Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Filmari realizate din locomotiva

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeDum 31 Ian 2010, 23:04

Romanian Electric Power - 85 to 115 km/h

Being with the one of the most capable train drivers from Romania, this Electric Locomotive accelerates in only 59 seconds from 85 to 115 km/h with 10 passengers cars and one passive locomotive in behind. That's a power!

link

Filmari realizate din locomotiva 1506629-08


Ultima editare efectuata de catre mishu88 in Mar 20 Apr 2010, 18:14, editata de 1 ori
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeMar 20 Apr 2010, 18:12

Full brakes for a hasty tractor driver, Romania

Acest şofer grăbit a dat ceva emoţii mecanicului de locomotivă, care a crezut că tractorul avea să treacă şi să provoace o adevărată tragedie. Aşa că a pus KD2-ul la poziţia de frânare rapidă, ultima poziţie a robinetului de frânare.

Acordaţi maximă importanţă trecerilor la nivel cu calea ferată şi nu vă jucaţi cu trenurile


link

Filmari realizate din locomotiva 1507612
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6156
Data de inscriere : 15/12/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeSam 01 Mai 2010, 01:23

norocul lui ca era o zona cu 30 Razz
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeLun 24 Mai 2010, 02:18

Costin.H a scris:
norocul lui ca era o zona cu 30 Razz

Dap...

8 iunie 2008 - Activitate FeRoviaRă cu LDH45 în Gara Fălticeni *** Episodul 1

LDH45-389 este un simbol FeRoviaR fălticenean uitat de lume, de economie şi de timpurile acestea aprige. Însă acum 2 ani de zile în urmă, tatăl meu facea manevră alături de echipa lui pe liniile industriale (care au mai rămas) din jurul Gării Fălticeni.

Vă propun, în cadrul a trei episoade, să urmăriţi 2 ore scurtate-n aproximativ 30 de minute în care muzica de fundal este furnizată de un motor Maybach MB 836 Bb de 450 de cai putere, iar personajul principal este un gigant de 13 metri lungime cu un roşu care atrăgea priviri... multe priviri...

Vă doresc vizionare plăcută!

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6374
Data de inscriere : 20/08/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeLun 24 Mai 2010, 10:19

Super tare clipul, mi-a placut. Imi aminteste de copilaria mea, cand pe linia din spatele casei, venea un LDH 70 cu cisterne de la platforma chimica Savinesti si impingea vagoanele pe cocoasa. Uneori veneau si Sulzere pe acea linie, era frumos, acum au scos buloanele, in curand o sa scoate si sinele de cale ferata Sad Apropo, LDH-ul nu are nisipar, de trebuia sa-i puna oamenii aia nisip pe linie? Very Happy
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5788
Data de inscriere : 20/05/2010

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeLun 24 Mai 2010, 17:21

vin si eu cu 2 clipuri



Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeMar 25 Mai 2010, 08:13

lovekomotive a scris:
Super tare clipul, mi-a placut. Imi aminteste de copilaria mea, cand pe linia din spatele casei, venea un LDH 70 cu cisterne de la platforma chimica Savinesti si impingea vagoanele pe cocoasa. Uneori veneau si Sulzere pe acea linie, era frumos, acum au scos buloanele, in curand o sa scoate si sinele de cale ferata Sad Apropo, LDH-ul nu are nisipar, de trebuia sa-i puna oamenii aia nisip pe linie? Very Happy

Mă bucur că ţi-a plăcut! Chiar am trecut prin Săvineşti şi mă uitam... în gol, ce-i drept... după o cale ferată sau după vreo locomotivă uitată în verdeaţă. LDH-ul are nisipar, şi chiar s-a plâns taică-meu că nu funcţiona... s-a plâns în sensul că deşi nisipul pe care l-a pus era uscat, s-a umezit între timp şi uite-aşa n-a mai funcţionat instalaţia...

Revin cu... Episodul 2:

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeVin 04 Iun 2010, 11:00

10 iunie 2008 – Plimbare cu locomotiva diesel-hidraulică LDH45-389 în Fălticeni

În timp ce 12 ani de şcoală se terminau, pentru mine, într-o sală multimedia din cadrul Colegiului Tehnic „Mihai Băcescu” prin emoţiile şi fotografiile unui curs festiv, undeva la 2 kilometri de liceu începea o zi de manevră obişnuită. Tatăl meu, fiind mecanic de locomotivă „titular” pe LDH45-389, avea să mă cheme să mă plimbe cu locomotiva.

Învăţat cu normele de protecţie a muncii pe vehiculele feroviare, am trăit pe platformele locomotivei la maximum cele 60-70 de minute cât am asistat la manevra a 5 vagoane tip cisternă umplute cu ulei mineral. Acestea au sosit cu mărfarul de Dolhasca – Fălticeni, iar tot în aceeaşi zi trebuiau duse la o platformă de descărcare a uleiului din cadrul societăţii Pirana Trading.

Alături de tatăl meu au participat la manevră şi d-nul mecanic ajutor, d-nul şef de manevră, d-nul manevrant, câinele Petruţ şi, nu în ultimul rând, LDH45-389 cu a sa muzică de MayBACH a unui motor de 6 cilindri în linie capabil să dezvolte 450 de cai putere.


Locomotiva diesel-hidraulică LDH45-389 manevrând vagoane de marfă pe liniile Gării din Fălticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_1-Locomotivadiesel-hidraulicaLDH45-


15:10

Trenul Personal 5538, Fălticeni – Dolhasca, compus dintr-un automotor diesel Siemens 642 (SR 20 D), pleca la 15:12 de pe linia 3 a Gării Fălticeni. Pe linia 2, în capătul X al staţiei staţiona locomotiva diesel-electrică DA 1081, în timp ce aproape de Gara Fălticeni (capătul Y şi sfârşitul liniei de cale ferată 510, Dolhasca - Fălticeni) staţiona, răbdătoare, locomotiva diesel-hidraulică LDH45-389.

Locomotiva de sorginte românească aştepta plecarea spre Dolhasca a Trenului Personal Fălticeni – Dolhasca
Filmari realizate din locomotiva Th_2-Locomotivadesorginteromaneascaast

Drum bun spre Dolhasca, domnule mecanic de automotor!
Filmari realizate din locomotiva Th_3-DrumbunspreDolhascadomnulemecanic


Îmi aduc şi acum aminte cum este să stai cu motorul rece şi să vezi un LDE cu 10-15 vagoane că se îndreaptă spre locomotiva în care staţionezi. Şocul lin care este imprimat de cele câteva zeci de tone forţă tampoanelor de 620 de mm lungime ale locomotivei DHA îl simt şi acum… în memorie… în neantul amintirilor…

După ce Trenul Personal a părăsit Gara Fălticeni, DA-ul venit de la Paşcani şi LDH-ul venit din remiza Fălticeni se apucau de manevră.

Pornim locomotiva...
Filmari realizate din locomotiva Th_4-Pornimlocomotiva_resize

Şi trecem la treabă!
Filmari realizate din locomotiva Th_5-Sitrecemlatreaba_resize

La post!
Filmari realizate din locomotiva Th_6-Lapost_resize


15:20

Problema în Gara Fălticeni era în felul următor: mai multe vagoane cisternă umplute cu ulei mineral trebuiau să ajungă pe linia industrială a unei companii de îmbuteliat şi distribuit ulei de motor. Aceste cisterne au fost manevrate pe linia 2 de locomotiva diesel-electrică cu motor Sulzer de 2100 CP. De aici, locomotiva diesel-hidraulică cu motor Maybach de 450 CP a preluat 3 din cele 5 cisterne şi le-a transportat până la destinatar. Geografia, fizica şi muzica întâmplate sunt prezentate în clipul de mai jos. Veţi putea urmări o echipă de manevră care-şi face treaba. Veţi putea urmări o locomotivă roşie care-şi face treaba.



LDH45-389
Filmari realizate din locomotiva Th_7-LDH45-389_resize


După ce DA-ul a adus pe linia 2 vagoanele cisternă, s-a retras cu alte câteva, care erau goale, pe linia 6. Momentul a fost înregistrat în imaginile care urmează.

Cisterne descărcate manevrate de locomotiva diesel-electrică pe linia 6
Filmari realizate din locomotiva Th_8-Cisternedescarcatemanevratedeloco

Filmari realizate din locomotiva Th_9-_resize-1

Zas-uri prin Gara Fălticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_10-Zas-uriprinGaraFalticeni_resize

Locomotiva de manevră a CFR-ului
Filmari realizate din locomotiva Th_11-LocomotivademanevraaCFRului_resi

DA 1081
Filmari realizate din locomotiva Th_12-DA1081_resize


Trenul de marfă manevrat de LDH45-389 cobora pe linia industrială a Fălticenilor spre platforma de descărcare care aştepta vagoanele de marfă spre a fi descărcate. Imaginile motrice pot fi urmărite în clipul amintit sau în cele câteva imagini de mai jos.

LDH-ul cobora spre destinaţie, LDE-ul gara în staţie
Filmari realizate din locomotiva Th_13-LDH-ulcoboaraspredestinatieLDE-u

DA 1081, locomotiva diesel-electrică cu... fluier
Filmari realizate din locomotiva Th_14-DA1081locomotivadiesel-electrica

Activitate CFR Marfă în Gara Fălticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_15-ActivitateCFRMarfainGaraFalticen

Trenul de marfă circula prin împingere până la destinaţie
Filmari realizate din locomotiva Th_16-Trenuldemarfacirculaprinimpinger

Cuplaj între locomotivă şi primul vagon al convoiului de marfă
Filmari realizate din locomotiva Th_17-Cuplajintrelocomotivasiprimulvag

Semaforul mecanic de intrare în Gara Fălticeni, pe oprire
Filmari realizate din locomotiva Th_18-SemaforulmecanicdeintrareinGaraF

Filmari realizate din locomotiva Th_19-_resize


15:30

Aşa cum s-a văzut şi în film, datorită ierbii care a crescut foarte înaltă în apropierea şinelor de cale ferată, la manevrarea vagoanelor au apărut probleme la… „mişcarea locomotivei”. De ce? Iarba presată pe şina ferată a condus la apariţia efectului de scădere a coeficientului de frecare dintre şină şi roată, rezultând… patinarea. Echipa de manevră a plasat manual nisip pe calea ferată pentru a facilita activitatea de manevră.

Ei bine, ajungând în apropierea punctului final de oprire a acestor vagoane manevrate, locomotiva dă de o mică pantă, mecanicul accelerează progresiv, însă cele 8 roţi ale locomotivei încep să patineze. Numai după ce şina a fost acoperită, în mare parte, cu nisip, trenul a putut să-şi continue mersul.

Detaliu cu suspensia boghiului LDH
Filmari realizate din locomotiva Th_20-Detaliucuroataosiei_resize

Hai cu vagoanele spre Pirana!
Filmari realizate din locomotiva Th_21-HaicuvagoanelesprePirana_resize

Treapta a 8-a a locomotivei
Filmari realizate din locomotiva Th_22-Treaptaa8-aalocomotivei_resize


Aşa cum am spus şi puţin mai devreme, echipa de manevră răsfira nisip pe şinele de cale ferată pentru a permite trenului să înainteze. Poate vă întrebaţi de ce nu au funcţionat nisiparele? Atmosfera de podiş în care este Fălticeniul se caracterizează printr-o umiditate ridicată. Deşi în rezervorul nisiparelor s-a pus nisip uscat la vremea potrivită, iată că umezeala şi-a făcut efectul, nisipul umezindu-se în timp şi înfundând diuza de admisie. Uite-aşa s-a lucrat manual!

Trenul, în pană, din cauza condiţiilor naturale
Filmari realizate din locomotiva Th_23-Trenulinpanadincauzaconditiilorn

Locomotiva Diesel-Hidraulică construită la Uzinele 23 August din Bucureşti
Filmari realizate din locomotiva Th_24-LocomotivaDiesel-Hidraulicaconst

Iată factorii care influenţează coeficientul de frecare: iarba şi nisipul
Filmari realizate din locomotiva Th_25-Iatafactoriicareinfluenteazacoef

Un vagon Eacs de legătură între cisterne şi locomotivă
Filmari realizate din locomotiva Th_26-UnvagonEacsdelegaturaintrecister

În cele din urmă, trenul înaintează victorios
Filmari realizate din locomotiva Th_27-Inceledinurmatrenulinainteazavic


15:40

În urma creşterii coeficientului de frecare dintre şină şi roată cu ajutorul amplasării de nisip pe calea ferată, trenul care manevra prin împingere avea să parcurgă şi ultimele sute de metri înainte de a ajunge la rampa de descărcare.

Acum se-nvârte roata!
Filmari realizate din locomotiva Th_28-Se-nvarteroata_resize

Printre intimităţile LDH-ului fălticenean
Filmari realizate din locomotiva Th_29-PrintreintimitatileLDH-uluifalti

Cârlig pentru posibilitatea transportării pe vapor
Filmari realizate din locomotiva Th_30-Carligpentruposibilitateatranspo

Ansamblu „Bandaj-obadă” cu fixare prin fretare
Filmari realizate din locomotiva Th_31-Bandaj-obadacufixareprinfretare_

Iată că vagoanele au ajuns la destinaţie!
Filmari realizate din locomotiva Th_32-Iatacavagoaneleauajunsladestinat


15:50

În următorul videoclip v-am prezentat drumul locomotivei din incinta societăţii comerciale şi până în gară pe linia industrială a localităţii Fălticeni. Muzica motorului şi scrâşnitul „din dinţi” al căii ferate o să vă acompanieze timp de 10 minute prin peisajele specifice Fălticeniului: iazul Şomuz, verdele livezilor şi cerul albastru şi curat.




16:00

Ajunsă în Gara Fălticeni, locomotiva manevrată de tatăl meu s-a cuplat la ultimele două vagoane încărcate care aveau să aibă acelaşi drum – spre compania de îmbuteliere a uleiurilor. De data aceasta nu am mai filmat, ci am realizat câteva imortalizări. Imortalizări care, din păcate, s-au dovedit a fi printre ultimele care să fi avut ca personaj principal pe LDH45-389.

Urcam spre Gara Fălticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_33-UrcamspreGaraFalticeni_resize

În dreptul cabinei acarului Gării Falticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_34-IndreptulcabineiacaruluiGariiFal

Vagoanele care aveau să fie manevrate
Filmari realizate din locomotiva Th_35-Vagoaneleceaveausafiemanevrate_r

S-a schimbat macazul...
Filmari realizate din locomotiva Th_36-Schimbammacazul_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_37-_resize-1

Ne-am apropiat de vagoane...
Filmari realizate din locomotiva Th_38-Neapropiemdevagoane_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_39-_resize

S-a asigurat cârligul
Filmari realizate din locomotiva Th_40-S-aasiguratcarligul_resize

S-a pus la aer
Filmari realizate din locomotiva Th_41-S-apuslaaer_resize

Şi le-am dus la descărcat
Filmari realizate din locomotiva Th_42-Sile-amdusladescarcat_resize

Fără cuvinte
Filmari realizate din locomotiva Th_43-Faracuvinte_resize


16:10

Aşa cum poate aţi avut curiozitatea să urmăriţi şi filmul propus mai devreme, transportul ultimelor două vagoane s-a desfăşurat fără alte incidente, linia ferată fiind acoperită, în mare parte, cu nisip.

Spre Pirana
Filmari realizate din locomotiva Th_43-SprePirana_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_44-_resize

Locomotiva LDH45-389 în vremea ei de glorie
Filmari realizate din locomotiva Th_45-Locomotivainvremeaeideglorie_res


La drumul de întoarcere, vă invit să urmăriţi mai multe fotografii făcute din locomotiva care nu permitea ruginii să se aşeze pe linia ferată industrială fălticeneană.

Călătorind pe linia industrială care aparţine companiei de îmbuteliat uleiuri
Filmari realizate din locomotiva Th_46-Liniaindustrialacareapartinecomp

Filmari realizate din locomotiva Th_47-_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_48-_resize-1

Filmari realizate din locomotiva Th_49-_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_50-_resize-1

Racordul cu linia industrială care ducea la depozitul de fier vechi
Filmari realizate din locomotiva Th_51-Racordulculiniaindustrialacaredu

Filmari realizate din locomotiva Th_52-_resize-2

Spre Gara Fălticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_53-SpreGaraFalticeni_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_54-_resize-1

Curbă la stânga, printre vegetaţie şi linii ferate
Filmari realizate din locomotiva Th_56-Curbalastangaprintrevegetatiesil

Filmari realizate din locomotiva Th_57-_resize-1

Filmari realizate din locomotiva Th_58-_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_59-_resize

Căile ferate din Gara Fălticeni
Filmari realizate din locomotiva Th_60-CaileferatedinGaraFalticeni_resi

DA-ul singuratic aştepta sa plece spre Dolhasca
Filmari realizate din locomotiva Th_61-DA-ulsinguraticasteptasaplecespr


16:20

Dragi cititori, mă apropii de finalul relatării despre una dintre ultimele ieşiri la manevră a locomotivei diesel-hidraulice LDH45-389. Nu-mi rămâne decât să vă prezint câteva imagini în care locomotiva merge spre remiza în care şi acum apără de vânt şi ploaie ultimul vehicul FeRoviaR fălticenean. Echipa de manevră încă mai speră la eventualitatea unui contract de transport pentru agenţii economici care, deşi au deschidere la calea ferată, optează pentru transportul rutier.

Echipa de manevră
Filmari realizate din locomotiva Th_62-Echipademanevra_resize

Tatăl meu...
Filmari realizate din locomotiva Th_63-Tatalmeu_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_64-_resize

Cu jaluzelele deschise, locomotiva înaintează domol către remiză
Filmari realizate din locomotiva Th_65-Cujaluzeleledeschiselocomotivain

Filmari realizate din locomotiva Th_66-_resize-1

Filmari realizate din locomotiva Th_67-_resize-1

Iată-l şi pe Petrut, urmând mastodontul roşiatic lângă care a trăit peste 10 ani
Filmari realizate din locomotiva Th_68-Iata-lsipePetruturmandmastodontu

Filmari realizate din locomotiva Th_69-_resize-1

Filmari realizate din locomotiva Th_70-_resize

Filmari realizate din locomotiva Th_71-_resize-1

Filmari realizate din locomotiva Th_72-_resize-2
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitimeVin 23 Sept 2011, 19:23

iulie 2011 = Manevre FeRoviaRe cu LDH125 în Bacău

Teoria ca teoria, dar practica...?

Întrucât după 3 ani de zile de studiu în cadrul Specializării "Vehicule pentru Transport FeRoviaR" (fostă Specializare "Material Rulant pentru Calea Ferată"), mi-am putut fixa anumite cunoștințe despre acest vast și frumos domeniu, mi-am permis să stau câte zile alături de tatăl meu și să învăț d-ale practicii meseriei de FeRoviaR.

Vehiculul motor principal în acest film este un LDH125 cu motor Sulzer 6LDA28B în 6 cilindri. Funcționează în parametri normali și aparține unei companii de transport FeRoviaR din zona Moldovei.

Vagoanele manevrate sunt fie Habis-uri (și derivațiile acestuia) încărcate cu ciment LaFarge, fie sunt cisterne încărcate cu produse petroliere destinate depozitului Petrom din Bacău.

Vă doresc vizionare plăcută! În curând va urma și partea a II-a!

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Continut sponsorizat





Filmari realizate din locomotiva Empty
MesajSubiect: Re: Filmari realizate din locomotiva   Filmari realizate din locomotiva Icon_minitime

Sus In jos
 
Filmari realizate din locomotiva
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Filmuleţe realizate în judeţul Vâlcea
» Filmari Alex_G
» Filmari nenuandrei
» Filmari feroviare
» Filmari CristyanC

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: FILMARI ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: