|
| Bilete C.F.R. (2) | |
|
+17Vitosa cardinal alexmorph3us Peter Fodor Adrian78 TVlad Adirmvl Nesebar Dr2005 Laurentiu Ciobanu Johnny84 IonutCFR2009 Cipri Andrei Neculai cristi ar SMDS AeroX dan tm 21 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 29 Dec 2022, 01:14 | |
| - Johnny84 a scris:
Si nu ati vazut nimic. Lucrurile vor merge tot mai prost, cand sunt pusi sa conduca toti prostii si frustratii. Bine ati venit in prostocratie! Nu va place? Ghinion, vorba alesului poporului! Cand frustrarea nu are limite si ai probleme de mic, cand esti mare si ajungi in functie bati joc de toata lumea ca asta ti-ai dorit de mic, problemele personale si anumite lipsuri ajungi sa te razbuni pe toata lumea, sufera o tara pentru frustrarile lui x. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 05 Ian 2023, 16:53 | |
| Pai ce ati facut ati aprobat marirea aia de tarife de am ajuns acuma cu tarifele mai mari decat in Cehia?
De la Bucuresti 7.17 Busteni 08.53 129km 48 de lei
De la Bucuresti 7:18 Caracal 10:04 156 km 53 de lei 2h46 de min timp de mers
La CD Pardubice hl.n. 22:05 Brno hl.n.23:49 1:44h 151 km 46 de lei
Si Cehii au salariu minim 589 de euro
Nici nu are rost sa intreb ce material modernizat a introdus CFR Calatori de diferenta de conditii si servicii ca de material nou dumnezeu cu mila Cam asta este diferenta intre cei care conduc acolo sistemul feroviar si cei care conduc aici.. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 05 Ian 2023, 17:26 | |
| Vechea problema: daca ai masina, un drum dus intors la Busteni costa cam 145 de lei (7l la suta consum, 8 lei litrul de combustibil).
Daca vorbim doar de doua persoane adulte, deja e mai rentabil cu masina, 145 de lei fata de 192 de lei.
Dracu' mai merge cu trenul in conditiile astea daca are deja cumparata masina. Ai sanse sa prinzi aglomeratie dar pleci cind vrei tu din fata casei. Si sa nu uitam ca Valea Prahovei e un caz extrem; pentru majoritatea covirsitoare a destinatiilor din tara soselele sint libere si oricum trenul nu ajunge in toate localitatile.
Solutia de tip marxisto cretin? Nu facem calatoria cu trenul eficienta si implicit mai ieftina, ci mai tragem o taxa pe autoturisme sa le facem pe ele mai scumpe si astfel sa para mai putin proasta varianta trenului.
Vorba lui M. Thatcher: socialistii mai degraba i-ar vrea pe saraci mai saraci decit sa ii stie pe bogati mai bogati. Ne ducem cu totii in rahat numai sa ii faultam pe oamenii care au ales sa isi ia soarta in propriile miini si sa se deplaseze cu masina lor, independent de mizeria din sistemul feroviar. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 05 Ian 2023, 19:32 | |
| Asa e si pe afara, taxe pe parcari, taxe peste taxe doar doar renunta lumea la masina dar si pe aici e un "specialist" care urla ca masinile trebuie taxate si parcarile scumpe sa nu-si permita nimeni, dar asta e doar o frustrare personala ca in realitate lumea nu va renunta la masina. Tot din frustrare pe principiul de ce sa mearga lumea ieftin, ordin de rahat sa faca IR toate RE care erau anul trecut, doar un frustrat poate sa faca asa ceva, gen de ce sa fie accesibil pentru toata lumea, lasa sa jupuim sa fie scump. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 05 Ian 2023, 21:11 | |
| - TVlad a scris:
- Vechea problema: daca ai masina, un drum dus intors la Busteni costa cam 145 de lei (7l la suta consum, 8 lei litrul de combustibil).
Daca vorbim doar de doua persoane adulte, deja e mai rentabil cu masina, 145 de lei fata de 192 de lei.
Dracu' mai merge cu trenul in conditiile astea daca are deja cumparata masina. Ai sanse sa prinzi aglomeratie dar pleci cind vrei tu din fata casei. Si sa nu uitam ca Valea Prahovei e un caz extrem; pentru majoritatea covirsitoare a destinatiilor din tara soselele sint libere si oricum trenul nu ajunge in toate localitatile.
Solutia de tip marxisto cretin? Nu facem calatoria cu trenul eficienta si implicit mai ieftina, ci mai tragem o taxa pe autoturisme sa le facem pe ele mai scumpe si astfel sa para mai putin proasta varianta trenului.
Vorba lui M. Thatcher: socialistii mai degraba i-ar vrea pe saraci mai saraci decit sa ii stie pe bogati mai bogati. Ne ducem cu totii in rahat numai sa ii faultam pe oamenii care au ales sa isi ia soarta in propriile miini si sa se deplaseze cu masina lor, independent de mizeria din sistemul feroviar. Da s-a văzut cât de mult.i-a afectat pe români că era motorina aproape 10 lei .Cred că debeau au scăzut cu 7 % vânzările de.combustibil In Danemarca am.inteles că nu este impozit pe autoturism.doar o taxa de drum de vreo 250 de euro pe an iar asigurările ajung pe la 1000 de euro și totuși aia merg cu trenul .Am.inteles.ca doar.podurile ar fi cu taxă și autostrazile |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 01:22 | |
| Aveţi o obsesie cu motorina. Tragedia preţului la motorină e pentru transportatori şi, implicit, pentru orice cumpărăm, că totul se cară mai mult sau mai puţin cu camionul, care e diesel. Motorul diesel pentru autoturisme e mort de mult, la noi încă e plin de aşa ceva pentru că am cumpărat hârburile de la băbuţele din Germania care le foloseau pentru a merge la biserică. În Germania nici măcar nu mai ai voie cu autoturism diesel în oraşele mari. Scăderea vânzărilor de combustibil nu e dată de traficul individual, ci de traficul de marfă care alimentează în Bulgaria (că în Ungaria nu mai dă voie dl. Orban V., iar în Ucraina e război) sau cumpără pe sub mână combustibil. - Adrian78 a scris:
- In Danemarca am.inteles că nu este impozit pe autoturism.doar o taxa de drum de vreo 250 de euro pe an iar asigurările ajung pe la 1000 de euro și totuși aia merg cu trenul .Am.inteles.ca doar.podurile ar fi cu taxă și autostrazile
În Danemarca, taxa de primă înmatriculare a unei maşini e 85% din valoarea ei, dar nu mai puţin de 157.000 coroane daneze (21.000 euro). Daci să iei un Logan în Danemarca te costă minim 31.000 euro, la care se adaugă numerele, asigurare, alte taxe... Cât costă în România acelaşi Logan? Păi 10.000 euro să îl cumperi, vreo 100 lei să îl înmatriculezi şi 30 lei pe an impozit. 1000 lei (250 euro) asigurarea pe an şi mai pui o rovinietă de 150 lei pe an dacă ştii că ieşi din localitate pe DN/DEx/A. (dacă îl iei doar să faci taxi în oraş cu el, nu ai nevoie de rovinietă). Deci 10.025 euro să îl iei şi să poţi pleca cu el şi 280 euro pe an asigurare şi vinietă. Cu cât plăteşti în Danemarca mergi 74 (da, şaptezeci şi patru) de ani cu Loganul ăla prin România, la preţurile astea. Cum durata de viaţă a unei maşini personale bine întreţinută e de 10 ani, salariul mediu net în Danemarca e de 3700 euro şi în România de 750 euro, să se calculeze cât de mult încurajează statul român deţinerea unei maşini faţă de statul danez. - TVlad a scris:
- Solutia de tip marxisto cretin? Nu facem calatoria cu trenul eficienta si implicit mai ieftina, ci mai tragem o taxa pe autoturisme sa le facem pe ele mai scumpe si astfel sa para mai putin proasta varianta trenului.
Nu ai vrea să fie totul gratis? Că doar statul fată bani... Bucureştiul are cel mai ridicat nivel de trai din trei sferturi de Europă de Est, iar cazarea în Predeal sau Braşov poate să coste ca-n Innsbruck. De ce ar trebui să fie trenul super-ieftin pe o asemenea rută? Într-adevăr, statul are obligaţia morală şi legală de a sprijini anumite categorii sociale (elevi, studenţi, pensionari, veterani, persoane cu dizabilităţi), dar la un salariu mediu în Bucureşti care sare de 4000 lei net, dacă nu-ţi permiţi 2 bilete de tren până la Buşteni şi retur într-o lună, înseamnă că nu eşti chibzuit cu banii. Apoi, nimic nu te împiedică să mergi cu cursa de navetişti şi să plăteşti pe tren mai puţin decât plăteşti pe ţigările pe care le fumezi în buda trenului respectiv. Apropo, chiar şi ţările cu călătorii ,,eficiente" cu trenul (Austria, Belgia, Elveţia, Germania, Olanda) au taxe imense pe deţinerea şi/sau utilizarea unui autotursim personal, mai ales în zonele urbane. Şi mai au şi radare fixe, cu marjă de 1 - 2 km/h, nu radare mobile care apar pe Waze şi care oricum te iau doar de la V + 10 km/h. A fost o colegă anul trecut cu maşina în Olanda, după vreo lună a primit prin poştă în România (!) 3 amenzi de 32 euro fiecare, depăşirea vitezei cu 3 - 5 km/h pe autostradă (da, cu 3 km/h pe autostradă). - TVlad a scris:
- Daca vorbim doar de doua persoane adulte, deja e mai rentabil cu masina, 145 de lei fata de 192 de lei.
Dracu' mai merge cu trenul in conditiile astea daca are deja cumparata masina. Ai sanse sa prinzi aglomeratie dar pleci cind vrei tu din fata casei. Si sa nu uitam ca Valea Prahovei e un caz extrem; pentru majoritatea covirsitoare a destinatiilor din tara soselele sint libere si oricum trenul nu ajunge in toate localitatile. Tocmai pentru că mulţi gândesc ca tine, toate destinaţiile turistice sunt full de maşini personale, inclusiv alea în care poţi merge cu trenul sau cu transportul în comun (Valea Prahovei şi Poiana Braşov sunt cele mai bune exemple). Parcarea în staţiuni e moka (amenzi pentru parcare oricum nu se dau), rovinieta pe an costă cât o ceafă cu cartofi prăjiţi şi 2 beri în centrul vechi... şi te duci după aia şi faci 6 ore pe DN1 de la Predeal la Comarnic sau de la Mangalia la Constanţa. Sigur, cine îşi planifică drumul din timp, mai poate ocoli unele ambuteiaje, dar în cele din urmă tot în coloană ajungi (sau se face coloană şi pe acolo dacă dai de mai mulţi cu Waze instalat care o iau pe acolo). Când o să învăţăm că şi timpul costă bani, nu doar benzina şi motorina, poate o să avem trenuri mai pline sau mai multe. A, da, am uitat, drumurile din staţiuni nu sunt gândite pentru atâta trafic motorizat individual. Şi nu vorbesc doar de DN-uri, ci şi de străduţele pe care s-au construit haotic pensiuni la câţiva m una de alta, de abia au loc 2 maşini printre ele. Iar cu lărgirea drumurilor nu rezolvi nimic, orice drum larg creează ,,cerere indusă", adică va atrage mai multe maşini până se va bloca. Oare om prinde noi vremurile alea când în staţiunile turistice nu va mai fi voie cu maşina personală? Prin Elveţia sunt astfel de situaţii, în care maşina o laşi la intrarea în staţiune şi mergi cu autobuzul mai departe, că oricum hotelul e obligat să includă în cazarea ta şi biletul de autobuz (asta e valabil peste tot, în Berna, de exemplu, am mers până la hotel cu confirmarea rezervării pe post de bilet, iar apoi de la recepţie am primit un cartonaş cu perioada de cazare şi ştampila hotelului). Şi dacă, totuşi, ai voie cu maşina, parcarea îţi mai decartează câteva zeci de franci, de e mai ieftin să o duci de bună voie la marginea staţiunii după ce ţi-ai lăsat bagajul. Oricum, în 2022 faţă de 2023 am o creştere importantă a numărului de călători, în ciuda frustrării unor naşi care au avut de perforat mai multe bilete. Practic, am ajuns la valorile dinaintea pandemiei. - Adrian78 a scris:
- De la Bucuresti 7.17 Busteni 08.53 129km 48 de lei
De la Bucuresti 7:18 Caracal 10:04 156 km 53 de lei 2h46 de min timp de mers
La CD Pardubice hl.n. 22:05 Brno hl.n.23:49 1:44h 151 km 46 de lei Nu ştiu cum ai calculat tu, că mie Pardubice - Brno pe site-ul CD îmi dă 276 coroane, adică 56 lei. Iar linia aia e un soi de Bucureşti - Constanţa combinată cu Câmpina - Sinaia (că, na, treci şi munţii) pentru ei, e modernizată, de aia şi faci aşa puţin. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 04:30 | |
| Ce inseamna sa fii frustrat...........vai si amar ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 10:58 | |
| E un singur tren cu 225 coroane |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 11:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- TVlad a scris:
- Solutia de tip marxisto cretin? Nu facem calatoria cu trenul eficienta si implicit mai ieftina, ci mai tragem o taxa pe autoturisme sa le facem pe ele mai scumpe si astfel sa para mai putin proasta varianta trenului.
Nu ai vrea să fie totul gratis? Că doar statul fată bani... Bucureştiul are cel mai ridicat nivel de trai din trei sferturi de Europă de Est, iar cazarea în Predeal sau Braşov poate să coste ca-n Innsbruck. De ce ar trebui să fie trenul super-ieftin pe o asemenea rută? Normal ca statul nu fata bani, statul ii ia de mine care ii muncesc, nu ii fat. E o mare diferenta! Statul in schimb fata posturi pentru incompetenti care imi tin mie morala. Iar faptul ca intrega Europa e parazitata de imbecili ce impovareaza cetateanul cu taxe se vede in demografia catastrofala, in lipsa inovatiei si in scaderea productiei industriale. Totul e scumpit artificial incit oamenii nu mai au incredere in viitor si nu mai vor sa se arunce la cheltuieli suplimentare cu copiii. De exemplu, cum va suna in ureche o propozitie ce incepe cu "De la 1 ianuarie....."? Va asteptati la ceva bun? De ce sa fie ieftin trenul spre Brasov sau Predeal? Pentru ca trebuie sa fie la fel de ieftin ca spre Slobozia, de aia. Si pentru ca linia e facuta si cu banii mei si cu ai celui din Slobozia. Daca ar fi fost construita in particular de Icsulescu pe banii si riscul lui, ar fi fost liber sa isi puna ce pret vrea el. Danemarca si celelalte tari au o densitate mai mare de populatie si retele complete de cale ferata, nu doar un schelet bolnav ca Romania. Am avut si noi o retea functionala in Banat, construita de altii si vedeti ce-a reusit sa faca statul roman cu ea. Forme fara fond, mereu sintem primii la astea. Vedem ca taxeaza aia, hop si noi fara sa intelegem sau facindu-ne ca nu intelegem conditiile de la ei.
Ultima editare efectuata de catre TVlad in Vin 06 Ian 2023, 12:31, editata de 2 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 12:27 | |
| - TVlad a scris:
- Normal ca statul nu fata bani, statul ii ia de mine care ii muncesc, nu ii fat. E o mare diferenta! Statul in schimb fata posturi pentru incompetenti care imi tin mie morala. Iar faptul ca intrega Europa e parazitata de imbecili ce impovareaza cetateanul cu taxe se vede in demografia catastrofala, in lipsa inovatiei si in scaderea productiei industriale. Totul e scumpit artificial incit oamenii nu mai au incredere in viitor si nu mai vor sa se arunce la cheltuieli suplimentare cu copiii. De exemplu, cum va suna in ureche o propozitie ce incepe cu "De la 1 ianuarie....."? Va asteptati la ceva bun?!
Eşti prost informat (ca să nu zic altfel). Numai la mine în direcţie am deficit de personal de 40%. Ştii ce înseamnă asta? Înseamnă ore suplimentare neplătite zilnic, cu plecat de la birou pe la 6 - 7 seara în loc de 4:30 aproape zilnic, totul pe salariul mai mic decât al unui şofer de autobuz din Innsbruck (că tot am făcut mai sus comparaţie cu Austria). Şi când volumul de muncă e mare, toate sunt urgente şi trebuie făcute *ACUM*, inevitabil apar greşelile, unele rezolvabile rapid, altele rezolvabile mai greu şi altele care te pot trimite la răcoare. Şi aşa e prin toate instituţiile... Nu mai zic de legile promovate de anumite partide rupte de realitate (gen USR - da, nu credeam s-o spun, dar sunt rupţi de realitate) care nu fac decât să crească volumul de muncă prin reglementări de genul ,,nu mai ai voie să ceri acte de la solicitanţi", dar fără să prelungească perioada de analiză a documentului. Mie dacă îmi vine o cerere de notificare, înseamnă că trebuie să mă duc eu la Registrul Comerţului şi la RENAR să văd ce-i cu firma aia. Crezi că ăia or să îmi dea ceva? Or să îmi răspundă în 30 de zile, că pe ei nu-i interesează că eu trebuie să analizez cererea în 21. Noroc că nu vin prea multe cereri din astea. Dar în primării, unde se dau tot soiul de certificate şi avize, legea asta o să-i omoare de tot. Declinul demografic n-are legătură cu aparatele administrative. Are legătură cu modul de gândire... cam toată lumea pune cariera pe primul loc, iar la 40 de ani când ai carieră, casă şi maşină, copiii se fac mai greu. Toate ţările din Uniunea Europeană acordă tone de facilităţi pentru copii, învăţământul e gratuit de regulă până la doctorat, transportul în general e şi el gratuit, distanţele până la unităţile de învăţământ sunt mici... ţi se pare că e chestie de bani? Şi aşa orice produs industrial e bazat pe conceptul de "Planned obsolescence", ca să încurajeze consumul... deci cheltuieli oricum se fac. Gândirea e influenţată şi de educaţie, dovadă că şi la noi cei cu mulţi copii de regulă trăiesc în comunităţi sărace şi cu un nivel de educaţie scăzut. E trist, ştiu... dar e adevărat. Tot pe baza educaţiei şi a înţelegeri funcţionării unor procese (tehnice, industriale, de mediu ş.a.) sunt instituite diverse reglementări, mai ales în domeniul mediului înconjurător, prin toată Europa. De exemplu, ştii că în Belgia dacă stai la bloc, îţi este ilegal să ai o maşină de spălat rufe? S-a constatat că apa cu detergenţi e poluantă pentru mediu şi dacă toţi şi-ar spăla rufele acasă, nu ar face faţă staţiile de epurare. În Germania nu ai voie cu maşina diesel în oraş. În Franţa în multe oraşe nu ai voie cu niciun fel de maşină în centru şi ai 30 km/h pe majoritatea străzilor din oraşe. În Olanda e parcarea 10 euro pe oră şi pe străzile mici din oraşe au voie doar riveranii... şi ghici ce ţară din lume are cea mai bună infrastructură rutieră şi oferă cea mai bună experienţă de condus? Ia uite: https://www.weforum.org/agenda/2015/10/the-10-best-and-worst-countries-for-drivers/ De fapt, locuitorii ţărilor menţionate trăiesc mult mai bine şi sunt mult mai fericiţi decât dacii liberi de la noi, unde poţi să îţi pui maşina în uşa blocului, să-ţi vidanjezi haznaua direct în gârlă, să arzi în sobă tot ce vrea muşchiu' tău şi să arunci gunoiul unde ai chef fără nicio consecinţă financiară. Şi dacă în Europa crezi că e nasol, ce zici de SUA? Acolo învăţământul gratuit se termină în clasa a 12-a, iar dacă mami şi tati nu au maşină, mai sus de clasa a 8a nu ajungi, că nu ai efectiv cu ce merge la liceu. Pentru facultate te faci dator 30 - 40 de ani, de regulă mai mult decât viaţa ta profesională de după, aşa că ajungi să faci tot felul de joburi necalificate şi prost plătite cât eşti student, evident fără asigurare medicală, fără drept la concediu şi fără pensie (da, astea nu sunt obligatorii în SUA!!!) Da ăia fac copii mulţi... vezi mai sus ce ziceam de relaţia dintre educaţie şi numărul de copii. - Citat :
- De ce sa fie ieftin trenul spre Brasov sau Predeal? Pentru ca trebuie sa fie la fel de ieftin ca spre Slobozia, de aia. Si pentru ca linia e facuta si cu banii mei si cu ai celui din Slobozia. Daca ar fi fost construita in particular de Icsulescu pe banii si riscul lui, ar fi fost liber sa isi puna ce pret vrea el.
Păi e la fel de ieftin ca la Slobozia. De la Bucureşti la Slobozia mergi cu tren regio. Poţi să mergi cu tren regio şi de la Bucureşti la Predeal dacă vrei. Tot ajungi mai repede decât cu maşina. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 12:42 | |
| Faptul ca munciti peste program arata cit de eficienti sinteti, individual si colectiv, cu intregul aparat birocratic de stat. Nu se trateaza cu bani mai multi, se trateaza cu o reorganizare serioasa si cu o reducere sanatoasa de personal parazit.
De SUA habar nu ai, reciti propaganda nemestecata. Iar prosperitatea unor tari europene e in pofida taxelor si masurilor dictatoriale, nu datorita lor. Daca ai senzatia menirea statului e doar sa amendeze cetateanul pentru orice si crezi ca asta e calea spre prosperitate si fericire...succes dar fara mine! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 12:51 | |
| Da de ce nu te plângi la ministru sau secretar de stat? Nu erau atâtea ministere i-o făcut lui Sarma.Firea un minister sa se joace și ea cu ceva că doar nu degeaba o f...t patru ani zeci de milioane de euro pe instituții înființate care tăiau frunze la câini. Personal este destul doar e prost repartizat și eficientă la.stat tinde spre zero Apropo nici nu are rost sa te plângi că ești prost plătiți că în multe agenții se cumpara iPhone 14 Pro max de 8000 de lei S-au scumpit biletul s-au scumpit că nu s-au scumpit demult dar asta nu rezolva problemele deci nu vedem garnituri noi sau modernizate nu vedem curățenie mai bună nu vedem să scadă de undeva cheltuielile sau să crească veniturile. Apropo la INFRA domnii experți a lui peste nu au vrut să dispară doua posturi de ale lor mai bine au zis sa facă economie la.orele.suplimentare la.IDM |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 13:38 | |
| - Adrian78 a scris:
- Apropo nici nu are rost sa te plângi că ești prost plătiți că în multe agenții se cumpara iPhone 14 Pro max de 8000
de lei Agenţiile sunt pe fonduri proprii. La noi telefonul de serviciu e cu butoane... mă rog, nu am cerut aşa ceva, nu vreau să trebuiască să răspund la telefon şi în miez de noapte. - Citat :
- S-au scumpit biletul s-au scumpit că nu s-au scumpit demult dar asta nu rezolva problemele deci nu vedem garnituri noi sau modernizate nu vedem curățenie mai bună nu vedem să scadă de undeva cheltuielile sau să crească veniturile.
Apropo la INFRA domnii experți a lui peste nu au vrut să dispară doua posturi de ale lor mai bine au zis sa facă economie la.orele.suplimentare la.IDM Trenurile nu cresc în copaci. Sunt contractate 37 rame, se mai licitează 82 electrice + 20 cu H2 + 16 locomotive noi + modernizări. Lipsa curăţeniei e din vina călătorilor. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 15:39 | |
| Ăștia cum.pot? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 06 Ian 2023, 15:42 | |
| Din 2017 tot vin .. La.altii circula toate contractate atunci.Multe multumiri lui Gavrila |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) | |
| |
| | | | Bilete C.F.R. (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |