| MATERIAL RULANT | |
|
+39billy752-istu Lumunita Stana Cipri Andrei Neculai cristi ar gvd AeroX neluadi ldh80 cristy79 marius664 razvan - trenuri marius_catalin84 alliens mielutu zburator Katalyn Dr2005 Adrian78 didinul dan tm tcm Andrey_tm vatmanul sytrus Razvan Tudor maris.constantin orestte Spartan1948 adrian.vidican.9 Balto Adirmvl pety bogdan srl Norbi Nesebar pisti91 MariusM srazvi cristi CFR COSTACHE MIHAIL 43 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Lun 13 Mar 2017, 23:17 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Se apropie de final viata LVT si malaxoarele se vor duce incet incet spre taiat fier vechi. Domane ajuta, Dumnezeu sa le odihneasca in pace in cazanul de fier topit.
Stau ca cineva si-a umplut buzunarele din vanzarea si modernizarea lor in loc sa se fi cumparat Duewaguri |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Lun 13 Mar 2017, 23:25 | |
| Pai asta a fost toata chestia, imbogatirea lui x din aceste contracte paguboase si lumea s-a chinuit in aceste mortaciuni dar mai grav e ca unii chiar aplauda aceasta prostie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Lun 13 Mar 2017, 23:28 | |
| De unde să cumpere Duewag-uri dacă nu se mai produceau şi nemţii nu începuseră încă să le retragă?
După ce a cumpărat CFR 2 Duewag-uri, până a mai făcut rost de bani s-au scos din producţie, aşa că ne-am trezit cu Desiro, care e făcut de acelaşi producător (Duewag a fost cumpărat de Siemens), deci s-au luat şi automotoare noi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Lun 13 Mar 2017, 23:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- De unde să cumpere Duewag-uri dacă nu se mai produceau şi nemţii nu începuseră încă să le retragă?
După ce a cumpărat CFR 2 Duewag-uri, până a mai făcut rost de bani s-au scos din producţie, aşa că ne-am trezit cu Desiro, care e făcut de acelaşi producător (Duewag a fost cumpărat de Siemens), deci s-au luat şi automotoare noi. In loc de LVTuri ADHuri si rame Z reparau jumate din Desirouri care stateau la gard |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Lun 13 Mar 2017, 23:38 | |
| Erau alte solutii dar au fost aruncati bani pe fereastra pe niste mortaciuni care acum tot la cazanul cu fier topit ajung. Desigur scuze se gasesc mai ales de catre cei ce iubesc toate mortaciunile. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mar 14 Mar 2017, 11:18 | |
| Păi dacă au luat gioarsele de ADH-uri în loc să repare Desiro? Dacă tot voiau second hand, mai bine le lăsau VT614, le luau mult mai ieftin şi trăgeau de ele până picau. Sigur ar fi rezistat mai mult cele originale, fără implicarea Reamrului. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mar 14 Mar 2017, 13:48 | |
| Pai spilul era sa se implice Remarul, probabil ,,adaptarea" a costat mai mult decit achizitia in sine. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mar 14 Mar 2017, 15:45 | |
| - dan tm a scris:
- Pai spilul era sa se implice Remarul, probabil ,,adaptarea" a costat mai mult decit achizitia in sine.
Da ramele au fost luate la preț vechi de o societate undeva la 30 de milioane de lei apoi reparațiile au costat 93 de mil de lei la Remarul iar CFR Călători a plătit în total 123 mil de lei pentru ele LVT și LVS au costat 30 mil de lei plus 200000 usd http://gazetadecluj.ro/escrocherie-de-milioane-cu-viteza-de-accelerat/ |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mar 14 Mar 2017, 23:00 | |
| VT614 oricum ar fi mers mult mai mult decât Desiro, sunt mult mai fiabile, mai comode și mai bune. Și nici nu ar fi gonit atâția călători de la tren precum a făcut-o Desiroul. Normal, când pui automotor cu comfort de tramvai sau de metrou moscovit (că alea au scaunele 4+4) pe rute de 4-5-6 ore, să nu mai zic de alea de 12-13 ore, alungi călătorii.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mar 14 Mar 2017, 23:36 | |
| Nu cred că a circulat Desiro pe rute de 12 - 13 ore.
În altă ordine de idei, Desiro cam e etalon de confort la trenurile convenţionale din Europa, fie că ne place, fie că nu. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mar 14 Mar 2017, 23:56 | |
| Etalon de confort pe ce distanta? Ca practic e, are mai toate facilitatile, da' nu rupe norma nici macar pentru un drum mediu. Care la cefereu deja bate in drum lung. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mier 15 Mar 2017, 07:49 | |
| Etalon de confort o fi pentru tine Dr2005 care mereu esti adeptul confort minim (sau deloc daca se poate) la pret maxim pentru prosti.
Noroc ca altii au alta parere si multe din tramvaiele astea sunt acum tarifate Regio adica asa cum merita. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mier 15 Mar 2017, 09:22 | |
| - Adirmvl a scris:
- Etalon de confort pe ce distanta? Ca practic e, are mai toate facilitatile, da' nu rupe norma nici macar pentru un drum mediu. Care la cefereu deja bate in drum lung.
Probabil maxim 100 de km pentru că ele au fost concepute pentru trenurile de naveta |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mier 15 Mar 2017, 10:07 | |
| - cristy79 a scris:
- Etalon de confort o fi pentru tine Dr2005 care mereu esti adeptul confort minim (sau deloc daca se poate) la pret maxim pentru prosti.
Noroc ca altii au alta parere si multe din tramvaiele astea sunt acum tarifate Regio adica asa cum merita. Tu înţelegi că peste tot prin Europa civilizată, materialul rulant pentru trenuri convenţionale (deci nu mare viteză) e dotat aproape identic la interior? Ştii cum arată un IC în Elveţia sau în Belgia? Îţi spun eu, ori ca un Desiro, ori ca un 26-16. DB ce crezi că a cumpărat pentru scurt şi mediu parcurs? Îţi spun eu, a cumpărat Desiro ML, la fel ca SNCB... iar SNCB îşi formează trenurile IC cu Desiro ML. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT Mier 15 Mar 2017, 13:14 | |
| Pai scurt parcurs nu LUNG!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT | |
| |
|
| |
| MATERIAL RULANT | |
|