|
| 517 : Pascani - Targu Neamt | |
|
+66Warrington teoiasi laurentzu sergiu.asi lifetec Vitosa Andrey_tm user dezactivat... florin.lifticariu spiderpc mielutu zburator alinx3330 IonutChircu Dutzu Katalyn dan tm j o a n t a alliens Adirmvl deconectat marius664 Norbi Tomi13leu tzifrea Shinkasen Simply18 DAS 2011 Adrian78 razvan - trenuri Balto didinul NicuS vrugby DanyCfrPascani kristi kkk AndreiStefan Warrior12 @ndrey basa cfr500 stefanb.steff DUAL Dr2005 riciu mishu88 AndiCFR electrica675 Nk11 ATM electrica912 ldh80 raoul mardaryroby COSTACHE MIHAIL Eduel mihaiuc catalinu' Vlad MariusM Semafor Nesebar cristi CFR lovekomotive bogdan srl IonutCFR2009 myster2008 70 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4119 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Sam Iul 18, 2015 1:34 pm | |
| Cu malaxa ai un sigur tren la ora 4 dimineata.Circuli cu el sau ce te plangi? In rest ai vagoane. Si in plus, Veresti e mai aproape de Suceava decat Dolhasca! Iar in legatura cu de ce pun de Iasi? Pai pentru ca Suceava trimite rame la Pascani |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Sam Iul 18, 2015 7:59 pm | |
| Pun şi ei ce e disponibil. Desiro alea de Iaşi probabil vor asigura şi o parte din trenurile Iaşi - Paşcani.
Cu rama nu ştiu ce vor face, că era vorba să o scoată din martie, dar Depoul Suceava nu a vrut. Nu prea le plac nici ramele, nici automotoarele. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Mier Iul 29, 2015 10:05 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Pun şi ei ce e disponibil. Desiro alea de Iaşi probabil vor asigura şi o parte din trenurile Iaşi - Paşcani.
Cu rama nu ştiu ce vor face, că era vorba să o scoată din martie, dar Depoul Suceava nu a vrut. Nu prea le plac nici ramele, nici automotoarele. pai daca strategia CFR calatori se face pe ce "ii place" fiecarui depou, nici nu ma mira ca de ce le mai multe ori parcul circulant este total inadaptat cererii de transport( ori tren prea mar,e ori prea mic)....sau poate e si asta o alta metoda de a reduce cat mai mult transportul feroviar pe care o aplica specialistii din minister.,.... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Mier Iul 29, 2015 10:33 pm | |
| - alliens a scris:
- sau poate e si asta o alta metoda de a reduce cat mai mult transportul feroviar pe care o aplica specialistii din minister.,....
CFR Călători este societate comercială, ce operează pe o piaţă liberalizată. Ministerul Transporturilor NU ARE BAZĂ LEGALĂ pentru a se implica în modul ei de operare şi nici pentru a o finanţa, cu excepţia compesaţiei plătite nediscriminatoriu tuturor operatorilor care realizează pachet minim social! _________________ :TTT:
|
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin Iul 31, 2015 5:08 pm | |
| - Alex_G a scris:
- Cu malaxa ai un sigur tren la ora 4 dimineata.Circuli cu el sau ce te plangi?
In rest ai vagoane... Chiar și unul singur e mult prea mult. De ce? Pentru că trebuie respectate niște standarde minimale (europene) de confort. Legea și standardele tehnice nu fac distincția fraieri - șmecheri, așa cum pune problema VL, probabil în virtutea unor convingeri strâmbe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin Iul 31, 2015 7:44 pm | |
| - j o a n t a a scris:
- Chiar și unul singur e mult prea mult. De ce? Pentru că trebuie respectate niște standarde minimale (europene) de confort.
Păi le satisface. Nu scrie nicăieri că trebuie să ai scaune reglabile pe înălţime şi climatizare individuală pe fiecare scaun la tren R. Trebuie să corespundă dpdv al siguranţei circulaţiei, al poluării, să aibă încălzire şi să aibă WC. Pe care dintre astea nu le are un AM900? _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Vin Iul 31, 2015 11:05 pm | |
| E cu dus si-ntors, doctore. Am900 respecta standardele, dar pentru oricine a mers cu un Am900 si a avut placerea sa faca cunostinta cu suspensia lui, se ridica automat intrebarea daca nu cumva standardele alea sunt incomplete.
Hai sa o luam altfel: vagoanele 29-22 aveau si ele buda, corespundeau standardelor de siguranta si gabarit etc...dar utilizarea lor la un tren din 2015 ar fi inacceptabila din punct de vedere uman. (desi, la cum arata AM-urile de pe Halmeu, poate ca ar exista o scuza in utilizarea unei Malaxa sau al unui 29-22 acolo...) |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Sam Aug 01, 2015 8:17 am | |
| - Dr2005 a scris:
- j o a n t a a scris:
- Chiar și unul singur e mult prea mult. De ce? Pentru că trebuie respectate niște standarde minimale (europene) de confort.
Păi le satisface. Nu scrie nicăieri că trebuie să ai scaune reglabile pe înălţime şi climatizare individuală pe fiecare scaun la tren R. Trebuie să corespundă dpdv al siguranţei circulaţiei, al poluării, să aibă încălzire şi să aibă WC. Pe care dintre astea nu le are un AM900? Păi, hai să vorbim de vibrațiile de groază (de la motor și de la suspensiile antice), de poluare fonică (nivelul de zgomot, carevasăzică tot vibrații, percepunte auditiv din plin, încât nu se aude om cu om) și de miasmele datorate proastei așezări a toaletei (în mijlocul salonului). Nu ți se pare suficient ?! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum Aug 02, 2015 3:37 pm | |
| ,,Vibraţii de groază"? Ăsta e un titlu pentru RTV (că OTV nu mai există). Motorul Volvo Penta abia se aude, d'apoi să vibreze. Chiar şi ultimele automotoare cu motor D2156 (de ex. 905 şi 906 înainte să meargă la PetroUtilaj) nu vibrau ,,de groază". Probleme au fost la primele automotoare ,,modernizate" pe la începutul anului 2000 de MARUB, care oricum au fost deja modernizate cu noile motoare şi transmisii între timp. WC-ul e la un capăt, în mijloc e compartimentul motorului, mult redus la automotoarele refăcute la PetroUtilaj Câmpina. De câţi ani nu ai mai mers cu AM 900? Eu zic că de minim 15, după aberaţiile pe care le debitezi. _________________ :TTT:
|
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum Aug 02, 2015 8:44 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- ,,Vibraţii de groază"? Ăsta e un titlu pentru RTV (că OTV nu mai există). Motorul Volvo Penta abia se aude, d'apoi să vibreze. Chiar şi ultimele automotoare cu motor D2156 (de ex. 905 şi 906 înainte să meargă la PetroUtilaj) nu vibrau ,,de groază". Probleme au fost la primele automotoare ,,modernizate" pe la începutul anului 2000 de MARUB, care oricum au fost deja modernizate cu noile motoare şi transmisii între timp.
WC-ul e la un capăt, în mijloc e compartimentul motorului, mult redus la automotoarele refăcute la PetroUtilaj Câmpina. De câţi ani nu ai mai mers cu AM 900? Eu zic că de minim 15, după aberaţiile pe care le debitezi. Este prea evident că, făcând apologia unor asemenea relicve, nu-ți îndeplinești decât atribuțiile din fișa postului, asigurându-ți astfel pâinea cea de toate zilele. N-am eu căderea să judec dacă e bine sau nu așa. C'est ça, il faut manger! Cât despre buda "din mijlocul salonului" - exprimare oarecum plastică, e drept, de vreme ce ai luat-o literal - am să-ți vin în ajutor spunându-ți că nu aveam în vedere planul transversal median al hardughiei, ci faptul că ușa locului cu pricina dă direct în salon. Închei rememorând afirmațiile spuse cu năduf anul trecut de o doamnă însoțită de doi copii și o bunicuță, care, în timpul opririi la Bursuceni (în mers n-ar mai fi auzit-o nimeni), se întreba scandalizată (mai mult sau mai puțin retoric) cum de este posibil ca, în anul 2014, să mai circule asemenea nenorociri zgomotoase și împuțite. Capisci? Și, cu asta, am încheiat orice dialog. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Dum Aug 02, 2015 10:44 pm | |
| Ar trebui să i se explice doamnei scandalizate că la câţi călători sunt pe acolo, să zică mersi că mai are tren. Sau să se ducă la maxi-taxi, unde o costă de 2-3 ori mai mult (iar dacă dispare trenul vom vedea tarife de genul 10 lei pentru 10 km, există cazuri din astea).
Toţi vrem confort de IC la preţuri de R. Dar nu se poate! _________________ :TTT:
|
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Lun Aug 03, 2015 9:16 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Ar trebui să i se explice doamnei scandalizate că la câţi călători sunt pe acolo, să zică mersi că mai are tren. Sau să se ducă la maxi-taxi, unde o costă de 2-3 ori mai mult (iar dacă dispare trenul vom vedea tarife de genul 10 lei pentru 10 km, există cazuri din astea).
Toţi vrem confort de IC la preţuri de R. Dar nu se poate! Prea bine! Explică-i tu! În mod sigur, dumneaei ar fi capabilă ca, folosind cele mai de bun simț argumente din lume, să facă pe oricine să priceapă (mai exact, oricine minus unu) de ce nu sunt călători și de ce (mai) toți fug spre varianta auto. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Lun Aug 03, 2015 9:34 am | |
| Pur si simplu- prin toate masurile economice, sociale, politice, legislative, tehnice, etc- nu se doreste atragerea de calatori spre calea ferata si in general nu se doreste dezvoltarea acestui tip de transport in Romania, ci dimpotriva distrugerea lui! Utilizarea acestor automotoare Malaxa vechi este doar o mica parte din aceasta problema, mult mai extinsa si mai complexa!
Dar revenind la linia 517, sa vedem ce material rulant electric va putea folosi CFR-Calatori daca revine pe aceasta linie! Ramele electrice clasa 58 sunt putine disponibile (nu stiu cate se mai afla in stare de functionare, si in special depoul Pascani nu stiu daca are asa ceva in parc), iar locomotiva (chiar si EC) + 1-2-3 vagoane e clar nerentabil! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Lun Aug 03, 2015 10:07 am | |
| Există Z6100 la Suceava, numai că ăia nu prea le au la inimă (de fapt, depoul Suceava nu are la inimă automotoarele în general, nu doar pe cele electrice)... se doreşte reactivarea cel puţin a unei unităţi. Când a fost oprită activitatea Regiotrans, ăia au ţinut morţiş să nu scoată Z6100. De fapt, depourile sunt stat în stat şi preferă să utilizeze locomotive. La DA-uri e de înţeles de ce, dar la EA-uri? Nu-şi pot lua domnii mecanici titulari (altă prostie - titularizarea) frigiderele şi calendarele Playboy pe rama electrică? Sper că se va intra cândva tare în ei, să avem şi noi o folosire mai bună a materialului rulant, să nu mai circule DA/EA cu un vagon pe un tren şi la altul să rămână oamenii pe peron că nu au loc, în vreme ce automotorul stă în depou. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt Lun Aug 03, 2015 10:28 am | |
| Eu tot nu inteleg cum e asta ca depourile nu vor automotoare sau rame electrice?
sau inteleg ca asta dovedeste nivelul ridicat de coruptie pina in virful ierarhiei CFR, trag motorina pentru toti din gara, din depou si de mai sus.
Domle la depoul Suceava asta e materialul rulant alocat, asta se face scurt, nu vrei si le neglijezi desfiintat depoul si sarcinile sale sa fie preluate de Iasi si Bacau ce tot o lalaim si asa mi se par cam dese 3 depouri acolo care se calca pe calciie.
Aia cu titularizarea alta prostie ca dovedeste mai mult coruptia.
Locomotiva sa aiba un inventar STAS ce are pe ea la plecarea din depou? 4 oglinzi, 2 scaune pentru ajutor, * stingatoare, frigider functional, resoul, etc. Mecanicul care o ia din depoul X8 SEMNEAZA CA LE-A VAZUT in statia YN se schimba mecanicul, cel care preia VERIFICA in 2 minute lista cu inventarul s nu mai preia daca nu e complet. Sa tina trenul acolo domle nu plec ca nu platesc, sa vina seful de tren si IDM si POlitia TF ca e gara mare, sa scrie ei ca eu preiau locomotiva fara 2 oglinzi fara un scaun de ajutor in postul I si gata. Sa ii vad atunci ce ar face? in acest fel locomotiva ar ajunge la destinatie si s-ar putea intoarce imediat nu sa stea ea nefolosita dupa turele titularilor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt | |
| |
| | | | 517 : Pascani - Targu Neamt | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |