|
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 16 Apr 2023, 07:26 | |
| https://www.g4media.ro/foto-am-mers-cu-trenul-4-ore-de-la-constanta-la-tulcea-ruta-cfr-de-la-mare-in-delta-coji-de-seminte-pe-jos-geamuri-blocate-o-baie-mizerabila-care-nu-se-inchide.html |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 16 Apr 2023, 09:03 | |
| Eu zic ca mai sunt destule rute prin tara unde gasim aceleasi conditii de calatorie... Dar hai sa dam in trenurile de pe 804, ca poate vad aia de sus si o desfiinteaza, nu-i asa... ? Reporterii astia... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 16 Apr 2023, 09:39 | |
| Nu tocmai că au mai fost semnalate aceste aspecte dar nu se schimbă nimic.E greu de adus niște 22-96 din alta.parte.Pe regionalele Timisoara și Cluj circula 20-76 22-76 22-96 19-70 21-70 30-76 la trenuri regio |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 16 Apr 2023, 22:59 | |
| Seminţele alea nu le-au mâncat ceferiştii în revizie şi nici nu au plecat ei cu clanţa de la budă... dacă pui 22-76 (care, ca vârstă, sunt mai bătrâne decât 20-55), într-o lună ajung la fel. Asta se întâmplă când ai mers de tren atât de prost de numai cine n-are de ales (lucrează la stână lângă linie sau n-are bani de maxi-taxi) merge cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 16 Apr 2023, 23:06 | |
| In concluzie, nu mai fiti saraci sa mergeti cu trenul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 06 Iun 2023, 18:39 | |
| https://discoverdobrogea.ro/traseul-feroviar-medgidia-tulcea-este-cel-mai-pitoresc-din-dobrogea/ |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 06 Iun 2023, 20:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Seminţele alea nu le-au mâncat ceferiştii în revizie şi nici nu au plecat ei cu clanţa de la budă....
Ai uitat de becuri neoane,radiatoare și altele ce pot avea picioare... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 12 Iun 2023, 14:20 | |
| Dintr-un articol publicat pe "Club Feroviar" reiese faptul că se intenționează introducerea centralizării electronice de linie, pe aceasta linie (adică echiparea cu instalații de centralizare electronică a tuturor celor 9 stații și HM uri, care au mai rămas pe aceasta linie! Este un lucru evident bun! Din acel articol reiese faptul că aceste viitoare instalații CE vor fi controlate din doar două puncte, unde vor rămâne posturi de IDM , și anume din statia Medgidia (pentru viitoarele instalații CE din: statia Nicolae Balcescu, HM Târgușor Dobrogea, stația Cogealac, HM Mihai Viteazu, statia Baia Dobrogea) și respectiv din stația Tulcea-Oras (pentru viitoarele instalații CE din: statia Babadag, HM Cataloi, statia Tulcea-Marfuri și statia Tulcea-Oras). Totuși cred că ar trebui păstrate posturi de IDM in fiecare stație și HM (chiar daca vor fi echipate cu instalații CE), deoarece:
-De exemplul distanta dintre statia Medgidia (unde s-ar afla postul de comandă a IDM) și un macaz centralizat electronic care se va afla în statia Baia Dobrogea este prea mare și nu știu cât de sigură va fi transmiterea și execuția comenzii la aparatul comandat de pe teren, la o distanta așa de mare;
-In cazul defectării unui macaz centralizat electronic, daca ar exista IDM in fiecare stație și HM, în caz extrem (până la sosirea organului SCB și remedierea defecțiunii), IDM ul ar putea manevra manual acel macaz (cu manivela), pentru a putea totuși primi sau expedia trenul;
-In cazul acestei linii cel mai apropiat district SCB se afla, daca nu greșesc, la Medgidia. Din câte știu SCB istii se deplasează la defecțiuni și deranjamente cu trenurile de călători în circulație. Și ținând cont de cate trenuri de călători mai circula pe aceasta linie, vă puteți imagina cam cat de "repede" ar putea ajunge organul SCB de la Medgidia, până la o eventuală defecțiune sau deranjament sa zicem în statia Tulcea-Oras!
-Daca s-ar menține posturi de IDM in fiecare din cele 9 stații și HM uri, socotind cate 5 IDM pentru fiecare stație și HM (pentru asigurarea programului normal de lucru, în ture de 12 cu 24 și 12 cu 48 + unul de rezerva pentru concedii, îmbolnăviri, zile libere,etc) ar fi nevoie in total de 45 de angajați că IDM, pentru aceasta linie, ceea ce nu cred că ar fi un efort imposibil pentru bugetul de salarii al CFR -SA!
-Daca vor echipa cu instalație CE statia Tulcea-Oras ar trebui făcute și următoarele lucrări: -Desfiintat macazul din linia curentă din apropierea barierei cu strada Isaccei (liniile industriale racordate prin acel macaz nu mai sunt demult utilizate), fapt care ar permite și mutarea semnalului de intrare în statia Tulcea-Oras mult mai aproape de intrarea în stație; -Bariera manuala de la pasajul cu strada Dumitru Ivanov înlocuită cu o bariera automata; -Montate 4 semnale luminoase de ieșire la cele 4 linii de călători; -Biroul de mișcare al stației Tulcea-Oras mutat din clădirea mica de lângă pasajul de nivel cu strada Dumitru Ivanov în clădirea de călători a stației, unde este destul loc (mare parte din clădire nici nu cred că mai este utilizată) și unde accesul din oraș , pentru IDM, ar fi mai ușor! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 12 Iun 2023, 17:36 | |
| Pai se pune centralizare electronica tocmai ca sa nu mai fie 45 de angajati, nu te-ai prins? O sa fie undeva stabilit centrul de control( sau s-a stabilit si nu stiu eu?) si gata.E un mic avans fata de prezent. Nu mai trebuie IDM, acari, hamali, pazitori de bariera etc.
Ceausescu si cooperatia nu mai sînt. înapoierea ramîne în Moldova de peste Prut. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 12 Iun 2023, 19:04 | |
| Oricum prin înlocuirea actualelor instalații SBW cu instalații de centralizare electronică dispar posturile de acari (și în cele 9 stații și HM uri de pe aceasta linie lucrează în prezent destui acari, deci o economie oricum se va face). Dar din motivele tehnice arătate mai sus cred că ar fi bine totuși să rămână posturi de IDM in fiecare stație și HM.
Eu am propus sa discutăm (la topicul dedicat instalațiilor de centralizare electronică) despre particularitățile tehnice de funcționare a acestor instalații și în ce măsură este fezabil și eficient (mai ales în cazul apariției unor defecțiuni sau deranjamente) controlul instalațiilor CE din mai multe stații (situate la distanțe mari una față de alta) dintr-un singur loc!
PS Teoretic, că și societate comerciala cu personalitate juridică "cooperația" mai exista- de exemplul este înregistrată la Registrul Comerțului societatea cooperatista "Federalcoop Vaslui". De ce și cum a ajuns după 1990 cooperația în situația actuală este o discuție foarte ampla , care depășește cadrul acestui topic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 13 Iun 2023, 03:04 | |
| Dispar posturile de acari = nu mai aleargă IDM ca la 5000m să facă macazele şi semnalele şi să lase şi, eventual, să lase şi bariera dacă e păzitorul în CO sau CM. Că asta e situaţia prin majoritatea staţiilor necentralizate - 2 oameni pe tură (IDM şi unul din posturi - fie de barieră fie de pe unul din capetele staţiei) şi dacă ai ghinion să se îmbolnăbească unul, rămâne IDM singur. Nici măcar nu e vorba de concedieri, în general se taie posturi bugetate şi neocupate.
În caz de defect, se suie un electronist într-o maşină şi pleacă de la Medgidia sau de la Tulcea spre locul unde îi apare problema pe display. Sau i se face birou la Baia Dobrogea, că ăla cred că e singurul punct de secţionare dintre Medgidia şi Tulcea Mărfuri care mai încrucişază ceva, deci un eventual macaz blocat doar acolo poate să fie.
Şi, probabil, va mai rămâne personal la postul de ramificaţie spre aeroportul Kogălniceanu, că ăla nu poate fi lăsat nedeservit din motive evidente, ţinând cont ce circulă pe acolo. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 13 Iun 2023, 07:48 | |
| Pai macazele de la postul de ramificație spre aeroportul "Mihail Kogălniceanu" nu vor fi și ele centralizate electronic ?!
Districtul SCB Medgidia are in dotare autoturisme pentru deplasarea personalului la intervenții și deranjamente ?! |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 13 Iun 2023, 10:13 | |
| - ldh80 a scris:
- Dar din motivele tehnice arătate mai sus cred că ar fi bine totuși să rămână posturi de IDM in fiecare stație și HM
Crezi ca la TGV la 300 de km/h mai ai acari cu macaze manuale si IDM care ridica paleta? In Vest ai statii intregi in care nu e NIMENI si cu toate astea trenurile merg mai bine decat la noi (bine, nu neaparat din cauza angajatilor), asta pentru ca, daca poti sa automatizezi o activitate, de ce sa nu o faci? Iar munca IDM si a acarilor poate fi automatizata. Districtul SCB Medgidia poate avea un Logan pentru astfel de deplasari, un leasing lunar la asa ceva e 2-3 sute de euro, mai putin de jumatate fata de salariul unui acar.
Ultima editare efectuata de catre Laurentiu Ciobanu in Mar 13 Iun 2023, 11:40, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 13 Iun 2023, 11:33 | |
| Nu ai voie leasing auto, anul ăsta e interzis prin lege, iar de la anul numai prin HG pentru cumpărat/ luat în leasing. Desigur, în întregul proiect poți să incluzi și un autoturism pentru deplasarea personalul de intervenții, așa s-au luat și pe Coridor niște Dustere. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 13 Iun 2023, 11:40 | |
| Ma rog, ai nevoie sa asiguri o masina pentru asa ceva intr-un fel sau altul, nu poti sa le ceri angajatilor sa se foloseasca de masinile personale mai ales ca ai portiuni de drumuri neasfaltate.
Deci, cum se procedeaza daca ai nevoie de o masina pentru asa ceva? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
| | | | 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |