Revin pe acest topic cu un reportaj detaliat al punctului de oprire Gradistea.
Incepem cu un minunat rasarit, ora 07:00
Incepem cu peronul:
Un peisaj de savurat:
Mobilierul acestuia:
Copertina tip "statie de autobuz", sticla pare a fi destul de groasa:
Diverse semne de orientare si de asemenea, sistemul de anunt sonor pentru calatori:
Banda speciala pentru nevazatori pe care intalnim si la Comana, la Giurgiu nu pare sa aiba in ciuda faptului ca statia e modernizata.
Rampa de acces catre peron:
Balustrada:
Ajungem jos si intalnim tablouri pentru iluminarea parcarii, spre surprinderea mea sunt certificate IP66:
Parcarea care contine si locuri pentru persoanele cu handicap:
Scara de acces, beneficiaza si de un lift pentru persoanele cu mobilitate redusa:
Pe langa parcare sunt plantati si copacei:
P.O Gradistea privit de la indepartare:
Continuam drumul catre cladirea punctului de oprire, aceasta are rol si de spatiu tehnic:
In final ajungem:
Sala de asteptare, nu eram sigur daca era incuiata sau nu, dar imi era ca poate pornesc vreo alarma:
Scara de acces catre etaj, privita de pe geam:
Elementele viaductului:
Sfarsitul rambleului:
P.O Gradistea privit de pe cealalta parte:
Bonus, activitate feroviara:
Concluzie:
Totul pare destul de "fancy". Sa speram ca pe viitor va beneficia de intretinere.
Sala de asteptare parea sa fie inchisa. In zona sunt multi caini, si totusi am reusit sa ii evit