|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 31 Mar 2015, 23:18 | |
| CELS nu este accelasi lucru cu instalatia SBW!
Instalatia SBW clasica, obisnuita, cuprinde macaze mecanice, semnale mecanice (semafoare) si eventual bariere mecanice, panourile electromecanice din cabinele de acari fiind conectate electric cu panoul electromecanic din biroul de miscare.
Ulterior, instalatiile SBW din unele statii au cunoscut unele imbunatatiri, astfel
-la unele macaze mecanice s-a introdus iluminarea electrica in locul celei cu felinare cu gaz lampant (si la Husi trebuia sa se faca lucrul asta) -in unele statii unele linii au fost dotate cu acest sistem CELS, care presupune introducerea de curent electric prin cele doua sine ale caii, pentru ca atunci când un tren s-ar afla pe aceea linie, prin închiderea circuitului electric prin rotile si osiile trenului respectiv, sa se poata constata de catre impegatul de miscare starea de ocupat al liniei respective -in unele statii, macazele au ramas mecanice (manuale), dar au fost introduse semnale luminoase si/ori bariere automate
Introducerea ultimelor doua imbunatatiri a instalatiei SBW clasice au impus si dotarea statiilor respective cu o luminoschema modificata, de pe care sa se poate controla starea de ocupat/liber a unor linii, semnalele luminoase ori barierele automate, dar cu pastrarea si a panourilor electromecanice.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 31 Mar 2015, 23:47 | |
| Pentru linia Crasna-Husi, trecerea de la instalatiile clasice tip SBW la situatia actuala s-a facut astfel
-In momentul revolutiei din 1989, statiile Husi si Cretesti, dar si HM Podgoriile Husului si HM Oltenesti erau echipate cu instalatii SBW clasice, existând pe sectie un total de 6 bariere mecanice si o instalatie SAT (controlata din statia Crasna). In plus, statia Husi aveea o singura linie- linia 1 directa- dotata cu sistem CELS. Asigurarea parcursului dintre statii se realiza in sistemul caii libere. Comunicatiile dintre statii erau asigurate printr-o instalatie telefonica cu fire de cupru pe stalpi de lemn si o centrala telefonica tip Tesla.
-Datorita volumului de trafic foarte mare la momentul respectiv, la finele anilor 1980, apare proiectul si se ia in discutie modernizarea instalatiilor de semnalizare si comanda din statia Husi (proiectul initial prevazand centralizarea electrodinamica a statiei) si eventual HM Podgoriile Husului, iar datorita distantei mici dintre ele (4 km) si a existentei celor 5 bariere mecanice , se proiecteaza si automatizarea acestora si eventual creearea unui sistem BLAS intre statia Husi si HM Podgoriile Husului.
-Venirea revolutiei din 1989 a dus la modificarea acestor proiecte, dar totusi lucrarile incep, in anul 1993 fiind terminate, realizandu-se montarea semnalelor luminoase la statia Husi (3 semnale), dotarea cu sistem CELS si a liniilor 2,3 si 4 din statia Husi, înlocuirea barierelor mecanice cu una instalatie BAT si 5 instalatii SAT si montarea la statia Husi a unei luminoscheme pentru controlul acestora (cu exceptia instalatiei SAT de la Tarzii, care este controlata de pe luminoschema statiei Crasna). -Tot acum incep si lucrarile de montare a doua semnale prevestitoare luminoase pentru HM Podgoriile Husului, dar care (datorita desfiintarii in scurt timp a acestei HM) nu au apucat sa fie functionale.
-In primavara anului 1995 din pacate se inregistreaza o modificarea negativa- sectia 604 este transformata in sectie cu conducere centralizata, si ca urmare, instalatiile SBW clasice din statia Cretesti si HM Oltenesti sunt scoase din functiune, acestea fiind transformate in puncte de sectionare in linie curenta, iar HM Podgoriile Husului este complet desfiintata.
-In anul 2000 si HM Oltenesti este transformata in hc (din 2008- in h. Din pacate aici s-a inregistrat cel mai grav caz de furt, cladirea fostei HM disparand bucata cu bucata!), iar in anul 2002 statia Cretesti devenind HM (din 2009 hc iar apoi h), astfel incat astazi pe o distanta de 33 km neexistând posibilitatea de a se realiza eventuale incrucisari de trenuri! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Mai 2015, 13:21 | |
| nu se mai incearca intr-un fel sau altul inchirierea liniei?pe internet nu gasesc nimic |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Mai 2015, 15:25 | |
| Pot sa o liciteze spre inchiriere si zilnic ca tot degeaba... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 04 Sept 2015, 05:31 | |
| http://obiectivvaslui.ro/orasul-care-sfideaza-logica-gara-husi-locul-unde-trenul-este-doar-o-amintire/ |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 17 Sept 2015, 03:37 | |
| Linia de la Husi se termina exact unde arata pe Google maps? sau mergea mai departe? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 24 Sept 2015, 07:46 | |
| Se termina unde zice google maps.
|
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 24 Sept 2015, 15:00 | |
| in alte parti se poate.la noi chiar nu are cine sa se implice sa ridice problema reintroducerii trenului? http://incomod-media.ro/ziar/angajament-ministrul-transporturilor-redeschide-ruta-cfr-targoviste-pietrosita-la-1-octombrie/
http://transporter.ro/s-15280-Stiri-S-a-redeschis-circula%C8%9Bia-feroviar%C4%83-pentru-pasageri-spre-T%C3%A2rgu-Neam%C8%9B |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 24 Sept 2015, 15:04 | |
| o petitie asemanatoare nu ar trezi interesul celor din CFR?stiu ca a mai fost o incercare dar poate a doua oara ar fi un semnal care sa arate interesul husenilor pentru tren. https://www.monitorulsv.ro/Local/2015-08-19/O-petitie-pentru-salvarea-liniei-ferate-spre-Putna-a-adunat-peste-o-mie-de-semnaturi-in-cateva-zile |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 24 Sept 2015, 16:28 | |
| Toţi operatorii îşi fac calcule... - încasări de minim 20% din cheltuieli - să existe PMS pe secţie - să aibă material rulant şi personal disponibil - profitul făcut pe o secţie să nu se piardă pe plimbat garnituri goale 100 - 200 km până la depou
De exemplu, CFR Călători cred că ar găsi două AM 900 pentru Huşi. Dar nu cred că mai are şi personal în zonă. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 24 Sept 2015, 17:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Toţi operatorii îşi fac calcule...
- încasări de minim 20% din cheltuieli - să existe PMS pe secţie - să aibă material rulant şi personal disponibil - profitul făcut pe o secţie să nu se piardă pe plimbat garnituri goale 100 - 200 km până la depou
De exemplu, CFR Călători cred că ar găsi două AM 900 pentru Huşi. Dar nu cred că mai are şi personal în zonă. Si de ce nu angajeaza ? Sunt cereri de angajare cu sutele la fiecare regionala. Faza cu personal e deja enervanta, daca vrei maine dau telefon si iti spun exact cate cereri sunt depuse la Reg. Timisoara de exemplu, unde chiar este nevoie de personal. A am uitat, nu vor sa plateasca salarii... Asa ca sa traga aia care sunt angajati pana crapa, sa faca ore suplimentare cat cuprinde cu odihna la domiciliu la limita legii. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 05 Oct 2015, 12:45 | |
| unde s-a vrut cu adevarat uite ca s-a putut
Din categoria "dacă se vrea, se poate": "Începând de astăzi 5 octombrie 2015, CFR Călători revine și pe ruta Alexandria - Zimnicea, după ce, urmare a numeroaselor solicitări și demersuri din partea cetățenilor și a autorităților locale, a reluat în acest an circulația pe alte 5 rute: Târgoviște – Pietroșița, Timișoara Nord – Jimbolia, Târgu Neamț – Pașcani, Sighișoara – Odorhei și Remetea Mică - Timişoara Nord." (sursa: cfrcalatori.ro) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 05 Oct 2015, 12:52 | |
| Unde exista calatori se revine, nu pe toate secundarele se va relua circulatia. In cazul de fata la Husi ar putea sa revina. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 05 Oct 2015, 23:24 | |
| Sa vad si minunea asta!
Din pacate- si aici cred ca s-a gresit mult- unele cladiri sau terenuri adiacente acestei linii nu stiu daca mai sunt in proprietatea CFR-INfrastructura- si ma refer aici la
-terenul si cladirea haltelor Tarzii, Oltenesti si Curteni. La Oltenesti cladirea fostei HM a disparut complet!
-cladirea de calatori, fostele cabine de acar, rampa de marfuri si terenul aferent fostei statii Cretesti. Ca prin minune semaforul de intrare in fosta statie Cretesti dinspre Husi si semafoarele prevestitoare mai exista inca.
-cladirea si terenul fostei halte Dobrina hc. LOcuieste cineva acolo, si mare greseala s-a facut in 1984 când s-a desfiintat aceasta hc Dobrina, in conditiile in care calatori care sa urce si sa coboare de aici ar fi existat, datorita cadrului natural din zona (padurea Dobrina, campingul, si plus ca in 1996 in imediata apropiere a fostei halte este construita manastirea Schimbarea la FAta si se afla si casa in care a locuit MIhai Ralea)
-cladirea si terenul aferent fostei HM Podgoriile Husului. Acum locuieste cineva acolo (din cate am inteles un fost ceferist). De asemenea si terenul si fosta rampa de descarcare a prefabricatelor din beton.
-Remiza de locomotive Husi, cladirile-anexa de acolo (fostul dispensar CFR, dormitorul, turnul de apa, magazii), rampa de marfuri (inclusiv cladirea statiei de containere mici), cladirea si magaziile de la districtul de linii, magazia de bagaje-mesagerii si terenurile aferente acestora din statia Husi.
Toate aceste terenuri si cladiri trebuiau pastrate in proprietate CFR-Infrastructura, si intretinute corespunzator, iar anumite spatii care nu erau necesare activitatii de exploadare feroviara (de exemplul in haltele Tarzii, Curteni si Dobrina si eventual Oltenesti, cladirile de calatori trebuiau compartimentate astfel- o camera pentru sala de asteptare, o camera pentru casa de bilete si o camera de locuit care sa fie inchiriata unor persoane fizice) sa fie inchiriate unor persoane fizice ca si spatii de locuit (cu o chirie foarte mica sau simbolica), cu obligatia acestor persoane fizice de a intretine corespunzator intreaga cladire, cu sprijinul CFR-Infrastructura. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 05 Oct 2015, 23:37 | |
| Cladirile s-au vindut insa CFR a pastrat terenul. Stiu de aici de la noi ca am avut mult de lucru cu stabilirea terenurilor CFR si cu rezolvarea actelor oamenilor care au cumparat locuinte. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |