Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 606 : Iaşi - Paşcani Sam 19 Oct 2019, 09:10
Trecerea de la km 39 a fost desființată, dar limitarea de 50 a rămas.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 606 : Iaşi - Paşcani Dum 17 Noi 2019, 01:29
Intre timp a fost eliminata si limitarea de viteza de la fosta trecere la nivel.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 606 : Iaşi - Paşcani Mier 20 Mai 2020, 06:33
De azi pe 606 circula numai trenuri Regio.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: 606 : Iaşi - Paşcani Dum 05 Mai 2024, 12:22
Un mic cadou de Paste. Filmari de pe aceasta sectie (a se vedea titlul fiecarui video):
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 606 : Iaşi - Paşcani Dum 04 Aug 2024, 02:14
https://apix.ro/wp-content/uploads/2024/07/225173_RIM-Roman_Iasi-_Frontiera-29.07.2024.pdf Halta Pietrisu va fi desfiintata si linia Letcani-Iasi tripla.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 606 : Iaşi - Paşcani Dum 04 Aug 2024, 13:06
Acuma nu stiu cat de necesar ar fi un al treilea fir intre Letcani si Iasi, chiar daca vor circula viitoarele "trenuri metropolitane/suburbane" intre Letcani si Iasi!
Pentru acest al treilea fir intre Letcani si Iasi ei ar vrea sa utilizeze si sa reconstruiasca partial fosta linie industriala pentru fabrica "Antibiotice", linie care merge/mergea un timp paralel cu linia curenta 606! Linia industriala pentru fabrica "Antibiotice" , dupa starea in care se afla in prezent, nu a mai fost folosita de foarte mult timp!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
Numai avioane visează unii Aia nu au mecanici pentru trenurile.de acuma.si lor le.trebuie trenuri metropolitane Mai bine ar face mers cadențat spre Vaslui și până la.Ciurea că de acolo vin navetiștii dar probabil o să facă mecanicii figuri că nu mai fac dormitoare
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
Sistemul ăsta arhaic practicat prin toată Europa, cu operatori de stat favorizaţi va lua sfârşit definitiv în 2032, evident dacă nu se modifică Regulamentul (UE) 1370/2007 între timp. Asta va avea efect în toată Europa, nu doar la noi. Sigur, pe criterii politice se vor atribui contracte de servicii publice regionale în mod direct, dar asta nu va funcţiona în ţări cu unităţi administrativ-teriotriale mici cum sunt judeţele noastre (sau cele ale ungurilor, bulgarilor, cehilor ş.a.). Aşa că totul va trebui scos la licitaţie. Rămâne de văzut cum va funcţiona asta, adică dacă vom funcţiona ca Germania (care are tot traficul interregional comercial, nesubvenţionat) sau ca Anglia (care a pierdut jumate din trafic de când a trecut la provatizarea operării).
În contextul ăsta, problemele punctuale ale CFR Călători sunt fix ultimele pe listă.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
Dar sunt și eșecuri gen Norvegia sau Anglia unde nu prea au dat roade aceste sisteme de externalizare sau care au costat 41 de miliarde de lire și calatorii sunt nemulțumiți acuma iar în Norvegia au luat statul contractele.alea.inapoi că aia de la.SJ Nordic au tăiat și din trenuri și nu găseau nici personal că asta cu o subventie mai mica nu înseamnă întotdeauna că e și mai bun Pai tocmai că problemele.punctuale.nu se rezolva la.compania CFR Călători și ajunge tot mai in groapă exemplu CFR Marfă.Chiar nu se poate eficientiza compania asta sa nu mai târâie un EA-2vagoane pentru 10 călători sau nu contează mai merge așa până mai iasă unii la.pensie cu pensii babane și după mai vedem Daca ar aduce rame.si locomotive mai moderne in secunda doi ar zbura și grupa.speciala și așa mai bine se complace sa lucreze pe.tigaile.alea.si in condițiile.actiale.bucurandu-se că iasă la.pensie la 52 de ani și apoi fug la.privat