|
| Trenuri InterCity | |
|
+119ciprian71 Dr2005 dan tm Adrian78 mihai_tm cristi_tgv vlad237 AeroX Laurentiu Ciobanu Maddox SMDS Johnny84 Peter Fodor sp59 skillz1337 Vice30 Katalyn Ciprian.bucur.92 c o r v i n vanchorusebulgaria Caspar Raduku09 Bobby_TM doctoru mariuscfrbucuresti Re6/6 maris.constantin Sabik bogdan.perejuc Bayazid KOSTYK Jhonyla cristi CFR NicuS Teodor baiazid ANDU2100HP Spartan1948 laur 133 Sergiu rmn lapsanszkitamas Tomi13leu lifetec Katalin4653 kasapis2007 membru exclus cfr500 allred adytm Adirmvl razwy DPS cristi ar Alex Avram Goanga EuroNight Luna cortexedge pety Razvan Hurricane AlexD Andrey_tm kristi kkk Vlad bostanescu gigel cardinal Silver stefan_br manuela nenuandrei iDorin TonyGFR pannonia express DUAL razvan - trenuri ovivi AndiCFR LascuB_1980 The Legend bm_bad_boy LanceR iuli.hard redeme ATM Nk11 cont dezactivat . Vitosa alinutz23 1nt3rp0l_106 Costin.H 92Dragos Axwell21 decward Norbi ldh80 spsdc7 Cobra Nesebar Ionutz mureseanu_976 mardaryroby alex.alexus.tm didinul IonutCFR2009 cont inactiv Marius Iulian Mircea Hirjau didi bogdan srl ionutz85 19jimmy84 membru inactiv COSTACHE MIHAIL EA1clony106 vrabieionut marius_catalin84 MariusM myster2008 123 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 11:30 | |
| sa se revina la expresul ,,stefan cel mare,, din anii 90 pe bucuresti nord-iasi cu rang de ic si opriri in ploiesti sud,buzau,focsani si bacau cu vag de clasa 2,vg clasa 1 pentru afaceri si restaurant si atunci sa vedeti ce rentabil va fi. |
| | | Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6260 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 12:44 | |
| Expresul 51/52 "Stefan cel Mare" era de Suceva. Cel de Iasi era expresul 61/62 "Moldova". Ambele au fost introduse in 1993. In 1994 au devenit Rapide. Cel de Iasi avea numai cl 1 si WR. Cine face afaceri nu merge cu trenul de la Iasi la Bucuresti. In general acesti oameni folosesc avionul sau masina. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 12:47 | |
| Poate daca facea 4:30-5:00 din Iasi la Bucuresti atunci era trenul folosit si de oamenii de afaceri , asa in 5 ore merg cu masina personala , trenul nu mai este atractiv pentru oamenii grabiti . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 20:10 | |
| - cardinal a scris:
- daca ai opriri putine, ce folos, din moment ce infrastructura e tot proasta ?
parea mea e ca, la Focsani tot ar trebui sa opreasca un IC, o oprire de 1 minut nu conteaza in cele 7 ore
Din punctul meu de vedere genul asta de mentalitate a adus CFR la situatia dezastruoasa. Daca vitezele scad, ce facem noi capetele luminate ? Simplu, inmultim numarul de statii la trenurile de rang superior si nu ne doare capul, ii bagam pe toti la gramada si astfel ajutam transportul auto in comun sa se dezvolte, ca-i tot al nostru si finanteaza alegeri si oameni... Si asa s-a rezolvat problema... Mai putin pe mine calatorul fidel care desi platesc aproape cat vesticul trebuie sa asist la opriri in camp sau in gari obscure desi am platit tarif de IC si merg cu viteza de mocanita germana . Si ca sa fie si legala, prevad si vitezele intr-o lege ca sa nu mai faca nimeni gargara... Focsani Pai IR-urile pentru cine s-au mai inventat ma rog ? Cine vrea sa inteleaga pricepe ! Am si eu mandria mea de roman si vreau ca trenul cel mai smecher ca rang sa nu mai opreasca aiurea daca vitezele de circulatie tot sunt de cacao ... Nu vreau vanzoleala pe culoar si vreau sa fiu respectat, macar la fel ca in Ucraina unde trenurile merg sute de kilometrii fara sa opreasca iar cand opresc nu opresc degeaba pentru a numara pe degete platitorii. In alta ordine de idei trenurile astea cu opriri putine sunt o paine de mancat pentru orice companie feroviara privata care ar pune pe sine un material rulant cat de cat performant si confortabil conditie sub care nimeni nu mai e ne*un sa-si creasca hemoroizi in autocar si sa astepte pauza de pipi. CFR daca baga din nou celebrele trenuri IC/trenuri expres din anii 90' intra pe profit si baga transportul auto in gaura, de-aia nici nu se intampla... Si ca sa vezi ca vorbesc pe bune vezi mersul facut pentru 2012 pe M800 si explica-mi si mie te rog de ce IC-ul apare cu 2h31 si 2 opriri in vreme ce timpii de mers n-ar fii trebuit sa sara de 2h15', nu cumva ca sa nu le dea in cap prea rau transportatorilor ? Apoi au inceput si furturile, nu ti se pare ca lucrurile incep sa se lege ? Este un razboi din care statul nu va castiga niciodata, perioada furturilor a fost special creeata pentru a fura efectiv clientii CFR altfel nu se explica faptul ca MT intervine in mod retard, relaxat si fara nici o initiativa pana la interventia presei. Hoti de fier vechi my ass... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 20:32 | |
| - baiazid a scris:
- Hoti de fier vechi my ass...
Word... Karpaty, pe distanta Bucuresti-Iasi faci 5 ore cu masina daca circuli legal(60km/h localitati si 100km/h afara) iar asta nu inseamna graba ci normalitate. 'Recordul' meu pe distanta Roman-Bucuresti(350km) este de 3 ore si nu am depasit viteza de 120km/h, daca ar fi facut si trenul atat... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 20:43 | |
| Baiazid, nu cred că ştii cât costă să ţii un tren în circulaţie. Dacă pui un tren Bucureşti - Iaşi care opreşte doar la Ploieşti şi Vaslui nu ai făcut nimic, tot în faliment rămâi, pentru că vei avea costuri de exploatare foarte mari şi călători destul de puţini. Am mai spus-o şi prin alte topice: nu compara autobuzul cu trenul! Autobuzul are ~ 50 de locuri, dar trenul nu e deloc rentabil al numărul ăsta de locuri. Un vagon 21-76 are 84 de locuri. Singura soluţie ar fi să facem ce au încercat ungurii mai demult, adică un automotor pe 2 osii, cu confort de IC (eventual un Desiro de 72 de locuri prin Făurei - Tecuci). Dar nici la ei nu a ţinut prea mult. _________________ :TTT:
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 21:03 | |
| Intr-o vreme chiar facea...3h 30. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 21:15 | |
| - Hurricane a scris:
- Expresul 51/52 "Stefan cel Mare" era de Suceva. Cel de Iasi era expresul 61/62 "Moldova". Ambele au fost introduse in 1993.
In 1994 au devenit Rapide. Cel de Iasi avea numai cl 1 si WR. Cine face afaceri nu merge cu trenul de la Iasi la Bucuresti. In general acesti oameni folosesc avionul sau masina. ia mai documenteaza-te sa vezi prima si prima data cand a fost introdus expresul ,,stefan cel mare,,ce ruta avea?ai sa vezi ca bucuresti nord-iasi cu 6 vagoane (bbaabb albastre si restaurant)pleca la 16,30 din iasi si oprea bacau-focsani-buzau si ploiesti sud.retur pleca dimineata din bucuresti nord;intr-adevar avea numarul 61/62 chiar daca circula pe 606 si 500. cel cu vagoane de clasa 1 ,restaurant si posta a fost primul ic din tara pe bucuresti-iasi cu oprire la bacau care dupa 1 an sau 2 i s-a mai adaugat opriri plus inca o pereche de dupa amiaza precum si vagoane de clasa 2.la ambele perechi prima oprire era la bacau ,deci nu atsa vagoane de suceava. ps:primul expres ,,stefan cel mare,,a fost introdus suplimentar dupa schimbarea mersului din luna iunie. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3336 Reputatie : 8740 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 21:47 | |
| Galati Bucuresti a ramas numai intr-un IC, la o ora ca porcu' (4:50 AM) deci eu personal (Regio)nu am grija lor |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 21:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Baiazid, nu cred că ştii cât costă să ţii un tren în circulaţie. Dacă pui un tren Bucureşti - Iaşi care opreşte doar la Ploieşti şi Vaslui nu ai făcut nimic, tot în faliment rămâi, pentru că vei avea costuri de exploatare foarte mari şi călători destul de puţini. Am mai spus-o şi prin alte topice: nu compara autobuzul cu trenul! Autobuzul are ~ 50 de locuri, dar trenul nu e deloc rentabil al numărul ăsta de locuri. Un vagon 21-76 are 84 de locuri. Singura soluţie ar fi să facem ce au încercat ungurii mai demult, adică un automotor pe 2 osii, cu confort de IC (eventual un Desiro de 72 de locuri prin Făurei - Tecuci). Dar nici la ei nu a ţinut prea mult.
Foarte interesant punctul tau de vedere insa slab argumentat ... Atunci te intreb eu ceva: daca in 1994-1996 existau astfel de trenuri (n.r.expres sau IC cu opriri foarte rare) oare unde au disparut calatorii ? Si o sa imi spui tu: multi si-au luat masini si o parte merg cu autocarul din ,,n'' motive. Sa incepem un management adevarat, sa umblam si la preturi sau confort pentru ca in prezent sunt foarte mari sau lasa de dorit si apoi mai vorbim. Greseala nu este a mea pentru ca doresc trenuri expres ci a celor de la CFR ca nu stiu sa rentabilizeze raportul asta pret/confort. Tu vezi vreun management la CFR Calatori ? Eu nu vad ! |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 22:14 | |
| - baiazid a scris:
- oare unde au disparut calatorii ?
Spre mijloace alternative de transport. Oamenii s-au saturat sa plateasca tarif de IC cu opriri si confort de RE. Calatori premium exista dar CFR nu stie si nu are cu ce sa-i atraga. Stau si ma intreb daca CFR ar reintroduce trenuri gen Buc-Craiova, Buc-CT, Buc-BV fara oprire sau Buc-Bacau-Iasi sau Buc-BV-Sighisoara-Teius-Cluj nu ar atrage inapoi calatorii platitori de bilet? Cu un material rulant adecvat, curatenie si paza eu cred ca vor avea succes astfel de trenuri chiar daca preturile vor fi mai mari decat la IR . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 22:35 | |
| |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 22:54 | |
| - AlexD a scris:
- Stau si ma intreb daca CFR ar reintroduce trenuri gen Buc-BV fara oprire
Daca nu vorbim de HSR sa nu exageram totusi... Dar in conditiile in care ar exista un sistem regio eficient care sa preia calatori spre vale eu zic ca doar o oprire in Sinaia ar fii obligatorie iar daca trenul ar merge mai departe de Brasov si mai bine. A nu se confunda totusi Valea Prahovei/Sinaia cu Rosiori, Caracal, Fetesti sau Ciulnita. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 23:00 | |
| Nu stiu cat de obligatorie e oprirea aia in Sinaia in conditiile in care pe M300 sunt 'zeci' de trenuri care opresc si in Sinaia si cred ca putem sa lasam un tren din 10 fara oprire in Sinaia. Da, poate fi prelungit pe Sighisoara-Teius-Cluj-Oradea. Sau BV-SB-Deva-Arad, cu schimbare de locomotiva in BV si Deva...la o distanta de 600km ar merge 2 opriri a cate 10 min in BV si Deva pentru revizie si schimbarea locomotivei.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Sam 06 Apr 2013, 23:06, editata de 1 ori |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 06 Apr 2013, 23:03 | |
| Dragos stii ca pentru fiecare oprire intr-o statie cu IDM se percepe 0,93 LEI / oprire ? Orice oprire/demarare produce uzuri si consum mai mare de curent/motorina decat la mers constant cu o anumita viteza. Din asta rezulta ca un tren cu cat are mai putine opriri cu atat este mai ieftin din punct de vedere al costurilor de exploatare ! _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri InterCity | |
| |
| | | | Trenuri InterCity | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |