| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Mai 2019, 14:08 | |
| 12. Statia Babadag Are probabil maxim 9 linii. Deserveste o baza de receptie a cerealelor. In trecut deservea si fosta fabrica de zahar si fostul CET. Are magazie de Marfa. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Mai 2019, 14:10 | |
| 13. Fosta statie Zebil Aveea 4 linii (1, II, 3, 4) Deservea o cariera de piatra (calcar). Aveea magazie de Marfa. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Mai 2019, 14:12 | |
| 14. Fosta statie Mihail Kogalniceanu Aveea 5 linii (1, II, 3, 4, 5) Deservea o baza de receptie a cerealelor. Aveea magazie de Marfa. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Mai 2019, 14:14 | |
| 15. HM (fosta statie) Cataloi Are 5 linii (1, II, 3, 4, 5) Deserveste o baza de receptie a cerealelor. Are magazie de Marfa. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Mai 2019, 14:19 | |
| Statia Tulcea-Oras Are: -4 linii de calatori -Cca 6 linii in fosta grupa de Marfa (parallel cu strada Dumitru Ivanov; din aceea fosta grupa de Marfa se ramifica doua linii industriale care traverseaza Strada Dumitru Ivanov si deserveau portul comercial Tulcea si "Frigocom"). -3 linii in interiorul remizei de locomotive -Si una sau doua linii la nord de remiza, unde era fostul "post revizie vagoane calatori". |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 27 Mai 2019, 11:39 | |
| Schita statiei Tulcea-Marfuri. Are 7 linii. Linia III este directa. Linia 4 da acces spre Antestatia Alum/Ferom. Linia 1 deserveste rampa si magazia de Marfa si o instalatie de incarcare a pietrei in vagoane. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 27 Mai 2019, 11:41 | |
| Linia proiectata inainte de 1990 spre Isaccea- Macin- Smardan- Braila urma sa se racordeze in linia 4 a statiei Tulcea-Marfuri (dupa cladirea statiei, in sensul spre Tulcea-Oras), iar apoi, printr-o bretea sub forma de X urma sa se asigure accesul din directia Braila atat spre statia Tulcea-Oras cat si spre Antestatia Alum/Ferom. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 31 Mai 2019, 17:25 | |
| Cladirea fostei HM Codru (poza de pe wikimapia). In spatele cladirii se observa fosta cale ferata ce ducea la unitatea militara. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 31 Mai 2019, 18:14 | |
| Pare mai degrabă Ceamurlia de Jos. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 12 Iul 2019, 09:10 | |
| Tinand cont de faptul ca, "ALUM" functioneaza si se aprovizioneaza cu bauxita din import, si ca pana in Tulcea (portul mineralier/industrial) aceasta bauxita este adusa cu vaporul, cred ca linia ferata industriala din extremitatea nord-vestica a municipiului Tulcea mai este utilizata, pentru transportul bauxite, pe traseul:
Port Mineralier/Industrial- Antestatie Santier Naval- prin zona "fabricii" de oxigen- paralel cu Strada Bizamului- Antestatie ALUM/Feral.
In trecut aceasta cale ferata era utilizata si pentru aprovizionarea combinatului Feral (inchis din pacate in 2007) cu minereu de fier si de mangan din import.
De asemenea in trecut a existat si o cale ferata care se ramifica din dreptul "fabricii" de oxigen si ajungea in grupa de marfa (5 sau 6 linii, paralele cu Strada Dumitru Ivanov) a statiei Tulcea-Oras.
Astfel, din statia Tulcea Marfuri, pana in statia Tulcea Oras se putea ajunge si pe ruta: Tulcea Marfuri- pasaj denivelat peste Strada Isaccei- Antestatie Alum/Feral- paralel cu Strada Bizamului- pe langa "fabrica" de oxigen- grupa de marfa a statiei Tulcea-Oras- statia Tulcea Oras.
Din grupa de marfa a statiei Tulcea-Oras se ramifica si doua linii industriale, care traverseaza Strada Dumitru Ivanov si deserves (deserveau):
-Portul comercial Tulcea
-Frigorifer (probabil un depozit frigorific)
Din pacate, la cum arata liniile la pasajele de nivel cu Strada Dumitru Ivanov, nu cred ca mai sunt utilizate!
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 12 Sept 2019, 13:05 | |
| In "Mersurile de tren" din anii 90 apareau unele trenuri de calatori care circulau numai intre statiile Tulcea-Marfuri si Tulcea-Oras!
Probabil deserveau numai personalul CFR, ca in afara de ceferisti nu vad cine sa coboare si sa urce in si din statia Tulcea-Marfuri!
Cu ce material rulant erau compuse acele trenuri ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 12 Sept 2019, 21:36 | |
| 060DA + vagoane. Poate ne ajută MariusM cu acel site vagonweb sau cine mai deține livrete din acei ani. |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 14 Sept 2019, 19:31 | |
| Din ce date am mai prins şi eu din livrete:
1989: Suzy + 2Bafmd(bonanza dintr-o garnitură de Constanţa) 1991: DHC + 2Bafld(dimitroave care aparţineau de Tulcea) 1995: idem |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 15 Noi 2019, 09:21 | |
| Cateva intrebari legate de statia Tulcea-Oras:
-Cand a ajuns ultimul tren de marfa in statia Tulcea-Oras ?
Statia are si o grupa de marfa cu de 5 sau 6 linii, grupa de linii situate paralel cu Strada Dumitru Ivanov. Din aceasta grupa de marfa se desprind doua linii industriale ce traverseaza la nivel strada Dumitru Ivanov si deservesc portul comercial si "Frigorifer" (probabil un depozit frigorific). Din pacate aceste doua linii industriale, dupa cum arata imaginile "Google Maps- Street View" nu par a fi utilizate de mult timp (desi cel putin portul comercial cred ca mai are activitate). In aceasta grupa de Marfa , din imaginile Google Maps- Stret View am vazut ca era sau este garat un plug de dezapezire.
-Remiza de locomotive Tulcea-Oras mai este utilizata ?
La statia Tulcea-Oras ar fi util de realizat cateva lucruri:
-Desfiintat macazul din linia curenta din apropierea barierei cu strada Isacei , deoarece liniile industriale care se ramifica din acel macaz nu mai sunt utilizate. Desfiintarea acelui macaz ar permite mutarea semnalului de intrare in statia Tulcea-Oras mai aproape de intrarea in statie (aproximativ in locul unde linia face curba spre dreapta, in apropierea remizei).
-Echiparea cu instalatie CED sau CE a statiei si montarea unei bariere automate la pasajul de nivel cu Strada Dumitru Ivanov, fapt care ar permite desfiintarea postului de acar.
In acest fel biroul de miscare ar putea fi mutat in cladirea statiei (in prezent biroul de miscare se afla in cladirea de langa pasajul cu strada Dumitru Ivanov).
Daca ar exista o grupa de vagoane directe Bucuresti- Tulcea Oras (asa cum cred ca ar fi normal pentru aceasta distanta care este prea mare pentru a fi parcursa in conditii de confort cu AM Desiro; ar fi bun o grupa de vagoane directe Bucuresti- Tulcea Oras, eventual care sa circule noaptea si sa aibe si un vagon de dormit), aceasta grupa ar putea fi primita in statia Tulcea-Oras la linia 3, iar locomotiva sa rebruseze folosind macazul care face legatura intre linia 3 si linia 4, din capatul infundat al statiei.
In spatiul dintre acel macaz si opritorul de la capatul liniei 4 incape cred o locomotiva diesel-hidraulica clasa 82.
Daca statia Tulcea-Oras ar fi echipata cu instalatie CED sau CE si tinand cont de faptul ca statia deserveste o resedinta de judet, ca si personal de deservire , in numar rezonabil, ar trebui sa aibe:
-Personal al CFR-SA:
-Sef de statie;
-5 impiegati de miscare (pentru asigurarea programului permanent)
-32 salariati la Districtul de linii Tulcea-Oras
-Personal al CFR-Calatori:
-5 coordonatori comanda calatori Tulcea-Oras (pentru asigurarea programului permanent)
-3 casieri
-doi magazionieri bagaje-mesagerii (tinand cont ca deserveste o resedinta de judet statia ar trebui sa aibe si magazie de bagaje-mesagerii)
-5 revizori tehnici de locomotive si automotoare/personal de deservire (la remiza, pentru asigurarea programului permanent)
-Daca ar exista o grupa de vagoane directe Bucuresti Nord- Tulcea Oras ar trebui infiintat si un Post de revizie vagoane calatori, cu doi lacatusi de revizie. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 15 Noi 2019, 10:09 | |
| O grupa de vagoane directe Bucuresti Nord- Tulcea Oras (care sa circule permanent si sa aibe 3 vagoane- 1, 2 si de dormit) ar merge atasata la dus la IR 1587 (ca sa ajunga in Tulcea-Oras in jurul orei 0.00) , iar la intors atasata la IR 1586 (ca sa ajunga in Bucuresti dimineata).
O astfel de grupa de vagoane directe ar trebui sa fie tractata cu locomotiva clasa 82 intre Medgidia- Tulcea Oras (locomotiva potrivita pentru a tracta 3 vagoane) si sa opreasca numai in Babadag (ca sa fie intradevar tren IR si sa poata parcurge intr-un timp cat mai scurt distanta Medgidia- Tulcea Oras). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
|
| |
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|