| 107 : Rosiori Nord - Costesti | |
|
+48rich1974 Laurentiu Ciobanu DaniStefa Qweerty23 ets2oltromânia Luna cfr500 Cris_Cr gardianlinux ciprian71 Katalyn Rarau riciu marius664 ldh80 AeroX George CFR mielutu zburator Luca tgv mishu88 Amiralul Nesebar alliens Tomi13leu Adirmvl razvan - trenuri boldalexandru tcatalin Radu Dr2005 Vlad TVlad Teodor ana imfinity ATM cont dezactivat . Vitosa discoid21 cristi ar srazvi biokosmy Catalin AceKine IonutCFR2009 MariusM cristi CFR COSTACHE MIHAIL myster2008 52 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 907: Rosiori Nord-Costesti-Pitesti (operator feroviar SERVTRANS INVEST Bucuresti) Joi 03 Feb 2011, 21:14 | |
| Stiu ca acum s-a limitat la Costesti circulatia trenurilor , se poate afla viteza ? multumesc |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Vin 04 Feb 2011, 06:40 | |
| Intre Costesti si Rosiori de la km 130+800-192+580 cu 60 pentru calatori si 50 pentru marfa Intre Pitesti si Costesti este cu 60km/h pana la Bradu de sus si de la Bradu de sus la Costesti cu 70km/h |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 907: Rosiori Nord-Costesti-Pitesti (operator feroviar SERVTRANS INVEST Bucuresti) Vin 04 Feb 2011, 19:39 | |
| Multumesc Domn Mecanic pentru informatii. Am o obiectie : in livretul central 2010/2011 apare Pitesti-Bradu de Sus cu 80 km/h iar de la Bradu de Sus la Costesti cu 100 km/h |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Vin 04 Feb 2011, 19:40 | |
| |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Dum 13 Feb 2011, 16:14 | |
| Ma indoiesc serios ca trenul Servtrans ar merge cu 100 km/h sau chiar pe aproape, chiar daca linia o tine viteza asta. Totusi 29-20/22 au viteza maxima de 100 la ora, si cine stie daca la viteza asta nu o-ncepe sa piarda piese pe drum, ca nu prea pare in stare perfecta...LDH-ul ala parca tot 100km/h are maxim, deci nu cred ca se risca nici un mecanic sa mearga la limita. Poate ca viteza indicata in livretul mentionat se refera la alte trenuri? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Dum 13 Feb 2011, 22:51 | |
| Sevtrans circula numai pe Costesti-Rosiori Nord, va rog sa modificati titlul topicului _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| |
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Mar 15 Feb 2011, 18:54 | |
| Oops, trebuia sa-mi dau seama si singur. My bad. Acuma, daca e sa fim un pic realisti...si eu am copilarit cu Dimitrovuri inca inainte sa apuce modernizarea asta tampita...insa ar cam trebui sa Servtrans sa se gandesca si la confortul calatorilor lor normali. Sigur , noua ca pasionati ne este aur curat un 29-22 inca functional, dar comparand ce ofera el cu ramele TFG, sau vagoanele 20-55 de pe personal, nu putem sa nu spunem ca este vorba de o diferenta foarte foarte mare. Ca pasionat, ma rog sa ramana cat mai mult in exploatare; ca om al secolului XXI trebuie sa recunosc cinstit ca si-a trait demult traiul si ca ar fi totusi cazul de altceva. Totusi, stie cineva cat va mai circula/ cat mai are dreptul sa circule, conform autorizatiei AFER? pusesem pe un alt thread (cred ca la 20-*57) o intrebare similara, ce se intampla cand expira autorizarea AFER - se caseaza vagonul sau se face RK/RG/RTI, castigand astfel cativa ani suplimentari de lucru? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Mar 15 Feb 2011, 22:47 | |
| La avizarea tehnica se inspecteaza de catre specialistii AFER sasiu carcasa etc si se da vedictul daca este apt de circulatie sau nu.
@ATM, confortul calatorilor, poate vrei sa spui animalelor bipede ?
Am fost Duminica la Caransebes cu rama Z nr 1008, 5 scaune aveau tapiteria taiata cu bisca, nu am inspectat si restul ramei...
La automotoarele seria 900 750 si 1000 care aveau mocheta pe scaun dupa primele drumuri era rupta cu bestialitate si o foloseau la infundat WC-ul...
La un AM 900 clasic au fost aruncate bancile cu musama pe fereastra...
Pentru sectii cu asemenea calatori scaunele de plastic sunt prea confortabile, daca ar fi dupa mine , banci din sipci de lemn sa ramana cu dungi in locul unde ar fi trebuit batuti de mici cu cureaua fara mila...
Ce sa mai zic, calatori care distrug si apoi tot ei se plang ca vai nu e confort, prin urmare chiar daca noi nu suntem vinovati sa nu ne mai plangem, ne luam cu noi o perina de acasa in traista si gata, iar pe animale sa le doara ca asa merita. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
ana imfinity
Numarul mesajelor : 63 Varsta : 40 Localizare : Piatra Olt Reputatie : 4864 Data de inscriere : 15/10/2011
| Subiect: Mersul trenurilor Costesti - Rosiori Sam 15 Oct 2011, 19:08 | |
| P P P P Km Km P P P P 15001 15003 15005 15007 15022 15004 15006 15008 02.50 06.25 11.35 16.32 0 Roşiori Nord 64 06.13 10.18 16.00 19.55 06.37 9 Papa h. 55 05.56 10.01 03.07 06.44 11.53 16.49 14 Drăcşenei h. 50 05.48 09.51 15.38 19.34 03.12 06.49 11.58 16.54 16 Beuca Sat h. 47 05.42 09.46 15.32 19.29 03.16 06.53 12.02 16.58 18 Beuca h. 45 05.38 09.42 15.28 19.25 03.22 06.59 12.08 17.04 22 Zâmbreasca h. 42 05.32 09.36 15.22 19.19 03.30 07.07 12.17 17.13 28 Balaci Hm. 36 05.24 09.27 15.13 19.11 03.36 07.13 12.24 17.19 32 Surduleşti h. 32 05.16 09.19 15.05 19.03 03.45 07.21 12.33 17.27 36 Miroşi 27 05.09 09.12 14.57 18.56 03.56 07.31 12.44 17.37 45 Colţ h. 19 09.00 14.45 18.45 51 Burdea h. 13 56 Ioneşti Argeş h. 8 04.20 07.54 13.10 17.59 64 Costeşti 0 04.35 08.36 14.20 18.20
:sftle6600phsl: :AA19: :sftle6600phsl: |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Dum 18 Dec 2011, 14:49 | |
| Este cineva interesat de o calatorie pe Costesti - Rosiori Nord pe la Primavara / Vara ? |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 14 Apr 2012, 12:06 | |
| Stie cineva care a fost rostul statiei Burdea? Am vazut ca era o cladire mare, frumoasa, din caramida, cu coloane din fonta (ca si alte gari de pe aceeasi sectie) insa a fost construita in plin cimp, la peste 4 km de cea mai apropiata localitate. Nu se vede in apropiere nici un siloz, o ferma macar, nimic. Poza e luata de pe Photobucket (Szabados Gábor). |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 14 Apr 2012, 12:47 | |
| Pentru incrucisari de trenuri. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 14 Apr 2012, 13:37 | |
| Da, asta trebuie sa fi fost motivul. Oare traficul a justificat vreodata constructia ei sau s-a facut o estimare de crestere ce pina la urma nu s-a dovedit realista? A propos, observasem mai demult ceva ce nu am reusit sa lamuresc. De-a lungul multor cai ferate (mai cu seama pe sectia Ploiesti Brasov) exista constructii CFR care au fost vindute sau abandonate. Unele sint amplasate linga trecrerile la nivel si in mod clar au servit pentru a adaposti manipulantii barierelor insa celelalte sint amplasate dupa niste criterii care imi scapa, departe de gari, poduri, etc. La ce foloseau sau dupa ce criterii se hotara constructia lor acolo? Eu ma gindisem ca fiecare sector de x km trebuia sa fie in grija unui revizor care locuia intr-unul din aceste cantoane. Gresesc? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti Sam 14 Apr 2012, 14:15 | |
| - tozlovanuvlad a scris:
- Da, asta trebuie sa fi fost motivul.
Oare traficul a justificat vreodata constructia ei sau s-a facut o estimare de crestere ce pina la urma nu s-a dovedit realista?
Distanta mare dintre Costesti si Mirosi (27,5 km) a impus construirea acestui punct de sectionare care este chiar la jumatatea distantei dintre cele 2 gari (Costesti - Burdea 13,5 km, Burdea - Mirosi 14 km). In acea vreme traficul probabil ca era ridicat fiind singura legatura feroviara cu Alexandria si Zimnicea (linia Bucuresti - Rosiori fiind construita mult mai tarziu). Probabil la vremea aceea au fost si alte motive pentru construirea garii Burdea. Pe Google Earth se vad in zona garii niste hale. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 107 : Rosiori Nord - Costesti | |
| |
|
| |
| 107 : Rosiori Nord - Costesti | |
|