|
| Automotoare | |
|
+85Petre_IFTE tcm alinx3330 strainu teoiasi Katalyn TonyGFR mureseanu_976 riciu TonyCFR gabrielcr mielutu zburator dan tm Andrey_tm Adirmvl Cont.dezactivat stefan_br impuls adrian.vidican.9 cristi ar sytrus Alex Avram TVlad Sabik Bobby_TM AndiCFR kristi kkk alexpopa ANDU2100HP criss0571 Hurricane @ndrey cfr500 NB 2009 cont inactiv andreiutzu electrica912 IonutCFR2009 M.I.C.I. daniel_c popovici Balto charly95s ldh80 PrisecaruFlorin COSTACHE MIHAIL halmarius mishu88 DAS 2011 srazvi lovekomotive eu AlexCta Dr2005 ionutz85 cristi CFR MariusM mihaiuc Luna ovivi AlexD The Legend cristyadaX razwy didinul alex.alexus.tm Horea36 DUAL Nk11 Desiro256 Adrian78 decward Nesebar cont dezactivat . Vitosa ATM Jhonyla LanceR roadster Razvan spsdc7 FeroFan97 Norbi adriandavid jionutz 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6346 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Automotoare Joi 19 Ian 2012, 22:47 | |
| Pe linie ingusta sigur, pe normala posibil la inceputuri acum 150 de ani |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare Joi 19 Ian 2012, 23:42 | |
| Automotoare cu abur la CFR au fost în serviciu până după anii '50. Probabil dacă ar fi fost româneşti (şi s-ar fi găsit cazane de schimb) ar fi rezitat niţel mai mult.
Pentru mai multe detalii: http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9661 _________________ :TTT:
|
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6346 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Automotoare Vin 20 Ian 2012, 00:59 | |
| Deci sunt gresit incadrate la diesel |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Automotoare Vin 20 Ian 2012, 07:09 | |
| S-a deschis un topic nou cu inventarul automotoarelor si incepuse bine, ce s-a intamplat cu el ? |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6346 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Automotoare Vin 20 Ian 2012, 16:53 | |
| Pai este |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| | | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare Sam 21 Ian 2012, 17:17 | |
| - Citat :
- .. unul este slab pentru curse pe distante lungi dar totusi face trenuri IR ..
La Timisoara face tren IC !!!!! _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Horea36
Numarul mesajelor : 31 Reputatie : 4911 Data de inscriere : 13/07/2011
| Subiect: Re: Automotoare Sam 21 Ian 2012, 18:25 | |
| Si poti face comparatie intre Desiro si lapadatura (copil nascut inainte de timp) aia de automotor. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare Sam 21 Ian 2012, 19:24 | |
| Ai urcat in automotorul ala ? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare Dum 22 Ian 2012, 13:09 | |
| Prin anii 30 cineva a constatat ca e mai rentabil sa circule automotoare pe anumite rute in loc de locomotivele cu aburi si cu citeva vagoane.
Anii au trecut si altcineva s-a gindit la auomotoare mai luxoase pentru o legatura rapida in conditii mai bune pentru anumite distante. A aparut Sageata Albastra.
Conditiile istorice s-au schimbat, calea ferata a luat avind, au aparut vagoanele etajate,, sageata s-a taiat, dar automotoarele de atunci inca mai circula.
Peste multi ani calea ferata a intrat in declin si cineva a descoperit ca automotoarele sint mai rentabile. La fel ca in anii 30.
Oare citi ani vor trece pentru ca anumite linii care acum se inchid sau sint in declin sa redevina rentabile sau cineva sa descopere ca e nevoie de o linie de tren? si sa o refaca? |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Automotoare Dum 29 Ian 2012, 00:16 | |
| Pana cand va aparea un nou boom economic care va face necesara sporirea capacitatii de transport. Insa acuma suntem , pana una-alta, in plina recesiune, fir-ear a naibii de recesiune ca nu se mai termina, asa ca daca reusim macar sa conservam ce avem , tot e bine. Asa ca automotoarele devin din ce in ce mai importante in evitarea inchiderii liniilor. Pacat insa ca parcul nostru, cu exceptia poate a ADH, nu este pregatit pentru a introduce AM-uri pe rang de tren superior, pentru a putea face competitie reala dubarilor/autobuzelor. Da, stiu ca Desiro inca mai presteaza pe IR/IC, se justifica fara discutie dpdv economic, dar este un anacronism din puctul de vedere al confortului oferit. Io unu' nu inteleg la ce mama ciorilor se mai modernizeaza seria 77 asa cum se face acuma. De ce D-zeu nu se modernizeaza in schimb niscaiva automotoare in regim lux? Daca clasa 78 era capabila sa faca trenuri exclusiviste in anii 40 (si cand vezi poze din ele, cum erau construite original, iti vine sa plangi de necaz)...hai nu zic sa le modernizeze pe 78 iar asa cum au fost ele, desi ca pasionat ar fi un deziderat prea frumos...asta mai ales cand vad automotoarele ministeriale...dar , realmente vorbind, nu se pot moderniza lux Desiro sau clasa 58, sau ADH, pentru a putea fi folosite pe IR?
Sa luam faptic Desiro , ca is mai noi. Nu aduceti in discutie mare modernizare prin care i s-a scos un rand de scaune, ca aia e o mare bataie de joc. Se pot scoate scaunele originale, care-s incomode ca naiba, si instala altele mai bune (voi decideti care) - 3 pe rand, in sistem autobuz - doua pe stanga, unul pe dreapta, fata a se mai tine seama de pozitia geamurilor, oferind astfel spatiu de picioare mai mare. Cu buzunar de ziar plus masuta pliabila, si la clasa 1, daca se vrea, posibilitatea de rabatare. Scaunele originale demontate se pot instala pe clasa 77 sau 78 si toata lumea ar zice Saru-mana. Se poate rearanja portiunea centrala, care acuma e ca la metrou si care, din cate stiu eu, nici macar nu e folosita la rezervarea de bilete, ca n-au locuri desemnate. Se scot banchetele alea si se pun scaune tot ca la autobuz, fata-spate. Fiind foarte joase, iar distanta pana la tavan mare rau, se poate instala deasupra capului un agregat ca la autocare - tunel de aerisire cu guri de ventilatie individuale, combinat cu un difuzor, lampa de citit si spatiu de bagaje. Plus pereti despartitori cu usa glisanta, pentru a crea un culoar in dreptul usilor, ca sa dea un sentiment de intimitate. Astfel, automotorul ar fi compartimentat in 3 bucati destul de mici, oarecum similar ca vagoanele 21-47. Se poate pune frumos cate un televizor in fiecare dintre cele 3 compartimente create, instalatie de radioficare exista deja. Sau in fine, televizor macar la clasa I. Un Internet Wi-fi, daca se poate pune pe vagoane, se poate pune pe Desiro. Prize...hm, astea cer mai mult lucru la electrica... Daca alegem bine AM-urile pentru modernizare (adica pe cele care nu au peretii interiori murdariti, sparti, zgariati, geamuri sparte, usi distruse) nici nu ar mai fi nevoie sa se lucreze la melamina/plasticul de protectie. Mecanic vorbind, nu e cazul de absolut nici un fel de modernizare, tehnologia - motor, transmisie, circuite de comanda s.a.m.d. fiind Ok pentru multi ani de acum incolo (evident, exceptand osiile si geamurile, probleme spinoase dupa cum stiti). Plus o mocheta pe jos, eventual un nene care sa faca pe stewardul cu racoritoare si cafele si avem un automotor cu care putem sa facem, fara nici o rusine , un IC sau IR ASA CUM TREBUIE. In conditii de civilizatie, nu de vite aduse la obor pentru vanzare. Evident, altfel de lucrari se pot realiza si pe celelalte tipuri de automotoare, dar fiind mai vechi probabil ca vor avea nevoie de schimbare de melamina, radioficare, izolatii, geamuri noi, s.a.m.d. Insa la desiro, nici macar nu trebuie mare scofala - doar o rearanjare a interiorului...cu bun gust... Pareri? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Automotoare Dum 29 Ian 2012, 23:59 | |
| Parere: Ar fi foarte ok ideea, si nici prize nu cred ca ar fi greu de introdus, fara prize oricum internetul wifi nu prea e util. Eu merg pe ideea ca se pot inclusiv compartimenta daca s-ar vrea. Si s-ar putea pune un automat de ceai/cafea pe vagon si chiar sucuri la pret accesibil, parca original din fabrica au si avut asa ceva, mult mai putin costisitor decat un vanzator uman de astfel de produse. Un mare plus dupa mine la desiro este insa climatizarea. Pacat insa ca majoritatea nu sunt folosite eficient. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare Lun 30 Ian 2012, 02:42 | |
| Pentru prize îţi trebuie un convertizor static care să ştie să scoată 230 V 50 Hz. Pe Desiro există aşa ceva (există vreo 2 prize în salon, lângă cabina toaletei), singura problemă e la ce consum face faţă (dar mă îndoiesc că 72 de călători vor sta fiecare cu câte un fier de călcat în priză ca să suprasolicite reţeaua). - ATM a scris:
- Nu aduceti in discutie mare modernizare prin care i s-a scos un rand de scaune, ca aia e o mare bataie de joc.
Nu a fost nicio modernizare, a fost o comandă specială, automotoarele alea fiind astfel echipate din construcţie. Rezultatul a ieşit bunicel, numai bun de un IR Bucureşti - Piteşti. A, că automotoarele astfel ,,dotate" merg numai pe R e vina CFR-ului. _________________ :TTT:
|
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Automotoare Lun 30 Ian 2012, 18:49 | |
| - cristi CFR a scris:
- Am primit niste informatii de la un prieten din Germania :
Se pare ca Ferotrans TFI Iasi a cumparat cateva automotoare din Olanda de la NS prin intermediul companiei QRail cu baza in Praga Automotoarele sunt : U DE III nr 113, 115, 116, 191, 195 http://www.railfaneurope.net/pix/nl/diesel/dmu/DE-III/red/111_0875.jpg http://www.railfaneurope.net/pix/nl/diesel/dmu/DE-III/yellow/116Ehv.jpg
Un automotor din seria 3100 , nr 3115 http://www.railfaneurope.net/pix/nl/diesel/dmu/DH-I/original/3111-1.jpg
Un automotor din seria 3200, nr 3215 http://www.railfaneurope.net/pix/nl/diesel/dmu/DH-II/modernised/3202.jpg
DB Schenker a fost contractat pentru transport. Cam atata stiu Informații confirmate și de RailVolution No.6/11. Tot acolo spune că s-ar putea ca aceste vehicule să fie aduse în România prin intermediul transportului naval, întrucât unele dintre automotoare sunt într-o stare improprie pentru circulație și au nevoie de reparații. Oricum, așa cum ați spus și voi, le văd circulând pe Dornișoara, Moldovița, Cacica sau Putna... |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Automotoare Lun 30 Ian 2012, 20:23 | |
| 3100 e de fapt DH 1, iar 3200 e DH 2 adica ceea ce a cumparat deja TFC si urmeaza sa fie introduse in circulatie in Ardeal in locul celor din clasa 76 ce vor veni pe Oltenita de la 1 Martie! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare | |
| |
| | | | Automotoare | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |