: Si CFR are pe alte rute orarii puse aiurea. Interesant ca intre Costesti si Mirosi linia a fost dusa prin cimp desi pe partea stinga satele sint insirate unul dupa altul. Dar asa este si pe aici. |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6411 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Dum 14 Apr 2013, 21:01 | |
| |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Lun 15 Apr 2013, 11:00 | |
| Trenurile pentru Costesti acum pleaca din Rosiori din fata garii? Sau tot de la peronul acela izolat de unde plecau trenurile Servtrans? |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6411 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Lun 15 Apr 2013, 19:28 | |
| Unele pleaca sau sosesc la linia 2, altele de la linia 18 (linia din stanga garii). Si pe vremea cand opera CFR-ul, era cam aceeasi situatie. Uneori, si trenurile Servtrans opreau in gara. Cred ca e in functie de trenurile care trebuie sa gareze la momentul respectiv in gara, respectiv si de existenta unor legaturi. De ex., trenul care soseste de la Bucuresti la 16:13 e legatura cu plecarea spre Costesti, ceea ce explica si faptul ca trenurile sunt garate unul langa altul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Lun 22 Apr 2013, 01:23 | |
| 14207 Roiori Nord-Costesti ; 21.04.2013 Pe 907 Spre Rosiori Spre Costesti Spre Rosiori Spre Costesti , vremea nu se arata prietenoasa Dracsenei Spre Rosiori Beuca Sat , incepe sa picure Beuca si Zambreasca , nu le am in poza ca afara ploua . Balaci Spre Rosiori Surdulesti , ploua si nu am facut poza Mirosi Liber spre Costesti Colt , nu am poza din cauza aglomeratiei , trenul deja era ocupat peste 100% Se merge incet pe aceasta sectie , linia este intr-o stare de degradare avansata , trenul se balanseaza foarte tare iar in Costesti am ajuns cu intarziere 20 minute . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti | |
| |
| | | | 107 : Rosiori Nord - Costesti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |