Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
Subiect: salut Vin 14 Sept 2012, 17:23
Asta da regim de IC, eu nu prea stiu nimic de M800 , M900 este zona mea de la Timisoara la Craiova se fac din pacate peste 5h si 15 min cu tren IC pe cand inainte se faceau doar 4h 40 cel mult.- oricum mult mai bine decat azi si fara opriri nejustificate chiar si pt Caransebes( ca nod de cale ferata-as anula oprirea trenurilor de rang IC)
Am creat un topic in sensul unei militari si dezbateri pe tema trenurilor IC de pe M900 ce ar trebui macar din punctul de vedere al regimului opririlor sa fie un adevarat tren IC daca din punctul de vedere al vitezei lasa de dorit
Sper totusi ca trenuri IC sa isi reduca timpul de parcurs intre Bucuresti-Timisoara inainte de a finaliza ei evalauarile si modernizarile pe ramura sudica a coridorului IV Paneuropean:) caci altfel ii mananca operatorul privat, cam asta se si doreste de fapt:)
Marius 926 a scris:
@Norbi @razwy maine cu IC532 e clasica EA105
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
Subiect: IC 591 spre Timisoara , full of empty Sam 15 Sept 2012, 13:01
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
Subiect: Programul trenului E13: Bucuresti-Timisoara Sam 15 Sept 2012, 20:34
Conform mersului trenurilor din 1994-1995, la pagina 40 ati fi placut surprinsi sa observati ca E13 pe relatia Bucuresti-Timisoara, ceea ce insemna atunci un regim IC-parcurgea cei peste 530 km in mai putin de 7h 20 min efectiv.
Astfel : Buc14:30-Craiova16:49 Craiova:17:02(stationare 13 min)-Tr Severin 18:44 dupa care pleaca spre Timisoara si ajunge acolo la 21:50.
In concluzie, in ciuda conditiilor de atunci( lipsa conditiilor de la cls -I-de azi: aer conditionat, scaune-fotoliu rabatabile)- viteza era mult mai rezonabila pentru ca pe vremea aceea inca nu erau facute disponibilizarile si chiar daca se si statea se mai si intretineau liniile.
Timpul de parcurs era fara indoiala mult mai rezonabil : Craiova-Buc in 2h si 10min aprox iar intre Craiova si Timisoara 4h:50.
Sa speram ca modernizarile mult anuntate de pe ramura sudica a coridorului IV Paneuropean vor face ca inainte de 2025 sa se mearga rezonabil intre Bucuresti si Timisoara
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Trenuri InterCity Dum 16 Sept 2012, 16:26
ICN 347
...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri InterCity Mar 18 Sept 2012, 19:15
Poza cu dedicatie speciala pentru karpaty ... Poza am facut-o ieri din ICN 346 care are compunerea 1 22-96-001,410 21-90-024,411 21-90-50,412 WRmz 88-96,413 AcBcmee,414 WLABmee,415 WLABmee 70-91(ieri insa a fost 71-70) .. O alta prostie marca CFR cu dormitorul Deluxe,cand ei ar trebuii sa ofere standard acel dormitor. Asa ...dedicatie pentru karpaty ca el zice ca Dacia nu are calatori ,insa poza este facuta cand a fost garat adica cu 30 de minute de placare si se vede numaru mare de calatori la dormitoare.In B uri au fost in jur de 100-130 de persoane,deci lejer pentru cele 3 B'uri .. Insa probabil mai departe de Curtici nu stiu daca au ramas 40.Oricum un grup de vreo 10 persoane vorbitoare de ungureza am avut eu in vagon deci aia clar au mers mai departe. Poza e facuta din vagonul 411.