|
| BDŽ-Bulgaria | |
|
+56Michael ets2oltromânia LanceR teoiasi riciu qew00 marius664 Razvan Tudor florin.lifticariu Vitosa mielutu zburator ldh80 rich1974 truscamihai alex.alexus.tm 92Dragos spiderpc Katalyn Amiralul kristi kkk dan tm rizelgeorgel2004 IonutCFR2009 TVlad alliens baiazid Warrior12 @ndrey DUAL user dezactivat... Luna roseanu AlexD Adirmvl razvan - trenuri trenulet Saruman AndiCFR Dr2005 Adrian78 lovekomotive Nesebar halmarius pannonia express luciangeo77 George2210 vrabieionut stegaru jionutz Codrut1985 didi marius_catalin84 Lde 2100 Ionutz 43.309 COSTACHE MIHAIL 60 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 2 Oct - 22:54 | |
| http://www.bdz.bg/bg/oferti/specialna-oferta-ot-25-evro-sofiia-solun-sofiia.html
Din ce înţeleg, un bilet la clasa a 2a Sofia - Slonic şi retur costă 25 euro, dacă e cumpărat cu mai mult de 15 zile avans. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 2 Oct - 22:55 | |
| Da. Este oferta si trenul e facut cu 2 vagoane clasa 2 OSE. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 5 Oct - 14:00 | |
| Bilet BDJ pătniceski prevozi pe relaţia Veliko Târnovo - Ruse. Teoretic sunt două trenuri - 40102 (Plachkovţi - Gorna Oriahoviţa) şi 40116 (Gorna Oriahoviţa - Ruse), practic e aceeaşi garnitură. Bulgarii însumează distanţele şi dau un singur bilet (nu ca la noi). Biletul de 2 leva este pentru bicicletă. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Dum 20 Dec - 22:10, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 5 Oct - 14:04 | |
| Si la noi era inainte un bilet pe toata distanta nu pe tren, apoi au venit niste "destepti" si au bagat tarifarea pe tren. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 5 Oct - 15:06 | |
| La noi scopul a fost integrarea tarifară a operatorilor. Cu ceva efort s-ar fi putut modifica softul astfel încât să însumeze distanţele consecutive parcurse cu acelaşi operator. Să vedem de la 1 ianuarie ce o să iasă cu împărţeala asta.
--- 125 km, 6,50 leva adică 15,2 lei la cursul cu care am cumpărat eu leva. La noi ar fi costat 19 lei... în schimb, la trenuri ,,rapide" ar costa 8 leva (7,5 leva biletul + 0,5 leva locul), adică 18,64 lei. La noi ar costa 41 lei (!), deci de mai mult de 2 ori mai mult. Oare mai e vreo ţară cu diferenţe de preţ atât de mari între R şi IR? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 5 Oct - 15:17 | |
| N-ai pozat si vagonul de biciclete ? Vagon tata nu ce avem noi echivalentul la un geam, adica un compartiment cu rasteluri pentru maxim 10 biciclete.
E mai ieftin transportul la bulgari facusem planul pentru un tur de 3 nopti si 4 zile cu 250 lei Buc.Nord-Pitesti-Piatra.Olt-Craiova-Golenti-Vidin-Mezdra-Sofia-Septevri-Dobrinisthe-Septevri-Plovdiv-Stara.Zagora-Varna-Ruse pai du-te cu CFR-ul pana la Satu Mare si inapoi si ai pierdut doar 36 ore si 250 lei. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 5 Oct - 15:26 | |
| La noi tarifele de IR sunt foarte ridicate in raport cu salariul ce il primesc majoritatea din tara asta.
Tot mai sper ca pe viitor sa rezolva cumva trecerea in micul trafic intre Giurgiu si Ruse sau sa bage ceva Bucuresti-Ruse-Bucuresti. In prezent legaturile sunt extrem de proaste. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 5 Oct - 18:10 | |
| Măcar Giurgiu - Ruse să fie, pentru mic trafic. Să aducă dimineaţă un automotor cu 9351 şi să îl ducă înapoi seara. Pe Bucureşti - Videle va circula full (că nu mai circulă 9301), deci îşi va scoate banii. Probabil şi din Giurgiu - Ruse ar scoate ceva, mai ales că, practic, ar veni de la Bucureşti. Cu ocazia asta poate şi internaţionalul ar merge până la Ruse cu GM, că bulgarii aduc Ludmilla tocmai de la Gorna Oriahoviţa (110 km), în stare caldă (deci risipă de motorină la greu), apoi la Ruse fac manevră, că vagoanele de Bucureşti sunt ultimele 2, deci pleacă Skoda, apoi Ludmilla duce vagoanele interne la altă linie, după care revine în capul trenului să ia cele 2 vagoane pentru Bucureşti. Desiro ar putea face minim 3 perechi, iar a 4a să fie internaţionalul (dar între Giurgiu şi Ruse toate să coste să zicem 7 lei pe sens sau 12 lei dus-întors). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 10:46 | |
| Spune ceva ce nu stim, vino cu ceva nou ca zvonurile tale mereu s-au adeverit. De exemplu a zis un coleg aici pe forum ca un nas i-a spus ca CFR ar vrea sa intre cu 2-3 perechi si pe Ploiesti-Urziceni ce poti sa ne spui de asta ? Ca vad ca la topicul BDZ trebuie sa cer aprobarea la baieti sa iau 5 poze cu vagonul de biciclete de la BDZ. Daca era CFR imediat umpleai 3-4 topice dar daca e vorba de un alt operator fie el si strain nu te bagi sa arati calitatea si diferentele de ani lumina intre acei operatori si CFR pe care tot il ti in brate si il aperi cu tarie. Sa vada si membri acestui forum ce vagoane de biciclete exista la BDZ fata de ciurucurile de la noi 83-76, 84-96 sau 84-83. Bulgari au luat acele vagoane in aceeasi perioada in care le-a luat si CFR ex-DB dar aia spre deosebire de romani nostri puturosi si hoti de la CFR au avut cap sa le faca exact pentru acel serviciu nu bataia de joc de la noi un geam, adica echivalentul unui compatiment facut pentru biciclete. Stiu ca ti-a placut vagonul dar aici e vorba de CFR ori tu niciodata nu o sa vrei sa vezi adevarul oricate probe ti s-ar aduce. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 11:28 | |
| Poate cea mai buna solutie pentru transportul bicicletelor (dar si a altor vehicule pe doua roti- motociclete) ar fi (pe rutele unde exista solicitari) reintroducerea acelor vagoane de posta-bagaje. Nu stiu de ce aceste utile vagoane au fost desfiintate in 2003! Este adevarat ca la ora actuala CFR-Calatori nu mai are nici un astfel de vagon de posta-bagaje (nici in conservare la CFR-Calatori nu cred sa fi ramas vreo unul), si deci ar trebui ori cumparate vagoane noi de posta-bagaje ori realizate astfel de vagoane prin transformarea si reamenajarea unor vagoane de clasa (din multele vagoane de clasa care zac acum prin parcurile reci cred ca se pot gasi cateva care sa fie reconditionate si transformate in vagoane de posta-bagaje). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 11:56 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Spune ceva ce nu stim,
Dacă tu ştii, nu înseamnă că şi restul celor de pe forum ştiu. - kerpeten ali a scris:
- De exemplu a zis un coleg aici pe forum ca un nas i-a spus ca CFR ar vrea sa intre cu 2-3 perechi si pe Ploiesti-Urziceni ce poti sa ne spui de asta ?
E prima dată când aud de asta. - kerpeten ali a scris:
- Ca vad ca la topicul BDZ trebuie sa cer aprobarea la baieti sa iau 5 poze cu vagonul de biciclete de la BDZ. Daca era CFR imediat umpleai 3-4 topice dar daca e vorba de un alt operator fie el si strain nu te bagi sa arati calitatea si diferentele de ani lumina intre acei operatori si CFR pe care tot il ti in brate si il aperi cu tarie. Sa vada si membri acestui forum ce vagoane de biciclete exista la BDZ fata de ciurucurile de la noi 83-76, 84-96 sau 84-83. Bulgari au luat acele vagoane in aceeasi perioada in care le-a luat si CFR ex-DB dar aia spre deosebire de romani nostri puturosi si hoti de la CFR au avut cap sa le faca exact pentru acel serviciu nu bataia de joc de la noi un geam, adica echivalentul unui compatiment facut pentru biciclete. Stiu ca ti-a placut vagonul dar aici e vorba de CFR ori tu niciodata nu o sa vrei sa vezi adevarul oricate probe ti s-ar aduce.
Pentru cultura ta generală: Cu BDJ am călătorit recent de la Veliko Târnovo (V.T.) la Ruse. De la V.T. la Gorna Oriahoviţa (G.O.= am călătorit cu 2 vagoane 29-74, băgând bicicletele la capete, după cum spune regulamentul BDJ, nu în compartimente sau pe holuri. De la V.T. am coborât şi am urcat într-un vagon ce ne-a fost ataşat de acolo, pentru că, tehnic, nu ar fi putut să îl pună de la V.T. (revizia de vagoane e la Gorna Oriahoviţa, la V.T. nu există maşină de manevră, deci trebuia făcut manevra cu trenul nostru, ceea ce l-ar fi întârziat mult). Pozele sunt încă în aparatul foto, nu le-am descărcat din lipsă de timp. În plus, la V.T. trenul avea staţionare de 1 minut şi deja 15 minute întârziere, deci nu a fost timp de poze. La G.O. eram deja întârziaţi, am ajuns la 14:40, teoretic aveam 5 minute să coborâm, să pună ăia vagonul şi să urcăm. Evident că vagonul a fost pus pe la 14:50, dar până am dat noi biclele jos (că deja începue poporul să urce) din 29-74, până le-am urcat s-a făcut 14:58... iar nu a fost timp de pozat vagoane, că trenul a plecat la 15:00, cu 15 minute întârziere. Nu am riscat să cobor pentru poze, mai ales că urcarea/coborârea după semnalul dat de şeful de tren constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă, chiar dacă trenul nu s-a pus în mişcare, la fel şi deschiderea uşilor în mers (o colegă chiar a fost mustrată serios de şeful de tren şi ameninţată că dacă mai face asta va fi amendată). De asemenea, tot contravenţie este şi murdărirea vagoanelor, inclusiv lăsarea de firimituri sub scaune, ocazie cu care alţi colegi au frecat cu şerveţele umede un compartiment, după ce au mâncat napolitane şi au lăsat firimituri. Pot să spun că mi-a plăcut rigurozitatea bulgărească, precum şi faptul că nimeni nu cârâia în faţa şefului de tren (aveau şi ei beţivi, dar ăia stăteau în picioare pe hol cu PETul în mână, nu în compartiment să murdărească tapiţeria - că vagoanele nu aveau banchete de muşama). Mi-a plăcut şi că au emis fără probleme biletele de bicicletă, au dat reducere de minigrup (la ei se dă şi în ziua plecării), nu am avut probleme cu cartea FIP (deşi s-a căutat ,,Marka na BDJ" pe ea, identificată de colega de la cealaltă casă), biletele s-au emis rapid (nu trebuie introduse seriile biletelor de persoane pe formularul de emitere a celor de bicicletă), distanţele se cumulează (incl. la biletele de bicicletă). La Ruse am ajuns la 17:20 în loc de 17:04 şi iar nu am mai stat la poze, i-am dat blană spre Kaufland să mâncăm un Kebapche (mici bulgăreşti, din carne de oaie) şi să alimentăm cu Spoko, Zagorka şi Zagorka Retro pentru drum, apoi fuga la Most Na Drujbata care e în lucru şi unde iar am pierdut timp mult... nişte colegi au prins încă un stop acolo de erau să piardă trenul de Bucureşti (la 19:00 pleca, ăia la 18:59 intrau în gară şi alergau spre tren). Şi SNTFC ,,C.F.R. Călători" ne-a pus la dispoziţie un automotor Desiro suplimentar pe relaţia Giurgiu - Bucureşti Nord. Din păcate, nu a putut fi încuiat şi au mai urcat câţiva călători de prin unele halte, unde s-a stat puţin şi nu era timp să fie trimişi la primul automotor. Dar în Giurgiu, Giurgiu Nord şi Videle, toţi călătorii au fost trimişi la primul automotor, iar cei urcaţi în halte mai mici au fost trimiţi în partea din spate a automotorului. Deci chiar nu am ce reproşa CFR Călători la întoarcere. Spre deosebire de alte ture, unde şi-au cam bătut joc, la asta s-au comportat chiar exemplar, chiar dacă pentru asta organizatorii au făcut cerere înregistrată la Registratura CFR Călători (la BDJ au fost suficiente câteva telefoane şi un e-mail). Poze din interiorul vagonului sunt pe pagina evenimentului, poze pe care le-ai văzut şi le-ai şi apreciat pe o parte din ele, nu înţeleg despre ce aprobări e vorba. Când voi descărca pozele, le va vedea toată lumea. -- Vagoane ca cel de la BDJ avem şi noi, se cheamă 84-83... numai că la noi s-a desfiinţat zona de biciclete şi s-a amenajat salon de călători acolo. Se are în vedere îmbunătăţirea condiţiilor şi la noi în viitorul apropiat, sperăm să se facă. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 11:59 | |
| Nu am mai vazut sau auzit de motociclete in tren cu exceptia lui tata cand a dus un Simson cu P 5005 in 2003 de la Pl.Sud la Adjud au urcat-o 5 insi si au bagat in compartimentul de serviciu al partidei la vagonul 11-47 noroc cu varu care e salariat la CFR ca altfel o ducea pe platforma pana la Adjud.
Nu mai e nevoie de vagoane de posta la noi sa faca zeci de ore pe drum cand rutierul e mult mai rapid si mai bine organizat.
La CFR e nevoie de niste vagoane in genul la 84-83 dar doar cu spati/compartiment pentru persoane cu handicap si restul vagonului strapontine si rasteluri pentru biciclete, buda si eventual inca un compartiment pentru partida trenului sau varianta nr 2 3/4 strapontine si rasteluri pentru bike si 1/4 din vagon compartimente de cls 1-a iar cine are bagaje mari sau carucior de copil sa poata solicita bilet la acest tip de vagon sa nu fie exclusiv doar pentru biciclisti ca ei merg in numar doar in week-end in cursul saptamani e loc si pentru alti.
Ma uitam asta vara la trenurile 3008 si 3010 care au fost facute cu cate 3 etajate la vagonul 84-16 jos la biciclete cele 5 strapontine erau ocupate cu montaniarzi si rucsacele lor in vreme ce biciclisti cu bilete nu aveau unde sa puna bicicletele.
Cand spuneam ca bulgari ne-au luat-o inainte si vor cu tot dinadinsul sa arate ca nu EI sunt ultimi ci mamalici romani stiam eu ce zic.
Avem 20 vagoane mini-bar seria 89-87 + 10 Bord-Restaurant seria 88-96 + 10 Bar-Bistro seria 89-76 daca circula 13 din totalul de 40 vagoane, bani aruncati pe apa sambetei aiurea.
Sa revenim la topicul sectiei 904. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 12:08 | |
| În încheierea off-topicului, bulgarii au tăiat la greu numărul de trenuri, am găsit pe net nişte poze cu tabelele de sosiri/plecări de la Veliko Târnovo din 2009, acum nu mai sunt nici măcar jumate din trenurile alea. Se simte şi la ei lipsa de automotoare, de au ajuns să meargă cu Skoda + 2 vagoane. E drept, Skodele alea nu sunt aşa puternice ca EA-urile noastre (apropo de EA-uri, cred că cele bulgăreşti circulă doar pe liniile de munte, între V.T. şi Ruse nu am văzut decât un EA... de la GFR/Rolling Stock). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 12:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- kerpeten ali a scris:
- Spune ceva ce nu stim,
Dacă tu ştii, nu înseamnă că şi restul celor de pe forum ştiu. Aici ai dreptate ca tu i privesti pe ceilalti ca pe niste copii cum ai mai spus si acum cateva saptamani "copii gari" daca n-ai mai fi asa arogant si nu te-ai mai da atat in spectacol multi ti-ar fi dat dreptate dar tu nu si nu malaxa sus malaxa in jos malaxa in spate si in fata, oi lucra tu unde lucrezi dar asta nu inseamna ca tot timpul ai dreptate. - kerpeten ali a scris:
- De exemplu a zis un coleg aici pe forum ca un nas i-a spus ca CFR ar vrea sa intre cu 2-3 perechi si pe Ploiesti-Urziceni ce poti sa ne spui de asta ?
- Dr2005 a scris:
- E prima dată când aud de asta.
Iar pentru cultura ta generala stiu ce tura ai facut in week-end daca nu eram "indisponibil" fi sigur ca veneam si eu mai ales ca am fost invitat. Cand postase A.A prima data la eveniment eu i-am spus primul cum sta treaba la BDJ pana sa intervina A.M si i-am recomandat sa pedalati cei 15-20 km de la V.T pana la G.O ca sa nu va mai complicati cu 2 trenuri ci decat cu unul singur, dar a spus ca prefera sa mai piarda o ora prin V.T sa viziteze decat sa pedaleze. Sa zicem prin absurd ca trenul de la V.T la G.O era cu malaxa distanta aceea de 15-20 km intre cele 2 localitati le-ati fi pedalat in fine sa nu intram prea adanc ca nu e cazul. Daca nu ai putut sa faci poze asta e stiu ca tu mereu intarziai, erai cam ultimul ca mereu pozai tot ce misca in materie de material rulant feroviar sau rutier. Ce ai vazut la BDJ si ti-a placut la noi e departe de a se realiza la noi nasul e un fel de sclav la trenurile Regio nu are nicio putere rare sunt cazurile cand gasesti un nas stapan pe el dar asta e situatia nu poti sa-ti risti viata ca nu are ala 2 lei in plus sa-i tai bilet, sa te certi cu un betiv sau o gasca de rromi ca acasa ai o familie care te asteapta iar CFR nu-i face statuie daca stai de vorba cu o parte din nasi de la CFR sau si privati o sa gasesti multi care regreta ca au ales aceasta meserie dar ce sa mai faca la varsta pe care o au, iar militia vine la munca pentru odihna si sa stea toata ziua pe livescore sa vada daca castiga sau nu la pariuri Este adevarat ca CFR si-a cam batut joc si is va mai batea in continuare ori de cate ori va avea ocazia stim cu toti cum gandesc cei care iau jumate de salariu de pomana. Daca tu zici ca se are in vedere imbunatatirea conditilor si la noi in cazul transportului bicicletelor te cred ca pana acum 90% din ce ai zis s-a adeverit daca o fi si meritul tau atunci jos palaria si poate vom avea norocul sa ajunga unde trebuie si alti si impreuna cu tine si ceilalti sa faceti ceva bun pentru CFR. O sa iau cateva poze de pe pagina evenimentului sa vada si ceilalti cum arata un vagon de biciclete la BDJ. Si bulgari daca au anulat fi sigur ca au avut motive intemeiate sa anuleze doar nu vroiai sa lase trenuri sa circule cu 10 calatori doar de dragul de a avea trenuri. P.S : Data viitoare cumparati mai putina bere bulgareasca si mancati mai putin sa nu mai alergati dupa tren in ultima secunda, ce faceati daca unul dintre voi facea pana ? Nicio problema ca Giurgiu nu e asa departe de Bucuresti ca tot sunteti profesionisti la capitolul cicloturism. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mier 7 Oct - 12:49 | |
| Eu zic sa incetati peste tot numai offtopic faceti |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria | |
| |
| | | | BDŽ-Bulgaria | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |