Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Imagini vechi cu trenuri CFR

In jos 
+99
Ony_x
ak725
Re6/6
CRT
ciprian71
cristi5
maus5
teoiasi
Goanga
19jimmy84
LanceR
Motreanu Sorin
deconectat
92Dragos
Petre_IFTE
cristy79
Jhonyla
mielutu zburator
impuls
NicuS
djmk1988
Alex:D
TonyCFR
florin.lifticariu
c o r v i n
florin29sv
Katalyn
lifetec
DPS
riciu
Shinkasen
dan tm
Simply18
stefan_br
dan ciprian
alex.alexus.tm
Spartan1948
Polpot
kristi kkk
bogdan.perejuc
daniel_c
Teodor
maris.constantin
sytrus
Sergiu rmn
cstefan
Semafor
spiderpc
rizelgeorgel2004
@ndrey
V3R
ldh80
Adirmvl
Nesebar
Andrey_tm
sorin.soso.35
Adrian78
Grigor
Luna
Alex Avram
Mihay
DUAL
didinul
Kriszti219
cfr500
cont dezactivat .
cortexedge
Vlad
M.I.C.I.
nenuandrei
Vitosa
IonutCFR2009
Dr2005
Cito
Costin.H
AlexD
ORWO
NB 2009
TVlad
iDorin
ATM
060-EA078
Hurricane
nokia2010
cristi CFR
cata
membru inactiv
IonutChircu
stakee
Amiralul
Zoly87
bogdan srl
MariusM
cont inactiv
AMX 97-0548-4
cristi ar
COSTACHE MIHAIL
stegaru
srazvi
103 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 16:16

poza asta face toti bani, insa nu cred ca mergea la Bucuresti fara 11-47 si e cam scurt pentru Bucuresti, cred ca mai degraba era pana la Titu.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 17:38

TE-urile nu au incalzire electrica? Ce cauta WIT-ul in spatele locomotivei?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 17:43

Care TE-uri? Alea sunt 26-26 şi au şi încălzire electrică.

Dar crezi că Sulzerul are?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 17:47

N-am fost atent. Nu stiam ca WIT-urile erau folosite si pentru vagoanele cu incalzire electrica.  Embarassed 
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 18:54

Vagoanele WIT se utilizau in cazul tractiunii cu locomotivele clasa 60 sau 62 "nemodernizate", deoarece aceste locomotive nu aveau instalatie de incalzire electrica a trenurilor (explicatia consta in faptul ca la sfarsitul anilor 50'- inceputul anilor 60', aceste locomotive au fost proiectate pentru tractiunea trenurilor grele de marfa in primul rand. Ulterior insa, observandu-se performantele lor foarte bune pentru aceea vreme, au inceput sa fie utilizate si la tractiunea trenurilor de calatori).
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 19:03

adirmvl a scris:
N-am fost atent. Nu stiam ca WIT-urile erau folosite si pentru vagoanele cu incalzire electrica.  Embarassed 

Pe liniile diesel erau folosite locomotive Sulzer , astea din fabrica nu aveau instalatie de incalzire si indiferent de rangul trenului acolo unde era tractiune cu Sulzer trebuia si vagonul wit altfel nu aveai caldura in tren (bine nici cu wit nu era cald ca nu bagau aburul la temperatura care trebuia si faceai frigul) asa ca pe vremuri toate vagoanele aveau dubla incalzire , ori pe abur (agent termic) ori electric , singurele care nu aveau rezistenta electrica erau dimitroavele .

_________________
595423Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Bdeem_8496_aImagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Bdeem_8496_aImagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 19:04

Extrem de multumesc! abere
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeSam 31 Mai 2014, 19:52

pe la inceputul anilor 2000 au inceput sa modernizeze niste DA-uri sau o anumita clasa de DA. Stiu ca am prins iarna DA-uri care nu aveau nevoie de WIT. Dar sa vedeti la Pietrosita pe 4 lini cu 2 trenuri, manevre iarna cu DA + WIT + vagon bagaje ca trebuiau mutate la capatul celalalt tot in ordinea asta. Sau alte trenuri de genul DA + WIT + LDH + vagoane ( cand se defecta un LDH)
erau frumoase la compunere trenurile cu DA, WIT, Bagaje, 2 vag 26-26, 11-47 si apoi 4 vag 26-26.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeDum 01 Iun 2014, 00:07

Dar de ce intorceau si bagajul?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeDum 01 Iun 2014, 01:08

asa trebuia sa circule ca primul vagon, doar ca iarna WIT-ul era primul si bagajul al doilea. Pe timpurile alea se cara ceva corespondenta la bagaje, in garile mari se lasau 1-2 pachete iar la cele mici un plic mare. Tabelele cu noul mers tot cu vagonul de bagaje erau aduse, apoi cand au disparut bagajele le-au adus nasi in compartimentul de serviciu. Poate ca bagajul era in fata ptr ca oprea in fata garilor si ar fi fost mai usor IDM sa dea drumul la tren dupa ce se termina treburile la vag de bagaje.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeDum 01 Iun 2014, 12:03

dan tm a scris:
Dar de ce intorceau si bagajul?
Pentru al lua dieselul impreuna cu vag WIT din grupa tehnica Basarab pana in apropierea remizei LE/LDE Basarab unde era dezlegat si preluat de un DHC prin impingere in zona de incarcare/descarcare a coletariei aflata in pararel cu liniile 3 respectiv 5 ale garii Buc Nord Gr B.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 05 Iun 2014, 20:37

Pe liniile diesel erau folosite locomotive Sulzer , astea din fabrica nu aveau instalatie de incalzire si indiferent de rangul trenului acolo unde era tractiune cu Sulzer trebuia si vagonul wit altfel nu aveai caldura in tren (bine nici cu wit nu era cald ca nu bagau aburul la temperatura care trebuia si faceai frigul) asa ca pe vremuri toate vagoanele aveau dubla incalzire , ori pe abur (agent termic) ori electric , singurele care nu aveau rezistenta electrica erau dimitroavele . a scris:

Ca veni vorba, totusi...treaba de istorie, mai putin de imagini cu trenuri vechi, dar in fine: voi CHIAR ati mers vreodata intr-un tren cu incalzire pe aburi...si sa fie cald in el? adica, mai mult de caldura pe care o emanau oamenii inghesuiti in el? indiferent daca il tracta vreo aburoasa, un 80 sau 60. Eu unul nu imi aduc aminte...frigul era prezent mereu. Daca aveai ghinionul sa mergi intr-un vagon unde era fisurata si vreo teava, mai aveai parte si de sauna - da' sauna rece...Sa zic ca, parca, primul vagon era ceva mai cald decat celelalte, da' nu cine stie ce, probabil primind mai mult abur...fiindca n-apuca sa se condenseze pe instalatie?

Si pana la urma, incalzirea cu abur ce diferenta de temperatura era constructiv capabila sa ofere, fata de mediul ambiant? 12 grade? 15? 20?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 05 Iun 2014, 22:04

Citisem pe un site englezesc sau american despre incalzirea cu abur ca punctul ei slab era distributia inegala a caldurii: calatorii din primul vagon se coceau ("roasted" Smile ) iar cei din ultimul inghetau.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6908
Data de inscriere : 15/03/2012

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 05 Iun 2014, 22:56

Asa patesti si iarna in 21-47, de exemplu. In compartimentele centrale te topesti, iar in extremitati...degeri.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 05 Iun 2014, 23:22

TVlad a scris:
Citisem pe un site englezesc sau american despre incalzirea cu abur ca punctul ei slab era distributia inegala a caldurii: calatorii din primul vagon se coceau ("roasted" Smile)  iar cei din ultimul inghetau.
Ăla e sistemul cu abur de înaltă presiune, folosit pe vremuri. După aceia s-a generalizat sistemul cu abur de joasă presiune, care permitea încălzirea decentă a mai multor vagoane.
În 2007 am mers de la Piteşti la Curtea de Argeş cu un tren format din LDH + un Dimitrov, iar încălzirea cu abur funcţiona destul de bine. 2 ani mai târziu am mers cu Servtransul... generatorul de abur nu a ,,aburit" nimic, dar s-a pompat toată apa (rece) prin instalaţie până s-a scurs toată. Motorina generatorului probabil s-a transvazat în nişte bidoane.

La 21-47 e încălzire cu radiatoare electrice, aia e altceva. Deşi, teoretic, ar trebui să mai existe şi radiatoarele pentru abur.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 31 Icon_minitime

Sus In jos
 
Imagini vechi cu trenuri CFR
Sus 
Pagina 31 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Imagini din Germania cu trenuri
» Pagini din istoria Căilor Ferate Române
» 220 : Carbunesti - Albeni - Seciurile
» Trenuri de pe vremuri
» Piatra Olt (901)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-
Mergi direct la: