| 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut | |
|
+37Theijs impulsbv t1972 TVlad Vitosa bogdan srl liviulav33 marius664 DAS 2011 Amiralul ets2oltromânia teoiasi IonutCFR2009 catalin-husi Adrian78 kristi kkk Dr2005 @ndrey DUAL impuls cfr500 spiderpc cristi CFR Nesebar redeme riciu MariusM ATM mardaryroby ldh80 sorinucu discoid21 ultras srazvi PrisecaruFlorin Vlad myster2008 41 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
teoiasi
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 3210 Data de inscriere : 05/05/2016
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Joi 28 Iul 2016, 14:55 | |
| Poate sa-mi si mie cineva ultimul mers al trenurilor de pe aceasta ruta ? |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Joi 28 Iul 2016, 17:31 | |
| - teoiasi a scris:
- Poate sa-mi si mie cineva ultimul mers al trenurilor de pe aceasta ruta ?
26 Ianuarie 2013 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Joi 28 Iul 2016, 18:39 | |
| La ora actuală, Ministerul Afacerilor Interne nu mai autorizează niciun punct de trecere a frontierei. Spre Ucraina, Moldova şi Serbia nu se autorizează pe motiv că nu sunt în UE şi trebuie îndeplinite condiţii suplimentare, iar spre Bulgaria şi Ungaria nu se autorizează pe motiv că urmează să intrăm în Schengen în următoarea sută de ani şi nu se justifică investiţia. Există un punct de trecere a frontierei cu Bulgaria, minim 4 cu Ungaria şi minim 3 cu Ucraina care nu se pot deschide (sunt finalizate drumurile), deoarece MAI nu vrea. Pentru podul Calafat-Vidin au durat un an de zile negocierile cu MAI! _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Joi 28 Iul 2016, 20:12 | |
| Punctul de trecere a frontierei feroviar cu Moldova de la Falciu CFR- Prut 2 CFM cred ca este demult autorizat de MAI, din moment ce exista si inainte de 1990, si din moment ce mai ales in statia CFR Falciu s-au facut investitii si dotari importante pentru conformarea cu normele Schengen!
Problema nu este in curtea MAI, ci in curtea CFR-SA (Infrastructura), CFM si CFR-Calatori, unitati care trebuie sa reabiliteze linia de cale ferata si sa reintroduca trenuri de calatori pe acolo! |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Joi 28 Iul 2016, 23:00 | |
| Daca mai erau schimburi economice cu rusii,poate mai se justifica punctul de trecere.Acum,ce operator ar duce marfa peste dealurile alea?Cind poti sa iesi la Ungheni si Giurgiulesti pe linie usoara! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 08:23 | |
| Pai ca sa creezi schimburi economice cat mai intense cu Republica Moldova (si eventual si Rusia), intai trebuie sa creezi infrastructura (si in primul rand cea feroviara) necesara! Noi cam punem caruta inainta boilor, plangandu-ne ca nu avem schimburi economice cu estul Europei, dar nu facem nimic ca sa usuram crearea acestor schimburi economice!
Intradevar, profilul liniei 603 este unul relativ greu (nu stiu care este tonajul maxim al unui tren de marfa care poate circula pe aceasta sectie , in conditiile simple sau dublei tractiuni), insa linia 603 ofera un acces important, din zona centrala a Moldovei, spre sudul Republicii moldova si a Ucrainei, si spre portul Odessa.
In contextul lucrarilor de refacere/reconstructie a caii ferate (aflate astazi pe teritoriul Ucrainei) dintre Basarabeasca si Berezina, calea ferata 603 poate constitui parte dintr-un coridor important de transport- Bârlad- Zorleni- Falciu- Prut 2- Abaclia- Basarabeasca- Berezina- Arciz- Cetatea Alba- Bugaz/Zatoka- Odessa. Desi in Republica Moldova acest coridor feroviar traverseaza intradevar zona gagauza, totusi acolo nu sunt probleme majore (precum in zona transnistreana) , iar calea ferata ce traverseaza zona gagauza se afla sub controlul CFM.
Apoi sa nu uitam ca din statia Falciu pana in statia Prut-2 a existat si linie de ecartament normal (care poate fi relativ usor restabilita), oferind astfel un al treilea acces a Republicii Moldova la cale ferata de ecartament normal . |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 09:20 | |
| ldh 80, nu o lua de la inceput cu prostiile despre Moldova de dincolo de Prut.
romania trebuie sa faca in asa fel incit sa dezvolte zona de dincoace de Prut si abia atunci va avea ce sa exporte pe calea ferata spre Moldova de dincolo nu spre pportul Odesa cita vrme noi avem potul Constanta. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 09:38 | |
| Dar dezvoltarea zonei Moldovei (cu care suntem de acord cu totii), trebuie privita si gandita in stransa corelatie cu strângerea legaturilor si intensificarea schimburilor economice cu Republica Moldova! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 10:36 | |
| Nu incepe iar, nu poate fi in strinsa legatura cu Moldova de dincolo, dezvoltarea trebuie sa fie in legatura cu Romania, cu celellate zone ale tarii si implicit cu occidentul, nu cu republica Moldova, ea nu are ce sa ne ofere.
Cind zona noastra va fi destul de bogata o sa fie deschisa si linia pentru trenuri peste Prit cu marfa de la noi la ei nu invers.
Ti-am mai zis ca ei nu au ce sa ne ofere. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 10:39 | |
| Asta e parerea dumneavoastra, care nu este neaparat si reala si cu care evident nu pot fi de acord! Haideti sa ne respectam reciproc opiniile si sa acceptam faptul ca putem avea opinii diferite, fara sa ne certam! |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 20:26 | |
| Cred ca exprimarea corecta ar fi ca basarabenii nu au ce sa ne ofere vagonabil. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Vin 29 Iul 2016, 22:59 | |
| De la Moldova poţi să imporţi cereale... treaba e că te rup taxele vamale, Moldova nefiind în UE. Din cauza asta, aproape orice import din R. Moldova sau Rusia e nerentabil în prezent. _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Sam 30 Iul 2016, 08:35 | |
| Si totusi, aproximativ 25 % din productia de paine si produse de panificatie de la noi, e cu faina made in Moldova. Poate nu chiar fabricata acolo dar oricum sosita pe filiera lor... In plus, de anul acesta au inceput sa apara depozite specializate care importa produse de patiserie fabricate in Moldova si Ucraina, produse ieftine care rup la pret majoritatea produselor similare fabricate in Romania. Importul de vinuri fabricate in Moldova este deja de notorietate, au preturile la jumatate fata de cele obtinute in Romania. Se pare deci ca incet dar sigur ne vor acapara piata de desfacere cu produsele lor din industria alimentara, obtinute mult mai bio decat la noi (contin foarte putine E-uri) |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Sam 30 Iul 2016, 15:33 | |
| Astea nu sunt mărfuri vagonabile... făina o aduci cel mult cu tirul, pe când bomboanele le aduci cu dubiţa de 3,5 tone.
Nu aş zice că agricultura lor e chiar bio... totul e făcut pe standardele GOST, practic nu respectă niciun standard european. Poate nu sunt obligaţi să treacă E-urile pe etichetă (chiar şi denumirea E vine dintr-un standard EN ISO, pe când ei merg pe GOST). _________________ :TTT:
|
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut Sam 30 Iul 2016, 16:50 | |
| Vinurile moldovenești de calitate nu-s tocmai ieftine. Cricova e in jur de 15 lei sticla de 750 ml. A, dacă vrei ieftin iei de Tomai da' nu e diferență față de "Babanu". Sau Bostavan la 12-13 lei sticla însa nu se ridică la nivelul " Recaș" care are vin la același preț. Iar făina sau preparate de panificație nu cred că umple într-un an o garnitură de 20 de vagoane. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut | |
| |
|
| |
| 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut | |
|