| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 07 Iul 2022, 18:55 | |
| Incetarea functionarii SC Alum SA este o lovitura importanta atat pentru transportul feroviar de marfa pe linia 804, cat si o lovitura cu impact dramatic , din punct de vedere economic si social, pentru locuitorii municipiului Tulcea! Era cea mai mare unitate industriala care mai functiona la Tulcea! Sigur, a mai ramas "Santierul Naval", dar ma intreb unde vor lucra cei care vor fi dati in somaj de la SC Alum SA si care vor vrea sa locuiasca in continuare in Tulcea (si nu sa plece la munca in strainatate)!
De acuma nu stiu cand si cum vor mai circula trenuri de marfa pe aceasta linie!
Desi este off-topic, si inchiderea Alum SA demonstreaza ca a fost o prostie liberalizarea preturilor la energie electrica si gaze naturale! Prin aceasta masura aberanta doar fac mari profituri firmele cu capital strain care controleaza distributia si furnizarea energiei electrice si a gazelor naturale, cu pretul saracirii populatiei si a distrugerii economiei romanesti (cazul combinatul "Azomures", a "Alro" Slatina si acum a SC Alum Tulcea). |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 07 Iul 2022, 22:19 | |
| Asta e prostia când prețul îl dictează bursa de la Viena.. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Vin 08 Iul 2022, 11:12 | |
| O sa ne imbracam tot dupa.. bursa...noi sintem niste cobai doar atît....aveam cea mai buna imfrastructura feroviara si cea mai diversificata...sub diverse formr astia au puso la pamant...a distrus cfr...nu acuz pe nimeni si nu denigrez pe cineva....pentru stat nu se face absolut nimic...pacat de aceasta sectie...o sa ajunga o ruina...o mai tinea in viata doar traficul de marfa...cel de calatori este undeva la 20 la suta... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 09 Iul 2022, 10:02 | |
| Daca ramane vreo 2 ani fara trafic de marfa, regionala Constanta nu va mai efectua nicio lucrare la infrastructura liniei 804, drept consecinta viteza pe sectie se va duce in 50 km/h toata distanta. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 09 Iul 2022, 22:48 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- regionala Constanta nu va mai efectua nicio lucrare la infrastructura liniei 804
Nu îndrăzneşte nimeni să lase baza militară de la Kogălniceanu şi poligonul de tancuri de la Babadag fără cale ferată. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 10 Iul 2022, 12:07 | |
| Da, dar cate trenuri cu tehnica militara vin intr-un an de zile pentru aceste obiective ? Nu cred ca sunt foarte multe astfel de trenuri si CFR-SA are nevoie de un trafic de marfa constant ca sa poata incasa TUI mai consistent , pe aceasta linie! |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mar 12 Iul 2022, 09:53 | |
| Cert este ca la timpii de parcurs actuali doar studentii si pensionarii mai folosesc trenul doar cei care merg la Bucuresti in rest pustiu nimic..daca nu o sa mai fie marfa o sa fie si mai rau..o sa puna un automotot vechi care pleaca dimineata din Tulcea spre Constanta si o sa se intoarca seara la Tulcea tot din Constanta asta pentru pachetul minim social...doar atit..in rest pustiu..au anulat ccursele navrom pentru a forta mina statului sa faca asfalt intre Tulcea si Sulina pentru A avea clienti pensiunile din delta..totul este o strategie,nimic nu este la voia intimplarii..o sa mergem cu masina in delta..ma duc cu tirul la Sulina...nu acuz si nu denigrez pe nimeni dar asta este realitatea...cum sa am profit cu o locomotiva diesel cu doua vagoane cu 20 de calatori...nici cu ele plina ne acopar motorina..logic nu? |
|
| |
Jeorje
Numarul mesajelor : 113 Varsta : 16 Localizare : Navodari Reputatie : 1572 Data de inscriere : 29/11/2020
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 12 Iul 2022, 16:51 | |
| - ldh80 a scris:
- Da, dar cate trenuri cu tehnica militara vin intr-un an de zile pentru aceste obiective ? Nu cred ca sunt foarte multe astfel de trenuri si CFR-SA are nevoie de un trafic de marfa constant ca sa poata incasa TUI mai consistent , pe aceasta linie!
Pe linia pentru aeroportul Mihail Kogalniceanu sunt trenuri militare de cateva ori pe saptamana! Linia este foarte folosita, si chiar am remarcat ca la ramificatie erau cateva traverse schimbate |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 10 Ian 2023, 21:05 | |
| - ldh80 a scris:
- Incetarea functionarii SC Alum SA este o lovitura importanta atat pentru transportul feroviar de marfa pe linia 804, cat si o lovitura cu impact dramatic , din punct de vedere economic si social, pentru locuitorii municipiului Tulcea!
Era cea mai mare unitate industriala care mai functiona la Tulcea! Sigur, a mai ramas "Santierul Naval", dar ma intreb unde vor lucra cei care vor fi dati in somaj de la SC Alum SA si care vor vrea sa locuiasca in continuare in Tulcea (si nu sa plece la munca in strainatate)!
De acuma nu stiu cand si cum vor mai circula trenuri de marfa pe aceasta linie!
Desi este off-topic, si inchiderea Alum SA demonstreaza ca a fost o prostie liberalizarea preturilor la energie electrica si gaze naturale! Prin aceasta masura aberanta doar fac mari profituri firmele cu capital strain care controleaza distributia si furnizarea energiei electrice si a gazelor naturale, cu pretul saracirii populatiei si a distrugerii economiei romanesti (cazul combinatul "Azomures", a "Alro" Slatina si acum a SC Alum Tulcea). Orașul Tulcea trăiește bine și fără acest combinat. Am fost pe 1.01.2023 în Tulcea. Se vede o bunăstare în oraș, nu depinde de acest combinat anacronic. In ultimii ani am tot descărcat și încărcat camionul la Tulcea. Niciodată la Alum SA. Mărfuri din și spre Occident. Am adus componente pentru Șantierul Naval ori mobilier pentru pensiuni. Plus mărfuri ce erau preluate de centre logistice și mai departe erau transferate în Ucraina. Hai să nu dramatizăm. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mier 11 Ian 2023, 11:48 | |
| Combinatul folosea mult transportul pe calea ferata, normal ca pentru marfa putina este mai avantajos transportul auto..aici trebuia investit in reducerea timpilor de parcurs,,,la tren ma refer,, si suprimarea opririlor din haltele fara calatori, iar odata cu scurtarea timpului de parcurs si cresterea comfortului automat creste si afluxul de calatori, in pofida caracteristicilor sectiei cu gari departe de sat si cu relieful ciudat intre Babadag si Tulcea, linia are totusi potential. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier 11 Ian 2023, 13:14 | |
| Din pacate Tulcea Oras Medgidia, e total neatractiva pentru calatori. Garile departe de localitati, distanta de la Constanta mult mai lunga decat pe sosea, orar de cacao. Da, imi place foarte mult peisajul dobrogean, dar una e sa fiu pasionat si alta e sa vreau sa ajung din punctul A in punctul B in timp util. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier 11 Ian 2023, 18:38 | |
| Daca nu inteleg ca trenul IR Tulcea - Medgidia (ramura pt Bucuresti), trebuie sa aiba oprire doar la Babadag... N-ai cu cine... Navetistii primeaza si trebuie serviti, ca pe timpuri... schimbul 1, 2 si 3... Haraso! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier 11 Ian 2023, 20:27 | |
| CFR Călători nu știe să adapteze mersul după fluxul de călători ei opresc și la 13 și la 19 probabil obligați de CFR SA Unde sunt studiile alea de eficienta a secțiilor și de rentabilitate a trenurilor făcute prin master planul lui peste prajit |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier 11 Ian 2023, 22:45 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Daca nu inteleg ca trenul IR Tulcea - Medgidia (ramura pt Bucuresti), trebuie sa aiba oprire doar la Babadag... N-ai cu cine... Navetistii primeaza si trebuie serviti, ca pe timpuri... schimbul 1, 2 si 3... Haraso!
Da, îţi dai seama, ar ajunge la Tulcea mai devreme cu 5 minute dacă n-ar opri pe traseu... Astfel de secţii nici nu trebuiau să aibă trenuri care să sară opriri, mai ales că sunt multe opriri oricum suprimate sau care nu deservesc nimic (Derin, Pod Casian, Ceamurila, Codru), aşa că poţi scoate timpi buni şi dacă opreşti în celelalte, ai distanţe destul de mari ca să poţi atinge viteza maximă. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 12 Ian 2023, 16:19 | |
| Daca trenul direct Bucuresti- Tulcea Oras nu ar opri decat in Babadag (intre Medgidia si Tulcea Oras) ar disparea un numar de 10 opriri! Punand cate numai cate 3 minute pentru fiecare oprire (franare + stationare+ demaraj) rezulta un total de 30 minute! Deci ar face cu 30 de minute mai putin intre Medgidia si Tulcea Oras!
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
|
| |
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|