Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeMar 31 Mar 2015, 23:18

CELS nu este accelasi lucru cu instalatia SBW!

Instalatia SBW clasica, obisnuita, cuprinde macaze mecanice, semnale mecanice (semafoare) si eventual bariere mecanice, panourile electromecanice din cabinele de acari fiind conectate electric cu panoul electromecanic din biroul de miscare.

Ulterior, instalatiile SBW din unele statii au cunoscut unele imbunatatiri, astfel

-la unele macaze mecanice s-a introdus iluminarea electrica in locul celei cu felinare cu gaz lampant (si la Husi trebuia sa se faca lucrul asta)
-in unele statii unele linii au fost dotate cu acest sistem CELS, care presupune introducerea de curent electric prin cele doua sine ale caii, pentru ca atunci când un tren s-ar afla pe aceea linie, prin închiderea circuitului electric prin rotile si osiile trenului respectiv, sa se poata constata de catre impegatul de miscare starea de ocupat al liniei respective
-in unele statii, macazele au ramas mecanice (manuale), dar au fost introduse semnale luminoase si/ori bariere automate

Introducerea ultimelor doua imbunatatiri a instalatiei SBW clasice au impus si dotarea statiilor respective cu o luminoschema modificata, de pe care sa se poate controla starea de ocupat/liber a unor linii, semnalele luminoase ori barierele automate, dar cu pastrarea si a panourilor electromecanice.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeMar 31 Mar 2015, 23:47

Pentru linia Crasna-Husi, trecerea de la instalatiile clasice tip SBW la situatia actuala s-a facut astfel

-In momentul revolutiei din 1989, statiile Husi si Cretesti, dar si HM Podgoriile Husului si HM Oltenesti erau echipate cu instalatii SBW clasice, existând pe sectie un total de 6 bariere mecanice si o instalatie SAT (controlata din statia Crasna).
In plus, statia Husi aveea o singura linie- linia 1 directa- dotata cu sistem CELS.
Asigurarea parcursului dintre statii se realiza in sistemul caii libere.
Comunicatiile dintre statii erau asigurate printr-o instalatie telefonica cu fire de cupru pe stalpi de lemn si o centrala telefonica tip Tesla.

-Datorita volumului de trafic foarte mare la momentul respectiv, la finele anilor 1980, apare proiectul si se ia in discutie modernizarea instalatiilor de semnalizare si comanda din statia Husi (proiectul initial prevazand centralizarea electrodinamica a statiei) si eventual HM Podgoriile Husului, iar datorita distantei mici dintre ele (4 km) si a existentei celor 5 bariere mecanice , se proiecteaza si automatizarea acestora si eventual creearea unui sistem BLAS intre statia Husi si HM Podgoriile Husului.

-Venirea revolutiei din 1989 a dus la modificarea acestor proiecte, dar totusi lucrarile incep, in anul 1993 fiind terminate, realizandu-se montarea semnalelor luminoase la statia Husi (3 semnale), dotarea cu sistem CELS si a liniilor 2,3 si 4 din statia Husi, înlocuirea barierelor mecanice cu una instalatie BAT si 5 instalatii SAT si montarea la statia Husi a unei luminoscheme pentru controlul acestora (cu exceptia instalatiei SAT de la Tarzii, care este controlata de pe luminoschema statiei Crasna).
-Tot acum incep si lucrarile de montare a doua semnale prevestitoare luminoase pentru HM Podgoriile Husului, dar care (datorita desfiintarii in scurt timp a acestei HM) nu au apucat sa fie functionale.

-In primavara anului 1995 din pacate se inregistreaza o modificarea negativa- sectia 604 este transformata in sectie cu conducere centralizata, si ca urmare, instalatiile SBW clasice din statia Cretesti si HM Oltenesti sunt scoase din functiune, acestea fiind transformate in puncte de sectionare in linie curenta, iar HM Podgoriile Husului este complet desfiintata.

-In anul 2000 si HM Oltenesti este transformata in hc (din 2008- in h. Din pacate aici s-a inregistrat cel mai grav caz de furt, cladirea fostei HM disparand bucata cu bucata!), iar in anul 2002 statia Cretesti devenind HM (din 2009 hc iar apoi h), astfel incat astazi pe o distanta de 33 km neexistând posibilitatea de a se realiza eventuale incrucisari de trenuri!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4972
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeMier 06 Mai 2015, 13:21

nu se mai incearca intr-un fel sau altul inchirierea liniei?pe internet nu gasesc nimic
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeMier 06 Mai 2015, 15:25

Pot sa o liciteze spre inchiriere si zilnic ca tot degeaba...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeVin 04 Sept 2015, 05:31

http://obiectivvaslui.ro/orasul-care-sfideaza-logica-gara-husi-locul-unde-trenul-este-doar-o-amintire/
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 17 Sept 2015, 03:37

Linia de la Husi se termina exact unde arata pe Google maps? sau mergea mai departe?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 24 Sept 2015, 07:46

Se termina unde zice google maps.

Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4972
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 24 Sept 2015, 15:00

in alte parti se poate.la noi chiar nu are cine sa se implice sa ridice problema reintroducerii trenului? http://incomod-media.ro/ziar/angajament-ministrul-transporturilor-redeschide-ruta-cfr-targoviste-pietrosita-la-1-octombrie/

http://transporter.ro/s-15280-Stiri-S-a-redeschis-circula%C8%9Bia-feroviar%C4%83-pentru-pasageri-spre-T%C3%A2rgu-Neam%C8%9B
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4972
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 24 Sept 2015, 15:04

o petitie asemanatoare nu ar trezi interesul celor din CFR?stiu ca a mai fost o incercare dar poate a doua oara ar fi un semnal care sa arate interesul husenilor pentru tren. https://www.monitorulsv.ro/Local/2015-08-19/O-petitie-pentru-salvarea-liniei-ferate-spre-Putna-a-adunat-peste-o-mie-de-semnaturi-in-cateva-zile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 16/08/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 24 Sept 2015, 16:28

Toţi operatorii îşi fac calcule...
- încasări de minim 20% din cheltuieli
- să existe PMS pe secţie
- să aibă material rulant şi personal disponibil
- profitul făcut pe o secţie să nu se piardă pe plimbat garnituri goale 100 - 200 km până la depou

De exemplu, CFR Călători cred că ar găsi două AM 900 pentru Huşi. Dar nu cred că mai are şi personal în zonă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 24 Sept 2015, 17:17

Dr2005 a scris:
Toţi operatorii îşi fac calcule...
- încasări de minim 20% din cheltuieli
- să existe PMS pe secţie
- să aibă material rulant şi personal disponibil
- profitul făcut pe o secţie să nu se piardă pe plimbat garnituri goale 100 - 200 km până la depou

De exemplu, CFR Călători cred că ar găsi două AM 900 pentru Huşi. Dar nu cred că mai are şi personal în zonă.

Si de ce nu angajeaza ? Sunt cereri de angajare cu sutele la fiecare regionala.
Faza cu personal e deja enervanta, daca vrei maine dau telefon si iti spun exact cate cereri sunt depuse la Reg. Timisoara de exemplu, unde chiar este nevoie de personal.
A am uitat, nu vor sa plateasca salarii...
Asa ca sa traga aia care sunt angajati pana crapa, sa faca ore suplimentare cat cuprinde cu odihna la domiciliu la limita legii.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4972
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 12:45

unde s-a vrut cu adevarat uite ca s-a putut

Din categoria "dacă se vrea, se poate":
"Începând de astăzi 5 octombrie 2015, CFR Călători revine și pe ruta Alexandria - Zimnicea, după ce, urmare a numeroaselor solicitări și demersuri din partea cetățenilor și a autorităților locale, a reluat în acest an circulația pe alte 5 rute: Târgoviște – Pietroșița, Timișoara Nord – Jimbolia, Târgu Neamț – Pașcani, Sighișoara – Odorhei și Remetea Mică - Timişoara Nord." (sursa: cfrcalatori.ro)
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 12:52

Unde exista calatori se revine, nu pe toate secundarele se va relua circulatia. In cazul de fata la Husi ar putea sa revina.

_________________
595423604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Bdeem_8496_a604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Bdeem_8496_a604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 23:24

Sa vad si minunea asta!

Din pacate- si aici cred ca s-a gresit mult- unele cladiri sau terenuri adiacente acestei linii nu stiu daca mai sunt in proprietatea CFR-INfrastructura- si ma refer aici la

-terenul si cladirea haltelor Tarzii, Oltenesti si Curteni. La Oltenesti cladirea fostei HM a disparut complet!

-cladirea de calatori, fostele cabine de acar, rampa de marfuri si terenul aferent fostei statii Cretesti. Ca prin minune semaforul de intrare in fosta statie Cretesti dinspre Husi si semafoarele prevestitoare mai exista inca.

-cladirea si terenul fostei halte Dobrina hc. LOcuieste cineva acolo, si mare greseala s-a facut in 1984 când s-a desfiintat aceasta hc Dobrina, in conditiile in care calatori care sa urce si sa coboare de aici ar fi existat, datorita cadrului natural din zona (padurea Dobrina, campingul, si plus ca in 1996 in imediata apropiere a fostei halte este construita manastirea Schimbarea la FAta si se afla si casa in care a locuit MIhai Ralea)

-cladirea si terenul aferent fostei HM Podgoriile Husului. Acum locuieste cineva acolo (din cate am inteles un fost ceferist). De asemenea si terenul si fosta rampa de descarcare a prefabricatelor din beton.

-Remiza de locomotive Husi, cladirile-anexa de acolo (fostul dispensar CFR, dormitorul, turnul de apa, magazii), rampa de marfuri (inclusiv cladirea statiei de containere mici), cladirea si magaziile de la districtul de linii, magazia de bagaje-mesagerii si terenurile aferente acestora din statia Husi.

Toate aceste terenuri si cladiri trebuiau pastrate in proprietate CFR-Infrastructura, si intretinute corespunzator, iar anumite spatii care nu erau necesare activitatii de exploadare feroviara (de exemplul in haltele Tarzii, Curteni si Dobrina si eventual Oltenesti, cladirile de calatori trebuiau compartimentate astfel- o camera pentru sala de asteptare, o camera pentru casa de bilete si o camera de locuit care sa fie inchiriata unor persoane fizice) sa fie inchiriate unor persoane fizice ca si spatii de locuit (cu o chirie foarte mica sau simbolica), cu obligatia acestor persoane fizice de a intretine corespunzator intreaga cladire, cu sprijinul CFR-Infrastructura.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 23:37

Cladirile s-au vindut insa CFR a pastrat terenul. Stiu de aici de la noi ca am avut mult de lucru cu stabilirea terenurilor CFR si cu rezolvarea actelor oamenilor care au cumparat locuinte.
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 37 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: