| Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) | |
|
+51Adirmvl Simo1971 LanceR Katalyn cfr500 tcm ATM Vitosa mielutu zburator dan tm TonyGFR Lafont Cont dezactivat Dutzu AndreiStefan Katalin4653 Alex Avram AlexD Nesebar KQQ Andrey_tm alex1987 REGIOTRANS12 Nk11 Dr2005 R936 ovivi Mircea Hirjau Goanga 92Dragos DUAL pannonia express jimmy alexandruh decward ravers75 Adrian78 iuli.hard cont inactiv Stratan-Tttggvv COSTACHE MIHAIL vrabieionut tudor_vl razwy Ionutz mureseanu_976 Norbi Hurricane cortexedge lovekomotive Lde 2100 55 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 18 Sept 2012, 23:31 | |
| Struţocămila mai mare e codificarea 61, pusă doar pentru a nu se mai face convenţie cu ungurii. Aceste vagoane NU CORESPUND normelor UIC pentru trafic internaţional, pentru că nu pot fi alimentate decât la 1500 V 50 Hz c.a.. Au ajuns odată 2 din astea la Viena... la graniţa austriecii au dat jos oamenii din ele, le-au sigilat şi le-au izolat electric, pentru că la ei se folosesc 1000 V 16 şi 2/3 Hz c.a.. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 18 Sept 2012, 23:51 | |
| Stiu doctore .. dar acolo ungurii le au trimis pe drept pentru ca au citit acel 61 de pe ele =)) .. Eu ma refer la B11 si B11mee =)) .. B11 e ok codificare pentru vagon clasa a 2 cu 11 compartimente sau 22/23 de randuri .. cu mee ala l-au strutzocamilat .. ca m inseamna peste 24.5 metri si ee se refera la sursa si incalzire... iar B11 e de la francezi. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 19 Sept 2012, 00:02 | |
| Ca nu m am exprimat cum trebe .. ori ii zice B11ty ori ii zice Bhmrz(si ce i mai lipseste) ca nici Bmee nu e corect .. din 2 una.. ca una e de la franshiezi si aialalta de la nemtalai. Mai exact http://en.wikipedia.org/wiki/UIC_568 The UIC 568-cable and connector was first introduced along with the specifications for carriages built according to the UIC type Y (24.5 meters long, 8 cabins) and the UIC type X (26.4 meters long, 10 cabins), but have later on been used for variety of other passenger carriages, allowing mixing of InterCity (medium to long distances) and regional (short to medium distances) carriages.
Very early in the development of the standard, it was decided that two cords/pins should be reserved for remote-operation of the locomotive (when using control cars).
Along with the UIC 568-cable and connectors, carriages used for international traffic are required to be equipped with electric heating. The power for this, as well as for lighting, air-conditioning, electric outlets for passengers, etc., is carried by a separate cable. This cable carries one-phase 1500 volts AC/50 Hz (with the tracks as the ground connection), supplied from the locomotive, or in some cases a carriage with a generator. In order to use this power, each carriage is equipped with a transformer, which reduces the voltage and supplies a number of electric groups (typically one for heating/air-conditioning, one for lighting, one for outlets to passengers and so on).
Si cum mureseanu bine a punctat 70-91 nu e WLABmee e WLABmz |
|
| |
Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6297 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Sam 06 Oct 2012, 17:09 | |
| 21-76 in IC "Aurel Vlaicu" 522 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| |
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mier 02 Ian 2013, 16:29 | |
| Vantul ca vantul dar atata lumina de neam prost nu am mai intalnit, sa mergi cu asa ceva noaptea e crima. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 15 Ian 2013, 15:47 | |
| 057 pe IR 1753 14.01.2013 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Vin 25 Ian 2013, 08:23 | |
| 21-76-054 pe Bucuresti-Suceava. Observatii acel 30-76(vag cls 1) este 30-76-013.Aceste vagoane sunt foarte rar intalnite in zilele noastre |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Vin 25 Ian 2013, 08:51 | |
| 21-76 045 21-76 015 cu domiciliu Iasi |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Dum 24 Feb 2013, 14:12 | |
| 21-76 pe Moldova express...In grupa de Suceava...scuzati faptul ca nu am luat tot vagonu....dar era in mers... |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 26 Feb 2013, 20:22 | |
| R7367 este facut in fiecare duminica cu 21-76-051 si 052+inca unul nu ii stiu numarul garnitura IC-ului 572/573! Voi reveni cu fotografii! |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 26 Feb 2013, 20:23 | |
| Regio cu vagoane de IC... :roll: |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 26 Feb 2013, 20:45 | |
| - Alex Avram a scris:
- Regio cu vagoane de IC... :roll:
Cam asa ar fi normal , adica 21-76 pe trenurile Regio , pentru IR vagoane mai confortabile , gen 21-70 , 21-90 , 20-83 iar pentru IC si Internationale clar ceva mult mai bun , gen 21-90 al OBB sau 21-91 de la MAV , eventual ceva rame railjet pentru IC si atunci putem spune ca CFR ofera conditii in trenuri dar cand ei tin vechiturile de 21-47 , malaxa , TE si alte cazaturi iar pe trenurile internationale iti pune 21-76 de mergi 18-19 ore pana la Budapesta sa iti crape ochii de la atata lumina ce sa mai zici , asta este CFR si pe zi ce trece ma scarbeste mai mult , pun tarife exagerate de te ia durerea de cap dar conditiile sunt groaznice pe multe trenuri . |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 26 Feb 2013, 21:03 | |
| - Karpaty a scris:
- Alex Avram a scris:
- Regio cu vagoane de IC... :roll:
Cam asa ar fi normal , adica 21-76 pe trenurile Regio , pentru IR vagoane mai confortabile , gen 21-70 , 21-90 , 20-83 iar pentru IC si Internationale clar ceva mult mai bun , gen 21-90 al OBB sau 21-91 de la MAV , eventual ceva rame railjet pentru IC si atunci putem spune ca CFR ofera conditii in trenuri dar cand ei tin vechiturile de 21-47 , malaxa , TE si alte cazaturi iar pe trenurile internationale iti pune 21-76 de mergi 18-19 ore pana la Budapesta sa iti crape ochii de la atata lumina ce sa mai zici , asta este CFR si pe zi ce trece ma scarbeste mai mult , pun tarife exagerate de te ia durerea de cap dar conditiile sunt groaznice pe multe trenuri . Eu nu zic ca nu sunt bune pe regio...dar la cati boschetari sunt in ziua de azi(scuzati expresia dar vad in fiecare zi cati pleaca pe 8016 si ma refer aici lasa mizerie de te iei cu mainile de cap ) ar trebuii pe Regio sa bage de la 21-31 pana la 20-55/54 ca am vazut ca nu prea mai sunt rentabile pe IR |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) Mar 26 Feb 2013, 23:30 | |
| In loc sa arunce cotoarbele de 20-49 la Regio folosesc 21-76.. Eu zic ca pentru IR uri de zi sunt ok 21-76.. Fiind trenuri de zi nu poti cere ceva mai mult ... Totusi pentru IC,trebuie sa avem pretentii mai mari.Ca un serviciu sa fie cu adevarat IC ca si confort macar,la salon as vrea 10-91 cel putin iar la cls a 2'a ,cate 3 scaune din gama 22-96.De asemenea un vagon pentru IC ar trebuii sa ofere internet cel putin la cls 1'a,sau un vagon bussiness class la cls 1'a.Nu exista absolut nici o satisfactie in monetul de fata pt vagonul cls 1'a la IC. Mai ales ca taraie 10-90 pe unele grupe,care e un jeg si ar prinde bine probabil pe unele regio in zona Urziceni. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) | |
| |
|
| |
| Vagoane seria 21-76(B11) si 89-87(B6) | |
|