Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 517 : Pascani - Targu Neamt

In jos 
+66
Warrington
teoiasi
laurentzu
sergiu.asi
lifetec
Vitosa
Andrey_tm
user dezactivat...
florin.lifticariu
spiderpc
mielutu zburator
alinx3330
IonutChircu
Dutzu
Katalyn
dan tm
j o a n t a
alliens
Adirmvl
deconectat
marius664
Norbi
Tomi13leu
tzifrea
Shinkasen
Simply18
DAS 2011
Adrian78
razvan - trenuri
Balto
didinul
NicuS
vrugby
DanyCfrPascani
kristi kkk
AndreiStefan
Warrior12
@ndrey
basa
cfr500
stefanb.steff
DUAL
Dr2005
riciu
mishu88
AndiCFR
electrica675
Nk11
ATM
electrica912
ldh80
raoul
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Eduel
mihaiuc
catalinu'
Vlad
MariusM
Semafor
Nesebar
cristi CFR
lovekomotive
bogdan srl
IonutCFR2009
myster2008
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Urmatorul
AutorMesaj
deconectat




Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 4119
Data de inscriere : 27/05/2015

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeSam Iul 18, 2015 1:34 pm

Cu malaxa ai un sigur tren la ora 4 dimineata.Circuli cu el sau ce te plangi?
In rest ai vagoane.
Si in plus, Veresti e mai aproape de Suceava decat Dolhasca!
Iar in legatura cu de ce pun de Iasi? Pai pentru ca Suceava trimite rame la Pascani
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeSam Iul 18, 2015 7:59 pm

Pun şi ei ce e disponibil. Desiro alea de Iaşi probabil vor asigura şi o parte din trenurile Iaşi - Paşcani.

Cu rama nu ştiu ce vor face, că era vorba să o scoată din martie, dar Depoul Suceava nu a vrut. Nu prea le plac nici ramele, nici automotoarele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeMier Iul 29, 2015 10:05 pm

Dr2005 a scris:
Pun şi ei ce e disponibil. Desiro alea de Iaşi probabil vor asigura şi o parte din trenurile Iaşi - Paşcani.

Cu rama nu ştiu ce vor face, că era vorba să o scoată din martie, dar Depoul Suceava nu a vrut. Nu prea le plac nici ramele, nici automotoarele.


pai daca strategia CFR calatori se face pe ce "ii place" fiecarui depou, nici nu ma mira ca de ce le mai multe ori parcul circulant este total inadaptat cererii de transport( ori tren prea mar,e ori prea mic)....sau poate e si asta o alta metoda de a reduce cat mai mult transportul feroviar pe care o aplica specialistii din minister.,....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeMier Iul 29, 2015 10:33 pm

alliens a scris:
sau poate e si asta o alta metoda de a reduce cat mai mult transportul feroviar pe care o aplica specialistii din minister.,....
CFR Călători este societate comercială, ce operează pe o piaţă liberalizată. Ministerul Transporturilor NU ARE BAZĂ LEGALĂ pentru a se implica în modul ei de operare şi nici pentru a o finanţa, cu excepţia compesaţiei plătite nediscriminatoriu tuturor operatorilor care realizează pachet minim social!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4456
Data de inscriere : 27/12/2012

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeVin Iul 31, 2015 5:08 pm

Alex_G a scris:
Cu malaxa ai un sigur tren la ora 4 dimineata.Circuli cu el sau ce te plangi?
In rest ai vagoane...

Chiar și unul singur e mult prea mult. De ce? Pentru că trebuie respectate niște standarde minimale (europene) de confort.
Legea și standardele tehnice nu fac distincția fraieri - șmecheri, așa cum pune problema VL, probabil în virtutea unor convingeri strâmbe.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeVin Iul 31, 2015 7:44 pm

j o a n t a a scris:
Chiar și unul singur e mult prea mult. De ce? Pentru că trebuie respectate niște standarde minimale (europene) de confort.
Păi le satisface. Nu scrie nicăieri că trebuie să ai scaune reglabile pe înălţime şi climatizare individuală pe fiecare scaun la tren R. Trebuie să corespundă dpdv al siguranţei circulaţiei, al poluării, să aibă încălzire şi să aibă WC. Pe care dintre astea nu le are un AM900?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeVin Iul 31, 2015 11:05 pm

E cu dus si-ntors, doctore. Am900 respecta standardele, dar pentru oricine a mers cu un Am900 si a avut placerea sa faca cunostinta cu suspensia lui, se ridica automat intrebarea daca nu cumva standardele alea sunt incomplete.

Hai sa o luam altfel: vagoanele 29-22 aveau si ele buda, corespundeau standardelor de siguranta si gabarit etc...dar utilizarea lor la un tren din 2015 ar fi inacceptabila din punct de vedere uman.
(desi, la cum arata AM-urile de pe Halmeu, poate ca ar exista o scuza in utilizarea unei Malaxa sau al unui 29-22 acolo...)
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4456
Data de inscriere : 27/12/2012

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeSam Aug 01, 2015 8:17 am

Dr2005 a scris:
j o a n t a a scris:
Chiar și unul singur e mult prea mult. De ce? Pentru că trebuie respectate niște standarde minimale (europene) de confort.
Păi le satisface. Nu scrie nicăieri că trebuie să ai scaune reglabile pe înălţime şi climatizare individuală pe fiecare scaun la tren R. Trebuie să corespundă dpdv al siguranţei circulaţiei, al poluării, să aibă încălzire şi să aibă WC. Pe care dintre astea nu le are un AM900?

Păi, hai să vorbim de vibrațiile de groază (de la motor și de la suspensiile antice), de poluare fonică (nivelul de zgomot, carevasăzică tot vibrații, percepunte auditiv din plin, încât nu se aude om cu om) și de miasmele datorate proastei așezări a toaletei (în mijlocul salonului). Nu ți se pare suficient ?!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeDum Aug 02, 2015 3:37 pm

,,Vibraţii de groază"? Ăsta e un titlu pentru RTV (că OTV nu mai există). Motorul Volvo Penta abia se aude, d'apoi să vibreze. Chiar şi ultimele automotoare cu motor D2156 (de ex. 905 şi 906 înainte să meargă la PetroUtilaj) nu vibrau ,,de groază". Probleme au fost la primele automotoare ,,modernizate" pe la începutul anului 2000 de MARUB, care oricum au fost deja modernizate cu noile motoare şi transmisii între timp.
WC-ul e la un capăt, în mijloc e compartimentul motorului, mult redus la automotoarele refăcute la PetroUtilaj Câmpina.
De câţi ani nu ai mai mers cu AM 900? Eu zic că de minim 15, după aberaţiile pe care le debitezi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4456
Data de inscriere : 27/12/2012

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeDum Aug 02, 2015 8:44 pm

Dr2005 a scris:
,,Vibraţii de groază"? Ăsta e un titlu pentru RTV (că OTV nu mai există). Motorul Volvo Penta abia se aude, d'apoi să vibreze. Chiar şi ultimele automotoare cu motor D2156 (de ex. 905 şi 906 înainte să meargă la PetroUtilaj) nu vibrau ,,de groază". Probleme au fost la primele automotoare ,,modernizate" pe la începutul anului 2000 de MARUB, care oricum au fost deja modernizate cu noile motoare şi transmisii între timp.
WC-ul e la un capăt, în mijloc e compartimentul motorului, mult redus la automotoarele refăcute la PetroUtilaj Câmpina.
De câţi ani nu ai mai mers cu AM 900? Eu zic că de minim 15, după aberaţiile pe care le debitezi.

Este prea evident că, făcând apologia unor asemenea relicve, nu-ți îndeplinești decât atribuțiile din fișa postului, asigurându-ți astfel pâinea cea de toate zilele. N-am eu căderea să judec dacă e bine sau nu așa. C'est ça, il faut manger! Cât despre buda "din mijlocul salonului" - exprimare oarecum plastică, e drept, de vreme ce ai luat-o literal - am să-ți vin în ajutor spunându-ți că nu aveam în vedere planul transversal median al hardughiei, ci faptul că ușa locului cu pricina dă direct în salon.
Închei rememorând afirmațiile spuse cu năduf anul trecut de o doamnă însoțită de doi copii și o bunicuță, care, în timpul opririi la Bursuceni (în mers n-ar mai fi auzit-o nimeni), se întreba scandalizată (mai mult sau mai puțin retoric) cum de este posibil ca, în anul 2014, să mai circule asemenea nenorociri zgomotoase și împuțite. Capisci? Și, cu asta, am încheiat orice dialog.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeDum Aug 02, 2015 10:44 pm

Ar trebui să i se explice doamnei scandalizate că la câţi călători sunt pe acolo, să zică mersi că mai are tren. Sau să se ducă la maxi-taxi, unde o costă de 2-3 ori mai mult (iar dacă dispare trenul vom vedea tarife de genul 10 lei pentru 10 km, există cazuri din astea).

Toţi vrem confort de IC la preţuri de R. Dar nu se poate!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4456
Data de inscriere : 27/12/2012

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeLun Aug 03, 2015 9:16 am

Dr2005 a scris:
Ar trebui să i se explice doamnei scandalizate că la câţi călători sunt pe acolo, să zică mersi că mai are tren. Sau să se ducă la maxi-taxi, unde o costă de 2-3 ori mai mult (iar dacă dispare trenul vom vedea tarife de genul 10 lei pentru 10 km, există cazuri din astea).

Toţi vrem confort de IC la preţuri de R. Dar nu se poate!

Prea bine! Explică-i tu! În mod sigur, dumneaei ar fi capabilă ca, folosind cele mai de bun simț argumente din lume, să facă pe oricine să priceapă (mai exact, oricine minus unu) de ce nu sunt călători și de ce (mai) toți fug spre varianta auto.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeLun Aug 03, 2015 9:34 am

Pur si simplu- prin toate masurile economice, sociale, politice, legislative, tehnice, etc- nu se doreste atragerea de calatori spre calea ferata si in general nu se doreste dezvoltarea acestui tip de transport in Romania, ci dimpotriva distrugerea lui!
Utilizarea acestor automotoare Malaxa vechi este doar o mica parte din aceasta problema, mult mai extinsa si mai complexa!

Dar revenind la linia 517, sa vedem ce material rulant electric va putea folosi CFR-Calatori daca revine pe aceasta linie! Ramele electrice clasa 58 sunt putine disponibile (nu stiu cate se mai afla in stare de functionare, si in special depoul Pascani nu stiu daca are asa ceva in parc), iar locomotiva (chiar si EC) + 1-2-3 vagoane e clar nerentabil!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeLun Aug 03, 2015 10:07 am

Există Z6100 la Suceava, numai că ăia nu prea le au la inimă (de fapt, depoul Suceava nu are la inimă automotoarele în general, nu doar pe cele electrice)... se doreşte reactivarea cel puţin a unei unităţi.
Când a fost oprită activitatea Regiotrans, ăia au ţinut morţiş să nu scoată Z6100. De fapt, depourile sunt stat în stat şi preferă să utilizeze locomotive. La DA-uri e de înţeles de ce, dar la EA-uri? Nu-şi pot lua domnii mecanici titulari (altă prostie - titularizarea) frigiderele şi calendarele Playboy pe rama electrică? Sper că se va intra cândva tare în ei, să avem şi noi o folosire mai bună a materialului rulant, să nu mai circule DA/EA cu un vagon pe un tren şi la altul să rămână oamenii pe peron că nu au loc, în vreme ce automotorul stă în depou.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitimeLun Aug 03, 2015 10:28 am

Eu tot nu inteleg cum e asta ca depourile nu vor automotoare sau rame electrice?

sau inteleg ca asta dovedeste nivelul ridicat de coruptie pina in virful ierarhiei CFR, trag motorina pentru toti din gara, din depou si de mai sus.

Domle la depoul Suceava asta e materialul rulant alocat, asta se face scurt, nu vrei si le neglijezi desfiintat depoul si sarcinile sale sa fie preluate de Iasi si Bacau ce tot o lalaim si asa mi se par cam dese 3 depouri acolo care se calca pe calciie.

Aia cu titularizarea alta prostie ca dovedeste mai mult coruptia.

Locomotiva sa aiba un inventar STAS  ce are pe ea la plecarea din depou? 4 oglinzi, 2 scaune pentru ajutor, * stingatoare, frigider functional, resoul, etc. Mecanicul care o ia din depoul X8 SEMNEAZA CA LE-A VAZUT
in statia YN se schimba mecanicul, cel care preia VERIFICA in 2 minute lista cu inventarul s nu mai preia daca nu e complet. Sa tina trenul acolo domle nu plec ca nu platesc, sa vina seful de tren si IDM si POlitia TF ca e gara mare, sa scrie ei ca eu preiau locomotiva fara 2 oglinzi fara un scaun de ajutor in postul I si gata. Sa ii vad atunci ce ar face?
in acest fel locomotiva ar ajunge la destinatie si s-ar putea intoarce imediat nu sa stea ea nefolosita dupa turele titularilor.
Sus In jos
Continut sponsorizat





517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 517 : Pascani - Targu Neamt   517 : Pascani - Targu Neamt - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
517 : Pascani - Targu Neamt
Sus 
Pagina 16 din 31Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz
» Liniile noi
» Piatra Neamt (509)
» Cele mai frumoase gari din Romania
» Târgu Jiu (202)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: