Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar Mar 15, 2016 9:02 pm
Trenul asa zis IR Bucuresti-Tulcea a fost scos tocmai pt ca nu avea calatori. Solutia de acum cu schimbare e cea mai buna si mai mult nici nu e necesar. Chiar si sezonierul Bucuresti N-Tulcea Oras trecut in livret nu stiu ce rost are, probabil este acolo ca sa fie, desi vara ar mai putea ciupi niscaiva calatori. Personal insa nu am auzit pe absolut nimeni sa mearga cu trenul in Delta. Asta nu inseamna ca nu or fi - dar oare merita tren direct pt cativa calatori?
Cu criza asta de Desiro mai bine s-ar concentra pe rutele unde au calatori si s-a demonstrat asta. Ma gandesc la Campulung unde un tren de seara spre Capitala a devenit deja necesar.
E interesant orarul postat de IonutCFR2009 mai sus, cu amendamentul ca trenurile directe Buc Nord-Tulcea Oras nu pot fi R din cauza distantei de peste 250 de km (cf Ordinului tampit de anul trecut), ci doar IR tarifate evident R. Nu stiu insa in ce masura ar merge cineva noaptea cu tramvaiul Dezastro cu lumina in ochi...
Discutia e pur teoretica insa - e nevoie de Desiro pe alte rute care genereaza calatori macar pt unul cu fotolii de 70 de locuri. Si am dat si un exemplu, dar mai sunt probabil si altele. Pe Campulung-Bucuresti un Desiro de seara de 70 de locuri ar fi mai mult decat OK si ar aduce banuti frumosi la CFR Calatori.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar Mar 15, 2016 9:08 pm
Hehe, dar de ce mai investim in ceva? Ca doar nu merge nimeni cu trenul la Tulcea? Ok de acord ca numai are si nu va mai avea traficul de alta data. Lipseste sa ne spuna cineva ca trebuie inchisa (aaa... cred ca intamplator la Tulcea mai ajunge ceva marfa). Pe principiul doar al rentabilitatii... nu trebuie sa mai avem nimic, mai ales daca nu se scot bani imediat. Infrastructura nu este doar pentru acum, infrastructura de orice fel (cai ferate, sosele, aeroporturi etc) are rol si strategic nu numai strict economic. Daca nu folosesti un pod pentru x ani nu inseamna ca trebuie sa-l darami/lasi in paragina. Nu mai zic cat s-au chinuit oamenii sa faca sosele, cai ferate etc, si vine un destept si le inchide, ca nu renteaza. Ok. Inteleg ca nu pui cine stie ce trenuri pe ele, inteleg ca nu asfaltezi niste drumuri, dar nu le inchizi de tot, nu le desfiintezi.
Ce renteaza cu adevarat in Romania? Sa iei mai ieftin si sa dai mai scump (a se citi "bisnita")? Doar atat?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar Mar 15, 2016 9:42 pm
Legăturile ar trebui să fie la/de la 1821/2. Cu ,,cucuveaua" nu o să îţi meargă nicio familie, de fapt niciun om care pune deoparte bani pentru concediu un an întreg nu o să vrea să plece în miez de noapte, când poate pleca la 5 - 6 dimineaţa.
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar Mar 15, 2016 10:29 pm
-Trenuri propuse pe sensul Medgidia- Tulcea Oras
1. Tren R
Constanta plecare 6.06, Palas 6.13, Valul lui Traian 6.21, Murfatlar h. 6.25, Basarabi 6.30, Poarta Alba h. 6.35, Dorobantu 6.41, Castelu h. 6.45, Medgidia 6.50/6.52, Derin (fosta HM, acum h) 7.06, Nicolae Balcescu 7.13, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 7.33, Fosta HM Pod Casian 7.46, Cogealac 7.56, Fosta HM Istria 8.04, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 8.16, Baia Dobrogea 8.26, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 8.33, Codru (fosta HM, acum h) 8.45, Babadag 8.52, Zebil (fosta statie, acum h) 9.02, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 9.11, Cataloi (fosta statie, acum HM) 9.20, Tulcea Marfuri 9.31, Tulcea Oras sosire 9.40.
-Legatura de la: IR 1952 sezonier Suceava- Mangalia (Medgidia- 4.36/4.38), IR 1921 sezonier Sibiu- Mangalia (Medgidia- 5.15/5.16), IR 1944 sezonier Satu Mare- Mangalia ( 6.22/6.23) si IR 1962 Iasi- Constanta (Medgidia- 6.36/6.37).
*Ar fi necesara o mica modificare a orarului R 8002.
2. Tren IR Bucuresti Nord plecare 6.40, Medgidia 9.02/9.10, Babadag 10.49, Tulcea Oras sosire 11.32
-Legatura de la: IR 1822 Arad-Bucuresti- Constanta (Mangalia in sezonul estival)(Medgidia- 8.28/8.29)
3. Tren R *Circula numai in sezonul estival Constanta plecare 9.54, Palas 10.01, Valul lui Traian 10.09, Murfatlar h. 10.13, Basarabi 10.18, Poarta Alba h. 10.23, Dorobantu 10.29, Castelu h. 10.33, , Medgidia 10.38/10.40, Derin (fosta HM, acum h) 10.54, Nicolae Balcescu 11.01, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 11.21, Fosta HM Pod Casian 11.34, Cogealac 11.44, Fosta HM Istria 11.52, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 12.04, Baia Dobrogea 12.14, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 12.21, Codru (fosta HM, acum h) 12.33, Babadag 12.40, Zebil (fosta statie, acum h) 12.50, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 12.59, Cataloi (fosta statie, acum HM) 13.08, Tulcea Marfuri 13.19, Tulcea Oras sosire 13.28.
-Legatura de la: IR 1932 sezonier Oradea- Mangalia (Medgidia- 10.29/10.30) si de la R 8201 Buzau- Constanta.
4. Tren R Constanta plecare 11.04, , Palas 11.11, Valul lui Traian 11.19, Murfatlar h. 11.23, Basarabi 11.28, Poarta Alba h. 11.33, Dorobantu 11.39, Castelu h. 11.43, Medgidia 11.48/11.50, Derin (fosta HM, acum h) 12.04, Nicolae Balcescu 12.11, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 12.31, Fosta HM Pod Casian 12.44 , Cogealac 12.54, Fosta HM Istria 13.02, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 13.14, Baia Dobrogea 13.24, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 13.31, Codru (fosta HM, acum h) 13.43, Babadag 13.50, Zebil (fosta statie, acum h) 14.00, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 14.09, Cataloi (fosta statie, acum HM) 14.18, Tulcea Marfuri 14.29, Tulcea Oras sosire 14.38.
-Legatura de la IR 1583 Bucuresti- Constanta (Medgidia- 11.34/11.35)
5. Tren R Constanta plecare 15.34, Palas 15.41, Valul lui Traian 15.49, Murfatlar h. 15.53, Basarabi 15.58, Poarta Alba h. 16.03, Dorobantu 16.09, Castelu h. 16.13, Medgidia 16.18/16.20, Derin (fosta HM, acum h) 16.34, Nicolae Balcescu 16.41, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 17.01, Fosta HM Pod Casian 17.14, Cogealac 17.24, Fosta HM Istria 17.32, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 17.44, Baia Dobrogea 17.54, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 18.01, Codru (fosta HM, acum h) 18.13, Babadag 18.20, Zebil (fosta statie, acum h) 18.30, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 18.39, Cataloi (fosta statie, acum HM) 18.48, Tulcea Marfuri 18.59, Tulcea Oras sosire 19.08.
-Legatura de la IR 1585 Bucuresti- Constanta (Medgidia- 16.04/16.05)
6. Tren R Constanta plecare 18.34, Palas 18.41, Valul lui Traian 18.49, Murfatlar h. 18.53, Basarabi 18.58, Poarta Alba h. 19.03, Dorobantu 19.09, Castelu h. 19.13, Medgidia 19.18/19.20, Derin (fosta HM, acum h) 19.34, Nicolae Balcescu 19.41, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 20.01, Fosta HM Pod Casian 20.14, Cogealac 20.24, Fosta HM Istria 20.32, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 20.44, Baia Dobrogea 20.54, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 21.01, Codru (fosta HM, acum h) 21.13, Babadag 21.20, Zebil (fosta statie, acum h) 21.30, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 21.39, Cataloi (fosta statie, acum HM) 21.48, Tulcea Marfuri 21.59, Tulcea Oras sosire 22.08.
-Legatura de la IR 1589 Bucuresti- Constanta (Medgidia- 19.03/19.05)
7. Tren R Constanta plecare 22.14, Palas 22.21, Valul lui Traian 22.29, Murfatlar h. 22.33, Basarabi 22.38, Poarta Alba h. 22.43, Dorobantu 22.49, Castelu h. 22.53, Medgidia 22.58/23.00, Derin (fosta HM, acum h) 23.14, Nicolae Balcescu 23.21, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 23.41, Fosta HM Pod Casian 23.54, Cogealac 0.04, Fosta HM Istria 0.12, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 0.24, Baia Dobrogea 0.34, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 0.41, Codru (fosta HM, acum h) 0.53, Babadag 1.00, Zebil (fosta statie, acum h) 1.10, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 1.19, Cataloi (fosta statie, acum HM) 1.28, Tulcea Marfuri 1.39, Tulcea Oras sosire 1.48.
-Legatura de la IR 1635 Brasov- Bucuresti- Constanta (Medgidia- 22.36/22.37)
-Nu am putut afla ora de sosire si plecare din Medgidia pentru sezonierul Timisoara Nord- Mangalia.
-Din motive evidente, nu are rost de asigurat legatura din Medgidia pentru Tulcea-Oras, la sezonierul Galati- Constanta.
-Deoarece exista tren cu circulatie permanenta Brasov- Bucuresti- Constanta (1635 si 1636), nu are rost de asigurat legatura si la sezonierul Brasov- Constanta.
-Orarele acestor trenuri propuse au fost calculate tinand cont de timpii de mers existenti in anii 1988/1989, pe linia 804.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar Mar 15, 2016 11:24 pm
Pod Casian şi Derin sunt desfiinţate. Nici măcar nu mai apar pe livrete, orpririel tehnice pentru revizorii de cale sunt marcate pe livret cu ,,opreşte la km x+yyy m". Ar trebui şi Codru + încă una (Zebil?) să dispară, iar la ieşirea din Babadag, la DJ spre Sarichioi, unde era restricţia de 10 km/h, ar trebui înfiinţat un PO.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar Mar 15, 2016 11:33 pm
Dar nu au infiintat inca acolo la DJ unde era restrictia? Oprea trenul acolo de la sine si era urcare/coborire.
Codru pentru ce sa mai il tii? e un nonsens.
Oare Ceamurlia de Jos nu ar trebui mutat PO la DJ 222?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 7:46 am
Dr2005 a scris:
Legăturile ar trebui să fie la/de la 1821/2. Cu ,,cucuveaua" nu o să îţi meargă nicio familie, de fapt niciun om care pune deoparte bani pentru concediu un an întreg nu o să vrea să plece în miez de noapte, când poate pleca la 5 - 6 dimineaţa.
Ce legatura mai vrei si tu ? Nu ai IR Buc.Nord - Medgidia - Tulcea Oraș care pleaca imediat după 1822 ? Aveam pretenții la tine deja își bate rău de tot joc de noi userul ldh80. Zici că-i Puiu Călinescu când se duce la gara si-l dispera pe Idm, sceneta cu bâlbâitul.
@Ldh80 tu chiar îți bați joc de noi ? Ți s-a mai răspuns odată ca IR 1992 Timișoara - Mangalia nu oprește la Medgidia !!
Tu ce ți-ai propus sa reactivezi forumul căutând in trecut la fiecare secție in parte ?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 8:15 am
Adica dupa ce te capiezi in tren de la Satu Mare sa mai opreasca si in Medgidia, sau de la Timisoara.
Dimpotriva alea de lung parcurs ar trebui sa treaca fara oprire de la Bucuresti la Constanta, daca nu cumva mai dinainte de Bucuresti.
Ce naiba sa tot oprim cine vine 3 luni pe ani de la Oradea la Ciulnita sau la Medgidia? Asa se pierd calatorii ca sa nu mai spun ca ldh80 nici nu calatoreste cu trenul de vreme ce propune opriri in Codru sai Istria unde nu mai e nimic de ani de zile., nu are cunostinte despre situatia retelei CFR sau despre adaptarea la situatia actuala.
Cu totii vrem trenuri pe toate liniile dar pe unele nu vrea CFR pe altele chiar nu mai merita, iar pe altele daca e malaxa nu e bine.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 9:44 am
Derin, Codru si Zebil apar trecute la tabela 804 in Mersul trenurilor valabil pe anul 2016 ca si halte (h), iar in Derin h opreste o singura pereche de trenuri R, iar in Codru h si Zebil h opresc ambele perechi de trenuri R trecute in Mersul trenurilor actual!
Codru trebuie mentinuta cel putin ca si halta (inainte era HM), deoarece in imediata sa apropiere se afla rezervatia naturala Padurea Babadag-Codru.
Istria ar trebui reinfiintata, fiind cea mai apropiata de cetatea antica si de satul Istria. In zona exista si Complexul turistic si de agrement Istria (cu un microbuz a CFR-Calatori, care sa plece din halta Istria la orele propuse de sosire/plecare a trenurilor de calatori din Istria, si care sa mearga pana la cetatea Istria, ar fi un mare avantaj si ar atrage turistii spre tren pe linia 804).
Pod Casian (cel putin ca si halta) ar trebui reinfiintata, fiind cea mai apropiata de satul Casian.
Pentru rezervatia naturala Gura Dobrogei, Ansamblu Cheile Dobrogei si Manastirea Sfantul Ion Casian cea mai apropiata este HM Targusor Dobrogea.
Si daca pe o linie secundara precum 801 s-a reusit introducerea a nu mai putin de 9 perechi trenuri R/zi (si s-au facut anumite lucrari de reparatie a liniei)- e adevarat, de un operator privat, sa spui ca o linie precum 804 , care deserveste o resedinta de judet (care este si un import port si punctul de acces intr-o zona turistica deosebita), nu ar merita sa fie reparata si bine intretinuta si sa aibă 5-6 perechi/zi de trenuri de calatori mi se pare complet gresit!
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 11:44 am
@ldh80 tu compari 801 cu 804 ? Pai so luam ca la gradinita 801 are fix 60 km pe cand 804 are 144 km cu 84 km mai mult, apoi 801 genereaza destui navetisti pentru ca e aproape de capitala cel mai mare oras din Romania iar pe traseul liniei 801 sunt destule comune populate pe langa pustietatea din Dobrogea. Tu astfel de comparati te-ai gasit sa faci ?
Nici macar anii de glorie nu poti sa-i compari la aceste 2 secti probabil pe 804 se mergea cu maxim 4-5 vagoane in vreme ce pe 801 erau etajatele la putere si arhipiline e ca si cum ai compara Bucurestiul cu Husi-ul.
In al doilea rand cine se duce in Dobrogea si Delta Dunari nu o sa stea niciodata dupa tren, masina e baza sau excursiile organizate de diferiti ghizi in niciun nu caz nu te duci la plesneala singur cu trenul decat daca ai pe cineva care te va astepta la gara. Excursiile sau vacantele in Dobrogea si Delta Dunari nu se fac cu trenul si apoi la plesneala cu caruta, ocazie sau barca la ocazie ci se fac organizat caci iei cel putin un rucsac plin la tine.
Prieteni biciclisti ai lui Dr2005 au fost de vreo cateva ori anul trecut in Dobrogea dar ei s-au dus cu bicicletele si organizat nu la plesneala hai sa mergem cu trenul ca vedem noi la cat om ajunge la Tulcea si apoi ce vom face, nu turismul nu se face cu trenul decat acolo unde ai posibilitatea de exemplu te duci pe Valea Prahovei ca e aproape de Capitala sau te duci la Canionul 7 Scari cu toate ca ai de mers 1 ora si ceva de la halta pana la Canion, sau te duci sus in Bucegi la fel trenul te lasa la gara acum poti merge cu masina sus pe platou ca la cat e coada si la ce pret are trenul + telecabina mai bine te combini 5 insi la o masina iesi mult mai ieftin.
Pentru toate zonele si obiectivele enumerate de tine nu se va duce nimeni cu trenul sa se chinuie puls ca intr-o zi nu poti face mare lucru nici macar cu masina dapai cu trenul.
Intelege ca vremurile care au fost nu vor mai fi.
Uite un exemplu de excursie pentru vara anului 2015 organizat de o vecina care are firma de pelerinaje :
Ziua I: Ploiesti - Bucuresti - Manastirea Pestera Sfantului Andrei, Manastirea Dervent, Manastirea Sfanta Maria Techirghiol.
Ziua II: Tulcea, plimbare cu vaporasul 3 ore in Delta Dunarii, observarea pasarilor si vegetatiei specifice - Manastirea Saon, Manastirea Cocos - Constanta - Manastirea Sfanta Maria Techirghiol.
Ziua III: Trecere frontiera in Bulgaria - Cap Kaliakra, vizita - Balchik, Castelul Reginei Maria, Gradina Botanica, cea mai mare colectie de cactusi + timp liber plaja.
Ziua IV: Constanta - Bucuresti - Ploiesti.
Pret transport 200 lei.
Alte cheltuieli :
Vizitarea obiectivelor de pe traseu (Castelul Reginei Maria si Gradina Botanica ~25lei, Cap Kaliakra - 10 lei). Plimbarea cu vaporasul in Delta Dunarii aprox. 35-40 lei/persoana.
Cazarea la Techirghiol / Eforie nu este inclusa, 25 - 35 lei de persoana/noapte functie de confort in camere de 2-3-4 paturi si se va face in conditii modeste, in functie de disponibilitate.
Si ti-am dat decat un exemplu de aici de la mine din batatura dar poti sa cauti cat vrei e internetul plin de oferte pentru Dobrogea si Delta Dunarii nu o sa stea nimeni dupa tren sa faca turism in zona asta cu malaxa din 1940.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 12:15 pm
Sau ceva si mai frumos
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 12:39 pm
Desiro de Tulcea e împotriva firii, nu ar trebui să existe. Cel mult să circule VSD când e 1821/2 full, jar pe Medgidia-Tulcea să meargă ca R în locul Malacei de la ora aia. Însă în restul anului ce faci? Cel mai bine e să ai legătură la Medgidia și ea să fie instrucțional asigurată, nu ca 1823 cu trenurile de Giurgiu. Derin e în câmp, Pod Casian la fel... Ceamurlia de Jos e tot în câmp și nu deservește nimic...plus ca acolo e o restricție de 30 km/h de abia îți pleacă trenul la deal. Codru nu deservește nimic, rezervația aia e rezervație, nu parc, deci nu se plimba lumea prin ea. Scopul haltei de mișcare era deservirea unei UM, care acum nu mai funcționează. La Derin se oprește exclusiv pt. revizorul de cale, la fel și la Pod Casian. Am tot fost în zonă, sunt unele opriri moarte. La Codru și Ceamurlia niciodată nu a urcat sau coborât cineva, la fel la Derin și Pod Casian (revizorii ba erau în CO, ba în medical, ba erau liberi). Nici P.Și. M.K. și Tulcea Mărfuri nu generează călători... în prima oprești pentru realizare și schimb de personal la canton, în a două doar pentru ceferiști. Astea 2 se pot păstra, dar la Derin și Casian ar trebui dată oprire doar prin OC când e revizorul pe teren.
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 12:43 pm
Cu excursiile organizate de agentii de turism, acelea evident ca se fac cu mijloace auto!
Dar de exemplul (daca ar fi indeplinite niste conditii evident- VS si timpii de mers ai liniei ca in 1990, legaturi bune si dese in Medgidia cum am propus, si conditii confortabile de calatorie cu un automotor Desiro), ce i-ar impiedica pe un grup de sa spunem 10 prieteni ( repet- care pleaca in excursie in Delta pe cont propriu, nu printr-o excursie organizata de o agentie) sa ia un tren din Bucuresti pana la Medgidia, acolo sa stea un 15- 20 de minute (de-abia mai bei o cafea, iti mai dezmortesti picioarele, mai servesti o gustare) si apoi sa se suie intr-un confortabil automotor Desiro pana la Tulcea-Oras, cu care sa faca pana la Tulcea accelasi timp de mers ca in 1990 ?!
Acum si unii oameni au devenit prea mofturosi si comozi- nu trebuie sa transformam masina personala intr-un idol si scop in sine!
Sunt oameni care nu au masina- eu nu am masina si nici nu-mi doresc (cel putin in viitorul apropiat) sa am masina!
Cred ca mai sunt oameni care mai gusta o calatorie cu trenul (bine- sa-i oferi cat de cat niste conditii, asa cum am propus pentru linia 804), care slava Domnului au maini si picioare si se pot da jos dintr-un tren si sui in altul si care le place sa mai stea de vorba si cu alti oameni in tren.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 12:48 pm
Iar conform unui livret din 1990, trenurile C Constanta- Tulcea oras aveau nu mai putin de 9 vagoane (21-47, 11-47 si vagon de bagaje).
Acum este adevarat ca atunci si industria si agricultura mergeau din plin (multi calatori erau muncitori navetisti) si astazi nu mai exista, insa sa respingem din start propunerile facute mi se pare complet gresit.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 12:54 pm
Cum naiba sa infiintezi iarasi pod Casian? pai Casian ca sat are 20 de case daca ma uit pe wikimapia.
ldh80 se vede ca nu mergi cu trenul, insa animezi forumul cu ideeile tale despre transport, despre Moldova, despre orinduirea sociala. Ajunge sa te bage careva in sema si gata forumul e animat cum zice katalyn.
Ca sa intelegi mersul cu trenul trebuie sa calatoresti, sa te lovesti de trenuri anulate, de ore imposibile, de nestiinta casierelor, de posibilitatea ca sa fie mai ieftin cu masina.
Asa stai acasa si tot scrii.
Sa iti explic cum e cu satele astea indepartate de calea ferata? e simplu avind doua trenuri pe zi merg doi rataciti care cauta de lucru si li se rupe, merg fara bilet. In functie de distanta mai merg unii ceferisti. Uite la mine in comuna cu trenul merg strict cei care lucreaza la CFR si citeodata unu care nu vrea sa dea 7 lei la autobuz.
Nici macar eu nu merg cu trenul foarte des avind autobuze la ore convenabile care ma lasa la 600 m, 900 m sau 1800 m de casa in functie de ora, ca nu toate autobuzele au acelasi traseu. La gara trebuie sa merg 2300 m.
Adica tu propui trenuri care sa opreasca in cimp asa aiurea, cind in prezent CFR ar trebui sa desfiinteze niste opriri si sa mute altele cum s-a mai discutat undeva.