|
| 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti | |
|
+64AndreiSita98 catalinu' Theo A. cfr500 neluadi dan tm florin94 mielutu zburator spsdc7 marius664 mariushal cosmin br Nk11 adibaiacos2003 ldh80 dexter23 riciu @ndrey Adirmvl TVlad ALEXCFR cristi CFR baiazid Balto alliens Cont dezactivat DUAL Sabik Vlad liviulav33 bogdan.perejuc KOSTYK chatnoir401 NicuS kasapis2007 Vitosa kristi kkk stefan_br 060-EA078 Katalin4653 redeme Nesebar Dr2005 cardinal Teodor mishu88 sorin razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL Mihay ATM cont dezactivat . AlexD Marius Iulian Adrian78 Cobra membru inactiv marius_catalin84 Ionutz buldozer2 IonutCFR2009 marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 00:17 | |
| |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 00:24 | |
| |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 00:32 | |
| |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 00:40 | |
| |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 00:45 | |
| |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 00:50 | |
| |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6967 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 06:03 | |
| Foarte frumoase pozele,felicitări ! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 10:24 | |
| Pe racordarea Buzau Sud Hm - Boboc, viteza este restrictionata la 15 km/h si nu degeaba, asa cum se constata din pozele de mai sus. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mier 02 Ian 2013, 10:27 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Pe racordarea Buzau Sud Hm - Boboc, viteza este restrictionata la 15 km/h si nu degeaba, asa cum se constata din pozele de mai sus.
Peste cateva zile am sa bag un clip cu trenuri pe racord sa vezi ca aveau mai mult de 15km/h! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Joi 03 Ian 2013, 09:17 | |
| Felicitari pentru efortul depus.
Stivele acelea din Murgeanca sint parazapezi? daca da oare de ce nu sint desfasurate pe teren?
imi place schema tricolorului pe electrica. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Joi 03 Ian 2013, 09:22 | |
| Sunt desfasurate intre Spicu si Tandarei, nu am putut face poze cand m-am dus pentru ca trenu era plin si geamurile jegoase cum sunt cele care fac pe Petrosani, etajate dinacelea cu jeg zici ca-s Galbene! |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Dum 05 Mai 2013, 17:14 | |
| Dus-întors, cu trenul, de la București și până la ”Orașul cu salcâmi”23-24 mai 2009 -=- Excursie FeRoviaRă București Nord – Buzău - BrăilaÎn perioada 22-24 mai 2009, Festivalul Poeziei Ruse s-a organizat la Brăila. Am decis să plec în zorii zilei de sâmbătă spre Brăila, aveam să petrecem pe tren o distanță de 227 de kilometri (București – Buzău – Brăila). Motivul principal al acestei vizite a fost participarea fratelui meu alături de trupa de teatru rusesc din Fălticeni la acest festival.
Al doilea motiv a fost acela de a vizita, din nou, frumosul oraș dunărean. Voiam neapărat să revăd faleza Dunării, acolo unde, tot cu ocazia organizării Festivalului Dansului și Portului Rușilor-Lipoveni din România de la începutul mileniului III, m-am plimbat de-a lungul falezei de pe Dunăre, precum și pe frumoasa esplanadă cu Fântâna Arteziană. Imaginile vizuale și emoțiile trăite în 2001 și 2002 au fost reîmprospătate cu aceste fotografii din 2009.
Din punct de vedere feroviar, Brăila este conectată de București prin 2 trasee principale, și anume: București – Buzău – Făurei – Galați (M500, M702, M700) sau București – Urziceni – Făurei – Galați (M700, linie neelectrificată între București și Făurei). În acea dimineață m-am urcat în Trenul Rapid 875, București Nord – Galați, compus din vagoane confortabile, cu câte 5-6 locuri în compartiment. Călătoria dus-întors este prezentată în imaginile și rândurile de mai jos. Vizionare plăcută! Locomotiva LDE1300 în Brăila, pe malul Dunării 08:40În Buzău, locomotiva trenului Rapid București Nord – Galați, face rebrusment și schimbă direcția de mers de la Sud la Nord, mergând acum de la Vest la Est. Mărfare în Stația Buzău LDH 81-0118-0 în Buzău Locomotiva electrică 41-0731-4 09:10De la Buzău, Trenul Rapid trecea fără oprire prin stațiile Tăbărăști, Bentu, Cilibia, Movila Oii, C.A. Rosetti, Vizireni, urmând să facă o oprire la Făurei. Stația Cilibia09:40După 168 de kilometri și alte 168 de minute petrecute în Rapidul de Galați, am ajuns la Făurei. Din tren, am fotografiat depoul de locomotive. DA 1116 si LDE EGM 900 în Depoul de Locomotive de la Făurei Locomotiva electrică EA-535 în Făurei11:10Tare m-a uimit ce mi-a fost dat să văd pe malul Dunării la Brăila, pe Faleza fluviului… Trei locomotive diesel care aparțineau de Transcombi staționau pe o linie adiacentă Portului Brăila. Acestea erau într-o stare exterioară foarte bună, bănuind că au suferit de *urând o reparație generală. Vă las să le admirați! Trei locomotive roșii ca focul la malul Dunării în Brăila LDE1300 no. 019 ce aparține de Transcombi Brăila LDH 1250 CP no. 313 pe malul Dunării LDH 1250 CP no. 158 din Portul Brăila Locomotiva LDE1300 în BrăilaDupă ce mi-am încântat ochiul cu ceva vehicule FeRoviaRe, acum urma să-mi delectez sufletul cu Esplanada Brăilei. O construcție impresionantă, cu un circuit de fântâni arteziene care îți lasă gura… apă, la propriu și la figurat. Jocurile ritmice în care era implicată apa te ținea atent câteva minute bine, mai ales privind la Fântâna arteziană din partea cu orașul. Eu îi ziceam ”Fântâna cu îngeri” care zboară printre ceruri, îngerii fiind acele forme din bronz, iar cerurile fiind apa care ieșea sacadat din instalație. Fântâna arteziană din Centrul Brăilei Festivalul Poeziei Ruse Brăila Tramvai între Brăila și Lacu SăratDupă ce am participat, admirat și felicitat echipa Fălticeniului la Festivalul Poeziei Ruse din Brăila (câteva cuvinte puteți citi aici despre eveniment), am plecat de la Brăila spre București. De data aceasta am ales să plecăm cu un Accelerat care avea să ajungă la 17:29 în capitală. 13:30Clădirea gării din Brăila are o arhitectură sofisticată, cu multe forme care aduc, subtil, a formă de ambarcațiune. De *urând (2012-2013), gara Brăila a intrat în renovare. Mai multe detalii puteți citi pe blogul lui Ștefan Dache, pasionat FeRoviaR de-al locului. Gara din Brăila Stația Brăila, văzută dinspre linii Mersul Trenurilor din Brăila 13:40Am ajuns în gară cu o oră mai devreme (așa e când ești într-un oraș pe care nu-l cunoști, cauți să pleci mai devreme spre un loc ca să fii sigur că ajungi la timp), așa că am fotografiat cam tot ce era interesant în perimetrul stației Brăila. Printre vedete, amintesc vagoane de marfă Fals și Falns ale ServTrans. Vagon Falns lângă macii stației Brăila Vagon Fals al SERVTRANS Invest Mărfar în Brăila Boghiu Y25Cs în Brăila Suspensie primară de vagon de marfă pus pe boghiuri Y25Cs Sigla Servtrans Invest 14:40În sfârșit, după lungi așteptări, Trenul cu pricina care avea să ne ducă spre capitală sosea cu surle și trâmbițe în Gara Brăila. Cu stupoare, am observat că era compus din vagoane 26-16. Vă mărturisesc sincer că în cei 228 de kilometri parcurși în 180 de minute (o viteză medie de 76 km/h), am avut una dintre cele mai lungi călătorii cu trenul. Nu ca distanță fizică, ci ca și confort: aglomerație mare, spațiu restrâns, îmi venea să mă dau jos după numai 50 de km. Vagoanele etajate NU sunt pentru trafic de mediu și lung parcurs!! Trenul Accelerat 1674, Galați - Buzău – București, tractat de locomotiva EA1-804 Vagoane de marfă între Brăila și Făurei Depozit AGRO pe Magistrala 700 15:20În fine, încercam să fiu calm și să imortalizez ce puteam și cum puteam prin geamurile prin care se reflectau călătorii din Trenul Accelerat 1674. Astfel, regăsiți mai jos câteva fotografii cu depoul Făurei, dar și cu stația și relieful locului. Drezina CFR Infrastructură Locomotivă electrică de călători în fața Depoului Făurei Stația Făurei Vagoane cu cereale în Făurei Trenul Accelerat 1675 tractat de EA1-796 15:30Făurei vine de la Faur, acesta din urmă fiind un târlaș de prin Transilvania venit cu oile în timpul transhumanței. Făurei apare pe harta feroviară din teritoriul Țărilor Române în 1872, când se inaugurează la 13 septembrie linia Buzău – Galați. Se știe, acest segment de linie făcea parte din ruta Suceava – Roman – Tecuci – Galați – Brăila - Făurei – Buzău – București. Să nu uităm de Inelul de Încercări Feroviare AFER la care participă vehicule de cale ferată construite sau modernizate și care neapărat trebuie să facă testele specifice acreditării pentru circulația pe Căile Ferate Române (și nu numai). Multe se pot spune despre Făurei, dar vă las pe voi să citiți aici. Gara din Făurei Castelul de apă din Făurei Vagon de marfă destinat transportului de cereale CARGILL La orizont, linia de cale ferată M700 15:40Am observat – cu drag – câteva clădiri de gări cu o arhitectură clasică, construite cu cărămidă de Ciurea (Cilibia, Rosetti). Îmi pare bine să văd că acestea încă mai există! Ar trebui incluse în Patrimoniul Național Cultural! Stația Rosetti Vechea stație de la Rosetti Vechea stație de la Cilibia Siloz Agricover în apropiere de Buzău și vagoane Rils 16:20100 de minute pentru 100 de kilometri. Ochi pentru ochi și dinte pentru dinte. 1 kilometru pentru 1 minut. O viteză medie de 60 km/h, pe unele porțiuni trenul circulând cu 30 km/h. 30 km/h!!! Iar fondurile UE stau necheltuite! Stăteau, pentru că acestea s-au evaporat și România nu mai are acces la ele. RUȘINE, cei care stați în birourile Ministerului doar ca să așteptați ora 17 ca să mergeți acasă! Și, totodată, felicitări și încurajez pe aceia care fac lucruri frumoase cu CFR! Vagon etajat 26-26 la Trenul Accelerat București Nord – Galați Locomotiva electrică EA1-731 la intrare în Depoul de Locomotive Buzău Depoul de Locomotive Buzău Locomotiva electrică tricoloră de la CFR Călători, EA1-552 16:40Aș vrea să remarc aici faptul că pe distanța de 128 de km dintre Buzău și București Nord, trenul a mers mai repede, dar tot sub așteptările unui tren Accelerat! Utilaj CFR SSP 2005 SWR 17:50Și așa, fotografiind câteva utilaje mai interesante pe calea ferată, am ajuns în București Nord. Deși am exasperat pe unii cu click-urile aparatului foto, doar așa am putut face trecerea timpului mai ușoară și… în plus, las ceva în urma mea. Chiar și niște amărâți de pixeli arși și mai prost încadrați. Vă mulțumesc, totuși, pentru atenție dacă ați ajuns să citiți aceste rânduri! Ținem aproape, va urma… Vagon din uzul Administratiei CFR la Periș Lacul Periș Podișor |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3336 Reputatie : 8740 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Dum 05 Mai 2013, 19:01 | |
| foarte misto reportajul, sper ca imi permiti sa adaug si eu, care sunt satul de traseul asta pana peste cap (chiar si maine il fac din nou ) - mishu88 a scris:
- Siloz Agricover în apropiere de Buzău și vagoane Rils
e in statia Buzau Sud - mishu88 a scris:
- Depozit AGRO pe Magistrala 700
e in statia Lacu Sarat - mishu88 a scris:
- În Buzău, locomotiva trenului Rapid București Nord – Galați, face rebrusment și schimbă direcția de mers de la Sud la Nord, mergând acum de la Vest la Est.
nu rebruseaza, asta ar insemna sa fi fost scoasa de la capul trenului si dusa la coada lui, desi intradevar, coteste in unghi drept, dar pe linie |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Lun 06 Mai 2013, 06:35 | |
| Mersi mult de corectări! Uitasem dacă rebrusează sau nu. Toate cele bune! Faci naveta pe acest traseu sau de ce? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3336 Reputatie : 8740 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Lun 06 Mai 2013, 09:55 | |
| un fel de naveta, la sfarsitul saptamanii |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti | |
| |
| | | | 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |