|
| Trenuri InterCity | |
|
+119ciprian71 Dr2005 dan tm Adrian78 mihai_tm cristi_tgv vlad237 AeroX Laurentiu Ciobanu Maddox SMDS Johnny84 Peter Fodor sp59 skillz1337 Vice30 Katalyn Ciprian.bucur.92 c o r v i n vanchorusebulgaria Caspar Raduku09 Bobby_TM doctoru mariuscfrbucuresti Re6/6 maris.constantin Sabik bogdan.perejuc Bayazid KOSTYK Jhonyla cristi CFR NicuS Teodor baiazid ANDU2100HP Spartan1948 laur 133 Sergiu rmn lapsanszkitamas Tomi13leu lifetec Katalin4653 kasapis2007 membru exclus cfr500 allred adytm Adirmvl razwy DPS cristi ar Alex Avram Goanga EuroNight Luna cortexedge pety Razvan Hurricane AlexD Andrey_tm kristi kkk Vlad bostanescu gigel cardinal Silver stefan_br manuela nenuandrei iDorin TonyGFR pannonia express DUAL razvan - trenuri ovivi AndiCFR LascuB_1980 The Legend bm_bad_boy LanceR iuli.hard redeme ATM Nk11 cont dezactivat . Vitosa alinutz23 1nt3rp0l_106 Costin.H 92Dragos Axwell21 decward Norbi ldh80 spsdc7 Cobra Nesebar Ionutz mureseanu_976 mardaryroby alex.alexus.tm didinul IonutCFR2009 cont inactiv Marius Iulian Mircea Hirjau didi bogdan srl ionutz85 19jimmy84 membru inactiv COSTACHE MIHAIL EA1clony106 vrabieionut marius_catalin84 MariusM myster2008 123 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 14:37 | |
| Am mai spus-o, Sibiu - Bucureşti NU ar trebui să fie o rută prioritară pentru CFR Călători sau alt operator, tocmai pentru că drumul cu autocarul e mai rapid şi mai ieftin. Pentru Sibiu ar fi de ajuns IR sau R cu mers de IR spre Braşov, Vâlcea, Cluj (unele prin Mediaş, altele prin Vinţu), Deva, în număr mare, să zicem o dată la o oră spre Braşov şi Vâlcea şi la două ore pe restul. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 15:26 | |
| Pe un client nu intereseaza ca CFR CALATORI trebuie sa schimbe o locomotiva, un automotor, pe oamenii i intereseaza sa poata ajunge unde are nevoie. Daca trenul nu reprezinta o varianta acceptabila atunci sigur va folosi autocar, microbuz, avion. Asa este concurenta. Trenurile sa nu circule pe o anumita ruta dar firmele auto sa intre peste tot unde sunt si trenuri. Bine cel putin ca a crescut numarul de pasageri intre Bucuresti si Brasov si Constanta dupa terminarea lucrarilor si am certitudinea ca va creste mai departe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 15:45 | |
| Nu zic să nu circule, dar nu au nicio şansă să fie profitabile, câtă vreme traseul căii ferate de dezavantajos... altfel stăteau lucrurile dacă Vâlcele - Rm. Vâlcea era construită. Totodată, nu înţeleg de ce trenurile Bucureşti - Rm. Vâlcea nu merg până la Sibiu. Lăsând gluma la o parte, există multe alte rute pe care transportul feroviar ar avea măcar avantajul timpului de parcurs, precum Bucureşti - Constanţa, iar nişte R cu mers de IR ar face minuni pe Cluj - Oradea, Arad - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Vâlcea, Craiova - Târgu Jiu, Cluj - Deva. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 15:47 | |
| Nu este prioritar ? da ce este prioritar pentru CFR-Calatori , sa plimbe o locomotiva cu 2 vagoane ? sa aibe legaturi aiurea ? sa fie numai legaturi aiurea ? pe calatorul de rand chiar nu il incalzeste cu nimic ca are regio la BV si de acolo trebuie sa schimbe cu alt tren deci trambalare cu bagaje pentru schimbarea liniei , asteptat dupa trenul de legatura si altele , am impresia ca ti cu ursu . Gandirea asta proasta o are si CFR , punem trenuri aiurea pe bucatele si nu avem calatori , pai le anulam daca nu avem calatori dar nu gandeste nimeni ca sunt puse aiurea . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 16:05 | |
| raman la parerea mea si anume ca ic ar trebui sa plece din bucuresti spre orasele mari ale tarii :timisoara,cluj,iasi,galati,constanta (via craiova,brasov,ploiesti),sa aiba minim 4 vagoane si 1 vag restaurant si sa nu opreasca decat in capitale de judet si statiuni. trenurile interegio spre principalele oorase ale tarii ar trebui sa aiba minim 7 vagoane si un bar -bistro sa opreasca in orase,statiuni si noduri mari de cale ferata si sa fie minimum 5- 8 perechi pe zi in functie de destinatia finala:spre timisoara ,iasi, cluj ,constanta,brasov ,craiova cate 8 perechi pe zi.cu siguranta le-ar da in cap dubarilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 16:16 | |
| Cine crezi că preferă să dea 70 RON la tren când autocarul costă 45? Şi vorbesc de autocar modern Bova/Mercedes/MAN, nu de dubă de marfă. Am mers la Sibiu cu trenul... nici măcar sezonierul 1632 (sau cum s-o mai chema) nu avea clienţi (am fost singur în 3 vagoane), iar invers 1622 se umple de la Făgăraş, nicidecum de la Sibiu. Am zis-o şi o s-o repet până o să audă cineva din CFR: decât să se irosească timp şi bani cu tot felul de grupe de Sibiu, mai bile lasă 1621/2 ăla (pe motive de Deva - Braşov, Timişoara - Sibiu şi Făgăraş - Bucureşti, nu de Sibiu - Bucureşti) şi restul făcute IR sau R cu mers de IR şi schimbat trenul la Braşov. Cu vagoanele alea se pot face trenuri Bucureşti - Constanţa, Bucureşti - Galaţi, Braşov - Cluj care ar avea mult mai mulţi călători. --- Manuela, îmi şi închipui IR Bucureşti - Piteşti cu 7 vagoane ) Păi nici măcar R-urile nu sunt atât de lungi (IR sunt cu Desiro). Asta e risipă, de fapt orice compunere cu locomotivă + mai puţin de 5 vagoane e risipă, iar practica europeană demonstrează c e mult mai eficient să lucrezi cu atuomotoare şi rame electrice, lăsând garniturile cu vagoan doar pe rutele foarte lungi (unde mai pui şi dormitoare, cuşete şi restaurant) şi pe regio-urile cu flux foarte mare de călători. În România, în afară de trenurile de noapte pe rute precum Bucureşti - Iaşi, Constanţa - Arad, (Constanţa-)Bucureşti - Cluj, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Satu Mare/Baia Mare şi pe unele rute de zi prcum Bucureşti - Tg. Jiu nu prea se justifică vagoane, oricum am da-o. Avem nevoie urgentă de vreo 200 de rame electrice şi 300 diesel, din care vreo 30% să fie amenajate pentru IR (scaune mai confortabile, loc mai mult pentru picioare), iar restul pentru R. Crezi că Regiotrans, de exemplu, rezista pe piaţă dacă târâia 7 vagoane pe Braşov - Craiova? Sau TFG pe Cluj-Tg. Mureş în aceleaşi condiţii? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 16:27 | |
| Si eu am zis-o si o mai repet , legaturile sa fie cat mai bune intre majoritatea oraselor nu bagam 7 trenuri prin Sighisoara si 2 prin Fagaras ca le este lor lene sa schimbe locomotiva . Calatorii sunt putini pentru ca este biletul scump (la IR) dar eu nu apelez la duba sau autocar atata timp cat exista tren unde merg indiferent ca astept 10 minute dupa tren sau 5 ore (plus ca nu compari mersul cu auto care eu il consider infect indiferent daca e cu autocar sau duba din mai multe puncte de vedere fata de tren unde te poti misca in timpul mersului si ai un WC), iar acel CT-SB nu era gol , am mers si eu cu el si am vazut gradul de ocupare care era undeva pe la 70% .
Sa revenim la trenurile IC , acel 521/522 chiar nu are rost sa mearga prin Sighisoara , pe acolo poate ramane 531/532 (oricum numarul calatorilor este mic din cauza biletului) iar pe 200 poate merge foarte bine 521/522 in felul acesta are si Sibiul tren IC apoi se poate desfinta 1527/1528 si infiinta 1625/1626 legatura la 1631/1632 . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 16:51 | |
| 1621 nu a circulat la capacitate maxima,e supradimensioat.4 vag ii sunt suficiente.Exista mii de posibilitati pe care CFR nu le ia in calcul cu grupe de vagoane , cum e in vestul Europei.. la noi nici macar de cea mai ramas nu tragem. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 17:01 | |
| Pentru ca la noi nu are nimeni interes sa mearga bine o institutie de stat , daca era privata cred ca aveam acum legatura si intre Satu Mare si Craiova ce nu a existat pana acum pentru ca pe privat il interesa sa atraga calatorul nu sa il indeparteze cum se intampla in prezent la CFR . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 17:56 | |
| Aia e una .. tu mai stii zici , eu stiu alte zeci,daca-l intrebi pe Mureseanu iti zice alte zeci,si uite asa strangem la sute poate mii,evident toate sunt variatii,dar nu se vrea |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 18:00 | |
| Un R Sibiu-Braşov (cu mers de IR) + un IR de la Bv la Buc ar fi mai ieftin decât un IR Sibiu - Bucureşti sau, mai rău, un IC.
Apropo de eficientizări, nu înţeleg rolul lui 473 ca tren de sine stătător... puteau pune vagoanele la IR 1741, care merg cu un sfert de oră mai târziu şi le desfăceau la Teiuş. Dar atunci nu mai era IC şi nu mai avea CFR cum să jecmănească pasagerii. Ăla e un IC care ar trebui suplimentat, dacă tot vorbim de suplimentări. Nu se poate să mergi în picioare de la Arad la Bucureşti şi în vagon salon. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 18:17 | |
| Candva circula combinat cu rapidul Maramures si era foarte bine .. asta pana cand a inceput Isterul sa faca intarzieri ba cu granita,ba cu infrastructura ungurilor .. ba din cauza CFR,si le-au dezlipit,apoi au anulat Maramuresu,la noi in Romania lucrurile merg din "rau spre bine"...problema e rangul |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 18:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un R Sibiu-Braşov (cu mers de IR) + un IR de la Bv la Buc ar fi mai ieftin decât un IR Sibiu - Bucureşti sau, mai rău, un IC.
Apropo de eficientizări, nu înţeleg rolul lui 473 ca tren de sine stătător... puteau pune vagoanele la IR 1741, care merg cu un sfert de oră mai târziu şi le desfăceau la Teiuş. Dar atunci nu mai era IC şi nu mai avea CFR cum să jecmănească pasagerii. Ăla e un IC care ar trebui suplimentat, dacă tot vorbim de suplimentări. Nu se poate să mergi în picioare de la Arad la Bucureşti şi în vagon salon. Cate vag are 1741? cate vag are 472-1? Eu nu cred ca trenului 1741 i se mai pot atasa si din vag tr 472, apropo 473 e tren la intoarcere in Buc dar care sos la 11.00 asa ca varianta de atasare vag la 1741 cade |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 19:15 | |
| draga,ce tot o sustineti cu trenurile astea nedefinite,de umplutura cu grupe si grupulite de nu mai stie calatorul unde merge(stiti prea bine ca DOAMNELE informatoare nu prea dau detalii si nici pe panouri nu prea scrie ca are grupa pentru x sau y).daca ar fi un cap luminat acolo sus in minister la planul de mers de tren ar sti cum sa puna trenuri de sine statatoare la ore potrivite fara a mai fi nevoie ca un tren sa aiba chiar si 4-5 grupe de vagoane. sunt de acord ca de exemplu pentru legatura dintre bucuresti si bistrita,zalau nord,sighet sa fie un singur tren cu 3 grupe de vagoane dar in nici un caz nu accept ca de exempu ir bucuresti-cluj napoca sa aiba si de mii de grupe. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri InterCity Sam 18 Feb 2012, 19:25 | |
| Hai Marius doar in 2009 cand circula Maramuresul combinat cu Ister avea 15 vagoane Acuma 1741 are 9 vagoane iar Ister 5 vagoane!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri InterCity | |
| |
| | | | Trenuri InterCity | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |