|
| 517 : Pascani - Targu Neamt | |
|
+66Warrington teoiasi laurentzu sergiu.asi lifetec Vitosa Andrey_tm user dezactivat... florin.lifticariu spiderpc mielutu zburator alinx3330 IonutChircu Dutzu Katalyn dan tm j o a n t a alliens Adirmvl deconectat marius664 Norbi Tomi13leu tzifrea Shinkasen Simply18 DAS 2011 Adrian78 razvan - trenuri Balto didinul NicuS vrugby DanyCfrPascani kristi kkk AndreiStefan Warrior12 @ndrey basa cfr500 stefanb.steff DUAL Dr2005 riciu mishu88 AndiCFR electrica675 Nk11 ATM electrica912 ldh80 raoul mardaryroby COSTACHE MIHAIL Eduel mihaiuc catalinu' Vlad MariusM Semafor Nesebar cristi CFR lovekomotive bogdan srl IonutCFR2009 myster2008 70 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 11 Sept 2015, 17:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Asta e consecinţa schimbării conducerii CFR Călători ca ciorapii şi a situaţiei de până în 2012, când CFR Călători primea bani de la buget, deci o durea undeva de încasări. Atunci îşi permitea să meargă cu EA/DA-uri cu 2 vagoane, Softronicul primea comenzi pe bandă, reparatorii de vagoane la fel. După aia s-a schimbat macazul... şi uite că eliminarea risipei de atunci e grea, dar suntem pe drumul cel bun. Să vedem ce va fi de la noul mers.
Pe drumul cel bun??? Probabil glumeşti, dottore. Azi-mâine o să anuleze trenul format în gară că nu mai pleacă de pe loc şi nu au cu ce să-l înlocuiască. Banii ăia de la buget puneau în mişcare industria adiacentă, mai apăreau noutăţi în peisajul feroviar. "Drumul cel bun" este de fapt moartea lentă a SNTFC-ului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 11 Sept 2015, 18:05 | |
| Anul trecut au fost 12 milioane de călători în plus la calea ferată. Contractele cu reparatorii ştim cu toţii cum se dădeau, mulţi dau acum cu subsemnatu' pe la DNA pentru ele. Deci nu ajutau nicio industrie, ajutau câţiva băieţi deştepţi (adică ăia 4 care au toată industria feroviară de la noi) şi cam atât, vagoanele şi automotoarele ajungeau la gard după ce le expira revizia (vezi şirurile de AVA200 salon şi de vagoane de dormit din Griviţa, vezi vagoanele 20-49 care zac prin ţară, vezi ramele Z6100, automotoarele ADH şi LVT, ba chiar şi Desiro, LDH-urile seria 89, vagoanele 20-59 care abia au apucat 3-4 ani de circulaţie după modernizare, plus diversele prototipuri care nu au mai fost achiziţionate, asta ca să nu mai vorbim de modernizări de Malaxa 900 şi RR-uri de EA-uri şi DA-uri clasice, fără modernizare). Din toate ,,investiţiile" de atunci, nu prea ne-am ales cu nimic, încă circulă EA-uri cu graduator, circulă vagoane 21-47, circulă vagoane neclimatizate la clasa I pe IR de lung parcurs, iar automatele de bilete le cam numeri pe degete. Cum s-au tăiat cheltuielile astea aiurea, s-a trecut pe profit, a crescut şi numărul de călători, iar prin trenuri au început să apară cele necesare în bude, măcar la staţia de plecare (că pe drum ştim ce se întâmplă cu ele). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 11 Sept 2015, 18:06 | |
| - didinul a scris:
Pe drumul cel bun??? Probabil glumeşti, dottore. Azi-mâine o să anuleze trenul format în gară că nu mai pleacă de pe loc şi nu au cu ce să-l înlocuiască. Banii ăia de la buget puneau în mişcare industria adiacentă, mai apăreau noutăţi în peisajul feroviar. "Drumul cel bun" este de fapt moartea lentă a SNTFC-ului. Corect, tot ce fac acum e sa se aleaga praful de tot ce mai este. CFR a fost cineva pana cand a venit basinelu la minister, de atunci a inceput distrugerea transportului feroviar si continua si in ziua de azi. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 11 Sept 2015, 18:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Anul trecut au fost 12 milioane de călători în plus la calea ferată.
Contractele cu reparatorii ştim cu toţii cum se dădeau, mulţi dau acum cu subsemnatu' pe la DNA pentru ele. Deci nu ajutau nicio industrie, ajutau câţiva băieţi deştepţi (adică ăia 4 care au toată industria feroviară de la noi) şi cam atât, vagoanele şi automotoarele ajungeau la gard după ce le expira revizia (vezi şirurile de AVA200 salon şi de vagoane de dormit din Griviţa, vezi vagoanele 20-49 care zac prin ţară, vezi ramele Z6100, automotoarele ADH şi LVT, ba chiar şi Desiro, LDH-urile seria 89, vagoanele 20-59 care abia au apucat 3-4 ani de circulaţie după modernizare, plus diversele prototipuri care nu au mai fost achiziţionate, asta ca să nu mai vorbim de modernizări de Malaxa 900 şi RR-uri de EA-uri şi DA-uri clasice, fără modernizare). Din toate ,,investiţiile" de atunci, nu prea ne-am ales cu nimic, încă circulă EA-uri cu graduator, circulă vagoane 21-47, circulă vagoane neclimatizate la clasa I pe IR de lung parcurs, iar automatele de bilete le cam numeri pe degete. Cum s-au tăiat cheltuielile astea aiurea, s-a trecut pe profit, a crescut şi numărul de călători, iar prin trenuri au început să apară cele necesare în bude, măcar la staţia de plecare (că pe drum ştim ce se întâmplă cu ele). Alea 12 milioane în plus sunt efectul "marketingului" DNA-ului. Anul acesta observăm o revenire treptată la vechile năravuri şi creşterea se va evapora ca şi cum n-ar fi fost. Problema SNTFC-ului, fiind companie de stat, a fost dintotdeauna "preţul ce mai mic", criteriu de selecţie obligatoriu la orice produs achiziţionat. S-au mânărit destule, fără discuţie. Totuşi, dacă un vagon stă la gard pentru că i-a expirat revizia, nu înseamnă neapărat că vagonul e de proastă calitate. Automotoarele ADH, cel puţin cele la Sibiu au PMZ-uri rezonabile, chiar dacă mai crapă din când în când. Iar Z-urile, dacă vorbim de cele aflate în exploatarea depoului Braşov, eu cred că şi-au scos banii în mare parte. Cinci dintre ele încă circulă şi au peste 600 mii de kilometri parcurşi şi PMZ-uri probabil duble faţă de vremea când circulau în Franţa. LVT-urile au fost reparate superficial, pentru că aşa scria în caietul de sarcini. Pentru Malaxele 900 reparatorul a prezentat proiect de modernizare radicală, dar SNTFC-ul l-a respins fără să ţină cont că varianta acceptată înseamnă calitate a transportului la nivelul lumii a treia. Dar fără investiţiile de atunci, aşa, mai bune sau mai puţin bune cum au fost, operatorul de stat era în plop şi plopul în spaţiul cosmic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 11 Sept 2015, 18:42 | |
| În ultimii 3 ani nu s-a mai modernizat nimic, dar s-a trecut pe plus. Asta arată clar că nu calitatea materialului rulant era problema. S-a umblat mult la naşi şi la mersul unor trenuri de navetişti, iar efectele se văd. De la noul mers se vor mai face modificări în mers, mai ales că se va putea face un turnus unitar, care să nu mai trebuiască modificat în mijlocul anului pentru a introduce alte secţii. Dar îmi cam pare că e vizat în principal traficul de navetă, s-au prins şi ei că ăia, dacă îi faci să cumpere bilete, aduc mai mulţi bani decât cei care merg o dată pe an în concediu.
Umblă vorba că vor apărea trenuri Iaşi - Piatra Neamţ vineri şi duminică, având ca ,,target" principal studenţii. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin 11 Sept 2015, 18:47 | |
| |
| | | Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6797 Data de inscriere : 21/02/2010
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Lun 14 Sept 2015, 11:04 | |
| |
| | | sergiu.asi
Numarul mesajelor : 22 Varsta : 50 Localizare : Iasi Reputatie : 3945 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 13:27 | |
| Ieri am fost cu rama pe aceasata linie.Pot sa spun ca este perfecta pentru numarul de calatori care merg spre si dinspre Tg Neamt.Seful de tren a spus ca sunt zile cand este aproape plina si sunt zile cand are 5,6 calatori/cursa.La ora la care am plecat eu ieri,turisti doar 2 restul calatori obisnuiti.Chiar daca VS pe aceasta linie este de 80 km/h daca se trece de 55 rama face ca balansoarul si te zgaltatie bine de tot,cica recomandarea neoficiala ar fi sa se mearga cu 50 km/h. linia fiin foarte proasta.Se circula cu ordin de circulatie pe aceasta linie.La inaugurare au lipit pe rama atocolante foarte sugestive pentru aceasta zona,dar au uitat sa curate linia si pana Tg Neamt boschetii au jupuit autocolantele.Se pare ca rama va ramane pana la 1 octombrie dupa aceasta data urmand sa intre LE plus vagon/vagoane. si gara TG Neamt: |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 15:09 | |
| |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 16:48 | |
| Ajung iarăşi trenurile la Târgu Neamţ. E foarte bine ! De fapt, e doar ceva normal. Exact "la fel de normal", dacă nu cumva "şi mai normal", chiar "mult mai mult decât normal", ar fi s-ajungă trenuri şi la Rădăuţi. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 18:35 | |
| - j o a n t a a scris:
- Ajung iarăşi trenurile la Târgu Neamţ. E foarte bine ! De fapt, e doar ceva normal. Exact "la fel de normal", dacă nu cumva "şi mai normal", chiar "mult mai mult decât normal", ar fi s-ajungă trenuri şi la Rădăuţi.
Si la Dorohoi ar trebui sa ajunga, aici vorbim de Leorda-Dorohoi. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 19:56 | |
| - catalin2014 a scris:
- De ce renunta la rama?
Vine frigul si se stie ca aceste rame au o sensibilitate la temperaturile scazute mai ceva ca Desiro... |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 22:20 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum 20 Sept 2015, 22:41 | |
| Malaxa 900 are piese noi pe ea, e chiar şi peste Desiro la capitolul tehnologie (dacă nu mă credeţi, întrebaţi-i pe cei care repară Desiro). Pe când ramele Z6100 sunt construite acum vreo 60 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Lun 21 Sept 2015, 01:18 | |
| Toate mortaciunile la CFR, groapa de gunoi suntem. Altii au rame/vagoane/locomotive noi, iar la noi la fel ca acum 70 de ani. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt | |
| |
| | | | 517 : Pascani - Targu Neamt | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |