Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Automotoare Mier 24 Iul 2013, 22:36
E un vagon motorizat la Uzinele Malaxa.
Desi se spune ca dupa razboi unele automotoare provenite din vagoane au fost convertite in automotoare seria 900 pentru a inlocuii pe cele luate de URSS. La fel o parte din automotoarele pe 2 osii seria 700.
Numarul mesajelor : 174 Varsta : 53 Localizare : BUzau Reputatie : 5073 Data de inscriere : 05/07/2011
Subiect: Re: Automotoare Lun 29 Iul 2013, 23:52
Un automotor in Carbunesti:
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Automotoare Mar 30 Iul 2013, 00:38
criss0571 a scris:
Un automotor in Carbunesti:
Este automotorul-salon al CREIR Craiova.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Automotoare Mar 30 Iul 2013, 01:07
Arata cam rau salonul asta, ar fi tare sa-l vad in parcurs cu antena aia parabolica acolo.:shock:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Automotoare Mier 31 Iul 2013, 12:23
Din 8 mai stationeaza pe la Carbunesti
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Automotoare Mier 31 Iul 2013, 16:21
E ala care se vedea din tren in Craiova undeva pe la depou sau triaj?
ce face el acolo in Carbunesti, pentru ce a fost dus acolo?
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
Subiect: Re: Automotoare Mar 06 Aug 2013, 14:23
Fetesti
screenshot tool
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Automotoare Mier 07 Aug 2013, 18:05
dan tm a scris:
E ala care se vedea din tren in Craiova undeva pe la depou sau triaj?
ce face el acolo in Carbunesti, pentru ce a fost dus acolo?
Exact, si care intre 2008-2010 a stationat prin Pitesti la linia 3x sau in dreptul L1.
NB 2009
Numarul mesajelor : 133 Reputatie : 5330 Data de inscriere : 06/09/2010
Subiect: Re: Automotoare Mier 28 Aug 2013, 22:51
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/600/xrnl.jpg/O imagine (rarissimă !) a automotorului "Săgeata albastră" fbricat în 1959 la uzinele "23 August" a fost descoperită recent de iubitorii de istorie feroviară în albumul de poze de vacanţă ale unui german ("redegist", pe vremea aceea...), Eckart Säuberlich, datând din anul 1966. Deşi nu se văd bine decât două vagoane-remorcă, din păcate nu şi vreun vagon motor, poza este interesantă, fiindcă redă aspectul original al ramei, înainte de modificările ulterioare (era vopsită în alb şi albastru foarte închis, nu avea "cocoaşa" adăugată la vagoanele motor la remotorizare etc.)
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Automotoare Mier 04 Sept 2013, 19:26
imi place automotorul circula cumva si pe la granita (Carei) ? sau ma insel
sytrus
Numarul mesajelor : 124 Reputatie : 4574 Data de inscriere : 22/09/2012
Subiect: Re: Automotoare Joi 05 Sept 2013, 01:32
Nu cred sa fie chiar asa mare traficul pe Carei - Mateszalka...deobicei sunt doar BZMOT-uri vechi sau modernizate.
Acela din videoclip e un automotor rusesc construit la Metrowagonmas, special pt MAV pentru a compensa datoria de stat a fostei URSS fata de Ungaria si e inmatriculat in clasa 63-41
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Automotoare Sam 28 Sept 2013, 15:54
Daca pana si Iranul sau Siria au achizitionat automotoare noi (in cazul Iranului- modelul "DH4" produs de Siemens si TVT Maribor, iar in cazul Siriei automotoare produse "Hyundai Rotem" din Coreea de sud- pozele se gasesc pe "Railfaneurope") , cred ca ar trebui ca si operatorii nostri privati de transport feroviar de calatori- ma refer la cei 3 mai importanti- Regiotrans, TFC si Regional- sa achizitioneze si ei automotoare noi!
Am inteles ca la inceput , cand au preluat sectiile neinteroperabile de la CFR-Calatori, si pana s-au mai dezvoltat, sa utilizeze automotoare second-hand ca solutie "de urgenta", insa de acum ar fi cazul sa achizitioneze material rulant nou!
O scurta lista cu automotoare noi produse astazi in Europa in special (ar fi bine de spus- daca un coleg de forum cunoaste - si preturile pentru modelele de mai jos):
-Olanda: modelul "DM-90", produs de "Duewag, Talbot si Sig". Este compus din doua unitati si are 8 osii;
-Germania: -"Regio Swinger". Model produs din 1998 de "ABB Daimler Benz Transport/ Adtranz", compus din doua unitati cu 8 osii. Folosit in Cehia. -"Siemens-Desiro". Nu cred ca mai are nevoie de nici o prezentare. Folosit si in: Grecia, Bulgaria, Austria, etc. -"DH-4". Produs de "Siemens" in colaborare cu "TVT Maribor Slovenia", este compus din 4 unitati cu 16 osii. Din 2004 folosit in Iran.
-Elvetia: _"Stadler GTW 2/6". Automotor compus din doua unitati, 6 osii. Folosit si in Grecia. -"Stadler Regio Shuttle RS1". Automotor solo pe 4 osii.
-Franta: -"Alstom Coradia Lint 27". Automotor solo pe 4 osii. -"Alstom Coradia Lint 41". Compus din doua unitati, 6 osii. -"X-76.500-AGC". Compus din 3 unitati, 8 osii.
-Italia: -"ALn-501". Compus din doua unitati, 6 osii. Producator: "Ansaldo-Breda" -"ATR-410". Idem.
-Canada: modelul "Bombardier Talent", compus din 3 unitati cu 8 osii. Folosit si in Norvegia.
-Cehia: modelul "DM-12". Automotor solo pe 4 osii. Folosit in Finlanda, pe ecartament larg. Produs de "Skoda Vagonka".
-Rusia: automotoare produse de "Metrowagonmash Moscova", cu doua unitati si 8 osii. Folosite in Serbia.
-Coreea de Sud: automotoare "Hyundai Rotem", folosite in Irlanda (pe ecartament larg) si Siria.
-Polonia: -"SA-105". Un model foarte potrivit pentru inlocuirea automoarelor "Malaxa 77". Are doua osii si o capacitate de transport de cca 50-60 calatori. Produs de "PESA" sau "ZNTK Poznan" -"SA-106". Asemanator, dar pe 4 osii. -"SA-132" , "SA-137" sau " PESA Link 223-M". Automotoare compuse din doua unitati, 6 osii. -"SA-138" "Automotoar compus din 3 unitati cu 8 osii.
-In Danemarca, Suedia si Israel se folosesc acele automotoare cu un design "specific" in partea frontala, care dupa parerea mea nu este foarte "agreabil"!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Automotoare Sam 28 Sept 2013, 16:13
Pai compari 1000e bucata cata a fost o taraba de AMX4500 cu 3-4 milioane de euro pretul unui automotor nou?
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
Subiect: Re: Automotoare Sam 28 Sept 2013, 16:30
In lista ta si probabil si in HARD-ul(capul) tau e o mare varza, amesteci constructiile actuale de material rulant automotor cu altele mai vechi, de asemenea amesteci notiunea de automotor cu notiunea de TEA, prin automotor se intelege unitate simpla sau dubla cu sursa primara de energie motor termic! Si inca ceva, ai pretentii ca un operator privat din RO sa fie capabil sa faca ceea ce face un operator de stat din ultimele redute ale conducerii totalitare, adica niste tari care pe linga faptul ca au resurse energetice fara limita indeosebi Iranul nu au nici presiunea unei piete libere! Cu riscul sa fiu admonestat sau chiar banat de moderatori te rog frumos sa nu mai scrii nimic pe forumul asta atunci cind esti de abia trezit din somn ori.....:6a:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Automotoare Sam 28 Sept 2013, 19:38
1. Tot ce am prezentat mai sus reprezinta material rulant nou, aflat astazi in productie de serie, ori in cel mai rau caz material rulant produs pana foarte recent;
2. Nu am facut nici un fel de confuzie- am prezentat automotoare diesel, fie solo (cu o singura unitate), fie compuse din mai multe unitati, dublu sau triplu articulate. "TEA" reprezenta rama electrica multipla (compusa din mai multe unitati), ori nici unul din vehiculele feroviare amintite mai sus nu reprezinta asa ceva! Doar acel AGC francez are propulsie mixta, avand atat motor diesel, cat si posibilitatea alimentarii de la linia de contact!
3. De acord - conditiile economice din Siria sau Iran sunt altele decat la noi, insa ce am vrut sa accentuiez este ca statul sirian ori cel iranian (totalitar sau nu) incurajeaza transportul feroviar, pe cand la noi statul roman dimpotriva;
4. Va asigur ca atunci cand am scris acest comentariu, eram perfect treaz. Daca vreti sa discutam cu argumente si sa-mi aratati unde anume am gresit, va astept! Insa daca recurgeti la acest gen de insinuari prefer sa nu intru in acest "joc"!