Adica- dupa cum arata compunerea postata pe site-ul ceh- va fi un tren direct (probabil o grupa de vagoane directa) Bucuresti- Tulcea Oras care va fi compus din 4 vagoane ?!
Maddox
Numarul mesajelor : 43 Varsta : 46 Localizare : Iași, Brașov Reputatie : 3664 Data de inscriere : 25/12/2014
Se pare că nu e vorba doar de site-ul cehesc. Chiar site-ul Mersul trenurilor spune că IR1589 de sâmbăta asta e format din 4 vagoane clasă (inclusiv cls. I): https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/1589?Date=19.12.2020
Și perechea lui de duminică, la fel.
În livret, la 1588 scrie „Automotor DESIRO sau TONAJ MAXIM = 300 tone”. La 1589 scrie doar „Automotor DESIRO SIEMENS”...
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
Se pare că nu e vorba doar de site-ul cehesc. Chiar site-ul Mersul trenurilor spune că IR1589 de sâmbăta asta e format din 4 vagoane clasă (inclusiv cls. I): https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/1589?Date=19.12.2020
Și perechea lui de duminică, la fel.
În livret, la 1588 scrie „Automotor DESIRO sau TONAJ MAXIM = 300 tone”. La 1589 scrie doar „Automotor DESIRO SIEMENS”...
Normal că de pe infofer am luat datele - nu puteam să-mi permit să aberez aşa, să bat câmpii...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 19 Dec 2020, 15:02
Trenul RE8653 (Medgidia - Tulcea Oras), poza ii aparține lui Iurinet Tulas, astăzi trenul IR1589 (București - Tulcea Oras) a plecat din Gara de Nord cu 4 vagoane ca in schema de mai jos, vagoane AVA, iar de la Medgidia trenul își schimba numărul in RE8653, trenul circula doar sâmbătă de menționat, însă in Medgidia in loc sa își continue drumul cu același vagoane, calatori au fost dati jos din trenul IR1589 și au fost Preluați de trenul RE8653 deja format in Medgidia din 2 vagoane 20-54, cea ce nu ar trebui sa se întâmple, trenul ar trebui sa fie pana la Tulcea, nu sa fie dati jos calatori dintr-un tren cu parcurs direct către Tulcea sa fie transbordați către alt tren, iar vagoanele trenului IR1589 au fost puse pe trenul R8693 (Medgidia - Constanta), de menționat ca trenul a ajuns in Tulcea cu 2 vagoane in loc de 4 si ca trenul era plin ochi la sosirea in Tulcea.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 19 Dec 2020, 21:46
trenul 8693 a fost la 5 minute in fata lui 8001. De ce nu le-or fi combinat?
partea si mai ,,interesanta" este ca 8693 s-a format din 8652 + DA, 1589 + 1 AM.
insa DA s-a dus ca ajutor pt 8001 si apoi a tractat pe 8693.
8693 a plecat si la 5 minute dupa el a plecat 8001.
vitosa?
8693 asteapta si ataseaza DA de la ajutor 8001, pleaca la 09.55 si 8001 soseste 09.58 pleaca 10.00.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 20 Dec 2020, 15:00
Nu le-au combinat deoarece mai durau alte ~ 20 de minute manevrele de atașare tren 8001 la tren 8693 iar locomotivele (a lui 8001, 1589, 8652) trebuiau toate trei să ajungă la Constanța. Plus că o combinare a lor ar fi dus la, pentru unul din trenuri, neîndeplinirea indicatorului tren/km ceea ce ar fi dus la penalizări otf-ului în cauză. 8693 se formează din tren 8652 conform turnus stabilit de SRTFC Constanța. În restul zilelor vagoanele trenului 8652 sînt aduse la CT atașate la tren 8201. Înapoi la Tulcea se întorc cu tren 8655-2/8655. La polul opus vagoanele pentru tren 8653 sînt aduse de la CT atașate la tren 8222 (tren care nu apare în cartea mersul trenurilor ! idem nici tren 8035 Fetești - CT tren cu circulație doar sâmbăta și duminica când nu circulă tren 8003) și care seara ajung înapoi la CT cu tren 8654/8654-1. Din analiza trenului înțeleg că DA-ul care de fapt era GM nu a apucat să meargă după tren 8001 dar că a fost decuplat pentru 5 minute de la tren și deplasat la semnal probabil unde aștepta comanda și parcursul să plece în ajutor. Între timp mecanicul trenului 8001 (feteștean e) a comunicat prin stație că a remediat defectul și că renunță la locomotivă de ajutor. Aceeași electrică a mai avut un +10' (defectare remediată) aseară la un R CT - Fetești iar azi a venit bine la București Obor tot cu un R. Din toată tevatura asta CFR Infrastructură iese în avantaj deoarece fiecare întârziere pricinuită de materialul rulant al otf-ului în cauză minutele de întârziere sînt socotite și facturate în contul otf-ului respectiv. CFR Infra câștigă bani în timp ce CFR C rămâne veșnic oaia de muls. PS dai o bere că iar îmi iau șuturi de la dual.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 20 Dec 2020, 15:36, editata de 1 ori
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 20 Dec 2020, 15:35
DAu o bere cind vin la Bucuresti sa merg pe linia Slanic.
Dar ce treaba are Dual in chestiune?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 20 Dec 2020, 18:04
Nu am luat niciodata pe cineva la suturi pentru ca a explicat ceva corect si concret cu subiect si predicat.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 20 Dec 2020, 23:17
dan tm a scris:
DAu o bere cind vin la Bucuresti sa merg pe linia Slanic.
Dar ce treaba are Dual in chestiune?
Dai de stire din timp...Poate ne vedem...pe linia de Slanic n-am mai fost de cativa ani...
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
Un videoclip gasit pe yutube (postat pe 26 decembrie 2020 de utilizatorul "Having Fun") cu sosirea si gararea unui tren in statia Tulcea-Oras, tren compus din 4 vagoane tractate cu locomotiva GM. Demult nu mai sosira in statia Tulcea-Oras un tren cu 4 vagoane!
Dupa cum arata linia 1 pare a nu fi utilizata de ceva timp (judecand dupa vegetatia care se observa)!
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Acolo spune ca s-ar fi construit o cale ferata noua pe traseul "Port Midia- Camp Mihail Kogalniceanu- Conexiune CF Medgidia -Tulcea"!
Acest "Camp Mihail Kogalniceanu" sa fie in incinta aeroportului Constanta- "Mihail Kogalniceanu" ?
Daca este asa ar insemna ca noua linie ar lega linia 806 de aeroportul Constanta- "Mihail Kogalniceanu", ceea ce ar insemna ca s-a reconstruit si tronsonul de cale ferata din linia 806, dintre statia Luminita si fosta statie Sitorman (Piatra), de pe malul lacului Tasaul, tronson care fusesera desfiintat si demontat din teren cu mai multi ani in urma!
Mai demult era o discutie (sau un proiect) despre o eventuala cale ferata care sa lege linia 806 de linia 804 (un racord direct intre statiile Sitorman si Targusor Dobrogea), racord care ar scurta distanta pe calea ferata intre Constanta si Tulcea!