Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 03:07
Nu avem material rulant pentru trenuri fără oprire care să circule pe rute lungi! Da, putem târâi un EA cu un vagon, dar nu avem profit aşa. De ce nu înţelegi asta?
CFR Călători este o societate comercială. Scopul ei ar trebui să fie obţinerea de profit.
_________________ :TTT:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 03:14
Dragos daca vrei calatori multi pui Regio cu opriri de IC la TFG e de succes, e posibil sa ajungem la 8 vagoane si sa avem profitul de la 2 vagoane cu tarif IC.
Deci cum nu avem vagoane cea mai rentabila e solutia cu 2 vagoane.
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 03:27
Nu, e mult mai rentabilă soluţia TFC-ului, mai ales că subvenţia se acordă şi la mia de călători. EA cu 2 vagoane nu o să fie profitabil nici la tarifele de călătorie din Austria.
_________________ :TTT:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 08:21
Atunci ce rost mai au IC in Romania ? Interesant cand le-au bagat in anii '90 mergeau pline, dar oare de ce atunci mergeau pline si acum sunt goale ? Ramanem atunci cu IR R si RE ca astea sunt subventionate si sunt pline.
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 10:28
Ar trebui toata IC din RO sa le transforme in IR si sa ramana doar IC 531.
CFR ar trebui sa cumpere niste automotoare electrice care sa le bage ca IC/IR pe rute de pana la 250-400 km, eventual Constanta-Buc.Nord-Brasov daca vrea sa atraga calatori.
Schimbat modul de gandire a eliberari biletelor la trenurile care din punctul A in B ocoleste datorita pozitiei geografice, sau transformate in R, cu plata locului.
Vagoane cu cate 3 locuri/rand ( maxim 60 locuri/vagon ) pentru IC si IR de cursa lunga.
Transformarea mai multor IR nerentabile in R cu aceleasi opriri.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 11:21
Katalyn .. 531 poate circula cu 10 vagoane pline fara grupa de Mures,dar e foarte foarte scump.. La ora 13 cand pleaca efectiv nu ai alternativa .. Si-atunci,ce sa faca omul ?! Merge cu el,de aia are succes... CFR Calatori are cheia in buzunar,si-anume R2022 .. Doar ca capetele patrate de pe acolo nu au interesul sa plimbe calatorul ieftin sa isi faca concurenta proprie autobuzelor... Mai e o chestie .. zicem ca CFR nu are material rulant .. pai atunci vin si te intreb .. daca ai 1000 de trenuletze pe 200 de km,care zac cate 12 ore/zi in revizii ,cum sa te mai plangi ca nu ai material rulant ?!Pune neica un R Bucuresti-Constanta cu aceleasi vagoane care sa mearga cadentat si gata.Ai nevoie de 4 garnituri , asa in cazul de fata Bucuresti-Fetesti Fetesti-Constanta ai nevoie de 8.Toata magaria asta e sa faca omul sa mearga la IC.Dar omul nu e prost,si mai ales ca acum e auto foarte puternic pe unele sectii,ii baga dubarului banul in buzunar.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 11:30
Am renuntat demult sa mai merg cu IR sau IC, cu toate ofertele pe care le are CFR, anticipatie, Card Tren Plus, Fidelitate sau mai stiu eu ce oferte are si tot nu se merita IC-ul in Romania la timpi si conditiile care le gasim si pe Regio, in anumite cazuri/zone.
Au bagat reducerile la IC pana la 140 km, acum le-au retrogradat la IR oare ce va urma ??
Cine vrea sa dea fac banilor, care si asa sunt putini la noi, la ce salarii aveam nu are decat sa-si cumpere bilet la IC pe distanta Buc-Galati/Iasi/Suceava cand are si IR mai ieftin sau Regiotrans din PL.Sud cu mers de IR.
Nu am ce sa zic de 531 este singurul IC profitabil pe care il mai are CFR, dar macar cat nu circula Dacia merita vagoane de 60 locuri, nu poti sa mergi mai inghesuit cu IC decat cu Regio cum e pe la noi, la Regio ai cate 5-6 locuri in compartiment iar la IC ai 8 locuri !!
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 11:39
Singurul vagon cu 60 de locuri e 20-76 ,22-76/96 .. In rest toate au de la 66 in sus.Toate trenurile care merg spre Oradea/BM/SM sunt rentabile tocmai pentru ca lumea nu poate sa mearga cu Regio acolo .. ar fi prea mult sa schimbi 6 regio pana la Oradea.Si ai face 2 zile probabil. Trenurile s-au scumpit enorm in ultimii 2 ani.Enorm,si de acolo si lipsa de calatori .. Apoi vin cu ciopartziri .. poate sa fie reducere de 10 % la 2 IR simultane cand tu platest de 2 ori suplimentul ...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 11:44
si 21-90 e perfect pentru Intercity. Sunt 4 vagoane 21-90 care circula pe IR 1623/1624 macar de baga cate 2 vagoane pe fiecare garnitura a lui IC 531, cum aia de Arad nu au masute si prize la 21-90 pe IC, asa puteau si cei de Cluj si Oradea, confortul e net superior fata de 21-76.
Si ar mai fi 21-70 care la fel e bun pentru IC, dar CFR se incapataneaza sa ofere conditi de lux la Regio si conditi mai slabe la IC, gasind tot felul de motive.
In iunie o sa merg la Cluj numai cu Regio plec la 15:25 din Ploiesti si ajung 06:52 desi as putea sa ajung si la 05:19 si platesc jumatate din cat as plati la IR, diferenta intre combinatia asta si IR 1741 este de 3 ore jumate dar platesc jumatate din cat as plati la IR.
Vizitato Vizitator
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 17:04
Cu siguranta nu se merita sa dai 106.9 Lei la IC 593 pe Bucuresti Nord - Craiova pt 8 minute in - care oricum nu se cunoaste si oricum le intarzie atat era biletul la 593 cel cu care am venit eu pe 01.04 de la Bucuresti,in afara ca te tine intr un fotoliu foarte mare care se inclina prin actionarea unui buton si in care poti sa dormi destul de bine pe cele 2 daca nu ai pe atlcineva in dreapta ,in rest chiar nu se merita o gramada de bani pe nimica.
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 17:32
Cred ca e 75,3 lei la IC pe distanta aia. Oricum, enorm. Neplatitori de bilet intalnesti la toate rangurile, materialul rulant e identic cu cel de pe 1595 si mai slab (zic eu) decat cel de pe 1823. Din punctul astade vedere ar fi doar peste 1825 .
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 19:00
allred a scris:
Cred ca e 75,3 lei la IC pe distanta aia. Oricum, enorm. Neplatitori de bilet intalnesti la toate rangurile, materialul rulant e identic cu cel de pe 1595 si mai slab (zic eu) decat cel de pe 1823. Din punctul astade vedere ar fi doar peste 1825 .
Ce-a zis el e cls 1'a .. cu vagon 10-91 .. Care zic eu ca pentru cls 1'a Bucuresti-Oradea si-ar merita banii,ca e mega confortabil ,insa pentru 3 ore , nu stiu daca as arunca cu banii pe fereastra. 1595 din cate stiu are 21-86 si nu e atat de ingramadit ca 1823 .. 1823 in timpul sapt pleaca full ,iar VD se calca in picioare efectiv .. din punctul asta de vedere e scarbos,ca CFR sunt ai draQ si nu arunca 2,3 in plus vagoane pe Bucuresti-Craiova/Tg-Jiu.
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6260 Data de inscriere : 27/04/2009
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 20:20
manuela a scris:
Hurricane a scris:
Expresul 51/52 "Stefan cel Mare" era de Suceva. Cel de Iasi era expresul 61/62 "Moldova". Ambele au fost introduse in 1993. In 1994 au devenit Rapide. Cel de Iasi avea numai cl 1 si WR. Cine face afaceri nu merge cu trenul de la Iasi la Bucuresti. In general acesti oameni folosesc avionul sau masina.
ia mai documenteaza-te sa vezi prima si prima data cand a fost introdus expresul ,,stefan cel mare,,ce ruta avea?ai sa vezi ca bucuresti nord-iasi cu 6 vagoane (bbaabb albastre si restaurant)pleca la 16,30 din iasi si oprea bacau-focsani-buzau si ploiesti sud.retur pleca dimineata din bucuresti nord;intr-adevar avea numarul 61/62 chiar daca circula pe 606 si 500. cel cu vagoane de clasa 1 ,restaurant si posta a fost primul ic din tara pe bucuresti-iasi cu oprire la bacau care dupa 1 an sau 2 i s-a mai adaugat opriri plus inca o pereche de dupa amiaza precum si vagoane de clasa 2.la ambele perechi prima oprire era la bacau ,deci nu atsa vagoane de suceava.
ps:primul expres ,,stefan cel mare,,a fost introdus suplimentar dupa schimbarea mersului din luna iunie.
1993. E 63/62 Moldova Iasi - Bucuresti Nord Iasi 16.30 - Bacau 18.39 - Focsani 19.56 - Buzau 20.53 - Ploiesti 21.47 - Bucuresti Nord 22.30
E 52 Stefan cel Mare Suceava - Bucuresti Nord Suceava 06.20 - Bacau 08.05 - Focsani 09.29 - Buzau 10.33 - Ploiesti 11.32 - Bucuresti Nord 12.17
B B A A B B + WR = 6 vagoane? Si ma rog ce serii aveau vagoanele? Sper ca nu imi raspunzi "parca, cred ca ,etc".
Si care e faza cu "a fost primul ic din tara pe bucuresti-iasi"? In ce zi/luna/an a fost introdus? Si la fel, nu vreau sa vad "parca in ziua cutare pe la ora 5 seara". Eu nu scriu dupa zvonuri si dupa povestile auzite de la cfr-isti. La fel ma astept si de la tine.
_________________
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 07 Apr 2013, 20:39
1.6 vagoane clasa 2.nu avea numai clasa 1 asa cum ai spus tu. 3.cu denumirea ai dreptate cu toate ca ,,stefan cel mare,, a circulat prima si prima data ca rapid iasi-pascani-bucuresti nord;nu calatoresc in interes de serviciu spre suceava astfel incat sa-ti spun cu exactitate cand se cupla cu suceava -bucuresti si cand nu si nici nu ma intereseaza acest aspect. 4.nu este obligatoriu sa-ti spun seria vagoanelor sau data exacta a introduserii trenului. 5.daca nu ai pe cine pune la punct,personal nu-ti raspund la provocari.
spre deosebire de tine eu nu sustin ca detin adevarul absolut-mi-am exprimat doar punctul de vedere. ps:ai un oras foarte frumos
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
As vrea sa va prezint viitorul IC 532+522 plecand din gara Teius =))) .... PS cateva precizari .. Clujenii nu au EC uri,deci in cap probabil va fi un EA.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Lun 08 Apr 2013, 01:08, editata de 1 ori