Exact asta a fost problema experimentului ala nereusit. Faptul ca nu stia nici naiba ca-n realitate trenul ala mergea la Bacau, mai bine il lasau IR si pe Adjud-Bacau si poate lumea se obisnuia cu el...acum, daca tot l-au dus la Iasi, sper sa ii dea timp si sa creasca. Nu ii stiu orarul, dar daca l-ar sincroniza cu IR Brasov-Craiova, uite asa putem sa reconstruim fostul A255/258 - e drept, din 2 bucati...
Craiova 8:05 - Brasov 15:53
Brasov 16:08 - Iasi 1:11
Iasi 5:05 - Brasov 13:37
Brasov 14:04 - Craiova 21:24
_________________
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Joi 30 Oct 2014, 00:12, editata de 1 ori
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
Yep, miroase al naibii de mult cu fosta trasa a lui 255...cu exceptia faptului ca, atunci cand el circula, reusea sa ajunga in Iasi inainte de 12 noaptea. Probabil, fiindca pleca un pic mai repede din Brasov, plus ca era linia intrucatva mai buna prin anii 90...
Are careva habar cine va da vagoanele? dupa orar, ar fi mai logic sa fie iesene...
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Facea mai putin Craiova-Iasi cand era direct ca era Accelerat adevarat nu caruta ca acum, de exemplu din Craiova pana in Piatra Olt opreste in toate statiile ca tine loc de Regio, apoi din Podu Olt la Brasov la fel opreste in toate statiile pana la Brasov asta e primul tren , apoi din Brasov IR 1540 opreste in toate statiile pana la Baile Tusnad de acolo merge ca IR, deci cam 35% din drum este Regio si restul IR de asta face asa mult . La fel si pe retur .
Vagoanele anul trecut le dadea Brasov cu 20-49 200 , 2 bucati si 1 bucata 19-80 .
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Prin Bucureşti se fac maxim 11 ore de la Iaşi la Craiova. Cel mult să meargă cineva aşa pentru Valea Oltului, dar nici aia nu generează prea mulţi călători (că staţiunile s-au cam părăginit).
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Pai eu as merge pentru ca treci de 2 ori muntii si peisajele sunt frumoase, pentru plimbare se merita !
De ce sa merg prin Bucuresti, doar stau in Bucuresti si ce sa vad pe ruta cu Bucurestiu, campie tot drumu ? Nu se merita . Daca plec la plimbare merg sa vad ceva frumos nu campie .
_________________
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
Vagoanele anul trecut le dadea Brasov cu 20-49 200 , 2 bucati si 1 bucata 19-80 . a scris:
Da, intr-adevar, imi aduc aminte de o poza a garniturii respective in formula B-A-B. Ma intreb si acuma daca 19-80-le ala chiar o fi fost de Brasov, ca nu l-am mai vazut pe nicaieri altundeva - iar alte vagoane DWA nu stiu sa fi fost pe la Brasov. Ma rog, prima data sa il vedem circuland pe bune, ar fi totusi o incercare de laudat...
Cel mult să meargă cineva aşa pentru Valea Oltului a scris:
Tot e o treaba; nu neaparat ca ar merge calatori de la un capat la altul, dar se creeaza totusi o conexiune. Cine stie, poate s-o gasi vreunul din Fagaras care sa vrea sa mearga la Slanic Moldova...sau, poate, de la Miercurea Ciuc la Sibiu (Podu Olt e totusi aproape)...orice legatura noua e binevenita, per ansamblu.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Aceste IR NU vor avea un grad de ocupare mai mare de 50% in zilele de vineri si duminica (cele mai aglomerate din saptamana). Este prea putin sa calatoreasca doar cei care se plimba (ca noi) si cei avand gratuitati/reduceri. Ora de sosire in Iasi este prea tarzie si plecarea din Iasi catre Brasov prea timpurie. Nu mai spun de durata calatoriei si pret.
In alta ordine de idei, in prezent sunt foarte multe microbuze si autocare rapide si la preturi mai decente intre Iasi si Brasov, Iasi - Sibiu, Suceava, Botosani, Piatra Neamt, Husi si Brasov, Sibiu, Deva si retur. Drumurile sunt printre cele mai bune din tara.
Doar trenuri de rang REGIO EXPRESS ar atrage lumea in numar mare intre aceste localitati sau cel putin sa fie reduse tarifele intre Adjud si Siculeni si retur.
Dupa ce a plecat ROSANU de la CFR CALATORI nu s-au mai redus din tarifele pe unele zone la interregio, unde oamenii au venituri mai scazute din nefericire.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Joi 30 Oct 2014, 01:57, editata de 1 ori
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
Aoleu, nu cobi si tu din prima poate citeste careva pe-aici si ne trezim ca-l anuleaza inca inainte de a intra noul MT in vigoare. Da-i macar o sansa. Daca si Satu Mare-Constanta a circulat anul trecut vreo doua luni, atunci macar o luna (de sarbatori) sa ii dea voie si lui 1541 s-ajunga la Iasi... Drept e ca mai corect ar fi fost sa fie RE, totusi...
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Am o nelamurire. kilometrarea liniei incepe de la Pascani si se termina la Iasi. Eu stiam ca atunci cand vin de la Bucuresti intalnesc semnale de intrare, parcurs, iesire notate cu X si BLA cu numar impar, dar acest lucru se intampla de la Iasi spre Pascani si nu invers cum ar trebui sa fie.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
M-am uitat și in PTE-ul statiei și nu apare pe nicăieri ceva numerotat cu I. Probabil în planul inițial era prevăzută, dar o dată cu dublarea si construirea liniei spre Dorohoi a dispărut. Doar o presupunere asta.
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
Initial a fost prima linie care a ajuns la Iasi de la Bucuresti si de asta este kilometrata asa,nu are treaba cu insasi sensul de mers,cel real este de la Iasi la Pascani ,considerandu-se Bucuresti Iasi Pascani ,cu cele doua linii secundare ale liniei Iasi Pascani. BLA pe dubla are numarul al doilea par/impar ca numar de ordine de semnal al BLA ,iar primul numar indica firul de circulatie,astfel semnalul de trecere BLA 21 nu este acelasi cu BLA12, BLA 21 este pe firul 2 primul semnal sens de mers dinspre Bucuresti ,iar BLA 12 este primul pe firul 1 sens spre Bucuresti, practic ambele pe acelasi fir de circulatie,dar la extremitatile BLA, spate in spate cu ele( BLA21/Prev si Prev/ BLA 12) fiind semnalul prevestitor al semnalului de intrare. Statia Letcani a avut linia 1 doar in PTE ,nemaifiind construita la modernizare ( la dotarea cu CED si apoi cu IFTE),ulterior acesta nu sa mai modificat.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
-Compunerea trenurilor cursa Ciurea- Nicolina- Iasi- Pascani in 1984/1985: 11 vagoane (9 Ba, 1 Aa, 1 TA), 550 tone, 44 de osii, domiciliul statia Pascani. Stationare doua minute in Cug Iasi PO, 2 minute in Nicolina, 19 minute in Iasi , 7 minute in Targu Frumos si in rest 1 minut. Tractiune: 060-DA sau 060-DA-1, iar dupa electrificarea liniei probabil 040-EC intre Iasi- Pascani.
-Viteza stabilita: 100 km/h Ciurea- Nicolina, 65 km/h Nicolina-Iasi, 100 km/h Iasi- Podu Iloaei, 95 km/h Podu Iloaei- Targu Ffrumos, 90 km/h Targu Frumos- Ruginoasa si 95 km/h Ruginoasa- Pascani.
Ieri 01 iunie 2015 s-au implinit 145 de ani de la inaugurarea liniei Pascani-Iasi. < ....Exact “ la 5 3/4 oare dupa ameada trenul cu locomotiva imbracata serbatoresce a facutu majestoasa sa intrare in orasul nostru” fiind intampinat cu muzica “ de o banda militara si una nationala” si primit cu strigate de ura si prin saluturi cu “palarii si cu basmalele damelor”, nota emotionat cronicarul “Curierului de Iassi” din 21 mai(st.vechi). In tren se aflau directorul general al companiei, Victor von Ofenheim, reprezentantii mai multor ziare straine, notabilitatile din Galitia, Bucovina si din directiile de la Viena si Lemberg, cat si invitati din diferite gari de pe linie.... (pag. 32)> Din cartea: Un veac prin gara Iasi-autor Ion Mitican ( care de trei ani isi doarme somnul de veci in cimitirul Petru si Pavel din Iasi intr-un mormant ...modest).