Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 106 : Pitesti - Curtea de Arges

In jos 
+51
Trasca Emilian
ciprian71
Luna
lifetec
CA 205
alex1987
TudorVD
19jimmy84
marius664
decward
Luca tgv
cristy79
mielutu zburator
Katalyn
cata
NIKU24
Adirmvl
riciu
gvd
Andrey_tm
DUAL
Lumunita Stana
dan tm
vatmanul
AMX 97-0548-4
AeroX
razvan - trenuri
cfr500
Razvan Tudor
IonutCFR2009
Vitosa
Vlad
didinul
Nesebar
Teodor
Radu
Michael
cristi CFR
ldh80
AlexD
Dr2005
ana imfinity
Adrian78
jionutz
Traveller
srazvi
loryjonel
tudor_vl
MariusM
COSTACHE MIHAIL
myster2008
55 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeSam 29 Ian 2011, 17:33

Cateva instantanee surprinse pe Sectia 906
28 ianuarie 2011
Spre Curtea de Arges:

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 P1010882

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 P1010883

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 P1010884

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 P1010885

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 P1010886

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 P1010887
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeDum 27 Feb 2011, 13:21

Chiar nu inteleg de ce vor sa inchida aceasta linie?Ministresa Udrea nu ar putea face niste trasee feroviare de weekend Bucuresti-Curtea de Arges si de aici pana la Vidraru cu legatura auto sau ea face numa telegondole?..Daca ajunge in conservare se teleporteaza in cateva luni linia spre centre de fier vechi
Sus In jos
ana imfinity

ana imfinity


Numarul mesajelor : 63
Varsta : 40
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 4864
Data de inscriere : 15/10/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Trenul din abis   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 23:16

Despre magistrala 906 am crezut intotdeauna ca este o linie turistica, facuta special pentru manastire si alte obiective din oras. M-am inselat total! Am circulat pe linia asta pria data in 2002, apoi relativ la 2 ani.
Recent, vorbind cu un fost mecanic de locomotiva, acum pensionar, am aflat informatii pe care nici nu le visam. A fost o vreme cind pe aici circulau trenuri cu 7..10 vagoane de calatori, pline de la Pitesti pina la Arges. Si nu numai, a fost trafic de marfa intens aici. A fost o cale ferata care pulsa in ritmul economiei socialiste. Socrii mei locuiesc in prezent pe acolo, dar ei sint veniti prin 2000...2004 si nu stiau prea multe. Am incercat sa vorbesccu cit mai multi oameni si am aflat tot mai multe lucruri. Asa ca m-am hotarit sa fac un reportaj complet. De asemeni, voi incerca sa raspund la intrebari pe care le-am vazut aici pe forum. Daca vedeti greseli in reportajul meu, va rog sa-mi spuneti! Fiind destu de lung, il voi posta pe bucatele.

Sa incepem cu partea frumoasa, un tablou al tuturor statiilor. Voi adauga si porecle e care le-am auzit de la un calator cindva si explicatii. Smile
Gara Curtea de Arges, vedere din strada:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00438
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00438.jpg
Vedere de la linia 7:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00452
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00452.jpg
Sala de asteptare:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00468
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00468.jpg
Observatie: politia TF veghea peronul gol, iar eu, ca sa nu am probleme, am fotografiat sala de asteptare pe gramul de la usa dinspre strada. Am fost mai 'smechera', dar imaginea nu a iesit la fel de bine.
Incredibil! Se pastreaza sinele originale!
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00466
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00466.jpg
O cladire situata in dreapta garii:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00467
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00467.jpg
Fostul depou, devenit acum depozit materiale constructii:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00450
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00450.jpg
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
E atit de mare gara asta, fara calatori... Ce pot spune? Cind am trecut prin 2005 (nu mai stiu exact), am auzit denumirea "gara alba fara calatori". Eu nu am vazut-o cum era in vreurile de glorie, cind eronul era plin de oameni.
:abor: abc abai
Statia Zigoneni.
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00469
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00469.jpg
Cindva o statie pentru bilete, acum locuinta! Trenul nici nu mai opreste aici, nu inteleg de ce. Am auzit ca aceasta statie avea o porecla mai neplacuta: 'halta curve'. Nu stiu de ce, de la ce pleaca povestea. Incercind sa aflu, am auzit in schimb de o individa din Baiculesti (poate acum e batrina scratch ) care se aseza pe masa cu burta goala, iar baietii jucau carti pe burta ei.
offtopic
Halta Baiculesti (gara rosie fara calatori):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00471 https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00471.jpg
Ultima data mai iesea cineva de aici sa dea drumu' la tren. O fosta Hm desfiintata foarte curind. Asta inseamna ca intre Bascov si Curtea de Arges doua trenuri nu se pot intilni.
:abur:
Statia Vilcele (gara ruina):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00475
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00475.jpg
Trenul nu mai opreste aici. Sincer,Vilcele e un sat de tigani, asa ca e mai bine ca nu au cum sa se ai urce. a22
Trist e ca magistrala Vicele - Bujoreni Vilcea nu mai exista, e fier vechi. Unii mai spera ca linia s-ar putea reface a23 dar eu nu cred. Daca de 5 ani linia internationala 902 Buc. - Giurgiu e inchisa pentru ca nu s-au gasit banii pentru repararea unui amarit de pod, cum ar fi cu putinta sa se finanteze reconstructia liniei Vilcele - Bujoreni Vilcea?
Rusine celor care au vindut linia la fier vechi, sub pretextul repunerii in functionare!
a28 ABB
Bariera Merisani:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00476
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00476.jpg
Stu ca nu e statie, dar la dus, trenul a oprit si aici. Nu stiu daca a fost vreodata statie sau pur si simplu mecanicul si-a lasat vreun prieten mai aproape de casa. Interesant ca se formase la intors o coada de 25 masini spre Curtea de Arges si de 27 spre Pitesti.
:acc: 835978
Halta Merisani (gara Faliment):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00479
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00479.jpg
Nu stiu de cind nu mai este folosita, de cind nu mai este Hm. Pare transformata partial in locuinta. Bine ca macar au sters inscriptia porno de pe peretele din stinga. Pacat de ea. In mod normal, ar fi trebuit sa fie functionala. E jumatatea distantei intre Pitesti si Curtea de Arges. Mai se vede o cladire in stinga statiei, categoric devenita locuinta. Sinele pe siniile 2 si 3 au fost scoase.
:trenulet: abc abai :acirc:
Halta Borlesti Arges (halta cotet):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00480
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00480.jpg
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00481
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00481.jpg
Devenita locuinta particulara. Am aflata ca statia asta a fost introdusa mai tirziu, de prof. univ. Constantin Statescu, care locuia in apropiere. Azi, nici macar pancarda nu mai este completa. Sincer, seamana destul de mult cu un cotet la cum a decazut. Si totusi, aici era o ramificatie entru marfa. Voi veni cu detalii.
a1
Halta Bascov (gara asteapta):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00483
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00483.jpg
Din cite am auzit eu, aici asteptau si se copuneau trenuri de marfa. Fiind destul de departe de centrul comunei (situat la capul liniei de autobuze din Pitesti), statia nu era importanta pentru calatori. Si totusi... cindva, trenurile de Piatra Olt circulau la si de la Bascov. Am aflat ca a fost o vreme cind tiganii din Vilcele coborau la Bascov, de unde se urcau in autobuzele orasului. La intoarcere, veneau uneori tot aici.
amuzi
Halta CPL (atentie statie lipsa):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00485
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00485.jpg
Cindva avea o bariera si un canton, eu asa am prins-o: Canton 114 scria pe cladire. In mod sigur este (a fost) o statie de navetisti, fiind inconjurata de (foste) uzine. Asa cum veti vedea in episodul urmator, uzinele nu prea mai sint, deci nici navetisti sa vina la ele. Felicitari cui le-au distrus. Sa le fie debine!
abere ascandal abere
Halta Pitesti Nord (gara Vulpita):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00486
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00486.jpg
Numele provine de la o un ciine care locuia aici. L-am prins si eu, desi nu stiu daca era ciine ori catea. Partea din spate a statiei a devenit circiuma (un bar pentru studentii unei facultati situate aproape). Peronul a devenit parc pentru copiii din cartier. Totusi, statia este functoinala. Nu se vind bilete pentru calatori (care oricum nu mai sint, fata de ce era in 2002). E un fel de Hm. Ce ma enerveaza e ca au pus geamuri termopane. Tipic pentru CFR. In loc sa ingrijeasca terasamentele, pun termopane si modernizeaza gari.
arem
Nu pot incheia fara sa va arat ceea ce-mi place mie de fiecare data: Intre Pitesti si Pitesti Nord, linia este destul de sus si poti vedea peste cladiri:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00492
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00492.jpg
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00488
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00488.jpg
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Felicitari celor care au mentinut statiile in starea asta! Este chiar laudabil. Cladirile au fost inchiriate sau vindute, ceea ce le-a salvat de la distrugere. Exceptie Vilcele, unde a stat o familie un timp, care a plecat din cauza tiganilor.
:TTT: :TTT: :TTT: dimitrov 407903
Asta e partea cea mai frumoasa a magistralei 906. Voi veni in max. 3 zile cu un nou reportaj, despre ce a fost 906 si ce a ajuns, despre cum a scazut traficul de calatori cu 99% si traficul de marfa cu 99,99%.
Multumesc pentru vizionare.
:avag:
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 23:51

Vâlcele e o fostă staţie destul de departe de sat.

Băiculeştiul a rămas fără macaze în 2009 (când am trecut eu le scoseseră doar de la capătul dinspre Piteşti). Se pare că au terminat (o săptămână mai târziu erau gata, dar mai era IDM + paznici la bariere şi semnale), iar apoi au scăpat şi de personalul de acolo.

Dealtfe, în ultimii ani s-au desfiinţat multe HM-uri, probabil ca asigurare că un eventual privat va trebui să circule cu un tren la 3 ore, din lipsa încrucişărilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeMier 09 Noi 2011, 09:23

Frumoase caracterizari si uneori inedite, dar cu ce se mai circula pe acolo, stiam ca era o Malaxa seria 77 verde/galben care daca nu ma insel a luat foc acum ceva timp. A fost inlocuit cu un 77 modernizat, rosu/argintiu?
Poza cu anul de fabricatie e de colectie, incredibil cat au putut sa reziste traversele alea de lemn, dar mi-e greu sa cred ca sunt cele originale.
Sus In jos
ana imfinity

ana imfinity


Numarul mesajelor : 63
Varsta : 40
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 4864
Data de inscriere : 15/10/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Trenul di abis   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 01:41

Episodul II.
Asa cum am promis, m-a intors, cu alte informatii.
Din ceea ce stiu de la un ceferist batrin, pe linga magisrala 906 mai existau si multe linii de marfa. Priviti o schita pe care am facut-o eu:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Hartap
https://2img.net/r/ihimizer/img412/2016/hartap.png
Vedeti cite linii de marfa existau??? Hai sa discutam putin desre ele!
:TTT: :TTT: 574132
1. Linia Curtea de Arges - Gara Mica - Intreprinderea Forestiera. Lungime ~3km, traverse de lemn.
De la intreprinderea forestiera (IF) se se formau cindva doua linii inguste:
IF - Cumpana, care mergea pe valea Argesului pina mai sus de lacul Vidraru, care a fost dezafectata rin 1960;
TF - Riul Doamnei, despre care mi-a spus un individ de 32ani ca a vazut cind a fost transformata in fier vechi.
Priviti o imagine cu Gara Mica:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00448
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00448.jpg
Inconjurata cu garduri, acum este prorietatea unei firme din apropiere, Argpan.
In 2002, cind am trecut pe-aici, se afla ruina unei locomotive cu abur. :z6: Pe cladirea garii era scris: ISA CFU UFET gara mica. Daca poate sa-i spuna cineva ce inseamna initialele astea, voi fi incintata.
Nu mai exista sine decit unde nu au putut fi scoase. Traversele sinnt 70% disparute. Unele parti au devenit drumuri, pe alta s-a costrit o casa!
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00446
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00446.jpg
Of, Doamne! Si eu care ma gindeam ca la un moment dat ca, linia asta mergind mai aproape de centrul orasului, se va construi o statie de calatori, asa cum la Cimpulung este Olga Bancic.
Alte imagini, la aceste linkuri:
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00447.jpg
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00444.jpg
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00443.jpg
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00442.jpg

:TRT: :TRT: :TRT: 407903
2. Curtea de Arges - Rezervele Statului, lungime 2km.
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Linia2d
https://2img.net/r/ihimizer/img85/1792/linia2d.png
Se vede aproape de intrarea in Curtea de Arges. Mai are citeva ramificatii, in mare masura dezafectate. Podul peste riul Arges este cu probeme. A existat un afis: 'Circuatia pietonala interzisa, perico de prabusire' pe care eu nu l-am mai gasit. De ce nu mai circla trenuri pe aici?
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00460
Mai multe iagini la aceste linkuri:
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00456.jpg
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00460.jpg
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00465.jpg
Podul sta sa cada, traversele s-au dus, iar un individ si-a construit casa pe calea feata!!!
arem offtopic
Discutie cu un cefrist in Curtea de Arges:
- Cind ati vazut ultia data un marfar?
- Cind au venit vagoanele astea, acum doua luni.
- Si ce vor sa faca cu ele?
- Probabil le vor duce a fier vechi, ca pe cele care erau inaintea lor.
Da, pe doua linii odihnesc mai multe vagoane Zaes (cisterne). In rest, doar putinele trenuri de calatori mai trec pe aici.
In spatele statiei erau alte cai ferate si o statie de betoane. Uitati ce a mai ramas:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00453
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00453.jpg
Daca nu mai sint marfare, probabil statia Curtea de Arges va mai avea doar 3 linii in viitor. Asa ca m-am apucat sa fac o schita a statiei:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Linia3
https://2img.net/r/ihimizer/img853/9356/linia3.png
3. Baiculesti - Baiculesti SA, sub 1km. Nu mai are traverse:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00472
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00472.jpg
Am facut o schita a hatei Baiculesti:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Linia4
https://2img.net/r/ihimizer/img546/8882/linia4.png
Despre Vilcele nu are rost sa mai vorbesc. Am vazut cita lume a postat la sectia Vilcele - Bujoreni Vilcea.
Si statia Merisani a avut 3 linii. Dua parerea mea, trebuia pastrata, fiind jumatatea distantei. Acum, nu se mai vad.
4. Borlesti Arges - Balastiera Merisani, lungime 3km.
Nu a avut rost sa fotografiez, nu se mai recunoaste nimic. Linia a disparut in 1996. Singura dovada e care o am este o traversa care a supravietuit in curtea socrior mei, care stau aproape de Merisani. Am putut face o schema, totusi:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Linia5
https://2img.net/r/ihimizer/img534/9479/linia5.png
:TTT: :TTT: :TTT: :TTT: :TTT: :TTT:
5. Bascov - Mica (vreo 7km, functionali vreo 1,5):
Din statia Bascov se despridea o cale ferata pina intr-un sat, Mica. Nu stiu ce era acolo. Trecea peste soseaua Pitesti - Curtea de Arges si apoi peste soseaua Pitesti - Rm. Vilcea. Doar trosonul de la Bascov pina la unitatea militara mai este functional:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Linia7
https://2img.net/r/ihimizer/img546/2405/linia7.png
dimitrov dimitrov dimitrov
6. Linile de marfa din apropiere de Pitesti Nord (lungime cumulata peste 8km):
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Linia8
https://2img.net/r/ihimizer/img833/1742/linia8.png
Daca pina aici v-am dat linkuri, acum nu ma lasa sufletul sa nu va dau imagini cu ceea ce a ramas din fostele linii industriale, care se intindeau de la Pitesti Nord pina dincolo de halta CPL. E prea trist:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00498
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00498.jpg
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00497
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00497.jpg
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00496
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00496.jpg
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00495
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00495.jpg
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00493
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00493.jpg
Este de-a dreptul dezolant. Aici, in aceste intreprinderi care nu mai sint, lucrau zeci de mii de navetisti! Nu e de mirare ca agistrala 906 a ajuns pustie. Nu mai sint calatori, pentru ca nu mai au unde sa se mai duca.
Si totusi... se construieste o fabrica noua, cu o linie proprie, aproape de Bascov.
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Imi cer scuze ca am facut un reportaj asa de lung. Scuze daca m-am indepartat de topic, scuze daca a fost prea trist.
Am facut si un filmulet, dar il voi posta peste citeva zile, cind va fi procesat pe dailymotion.
:avag:
Sus In jos
ana imfinity

ana imfinity


Numarul mesajelor : 63
Varsta : 40
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 4864
Data de inscriere : 15/10/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Trenul din abis   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 16:21

Episodul III (ultimul)
Acesta este ultimul episod.
La acest link puteti asi filmuletul despre care am vorbit:

https://www.dailymotion.com/anaimfinity#videoId=xm8kzt
Like a Star @ heaven In perioada interbelica, pe linia 906 circuau trenuri cu abur, inclusiv o garnitura regala.
Like a Star @ heaven Apoi, acum 60 ani, circulau automotoare similare celor de acum. Erau rare si localnicii preferau sa mearga spre Pitesti pe jos sau cu carutele.
Like a Star @ heaven Putin inainte de revolutie, pe linia 906 circulau 5 sau 6 trenuri a cite 7 vagoane, pline. Calatorii mergeau si in picioare. Asta inseamna vreo 700 calatori pe tren, deci 1400 pe pereche, adica 7000 calatori zilnic. :shock:
Like a Star @ heaven Nu stiu cum era traficul de marfa in 1989, dar fostul paznic de la statia Bascov i-a spus: "Fumai o tigare pina trecea trenul". In 1995, circulau marfare cu 20 vagoane dinspre Bucuresti si cu 12 vagoane dinspre Piatra Olt. In 2002, erau doua mrfare pe zi, cu 5...7 vagoane fiecare. Apoi, s-au rarit si in final au disparut.
I love you Eu am trecut pe aici in primavara 2002. Circulau 6 perechi de trenuri si doua garnituri. Una cu doua vagoane facea 4 curse Pitesti - Curtea de Arges, iar a doua, cu 3 vagoane, circula Titu - Curtea de Arges:
:AA19: :AA19: 976391
:AA19: 21-47 21-47 866866
Pe data de 3 aprilie 2002 s-au aulat 2 perechi de trenuri si s-au inlocuit vechile garnituri cu automotoare seria 77. Doua motoare compuneau un tren. Am circulat cu sotul meu, peste citeva zile (pe vremea aceea abea ne cunoscusem). Toata lumea mu intelegea ce fel de trenuri sint astea! Eu am crezut ca sint doua locomotive care asteapta. Nu voi uita niciodata ziua cind am calatorit prima data cu batrinele Malaxa. Cind au plecat din Pitesti, s-au zgiltiit atit de tare si au inceput sa scoata un zgomot asa puternic, incit m-am speriat si am inceput sa tip. Nasul s-a speriat si a vrut sa opreasca trenul. silent Pe vremea aceea, intorcea lumea capul pe drum si se uita la tren ca la un OZN. La bariera la Merisani sau la Bascov, oamenii ieseau din masini si priveau vagonetele. tongue Batrinele automotoare, au purtat numeroase porecle: scorpion, sageata rosie, sageata saracilor, Ferdinard, metroul de Arges, trocarici, zdranganici, Dacos, Ionescu (dupa numele unor firme de autocare de lux), caruta, supersonic si altele pe care eu nu le stiu. pirat A trecut prin multe. De citeva ori a luat foc, i-au fost furate suruburi si alte acaretui de catre tigani, i-au fost sparte geamurile, a fost implicat in accidente. Un caz dat si la televizor a fost cind un tir a lovit trenul. Citiva reporteri au vazut automotorul si au zis: "Autobuzul il vedem, dar trenul unde e?".
In 2003...2004 a fost cel mai bun mers al trenurilor:
P9529 Pitesti (4.10) - Curtea de Arges (4.57) - 3 calatori, circula fara oprire
P9530 Curtea de Arges (5.15) - Pitesti (6.20) - 100...150 calatori
P9531 Pitesti (6.30) - Curtea de Arges (7.35) - ~70 calatori
P9532 Curtea de Arges (7.50) - Pitesti (8.55) - 40 calatori + ~50 tigani
P9533 Pitesti (9.25) - Curtea de Arges (10.30) - ~50 calatori
P9534 Curtea de Arges (11.55) - Pitesti (13.00) - 20...50 calatori
P9535 Pitesti (13.10) - Curtea de Arges (14.15) - 30 calatori +~50 tigani
P9536 Curtea de Arges (14.25) - Pitesti (15.30) - ~60 calatori
P9537 Pitesti (16.00) - Curtea de Arges (17.05) - 70...100 calatori
P9538 Curtea de Arges (17.25) - Pitesti (18.30) - 30...45 calatori
P9539 Pitesti (19.45) - Curtea de Arges (20.50) - 40 calatori
P9540 Curta de Arges (21.10?) - Pitesti (22.15?) - 15 calatori.
Total, 550...600 calatori, mai mult decit dublul lui 2002. Citeva trenuri in plus, au revitalizat linia. Razz Laughing
Apoi, nu stiu anul, cel mai important tren, 9530, a fost anulat, iar pe locul lui s-a bagat o sageata. A fost un dezastru pentru navetisti, care au zis ca platesc suplimentul fara discutie, doar sa opreasca in fiecare statie. Microbuzele fiind supraaglomerate si pline de tigani, oamenii se vedeau in imposibilitatea de a ajunge la servici. pale Am auzit povesti dramatice, despre oameni care mergeau pe jos din Merisani si Borlesti pina la Bascov, despre nenumarate petitii facute de navetistii disperati, dar degeaba. 9530 a ramas anulat, iar raspunsul ceferistilor a fost "daca faceati si voi o petitie, ar fi circulat din nou". aregulament Asta se intimpla prin 2004. Sad Parerea mea este clara: pentru conducerea CFR nu conteaza oamenii. Ei au stiut ca o sageata pe 906 este nerentabila si intentionat au anulat cel mai impotant tren, ca sa forteze navetistii sa circule cu ea. Cert este ca au fost oameni care au intrat in somaj pentru ca nu mai reuseau sa ajunga la servici. Deoarece naveta cu maxi-taxi este dificila (supraaglomerare, lipsa orar, tigani care fura si put), oamenii au cautat in fel si chip sa-si faca rost de masini. Oricine poate vedea asta, ca soseaua dintre Pitesti si Curtea de Arges este mai aglomerata uneori decit Pitesti - Rimnicu Vilcea (care este drum european).
Cu ocazia excursiei pe care am facut-o la Curtea de Arges, mi-am notat mersul trenurilor si numarul calatorilor:
P9531 Pitesti (6.30) - Curtea de Arges (7.31) - 7 calatori, plus 13 care au venit dinspre Piatra Olt si au coborit la Pitesti Nord si CPL
P9532 Curtea de Arges (7.40) - Pitesti (8.41) - 9 calatori
A1799 Pitesti (9.05) - Curtea de Arges (9.48) (nu stiu)
A1792 Curtea de Arges (10.10) - Pitesti (10.54) (nu stiu)
P9535 Pitesti (13.16) - Curtea de Arges (14.17) - 12 calatori
P9536 Curtea de Arges (14.25) - Pitesti (15.32) - 7 calatori
A1793 Pitesti (15.05) - Curtea de Arges (15.56) - 4 calatori plus 4 pe ruta Pitesti - Pitesti Nord (dovada foto)
A1796 Curtea de Arges (16.22) - Pitesti (17.06) - 5 calatori
P9537 Pitesti (16.30) - Curtea de Arges (17.38) - 3 calatori (dovada foto)
P9538 Curtea de Arges (17.45) - Pitesti (18.46) - 8 calatori.
Media fiind de 7 calatori/tren (banuiesc ca 1799 si 1792 au tot cam atit), total= 69 calatori, adica 10% din ce era in 2002 si doar 0,8% din volumul de calatori din 1989. Cum a fost posibil asa ceva?
Deja, nu mai conteaza daca se merge cu bilet sau cu nasul.
Si dezastrul nu se opreste aici. Intre Pitesti si Vilcele, linia este interoperabila, eea ce inseamna ca un operator privat nu va putea prelua sectia usor. Mare pacat de una din cele mai frumoase cai ferate din tara. Crying or Very sad Sad
Asa arata sageata, fara calatori, cum am vazut-o la Pitesti Nord:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00487
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00487.jpg
Si asa arata un personal:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 DSC00491
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00491.jpg
Parca auzi vechile peroane parasite, spunind: Unde sint calatorii nostrii? Parca batrinul automotor suspina singur: Pe mine m-a uitat toata lumea.
Acestea sint citeva abonamente pe care le-am gasit. Incredibil, cineva a incercat si a circulat Curtea de Arges - Bucuresti! Celelalte sint Pitesti - Curtea de Arges:
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Scan0001
https://2img.net/h/i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/scan0001.jpg
arem
Daca observa cineva greseli in ceea ce am spus, imi cer scuze. Eu nu sint localnica si ce stiu e din auzite. Daca mai are cineva informatii despre magistrala 906, il rog sa spuna si sa ma comlpeteze.
Dedic reportajul meu celor care au construit magistrala 906, au intretinut-o sau au lucrat aici, circulind zilnic in anii ei de glorie.
Piatra Olt, 10 nov. 2011.
:avag:
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Linia 906   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 20:17

Linia 106 intr-un timp, a fost inaugurata in anul 1898.
Conform "MT 1988/1989" existau urmatoarele statii: Pitesti, Pitesti Nord, CIL Po ("punct oprire"), Bascov, Borlesti Arges hc., Merisani HM, Valcele (urma a fi gara cu 3 linii), Baiculesti, Zigoneni Po si Curtea De Arges.
Existau 6 perechi trenuri C si P intre Pitesti si Curtea de Arges (timpi de mers: 1 h si 3 minute) si 3 perechi trenuri P si C intre Pitesti si Bascov. Unele dintre acestea circulau la: Piatra-Olt, Bucuresti ssi Craiova.
Semnalizarea (conform "CFR-Harta instalatiilor") era mecanica, statiile fiind echipate cu sisteme "TM- chei cu bloc". Circulatia se realiza in sistem "cale libera".
Probabil este sina de tipul 49 kg/ml (ca pe majoritatea liniilor secundare), prindere indirecta tip "K" pe traverse din lemn si beton.
Gara Curtea-de-Arges a fost construita in 1898, după un model original francez, combinand elemente de stil romanesc, de către Andre Lecomte de Nouy.
Sper ca aceste informatii sa fie interesante!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 21:13

TM - e Tablou Mecanic cu chei.
SBW - este "chei cu bloc"

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 22:31

Felicitări, Ana!

Aș mai adăuga o oprire folosită(dar nu pentru toate trenurile) în anii 1990-1995 pe care ai omis-o: Canton 110, situată între stațiile Pitești Nord și Pitești, la bariera cu str. Depozitelor(care duce spre garajul și sediul Publitrans), lângă CNCD(cum mergi spre Pitești, pe partea stângă - cantonul din cărămidă roșie). De asemenea, aș mai adăuga faptul că a mai existat o linie, între timp dezafectată care mergea paralel cu firul direct de la Pitești Nord până în zona "podului de la moară" unde se opreau vagoane cu grâu pentru fabrica de pâine Spicu(azi Vel Pitar).

În 2002, deja nu mai era trenul Curtea de Argeș - Titu, fiind limitat la Pitești din decembrie 2001(tot atunci, cursele de Argeșel au fost limitate la Câmpulung). Că or fi rămas table pe care încă mai scria "Titu - Pitești - Curtea de Argeș", asta-i partea a doua.

În iunie-decembrie 2001, turnusul celor două garnituri era cam așa:

P 9533 Pitești(15:40) - Curtea de Argeș(16:39)
P 9536 Curtea de Argeș(17:27) - Pitești(18:37) - Nu circulă sâmbăta și duminica
P 9539 Pitești(20:08) - Curtea de Argeș(21:17)
P 9530 Curtea de Argeș(5:20) - Pitești(6:30)
P 9531 Pitești(8:12) - Curtea de Argeș(9:20)
P 9534 Curtea de Argeș(16:05) - Pitești(17:15)
P 9535 Pitești(18:20) - Curtea de Argeș(19:20)
P 9016 Curtea de Argeș(19:44) - Pitești(20:45-20:57) - Titu(22:12) - pe distanța Pitești - Titu nu circulă sâmbăta
P 9015 Titu(4:20) - Pitești(5:39-5:52) - Curtea de Argeș(6:50) - pe distanța Titu - Pitești nu circulă duminica
P 9532 Curtea de Argeș(7:45) - Pitești(8:50)

Garniturile erau făcute pe atunci cu vagoane 20-57 RK de la Pitești(Piteștiul multă vreme avea numai vagoane din această serie!) și uneori de la Piatra Olt, în rare cazuri folosindu-se vagoane 21-47(de la Craiova sau Piatra Olt) sau chiar 20-47 MEVA de la Craiova.

Mai târziu, 9531 a fost mutat pe la 11:45(se forma din 9532) și se întorcea în Pitești în jurul orei 15, iar 9535, 9534 și 9530 au fost anulate, ca în decembrie 2002, cu ocazia noului mers, să apară orarul menționat mai sus de tine.
În iunie 2002, postul de revizie Pitești mai avea în circulație doar patru vagoane 20-57 RK din care două stăteau în rezervă, unul circula pe cursa de Bradu Rafinărie și unul era folosit pentru rapidul "Cozia"(722/723 Râmnicu Vâlcea - Pitești - Constanța). De atunci au început să circule automotoare Malaxa 77 pe Pitești - Curtea de Argeș și Pitești - Câmpulung.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
ana imfinity

ana imfinity


Numarul mesajelor : 63
Varsta : 40
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 4864
Data de inscriere : 15/10/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Multumesc   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeVin 11 Noi 2011, 13:48

Multumesc Idh 80 si Marius M pentru informatii!
Am tinut sa notez tot ceea ce am putut afla, pentru ca, daca peste 30 ani linia 906 va ajunge la fier vechi, cei care vor, sa poata afla ce a fost acolo. Cei care doresc sa mai faca adaugiri si precizari, ii rog sa o faca.
Cei care intr-adevar trebuiesc felicitati sint cei care au lucrat, de acum 100 ani si pina in 1989, la construirea liniei 906 si a sectiilor secundare, cei care au intretinut linia si au lucrat pe ea, precum si cei care si-au pierdut o buna parte din viata calatorind zilnic pe aceasta linie superba.
:avag:
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeDum 13 Noi 2011, 23:25

Traficul liniei(plus turnusul garniturilor) de-a lungul timpului:

1939/1940:

Automotoare Pitești:

Garnitura 1:

M 1101: Pitești(6:12) - Curtea de Argeș(7:15)
M 1104: Curtea de Argeș(8:33) - Pitești(9:35)
M 1105: Pitești(10:05) - Curtea de Argeș(11:05)
M 1110: Curtea de Argeș(12:48) - Pitești(13:45)
M 1111: Pitești(15:06) - Curtea de Argeș(16:10)
M 1114: Curtea de Argeș(19:02) - Pitești(20:01)

compunerea probabilă: 2M(Malaxa 77 sau vagoane motorizate) +/- 2 remorci intercalate(1B + 1C)

Garnitura 2:

M 1103: Pitești(8:02) - Curtea de Argeș(9:02)
M 1106: Curtea de Argeș(10:06) - Pitești(11:06)
M 1109: Pitești(11:40) - Curtea de Argeș(12:38)
M 1112: Curtea de Argeș(15:14) - Pitești(16:12)
M 1113: Pitești(18:25) - Curtea de Argeș(19:20)
M 1102: Curtea de Argeș(6:10) - Pitești(7:17)

compunerea: idem


Garnitura 1 București(detașată de la P 2003 București - Sibiu; se atașază la P 2004 Sibiu - București Nord):

P 2003/1107: București Nord(7:40) - Pitești(10:37) - Curtea de Argeș(11:45)
P 1108/2004: Curtea de Argeș(18:00) - Pitești(18:56) - București Nord(22:17)

Compunerea: A, B, C


Garnitura 2 București(detașată de la P 1091 București - Cîmpulung; se atașază la P 1092)

P 1091/1115: București Nord(17:55) - Golești(20:25-20:40) - Pitești(20:50-21:19) - Curtea de Argeș
P 1092/1116: Curtea de Argeș(5:10) - Pitești(6:04-6:18) - Golești(6:27-6:41) - București Nord(9:17)

Compunerea: A, B, C

Trenurile se opreau în toate stațiile: Pitești Nord(h), Bascov, Borlești Argeș(h), Merișani, Băiculești și Curtea de Argeș

***

1943/1944:

Garnituri Pitești:

1.

M 1071: Pitești(5:55) - Curtea de Argeș(7:05)
M 1072: Curtea de Argeș(10:50) - Pitești(11:55)

2.

M 1073: Pitești(7:07) - Curtea de Argeș(8:20)
M 1080: Curtea de Argeș(21:45) - Pitești(23:00)

3.

P 1075: Pitești(13:00) - curtea de Argeș(14:12)
P 1076: Curtea de Argeș(13:45) - Pitești(14:35)


Garnitură București:

P 1079(detașat de la A 103 București - Timișoara): București Nord(16:05) - Pitești(18:50-19:20) - Curtea de Argeș(20:35)
P 1074(se atașază la A 104 Timișoara - București): Curtea de Argeș(5:25) - Pitești(6:33-7:10) - București Nord(9:30)

Conține: A, B, C

***


1966/1967:

Garnitura București:

P 1011/1051: București Nord(3:30) - Pitești(5:59-6:26) - Curtea de Argeș(7:29)
P 1054: Curtea de Argeș(8:30) - Pitești(9:23)
P 1053: Pitești(10:25) - Curtea de Argeș(11:19)
P 1056/1014: Curtea de Argeș(12:05) - Pitești(12:58-13:11) - București Basarab(16:03)

Compunerea probabilă: A + 5B

Garnitura Pitești:

P 1055: Pitești(14:10) - Curtea de Argeș(15:04)
P 1058: Curtea de Argeș(15:44) - Pitești(16:37)
P 1057: Pitești(17:30) - Curtea de Argeș(18:24)
P 1060: Curtea de Argeș(18:57) - Pitești(19:50)
P 1059: Pitești(21:45) - Curtea de Argeș(22:39)
P 1052: Curtea de Argeș(5:22) - Pitești(6:15)

Compunerea probabilă: idem

Trenurile se opreau în toate stațiile: Pitești Nord(h), Bascov, Borlești Argeș(h), Merișani, Vîlcele(h), Băiculești și Curtea de Argeș.
Nu e exclus ca de fapt toate trenurile să fi fost făcute cu o singură garnitură la care se atașau 1A+1B de București de la 1011.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeDum 04 Dec 2011, 20:30

Pe 7 decembrie crestinii ortodocsi de pretutindeni praznuiesc pe Sf. Filofteea ale carei moaste se gasesc la Manastirea Curtea de Arges. Motiv pentru care sunt asteptati foarte multi pelerini nu numai din zona, ci chiar din toata tara. Nu este un pelerinaj in genul celor de la Iasi (14 octombrie - Sf. cuvioasa Parascheva) sau Bucuresti (26 octombrie Sf. Cuvios Dimitrie Basarabov). Chiar daca acesta este mai restrans, sunt asteptati destul de multi pelerini. Stie cineva daca pe sectia Pitesti - Curtea de Arges vor fi suplimentate nr. de automotoare sau vor fi introduse garnituri cu vagoane?


Sau daca este cineva din zona se poate interesa sau poate urmari acest aspect in gara dimineata pe 7 decembrie.
Sus In jos
Michael
V.I.P Member
V.I.P Member
Michael


Numarul mesajelor : 228
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5037
Data de inscriere : 15/12/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 21:29

Salutari,

Pentru inceput trei imagini surprinse in Gara Curtea de Arges(iulie 2011):

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1174

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1169

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1178

Va urma....


Mihai


Ultima editare efectuata de catre Michael in Lun 16 Ian 2012, 22:27, editata de 1 ori
Sus In jos
Michael
V.I.P Member
V.I.P Member
Michael


Numarul mesajelor : 228
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5037
Data de inscriere : 15/12/2011

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 21:30

Salutari,

Continuarea:

106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1355
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1358
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1359
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1372
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1376
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1378
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1382
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1385
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1391
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1395
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1416
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1418
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1481
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1502
106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 IMG_1508


Mihai
Sus In jos
Continut sponsorizat





106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 106 : Pitesti - Curtea de Arges   106 : Pitesti - Curtea de Arges - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
106 : Pitesti - Curtea de Arges
Sus 
Pagina 2 din 25Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Curtea de Arges - Pitesti
» Curtea de Argeş (906)
» Leordeni Argeș (101)
» Clipuri FeRoviaRe filmate in judetul Arges
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: