Malaxa 900 are piese noi pe ea, e chiar şi peste Desiro la capitolul tehnologie (dacă nu mă credeţi, întrebaţi-i pe cei care repară Desiro). Pe când ramele Z6100 sunt construite acum vreo 60 de ani.
Te intreb si eu de curiozitate cate drumuri ai cu malaxa 900 ? Doi la mana poate data viitoare iti faci curaj si intrebi calatori ce parere au de aceste automotoare sa vedem ce mai zici pe urma, eu am vazut oameni care se vaitau de spate dupa ce coborau din aceste malaxoare. Sunetele care le scoate aceste automotoare zici ca esti mai decat cu caruta cu roti de lemn trasa de boi pe asfalt, nici nu am putut sa vorbesc la telefon ca nu auzeam absoult nimic, nici macar sms nu am putut sa trimit din cauza la trepidati. Adrenalina dar nu de aia de o cauta lumea ci opusul ei.
Daca maine CFR doneaza malaxele la CFM, le intoarce aia spatele, plecati cu cotelele de gaini de aici
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
@kerpeten ali, in ziua de azi trebuie sa ne multumim cu ce este, daca ai fi navetisti din Oravita, de pe Ionel, Lovrin - Jimbolia, Remetea Mica - Radna, Jamu Mare - Gataia - Buzias, Giera etc. si nu ai avea cu ce sa te duci la serviciu nu cred ca ai mai comenta... Trenurile de Timisoara - Remetea Mica, putine cate sunt, facute cu AM 900 circula pline. Oricat de inconfortabile ar fi asta e, nu toata lumea are o situatie financiara sa isi permita naveta cu masina.
Zgomotul e dat de suspensia cu arcuri în foi. Dar se încadrează în normele actuale. Sunt linii pe care abia găseşti 10 - 15 călători la o cursă. Ce să bagi acolo? DA cu un vagon? Fără Malaxele astea, multe linii ar fi fost ,,deschise, fără trafic". Au consum foarte mic, iar tehnica de pe ele e chiar peste Desiro (!), motorul şi transmisia sunt noi, concepute acum câţiva ani, pe când Desiro e conceput acum vreo 20 şi o bună parte din piese sunt scoase din fabricaţiei şi se găsesc extrem de greu (întrebaţi-l pe colegul Mishu88 dacă pe mine nu mă credeţi).
Sunt de acord că modernizarea AM900 a fost o greşeală monumentală, dar acum că s-a făcut, trebuie amortizată investiţia. Mai bine modernizau LVT-urile cu motor Volvo, măcar alea au un salon mai de Doamne-ajută. Eventual se mai transferau din diversele AM700 de uz administrativ şi se modernizau şi acelea, că sunt mult peste 900 la confort. Sau modernizau/reparau Z6100, că de rame electrice e nevoie ca de aer.
Cu Malaxele existente se poate îmbunătăţi traficul pe multe secţii. De exemplu, s-ar putea face mers cadenţat Rm. Vâlcea - Păuşa / Lotru şi Sibiu. O dată la 2 ore Desiro/ADH spre Sibiu, intercalate cu AM900 Rm. Vâlcea - Păuşa (sau Lotru, cred că mai bine Lotru), pentru a se obţine pe tronsonul comun un interval de o oră. Ar bate la fund Antaresul la traficul de navetă, pentru că abonamentele sunt mai ieftine. Dar asta implică un punct de alimentare la Rm. Vâlcea, care nu cred că există.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Coresct, a fost o greseala modernizarea excesiva a Malxelor 900 in dauna celor 700, dar daca in anumite zone nu sint dorite deloc de ce nu se aduc in zonele unde lumea nu comenteaza? Pai LVT bate la fel de rau ca 900 la joante doar faptul ca are banchetele alea mai face diferenta.
Aici pe Jimbolia LVT -rile merg pline, nu stiu cit e viteza pe sectie dar in multe cazuri si viteza mica indeparteaza clientii. Am mers la Remetea Mica si oameni nu comenteaza, ba chiar din prima zi au fost destui clienti.Circula cu 70 km/h fara probleme.
Malaxele 700 ar fi bune pe linia Oravita -Berzovia de exemplu ca oricum nu sint dorite acolo.
Nu le tin partea cu indirjire, dar sint zone unde e nevoie de malaxe sau de alte tipuri de automotoare insa CFR nu s-a gindit.
Am mai intrebat cindva oare de ce nu a cumparat motoare de la MAV ca si ei au inchis linii? ale lor sint mai bune?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
@cristi CFR - Sunt bune doar pe distante mici, oameni aia nu au incotro ca altfel nu se urcau in ele. Care e traficul pe sectia de Remetea ? Daca zici ca circula cate 2 pline este exact echivalentul unui Desiro, deci unde ajungem, unde e progresul ? Au modernizat cotetele in loc sa bage bani in reparatia automotoarelor Desiro.
Sa bage 2-3 IR cu 3-4 vagoane pe Pitesti-Buc.Nord-Pitesti cu tarife de Regio si mai scot niste sageti, ca vad ca toata tara e impanzita de oferte si iar oferte iar sectia 901 are doar un singur tren pentru reduceri restul niste tzepe de trenuri.
@Dr2005 sincer la 10-15 calatori/automotor cred ca realizezi si tu ca mai bine lispa, de la 30 de calatori in sus stam de vorba altfel.
R.Valcea-Pausa-Lotru cu malaxe suna bine ca nu sunt multi kilometri, credeam ca vrei malaxa si pana la Sibiu. Culmea e ca am fost si eu pe Valea Oltului de vreo cateva ori, soseaua e buna dar cam aglomerata in anumite zile autocarele sunt ok nu vad cum ar putea tine piept concurentei CFR cu rutierul.
Sunt cum sunt le-am tot jignit doar sunt niste fiare dar uitati cand spuneam ca asa cum sunt le-as fi preferat pe Ploiesti-Targoviste in lipsa de altceva
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Acuma daca alea merg si Desiro nu merg, in unele situatii e bine sa fie. Practic desi noi ca pasageri vrem proges, CFR ca prestator nu ne ofera si atunci macar sa avem trenuri.
Cumva s-or amortiza si astea sa scapam de ele, dar sa nu apara situatia ca astea expira si nu o sa avem ceva de pus in loc.Asta e mai grav.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
@cristi CFR - Sunt bune doar pe distante mici, oameni aia nu au incotro ca altfel nu se urcau in ele. Care e traficul pe sectia de Remetea ? Daca zici ca circula cate 2 pline este exact echivalentul unui Desiro, deci unde ajungem, unde e progresul ? Au modernizat cotetele in loc sa bage bani in reparatia automotoarelor Desiro.
Sa bage 2-3 IR cu 3-4 vagoane pe Pitesti-Buc.Nord-Pitesti cu tarife de Regio si mai scot niste sageti, ca vad ca toata tara e impanzita de oferte si iar oferte iar sectia 901 are doar un singur tren pentru reduceri restul niste tzepe de trenuri.
Nu au concurenţă şi îşi scot banii din trenurile astea.
Citat :
R.Valcea-Pausa-Lotru cu malaxe suna bine ca nu sunt multi kilometri, credeam ca vrei malaxa si pana la Sibiu. Culmea e ca am fost si eu pe Valea Oltului de vreo cateva ori, soseaua e buna dar cam aglomerata in anumite zile autocarele sunt ok nu vad cum ar putea tine piept concurentei CFR cu rutierul.
Şoseaua e bună, dar aglomerată şi plină de accidente. Navetiştii au nevoie de un mijloc de transport care să meargă ceas.
_________________ :TTT:
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011