|
| Trenuri internaţionale | |
|
+134MetalRider Cont.dezactivat trancefan83 cristi_tgv billy752-istu Jhonyla alex.barac.5 florin.lifticariu TVlad AndreiCFRBucuresti AndreiCFRbv Adisoft1991s Mihai531 ionutz72 Katalin4653 Silviu Sintea Balto mariuscfrbucuresti calator Spartan1948 cardinal bogdan.perejuc Sabik adytm BL82 KOSTYK fstef EuroNight liviulav33 Sergiu rmn alliens huiu_goe baiazid allred lecter roseanu Warrior12 ANDU2100HP Adirmvl Rarau nokia2010 danf Andrey_tm Raduku09 Radu Tudor stefan_br andreiutzu Amiralul alex1987 cstefan popovici pety bvio88 bostanescu gigel DPS 060-EA078 AlexD manuela Dr2005 kasapis2007 laur 133 traian nenuandrei AndiCFR 040EC100 flo_ultras48 TonyGFR razwy Vitosa cont dezactivat . Laur FeroFan97 iDorin vanchorusebulgaria mihaiuc razvan - trenuri alexandruh DUAL Hurricane KQQ Vlad redeme petcu.adrian alex.alexus.tm Mihai-Aurel Desiro256 The Legend LanceR ravers75 riciu Adrian78 Bogdan-CFR bogdan srl Marius Iulian Saruman silviu83 rizelgeorgel2004 decward 92Dragos membru inactiv 63-1143-5 ldh80 didinul Cobra lovekomotive Razvan mi.tudor kaan saint mureseanu_976 kristi kkk ionutz85 ultras 19jimmy84 ATM COSTACHE MIHAIL Norbi tudor_vl EA1clony106 pannonia express marius_catalin84 marius_m Nesebar Caravelle_Zg biokosmy andreikiki vrabieionut srazvi Ionutz Codrut1985 mtk cristi ar MariusM myster2008 138 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 26 Oct 2010, 17:15 | |
| Ca regula generala, din cate stiu, la trenurile internationale nu se vand rezervari la vagoane de dormit si cuseta pentru un parcurs intern. Ei bine, tocmai am descoperit ca penrtu R472/473 se pot cumpara aceste rezervari, insa doar la cuseta de 6. O veste buna dupa mine, pentru o calatorie mai confortabila pe timp de noapte. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Joi 04 Noi 2010, 10:14 | |
| Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:
1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula 2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ")
Poate cineva sa confirme/sa infirme sau sa ne ofere mai multe informatii despre aceste 2 zvonuri? Va exista din nou vagon de Praga in mod regulat? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Joi 04 Noi 2010, 14:45 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:
1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula 2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ")
Poate cineva sa confirme/sa infirme sau sa ne ofere mai multe informatii despre aceste 2 zvonuri? Va exista din nou vagon de Praga in mod regulat? Vagonul direct Bucuresti-München va circula doar vara. De Praga nu stiu nimic, deocamdata. De scos definitiv, s-a scos Venetia. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Joi 04 Noi 2010, 14:47 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:
1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula 2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ") O sa ne izolam precum Albania cu legaturile internationale daca tot asa continuam... :roll: Eu tot nu m-am prins de ce s-au scos vagoanele Venezia SL - Bucuresti. Erau zile cand mergeau cate 3 vagoane (2 x WLABmee 71-70 + B11 21-90). Deci nu erau deloc in pierdere. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Joi 04 Noi 2010, 14:56 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- mitzaciobanu a scris:
- Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:
1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula 2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ") O sa ne izolam precum Albania cu legaturile internationale daca tot asa continuam... :roll:
Eu tot nu m-am prins de ce s-au scos vagoanele Venezia SL - Bucuresti. Erau zile cand mergeau cate 3 vagoane (2 x WLABmee 71-70 + B11 21-90). Deci nu erau deloc in pierdere. Poate vi se pare ciudat dar vagonul direct spre Venetia a fost scos din cauza neintelegerilor cu partea ungară. Dacă ei erau de acord cu o schimbare de program a EN Venetia, vagoanele puteau intra in compunerea Pannonia, cu scurtarea considerabila a timpului de calatorie. Nu stiu ce sa mai zic si de MAV ! La Berlin nu ne lasă să mergem cu tren direct, la Veneţia nu, au băgat strâmbe la ideea prelungirii EN Kalman Imre pana la Strassbourg (cu legatura TGV spre Paris!). Adevărul este că nu ne mai iubeşte nimeni! |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Joi 04 Noi 2010, 15:24 | |
| Pana la Venezia era totusi cam lung drumul: doua nopti si ziua dintre ele, plus asteptari de 2-3 ore prin diferite gari. Iar de 1-2 ani incoace a explodat piata zborurilor low-cost spre Italia... Iar despre München: conform site-ului DB se pare ca Pannonia va circula doar de la Brasov (chiar si vara, desi anul acesta vara a circulat de la Bucuresti). Deci, ramane sigur vagonul de München? Eventual doar de la Brasov? (mie imi convine UAU, asta e chiar tare de tot: a fost vreodata vorba de prelungirea EN Kalman Imre pana la Strasbourg? Ar fi fost nemaipomenit, pentru ca timpul de legatura intre Pannonia si Kalman Imre este bun, se puteau traversa 3 tari intr-o singura noapte... iar dupa inca 2 ore cu TGV-ul se ajunge la Paris. Didinul, ai vreun link sau altceva cu mai multe informatii, ca sunt curios? In mersul 2008/2009 era ceva asemanator: o pereche de trenuri: EN 468 Orient Express (Viena - Strasbourg) si EN 460/408 Danubius (Budapesta - Frankfurt), care mergeau combinate intre Viena si Karlsruhe. Au disparut insa si acestea... |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 05 Noi 2010, 14:15 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- Pana la Venezia era totusi cam lung drumul: doua nopti si ziua dintre ele, plus asteptari de 2-3 ore prin diferite gari. Iar de 1-2 ani incoace a explodat piata zborurilor low-cost spre Italia...
Iar despre München: conform site-ului DB se pare ca Pannonia va circula doar de la Brasov (chiar si vara, desi anul acesta vara a circulat de la Bucuresti). Deci, ramane sigur vagonul de München? Eventual doar de la Brasov? (mie imi convine
UAU, asta e chiar tare de tot: a fost vreodata vorba de prelungirea EN Kalman Imre pana la Strasbourg? Ar fi fost nemaipomenit, pentru ca timpul de legatura intre Pannonia si Kalman Imre este bun, se puteau traversa 3 tari intr-o singura noapte... iar dupa inca 2 ore cu TGV-ul se ajunge la Paris. Didinul, ai vreun link sau altceva cu mai multe informatii, ca sunt curios?
In mersul 2008/2009 era ceva asemanator: o pereche de trenuri: EN 468 Orient Express (Viena - Strasbourg) si EN 460/408 Danubius (Budapesta - Frankfurt), care mergeau combinate intre Viena si Karlsruhe. Au disparut insa si acestea... Nu am niciun link despre acest subiect, că nu l-am aflat de pe internet. Au fost discutii in anii trecuţi apoi s-a abandonat ideea, după care a revenit în actualitate cu ocazia crizei zborurilor generată de cenuşa vulcanului din Islanda. Cert este că există cerere mai ales din partea utilizatorilor Interrail dar inca sunt dificultaţi în comunicarea dintre companiile feroviare implicate. În legătură cu Veneţia, dacă se aproba o rocadă între orele de plecare din Veneţia respectiv Budapesta, vagoanele româneşti puteau circula cu Pannonia si reducea semnificativ durata călătoriei. Ca să fiu mai scurt.... în 2007 se discuta transformarea rapidului 374/375 într-un internaţional compus, cu vagoane pentru Strassbourg, Veneţia şi Berlin, tot atunci s-a pus în aplicare proiectul cu locomotive româneşti interoperabile cu reţeaua ungară. Între timp a venit şi criza şi degradarea culoarului IV si alte presiuni care împreună au condus la abandonarea proiectului. Trebuie spus că 2007-2008 au fost ani relativ buni pentru SNTFC, s-au analizat atunci mai multe iniţiative foarte interesante, printre care şi o mai bună conectare a României la celelalte ţări din UE. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 05 Noi 2010, 16:49 | |
| Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE . |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 05 Noi 2010, 16:57 | |
| - karpaty a scris:
- Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE .
Puteau lasa experimental grupa de Krakow Gl. care a circulat tot timpul verii cu Pannonia (pana in 2009). Sunt convins c-ar fi cerere, daca nu pe Krakow - Bucuresti macar pe Krakow - Muszyna - Kosice - Budapesta. Chiar visam intr-o zi sa aiba Dacia un vagon sau doua pentru Kosice. Daca tot ajungea la 5 dimineata in Budapesta, il puteau atasa unui IC zilnic Budapest - Kosice care pleca dimineata pe la 5-6. La ora 10 trenul era in Kosice, calatorii putand schimba trenurile pentru alte destinatii. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6227 Data de inscriere : 21/05/2009
| | | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 05 Noi 2010, 20:31 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- karpaty a scris:
- Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE .
Puteau lasa experimental grupa de Krakow Gl. care a circulat tot timpul verii cu Pannonia (pana in 2009). Sunt convins c-ar fi cerere, daca nu pe Krakow - Bucuresti macar pe Krakow - Muszyna - Kosice - Budapesta.
Practic prin schimbare in Budapesta raman in continuare cateva destinatii accesibile cu Pannonia: cu EN Metropol: Bratislava, Praga, Berlin, Varsovia, Krakow, iar cu EN Kalman Imre München si Salzburg. Din pacate destinatii ca Innsbruck, Zürich (EN Wiener Walzer), sau Zagreb, Ljubljana, Venezia (EN Venezia) nu sunt accesibile cu acest tren. Mie intotdeauna mi-a placut sa calatoresc cu Pannonia: o atmosfera internationala, multiculturala, dublata de peisaje minunate prin Transilvania si de un snitel bun la vagonul restaurant - calatoria devine o placere. In fine, nu mi se pare OK ca Pannonia sa circule doar din Brasov, pentru ca astfel capitala nu mai este legata de orasele mai sus mentionate (decat eventual noaptea prin Romania, si continuand ziua de la Budapesta) |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Trenuri internationale Dum 14 Noi 2010, 16:30 | |
| Conform "Mers tren" 1988/1989, existau urmatoarele trenuri internationale:
-"Bucuresti Express", tr. 240(11)/241(12) Circula in relatia Bucuresti Nord- Beograd Dunav Compunere: vagon de clasa 1, 2, si de dormit.
-"Orient Express", tr. 262(23)/263(24) Circula in relatia Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Wien Westbanhof- Munchen Hbf.- Paris Est Compunere: un vagon de clasa a doua (pana la Paris Est; circula numai vara), vagon clasa 1, 2, si de dormit (la Wien), vagon de clasa 1, 2, cuseta si restaurant (la Budapesta)
-"Carpati", tr. 382(25)/381(26) Circula in relatia Bucuresti Nord- Szolnok- Kosice- Krakow Gl- Warszawa Wsch. Compunere: vagoane de clasa 1,2, de dormit, cuseta si bar. Avea atasate si grupele: -Sofia- Bucuresti Nord- Warszawa -Sofia- Budapesta -Sofia- Wroclaw
-"Pannonia Express", tr. 370(21)/371(22) Circula in relatia: Sofia- Bucuresti Nord- Budapesta Nyugati- Bratislava- Praga Holensovici- Berlin Lichtenberg Compunerea: vagoane de clasa 1, 2, de dormit (Sofia-Bucuresti Nord), vagoane de clasa 1,2 (grupa "Transbalkan"- Athenes- Thesaloniki- Sofia- Bucuresti Nord), vagoane de clasa 1,2, de dormit si cuseta (Sofia-Bucuresti Nord- Berlin) si vagon restaurant (Bucuresti Nord- Budapesta)
-"Balt Orient Express", tr. 372/371 Circula in relatia Bucuresti Nord- Budapesta Nyugati- Bratislava- Praga Holesovici- Berlin Lichtenberg Compunerea: vagoane de clasa 1,2, de dormit si cuseta.
-"Romania Express", tr. 605/606 Circula in relatia: Bucuresti Nord- Nicolina- Chisinau- Kiev- Moskva Kievskaya Compunere: vagoane SZD de clasa 1,2, de dormit, si un vagon CFR de clasa a doua (intre Bucuresti Nord- Ungheni URSS).
Trenuri sezoniere: -"Vitosa", intre Sofia- Chitila- Praga Holesovici- Berlin Lichtenberg -"Transdanubium", intre Burgas- Rosiori Nord- Budapesta Keleti- Bratislava- Praga Hl. -"Nesabar", intre Burgas/Varna- Craiova- Budapesta Nyugati -"Tracia", intre Varna- Medgidia- Brasov- Bratislava- Praga Holensovice- Berlin Lichtenberg -"Nord-Sud", intre Burgas-Chitila- Kobanya Kispest- Katowice- Warszawa Wsch. -"Varna", intre Varna- Medgidia- Bucuresti Nord- Brasov- Szolnok- Kosice- Krakow- Warszawa Wsch. -"Mamaia", intre Mangalia- Brasov- Kobanya Kispest- Bratislava- Praga Hl. -"Sofia Express", intre Sofia- Chitila- Suceava Nord- Cernauti- Jmernika- Kiev- Moskva Kievskaya -"Marea Neagra", intre Sofia- Bucuresti Nord- Cernauti- Jmernika- Kiev Avea si o grupa Sofia- Leningrad Wars. -"Danubius Express", intre Istambul- Sofia- Bucuresti Nord- Nicolina- Chisinau- Jmernika- Kiev- Moskva Kievskaya
Trenuri in trafic local de frontiera: -Jimbolia-Kikinda -Arad-Curtici/Lokoshaza- Ketegyhaza- Bekescsaba -Oradea- Salonta/Kotegyan- Gyula -Satu Mare- Carei- Valea lui Mihai/Nyirabrany- Debrecen -Carei- Berveni/Agerdomajor- Tiborszallas- Nagyecsed -Medgidia- Negru Voda/Kardam.
Dupa 1990, au loc o serie de modificari, legaturile directe Bucuresti Nord- Paris (prin 2001), Bucuresti Nord- Berlin, Bucuresti Nord- Atena, Bucuresti Nord- Krakow- Warszawa Wsch, Bucuresti Nord- Bratislava- Praga Holensovici fiind desfiintate. Conform "Mersului trenurilor", valabil pe anul 2010, trenurile internationale sunt:
-"Dacia Express", tr. R 346/347 Circula intre Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Wien Wesbanhof Are in compunere celebrele vagoane "AVA-200".
-"Ister", tr. EN 472/473 Circula intre Bucuresti Nord- Budapesta Keleti
-'Cris", tr. IC 78/79 Circula intre Timisoara Nord- Budapesta Keleti Are in compunere si grupa Sofia-Bucuresti Nord- Budapesta Keleti.
-"Zarand", tr. IC 378/379 Circula intre Simeria- Budapesta Keleti
-"Mures", tr. IC 376/377 Circula intre Targu Mures- Alba Iulia- Budapesta Keleti. Are in compunere si grupa sezoniera Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Zagreb- Ljubljana- Venetia Santa Lucia.
-"Transilvania", tr. IC 372/373 Circula intre Sibiu- Budapesta Keleti.
-"Pannonia", tr. IC 374/375 Circula intre Bucuresti Nord- Budapesta Keleti. Are in compunere si grupa sezoniera Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Wien Meidling- Munchen Hbf.
-"Traianus", tr. IC 74/75 Circula intre Timisoara Nord- Budapesta Keleti.
-"Corona", tr. 406/407 Circula intre Brasov- Budapesta Keleti.
-"Harghita", tr. 366/367 Accelasi traseu.
-"Ady Endre", tr. IC 364/365 Circula intre Cluj Napoca- Budapesta Keleti.
-"Biharia", tr. IC 362/363 Accelasi traseu.
-"Bulgaria Express", tr. 382/383 Circula intre Sofia- Bucuresti Nord- Cernauti- Kiew Pass- Moskva Kievskaya Are grupe directe Cernauti- Lvov si Kiev- Minsk.
-"Prietenia", tr. 402/403 Circula numai in zile pare/impare intre Bucuresti Nord- Nicolina-Chisinau.
-"Romania Express", tr. 463/464 Circula intre Bucuresti Nord- Sofia- Thesaloniki. Are o grupa directa Bucuresti Nord- Istambul.
-"Bucuresti Express", tr. 360/361 Circula intre Bucuresti Nord- Beograd Dunav. Intre Bucuresti Nord- Timisoara Nord are atasata si grupa directa Sofia- Bucuresti Nord- Budapesta Keleti.
Trenuri sezoniere: -grupa Bucuresti Nord- Venetia Santa Lucia. -grupa Bucuresti Nord- Munchen HBF. -grupa Budapesta Keleti- Bucuresti Nord- Burgas/Varna ("Nesabar")
Trenuri in trafic local de frontiera: -P 7311/7312 Arad- Bekescsaba -Oradea- Puspokladany -Salonta- Bekescasaba -Baia Mare- Satu Mare- Valea lui Mihai- Debrecen -Oradea- Valea lui Mihai- Debrecen -Carei- Tiborszallas- Mateszalka -P 1061/1062 si P 1063/1064 Iasi-Nicolina-Ungheni Un timp a avut rangul de 'accelerat", fiind probabil singurul accelerat al CFR cu un singur vagon, si acela "dimitrov"!
Au mai existat si trenurile in trafic local de frontiera: -Teresva-Campulung la Tisa- Sighetul Marmatiei- Camara Sighet- Valea Viseului- Berlibas- Rachiv, operate de automotoare diesel "Ganz-Mavag" a UZ. -Falciu- Prut (statia Prut se afla in "oraselul" Cantemir). Despre acest tren, interesant este si un articol: "Prut Express- trenul-ruina de la podul de flori", din ziarul "Gandul |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 14 Noi 2010, 17:30 | |
| - ldh80 a scris:
-"Harghita", tr. 366/367 Accelasi traseu. [Budapest - Brasov] In premiera in acest an va avea grupa detasabila pentru Tirgu Mures, via Cluj Napoca - Razboieni - Ludus (tren 368 / 369). Dar am niste temeri ca va fi scos, atata vreme cat va avea vagoane romanesti. Dacar ar pune ungurii vagoane l-ar tine un an intreg, cum de altfel au facut cu grupa de Tirgu Mures pentru "Corona". Dar asta tine de fraierii de calatori, care prefera WizzAir pentru Tirgu Mures - Budapest decat o calatorie mai relaxanta (poate si initiatica pentru unii) de 10-11 ore... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Lun 20 Dec 2010, 23:28 | |
| RI 360-1 Timisoara Nord -Bucuresti Nord |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 29 Dec 2010, 22:19 | |
| Bucuresti-Thessaloniki mai exita vagon direct ? parca in ultimul timp nici dormitor nu mai exista , si atunci intreb dece mai e dat in mers ca circula la Thessaloniki ? , mai bine ziceau ca circula la Istanbul sau Sofia ca doar pana acolo are vagoane directe . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale | |
| |
| | | | Trenuri internaţionale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |