Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri InterCity

In jos 
+119
ciprian71
Dr2005
dan tm
Adrian78
mihai_tm
cristi_tgv
vlad237
AeroX
Laurentiu Ciobanu
Maddox
SMDS
Johnny84
Peter Fodor
sp59
skillz1337
Vice30
Katalyn
Ciprian.bucur.92
c o r v i n
vanchorusebulgaria
Caspar
Raduku09
Bobby_TM
doctoru
mariuscfrbucuresti
Re6/6
maris.constantin
Sabik
bogdan.perejuc
Bayazid
KOSTYK
Jhonyla
cristi CFR
NicuS
Teodor
baiazid
ANDU2100HP
Spartan1948
laur 133
Sergiu rmn
lapsanszkitamas
Tomi13leu
lifetec
Katalin4653
kasapis2007
membru exclus
cfr500
allred
adytm
Adirmvl
razwy
DPS
cristi ar
Alex Avram
Goanga
EuroNight
Luna
cortexedge
pety
Razvan
Hurricane
AlexD
Andrey_tm
kristi kkk
Vlad
bostanescu gigel
cardinal
Silver
stefan_br
manuela
nenuandrei
iDorin
TonyGFR
pannonia express
DUAL
razvan - trenuri
ovivi
AndiCFR
LascuB_1980
The Legend
bm_bad_boy
LanceR
iuli.hard
redeme
ATM
Nk11
cont dezactivat .
Vitosa
alinutz23
1nt3rp0l_106
Costin.H
92Dragos
Axwell21
decward
Norbi
ldh80
spsdc7
Cobra
Nesebar
Ionutz
mureseanu_976
mardaryroby
alex.alexus.tm
didinul
IonutCFR2009
cont inactiv
Marius Iulian
Mircea Hirjau
didi
bogdan srl
ionutz85
19jimmy84
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
EA1clony106
vrabieionut
marius_catalin84
MariusM
myster2008
123 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 47 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5411
Data de inscriere : 03/11/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 11:30

sa se revina la expresul ,,stefan cel mare,, din anii 90 pe bucuresti nord-iasi cu rang de ic si opriri in ploiesti sud,buzau,focsani si bacau cu vag de clasa 2,vg clasa 1 pentru afaceri si restaurant si atunci sa vedeti ce rentabil va fi.
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6260
Data de inscriere : 27/04/2009

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 12:44

Expresul 51/52 "Stefan cel Mare" era de Suceva. Cel de Iasi era expresul 61/62 "Moldova". Ambele au fost introduse in 1993.
In 1994 au devenit Rapide. Cel de Iasi avea numai cl 1 si WR.
Cine face afaceri nu merge cu trenul de la Iasi la Bucuresti. In general acesti oameni folosesc avionul sau masina.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 12:47

Poate daca facea 4:30-5:00 din Iasi la Bucuresti atunci era trenul folosit si de oamenii de afaceri , asa in 5 ore merg cu masina personala , trenul nu mai este atractiv pentru oamenii grabiti .

_________________
595423Trenuri InterCity - Pagina 34 Bdeem_8496_aTrenuri InterCity - Pagina 34 Bdeem_8496_aTrenuri InterCity - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 20:10

cardinal a scris:
daca ai opriri putine, ce folos, din moment ce infrastructura e tot proasta ?
parea mea e ca, la Focsani tot ar trebui sa opreasca un IC, o oprire de 1 minut nu conteaza in cele 7 ore

Din punctul meu de vedere genul asta de mentalitate a adus CFR la situatia dezastruoasa. Daca vitezele scad, ce facem noi capetele luminate ? Simplu, inmultim numarul de statii la trenurile de rang superior si nu ne doare capul, ii bagam pe toti la gramada si astfel ajutam transportul auto in comun sa se dezvolte, ca-i tot al nostru si finanteaza alegeri si oameni... Si asa s-a rezolvat problema... Mai putin pe mine calatorul fidel care desi platesc aproape cat vesticul trebuie sa asist la opriri in camp sau in gari obscure desi am platit tarif de IC si merg cu viteza de mocanita germana . Si ca sa fie si legala, prevad si vitezele intr-o lege ca sa nu mai faca nimeni gargara...

Focsani Laughing Pai IR-urile pentru cine s-au mai inventat ma rog ? Cine vrea sa inteleaga pricepe ! Am si eu mandria mea de roman si vreau ca trenul cel mai smecher ca rang sa nu mai opreasca aiurea daca vitezele de circulatie tot sunt de cacao ... Nu vreau vanzoleala pe culoar si vreau sa fiu respectat, macar la fel ca in Ucraina unde trenurile merg sute de kilometrii fara sa opreasca iar cand opresc nu opresc degeaba pentru a numara pe degete platitorii.

In alta ordine de idei trenurile astea cu opriri putine sunt o paine de mancat pentru orice companie feroviara privata care ar pune pe sine un material rulant cat de cat performant si confortabil conditie sub care nimeni nu mai e ne*un sa-si creasca hemoroizi in autocar si sa astepte pauza de pipi. CFR daca baga din nou celebrele trenuri IC/trenuri expres din anii 90' intra pe profit si baga transportul auto in gaura, de-aia nici nu se intampla... Si ca sa vezi ca vorbesc pe bune vezi mersul facut pentru 2012 pe M800 si explica-mi si mie te rog de ce IC-ul apare cu 2h31 si 2 opriri in vreme ce timpii de mers n-ar fii trebuit sa sara de 2h15', nu cumva ca sa nu le dea in cap prea rau transportatorilor ? Apoi au inceput si furturile, nu ti se pare ca lucrurile incep sa se lege ? Este un razboi din care statul nu va castiga niciodata, perioada furturilor a fost special creeata pentru a fura efectiv clientii CFR altfel nu se explica faptul ca MT intervine in mod retard, relaxat si fara nici o initiativa pana la interventia presei. Hoti de fier vechi my ass...

Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 20:32

baiazid a scris:
Hoti de fier vechi my ass...

Word...

Karpaty, pe distanta Bucuresti-Iasi faci 5 ore cu masina daca circuli legal(60km/h localitati si 100km/h afara) iar asta nu inseamna graba ci normalitate. 'Recordul' meu pe distanta Roman-Bucuresti(350km) este de 3 ore si nu am depasit viteza de 120km/h, daca ar fi facut si trenul atat...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 20:43

Baiazid, nu cred că ştii cât costă să ţii un tren în circulaţie. Dacă pui un tren Bucureşti - Iaşi care opreşte doar la Ploieşti şi Vaslui nu ai făcut nimic, tot în faliment rămâi, pentru că vei avea costuri de exploatare foarte mari şi călători destul de puţini. Am mai spus-o şi prin alte topice: nu compara autobuzul cu trenul! Autobuzul are ~ 50 de locuri, dar trenul nu e deloc rentabil al numărul ăsta de locuri. Un vagon 21-76 are 84 de locuri. Singura soluţie ar fi să facem ce au încercat ungurii mai demult, adică un automotor pe 2 osii, cu confort de IC (eventual un Desiro de 72 de locuri prin Făurei - Tecuci). Dar nici la ei nu a ţinut prea mult.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 21:03

Intr-o vreme chiar facea...3h 30.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5411
Data de inscriere : 03/11/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 21:15

Hurricane a scris:
Expresul 51/52 "Stefan cel Mare" era de Suceva. Cel de Iasi era expresul 61/62 "Moldova". Ambele au fost introduse in 1993.
In 1994 au devenit Rapide. Cel de Iasi avea numai cl 1 si WR.
Cine face afaceri nu merge cu trenul de la Iasi la Bucuresti. In general acesti oameni folosesc avionul sau masina.

ia mai documenteaza-te sa vezi prima si prima data cand a fost introdus expresul ,,stefan cel mare,,ce ruta avea?ai sa vezi ca bucuresti nord-iasi cu 6 vagoane (bbaabb albastre si restaurant)pleca la 16,30 din iasi si oprea bacau-focsani-buzau si ploiesti sud.retur pleca dimineata din bucuresti nord;intr-adevar avea numarul 61/62 chiar daca circula pe 606 si 500.
cel cu vagoane de clasa 1 ,restaurant si posta a fost primul ic din tara pe bucuresti-iasi cu oprire la bacau care dupa 1 an sau 2 i s-a mai adaugat opriri plus inca o pereche de dupa amiaza precum si vagoane de clasa 2.la ambele perechi prima oprire era la bacau ,deci nu atsa vagoane de suceava.

ps:primul expres ,,stefan cel mare,,a fost introdus suplimentar dupa schimbarea mersului din luna iunie.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3336
Reputatie : 8740
Data de inscriere : 08/04/2010

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 21:47

Galati Bucuresti a ramas numai intr-un IC, la o ora ca porcu' (4:50 AM) deci eu personal (Regio)nu am grija lor
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 21:54

Dr2005 a scris:
Baiazid, nu cred că ştii cât costă să ţii un tren în circulaţie. Dacă pui un tren Bucureşti - Iaşi care opreşte doar la Ploieşti şi Vaslui nu ai făcut nimic, tot în faliment rămâi, pentru că vei avea costuri de exploatare foarte mari şi călători destul de puţini. Am mai spus-o şi prin alte topice: nu compara autobuzul cu trenul! Autobuzul are ~ 50 de locuri, dar trenul nu e deloc rentabil al numărul ăsta de locuri. Un vagon 21-76 are 84 de locuri. Singura soluţie ar fi să facem ce au încercat ungurii mai demult, adică un automotor pe 2 osii, cu confort de IC (eventual un Desiro de 72 de locuri prin Făurei - Tecuci). Dar nici la ei nu a ţinut prea mult.

Foarte interesant punctul tau de vedere insa slab argumentat ... Atunci te intreb eu ceva: daca in 1994-1996 existau astfel de trenuri (n.r.expres sau IC cu opriri foarte rare) oare unde au disparut calatorii ? Si o sa imi spui tu: multi si-au luat masini si o parte merg cu autocarul din ,,n'' motive. Sa incepem un management adevarat, sa umblam si la preturi sau confort pentru ca in prezent sunt foarte mari sau lasa de dorit si apoi mai vorbim. Greseala nu este a mea pentru ca doresc trenuri expres ci a celor de la CFR ca nu stiu sa rentabilizeze raportul asta pret/confort. Tu vezi vreun management la CFR Calatori ? Eu nu vad !
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 22:14

baiazid a scris:
oare unde au disparut calatorii ?

Spre mijloace alternative de transport. Oamenii s-au saturat sa plateasca tarif de IC cu opriri si confort de RE. Calatori premium exista dar CFR nu stie si nu are cu ce sa-i atraga.
Stau si ma intreb daca CFR ar reintroduce trenuri gen Buc-Craiova, Buc-CT, Buc-BV fara oprire sau Buc-Bacau-Iasi sau Buc-BV-Sighisoara-Teius-Cluj nu ar atrage inapoi calatorii platitori de bilet? Cu un material rulant adecvat, curatenie si paza eu cred ca vor avea succes astfel de trenuri chiar daca preturile vor fi mai mari decat la IR Smile .
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5411
Data de inscriere : 03/11/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 22:35

perfect de acord!!!!!!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 22:54

AlexD a scris:
Stau si ma intreb daca CFR ar reintroduce trenuri gen Buc-BV fara oprire

Daca nu vorbim de HSR sa nu exageram totusi... Dar in conditiile in care ar exista un sistem regio eficient care sa preia calatori spre vale eu zic ca doar o oprire in Sinaia ar fii obligatorie iar daca trenul ar merge mai departe de Brasov si mai bine. A nu se confunda totusi Valea Prahovei/Sinaia cu Rosiori, Caracal, Fetesti sau Ciulnita.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 23:00

Nu stiu cat de obligatorie e oprirea aia in Sinaia in conditiile in care pe M300 sunt 'zeci' de trenuri care opresc si in Sinaia Smile si cred ca putem sa lasam un tren din 10 fara oprire in Sinaia. Da, poate fi prelungit pe Sighisoara-Teius-Cluj-Oradea. Sau BV-SB-Deva-Arad, cu schimbare de locomotiva in BV si Deva...la o distanta de 600km ar merge 2 opriri a cate 10 min in BV si Deva pentru revizie si schimbarea locomotivei.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Sam 06 Apr 2013, 23:06, editata de 1 ori
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitimeSam 06 Apr 2013, 23:03

Dragos stii ca pentru fiecare oprire intr-o statie cu IDM se percepe 0,93 LEI / oprire ?
Orice oprire/demarare produce uzuri si consum mai mare de curent/motorina decat la mers constant cu o anumita viteza.
Din asta rezulta ca un tren cu cat are mai putine opriri cu atat este mai ieftin din punct de vedere al costurilor de exploatare !

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Trenuri InterCity - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri InterCity   Trenuri InterCity - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Trenuri InterCity
Sus 
Pagina 34 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 47 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2011-2012
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» Mersul trenurilor 2023-2024
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: