|
| 517 : Pascani - Targu Neamt | |
|
+66Warrington teoiasi laurentzu sergiu.asi lifetec Vitosa Andrey_tm user dezactivat... florin.lifticariu spiderpc mielutu zburator alinx3330 IonutChircu Dutzu Katalyn dan tm j o a n t a alliens Adirmvl deconectat marius664 Norbi Tomi13leu tzifrea Shinkasen Simply18 DAS 2011 Adrian78 razvan - trenuri Balto didinul NicuS vrugby DanyCfrPascani kristi kkk AndreiStefan Warrior12 @ndrey basa cfr500 stefanb.steff DUAL Dr2005 riciu mishu88 AndiCFR electrica675 Nk11 ATM electrica912 ldh80 raoul mardaryroby COSTACHE MIHAIL Eduel mihaiuc catalinu' Vlad MariusM Semafor Nesebar cristi CFR lovekomotive bogdan srl IonutCFR2009 myster2008 70 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Joi 20 Dec 2012, 10:34 | |
| dane, tin sa te informez ca am citit de cateva ori 004 si am ceva cunostinte despre semnalizare.Am vrut doar sa completez statia cu semnal mecanic de iesire, dar ia-l de unde nu-i. Take a look :
Tg Neamt -> Timisesti are doar de intrare doar ca e anulat.e la km 19+200 https://www.youtube.com/watch?v=LjfnES_yRFc
si
Pascani -> Timisesti scos din functiune si el. https://www.youtube.com/watch?v=LZtdtmpCpqw
Tu ce explicatie logica gasesti aici ? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Joi 20 Dec 2012, 11:36 | |
| Nu vreau sa intru iarasi intr-o polemica inutila. Daca vrei sa pui la iesirea din statie un semnal, pui un semnal mecanic cu un singur brat pentru tot grupul de linii sau daca tot o faci in traiz pune la toate liniile semnale mecanice, te inspiri din pozele de pe forum.Chiar eu am pozat semnale in destule gari.
Un semnal de intrare nu poate avea si functia de semnal de iesire, eu asta am combatut din afirmatia ta. |
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 21 Dec 2012, 00:02 | |
| stai linistit ca nu sunt genul care intra in polemica.Chiar ma bucur si iti multumesc pt informatiile tale.Abia astept sa ajung pe 517 sa fac niste fotografii si apoi sa combatem problema . Stima ! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 21 Dec 2012, 00:55 | |
| Exista statii pe reteaua CFR care nu sunt dotate cu semafoare de iesire , un exemplu este si statia Oravita. In acest caz plecarea trenului se face pe baza semnalului "Pornirea trenului data de impiegatul de miscare". Pentru trecerea unui tren fara oprire , IDM misca discul manual cu fata verde spre mecanic, deasuptra capului.
Pe sectia Pascani - Tirgu Neamt, circulatia trenurilor se face dupa sistemul "Conducere centralizata a circulatiei trenurilor", punctele de sectionare fiind deservite de agenti autorizati iar circulatia este coordonata de un operator RC, mecanicul primind ordin de circulatie in care sunt specificate conditiile de circulatie : "Din disp RC nr. Trenul numarul 14xxx este liber sa plece din punctul de sectionare ..... pana la punctul de sectionare.......unde va gara pe linia...." Aceste puncte de sectionare sunt acoperite cu indicatorul permanent pentru acoperirea punctelor de sectionare de pe sectiile cu conducere centralizata a circulatiei trenurilor : vezi min 2.04 din filmul 1.
De aia sunt anulate semnalele de intrare si prevestitoarele. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 21 Dec 2012, 01:44 | |
| interesant.Se vede cine stie intr 004 cap coada. La art 127 este descrisa problema respectiva. Felicitari Cristi ! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 21 Dec 2012, 08:10 | |
| La minutul 02.20 in filmul 1 se vede un vagon vechi. Se impune o documentare a lui, poate mai are si ceva placute de pozat. |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4707 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 21 Dec 2012, 10:40 | |
| - dan tm a scris:
- La minutul 02.20 in filmul 1 se vede un vagon vechi. Se impune o documentare a lui, poate mai are si ceva placute de pozat.
Hehe ... Ala este acolo de cand "era bunica fata tanara"... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 21 Dec 2012, 11:11 | |
| Si il ai pozat daca e de multa vreme acolo? |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Sam 22 Dec 2012, 13:59 | |
| 29 noiembrie 2008 -=- Vizită în Gara Târgu NeamțCalea ferată Pașcani – Târgu Neamț a fost dată în exploatare pe 28 decembrie 1986 în prezența constructorilor și a oficialilor vremii. Construcția de 32 de kilometri a fost una dintre cele mai tinere realizări în materie de transport feroviar în România. Datorită reliefului, au fost necesare construcția de lucrări de artă, dintre care amintim Tunelul de la Herești – Cristești, pasaje denivelate și poduri de aproape 300 de metri peste râul Moldova și Drumul European 85.
Din bunăvoința prietenului pasionat de trenuri, Robert M., după ce ne-am plimbat cu Mocănița, am făcut un drum de aproape 80 de kilometri între Suceava și Târgu Neamț. Destinația noastră nu a fost Cetatea Neamțului, Casa din Humulești a lui Ion Creangă sau Mănăstirile din zonă, ci vizitarea gării și a liniilor care deservesc tânăra stație din Târgu Neamț.Gara Târgu Neamț 15:00În mica prezentare de față mă voi axa pe stația Târgu Neamț pentru că, până la ora realizării vizitei de la fața locului, nu am reușit a cunoaște și explora linia în cauză. Totuși, amintesc despre traseul feroviar Pașcani – Târgu Neamț că se întinde pe o lungime de 31,8 km și are 5 stații. Câteva dintre superlativele liniei sunt: Tunelul Herești (840 m lungime), 28 de poduri și podețe dintre care podul peste râul Moldova de 287 m și podul peste E85 cu o înălțime de 16 m, declivitate maximă a liniei – 18 mm/m. Electrificarea secției de cale ferată a avut loc în 1989. Clădirea gării din Târgu Neamț a fost proiectată de Cornelia Neagu. Spre PașcaniLinia 2 a Gării Târgu NeamțVegetație între liniile de cale feratăRobert ia la pas linia ferată de lângă ”Ozana cea frumos curgătoare” Locul unde rebrusează locomotivele electriceSpre Gara Târgu NeamțCapătul liniei electrificate 517Ultimul macaz de pe Magistrala 517Linie industrială din Târgu NeamțCândva, aici era activitate FeRoviaRă15:10”Ozana cea frumoasă și ușor curgătoare” a lui Creangă se zărea în față. Lunca Ozanei era mărginită de un baraj consolidat, iar lumina de afară ne permitea încă să înaintăm de-a lungul drumului industrial. Râul OzanaMacara din Zona Industrială Târgu Neamț15:20Tot mergând, am zărit o locomotivă ascunsă de vegetație uscată și sârmă ghimpată. Era LDH70-800 a UFET Târgu Neamț, avea capotele nedeformate, însă ușile deschise dădeau de înțeles că a fost devastată la interior. Locomotiva diesel-hidraulică LDH70-800 a UFET Târgu NeamțO locomotivă roșie, părăsită, în Zona Industrială Târgu Neamț15:30Ne întoarcem de la locul descoperirii locomotivei industriale, singurul vehicul feroviar întâlnit în acea zi pe linia 517. Cândva, aici era un Punct TermicPeroanele Stației Târgu Neamț15:40Ne-am oprit câteva momente în Gară pentru a citi anunțurile și tabela Mersului de Tren. Pe aceasta figurau 7 trenuri Personale. Mersul Trenurilor în Târgu Neamț în noiembrie 2008 Semnificația unui bilet de trenPlacă ceramică inaugurală17:00Povestea construcției acestei linii care face legătură între Bazinul Siretului și Bazinul Moldovei începe tocmai din 1891, când funcționarii vremii au realizat propuneri de ”legare” a orașului Târgu Neamț de Piatra, Bacău și Fălticeni. Atât lipsa banilor, cât și cele două Războaie Mondiale au oprit demararea lucrărilor. După mai multe planuri și variante, la 15 iulie 1981 începe construcția căii ferate Târgu Neamț - Pașcani. Kilometrul 30 pe linia 517Spre PașcaniSpre Târgu NeamțVagon platformă uitat de CFRSpre Pașcani17:10A fost interesant să observăm că acest capăt de linie, deși electrificat, avea încă instalație clasică cu semafoare mecanice. Levierele de comanda a instalației de semnalizare mecanică, sigilate Semafor mecanic desființat în Stația Târgu NeamțSpre PașcaniMacaz în capătul X Ne-am încheiat periplul turistic în spiritul FeRoviaR, care, prezent în sângele care curgea prin trupurile noastre răcorite în ajunul iernii 2008-2009, ne încălzea totuși mintea nesătulă de trenuri, căi ferate, povești feroviare. Alături de Robert și al său Opel Astra Coupe, am pornit din Târgu Neamț spre Suceava în compania unui CD cu Katy Perry care se auzea excelent în boxele mașinii germane. Cu ocazia scrierii acestui blog doresc să-i mulțumesc pentru excursie! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Sam 22 Dec 2012, 16:17 | |
| @mishu88, multumesc ca ai lmurit misterul semaforului de iesire. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Sam 22 Dec 2012, 16:49 | |
| - cristi CFR a scris:
- @mishu88, multumesc ca ai lmurit misterul semaforului de iesire.
Cu drag! |
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: 517 Pascani - Tg Neamt Vin 28 Dec 2012, 18:51 | |
| |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 28 Dec 2012, 19:51 | |
| Ce 'penal' arata magistrala asta.: Linie electrificata cu trafic alcatuit din automotoare. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 28 Dec 2012, 20:08 | |
| Care magistrala? Eu vad o linie secundara nu magistrala... |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 28 Dec 2012, 21:12 | |
| Care e viitorul electrificarii? Electrificarea are scop ornamental. Si instalatiile SBW sunt piese de muzeu. Sistemul de conducere centralizata e viitorul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt | |
| |
| | | | 517 : Pascani - Targu Neamt | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |