|
| Vagoane seria 20-68 | |
|
+57ALEXCFR alex1987 Andrei Andras DAS 2011 laurentzu ATM TVlad dan tm ciprian71 alex.alexus.tm laur 133 Lineus646 TonyCFR marius_catalin84 Andrey_tm cortexedge KQQ maris.constantin Cont.dezactivat Luna Vitosa Spartan1948 Katalin4653 Mihay The Legend Dutzu Bobby_TM cfr500 Adisoft1991s Adirmvl allred electrica912 nenuandrei mureseanu_976 Adrian78 AndiCFR LanceR Marius DUAL riciu ravers75 AlexD jimmy redeme decward MariusM kaan Stratan-Tttggvv Mihai-Aurel bogdan srl didi Vlad lovekomotive ultras Hurricane vrabieionut COSTACHE MIHAIL 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 10 Apr 2011, 19:53 | |
| Sincer, mi se pare mult mai bine decât 21-76, unde efectiv n-ai loc să-ți ții picioarele!
Da, în UE sunt multe vagoane salon, dar cu locuri mai puține și mai confortabile... |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 11 Apr 2011, 09:11 | |
| - redeme a scris:
- Sincer, mi se pare mult mai bine decât 21-76, unde efectiv n-ai loc să-ți ții picioarele!
Da, în UE sunt multe vagoane salon, dar cu locuri mai puține și mai confortabile... Exact, aranjarea scanelor spate in spate (ca la autocar) e de bun augur. 21-76 (gunoaie pe sine) sunt facute sa inghesuie cat mai multi calatori in locuri cat mai multe. De exemplu, primele locuri de la intrarea in vagon sunt sub orice critica (spatiu inexistent pentru picioare). Cum sa pui asemenea vagoane pe Intercity? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 11 Apr 2011, 21:55 | |
| - AlexD a scris:
- Toata lumea se vatia din punctul asta de vedere, oameni buni asta e viitorul in transportul pe calea ferata, in EU 90% din vagoane sunt tip salon dar acolo e alta educatie si toata lumea sta linistita la locul ei nu e ca la noi cand stai la locul tau iar in capatul celelalt al salonului auzi ciorile cum se balacaresc sau injura pe altii. Asta e viitorul in transportul pe calea ferata, vagonul tip salon.
Din pacate ai dreptate. Asta nu inseamna ca imi place viitorul. Pentru mine "viitorul nu suna bine", vorba reclamei. Unii ar putea sa ma acuze ca-s invechit. Altii ar putea insa sa-mi dea dreptate deoarece nu toate ideile "noi" s-au dovedit in timp a fi bune. Daca sunt in vagon tip salon... si nu-s "maniac" cai ferate, nu vad de ce as mai circula cu trenul. De ce sa circul cu trenul daca nu-mi ofera alte conditii decat un autocar. Cat despre conditiile din tren (spatiu ceva mai mult decat in autocar)... nu ma incalzesc. Daca am compartimente si hol, la un drum mai serios pot sa dezmortesc si sa stau afara, dar intr-un vagon tip salon ce fac? Stau pe mijlocul culuoarului si ma tin de scaunul vecinului? Se uita lumea la mine ca la felul 14 si nu mi se pare ok. Plus ca mi se pare inadmisibil sa nu se deschida geamurile (exceptie trenurile de mare viteza, dar nu e cazul la noi). Este inadmisibil din conditii de securitate in primul rand. Stiu ca asa e moda la straini, dar nici d**** nu se gandeste ca prin aerul ala conditionat se recircula niste microbi care nu au ce cauta acolo (nu aberez cand spun asta, Legionella a intrat in randul bacteriilor patogene odata cu aparitia aerului conditionat (recirculat), altfel era o bacterie inofensiva care statea prin locuri umede si atat). Nu mai zic in caz de atentat cu gaze toxice, fereasca Dumnezeu!. Divaghez putin dar orice incinta care are geamuri, din motive de securitate ele trebuie sa se poata deschide: metrou, tramvai, tren, cladiri etc, desi in vest e la moda sa fie totul inchis pe motiv ca exista aer conditionat. Asta e viitorul cum ai precizat, dar nu inseamna ca e un viitor sanatos. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Mar 12 Apr 2011, 00:07 | |
| Pai din cate stiu eu a fost alegerea cfr 20-68 vs 21-76 ... sunt intradevar mult mai confortabile acestea ... 10-90 nu e un vagon rau in sine .. insa 21-76 sunt JENANTE!Parca calatoresti la low cost neica.Si exemplu bun IC 522 face mai mult ca orice tren de pe planeta asta la cel mai scump pret!.Pe langa toate aceste "nesimtiri",calculatorul pacii a la CFR e setat cunoscator;ca se dau locurile de la jumatatea comportimentului (inghesuie acolo lumea) si pe capetele vagonului absolut nici un loc .. ideal era sa dea locurile la geam ,in caz de grup sa aseze persoanele una langa alta si in acest fel din 8 locuri ocupate ai cele 4 de la geamuri.Dar e mult prea complicat pentru mintea gainilor care au programat sistemul;si da cred ca programatorii sunt de vina aici.Noroc ca romanul e "cunoscator" si se duce singurel in locurile libere. Sunt un fan declarat al "DACIEI" numai pentru 21-90 .. pur si simplu geniale vagoanele,pacat ca nu au prize in compartiment. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Joi 14 Apr 2011, 19:31 | |
| - dual a scris:
- si da cred ca programatorii sunt de vina aici.
??? Oricum, cel mai bun lucru pe care ar putea să-l facă CFR-ul la momentul actual ar fi să „zboare” orice 21-76 măcar de pe IC(pentru că CFR nu prea ține seama de „rangul” trenului când face compunerea...!)... Și da, sincer, aș prefera să merg chiar și la IC pe 20-68 decât pe 21-76! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 01 Mai 2011, 22:07 | |
| Preferinta mea pentru IC e 21-90 .. cand am zis programatorii ma refeream la cei(Microsoft) care au programat acel sistem de emitere electrocnica a biletelor.. dat fiind ca e Microsoft am zis tot. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 01 Mai 2011, 22:17 | |
| Cu 21-90 ai dreptate, păcat că nu mai vedem așa ceva(eu cel puțin nu am mai văzut). M-a cam cuprins jalea azi când, după ce văzusem cele două 20-68 am dat cu ochii de IC de București, în compunerea clasică cu jegul ăla de 21-76... Cât despre programatori mda... Oricum, locurile le primești aleatoriu doar când cumperi bilete de azi pentru azi, pentru mâine(generic vorbind) poți să ceri ce locuri vrei. La agenție în Iași, de exemplu, este o cucoană(una dintre ele) care nu prea știe să dea bilete decât la 21-76 și cât mai înghesuite. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 01 Mai 2011, 22:39 | |
| Da cu 24 de ore inanite de plecarea trenului poate sa iti dea un loc specific in orice vagon ;In intervalul 24-0 h pana la plecare trenului,operatoarele nu mai pot da locuri(decat cele rezervate online),astfel ca ,calculatorul aloca locurile si este foarte foarte cunoscator programat;astfel incat locurile se dau de la mijlocul vagonului respectiv cu locurile 60,si aici apare prostia cea mai mare .. in loc sa dea maxim 2 locuri le da pe toate 4 in 21-86/76,astfel ca rezulta aglomeratia aia in vagon,unde toata lumea sta la mijlocul vagonului .. La noi Ister si Panonia(cand circula la Bucuresti) aveau 21-86 si era gramada mai mare pe mijloc .. la Dacia (R 346) sunt 21-90 in compunere care sunt extraordinare... au AC au un climat deosebit,scaune confortabile,compartimentat;erau perfecte daca existau prize.Oricum pe Simeria-Bucuresti recomand din inima Dacia.Pentru IC vagoanele 10-70 daca erau de clasa a'2-a erau PERFECTE. O lista a preferintelor mele pt vagoane de cls a'2'a este 21-90(detine topul de departe),22-96 extraordinare,20-83 egalitate cu 20-55,21-70,20-31,de altfel vreau sa mentionez ca nu am calatorit cu 21-31 si hexagonul 20-68.. asa ca acestea nu apar din lipsa de experiente in ele. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 01 Mai 2011, 23:00 | |
| CU 21-76/86 e la fel și spre Iași. Anomalii se întâlnesc și la 20-49 climatizate, unde mulți călători sunt burdușiți în „panarama” aia de salon de la mijloc, în timp ce compartimentele sunt aproape goale. 10-70 și 10-91 mi se par relativ OK(dar sunt clasa 1 ), iar în 22-96 nu am mers, din păcate, dar am văzut unul chiar astăzi în Revizie, nici nu știam care e viteza lor maximă. Mi-au plăcut și boghiurile. Din păcate, nu știu pe ce tren le bagă Iașiul(să fie oare Acc de Constanța, acum și spre Mangalia?). Dacă tot e exces de 21-76 în Iași(multe au ca st. de domiciliu), de ce nu le bagă spre Moldoveni, de exemplu? Pt. 22 km cât sunt până la Ungheni ar fi perfecte. Bineînțeles că cei care fac contracte pt. vagoane de genul 21-76 nu le pasă, doar dumnealor nici nu știu să meargă cu altceva decât cu mașina. Să iasă banul, la cât mai mulți călători în cât mai puțin spațiu! |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 02 Mai 2011, 01:20 | |
| Da! Am citit posturile de mai sus! Concluzia - multa lume NU suporta vagoanele 21-76, NU vrem sa le mai vedem pe trenurile IC. Sper sa le schimbe cat mai curand. Sunt destule vagoane care pot merge pe IC : 20-83, 21-70, 21-87, 21-90, 20-68 care sunt cu mult mai bune pe o distanta, de exemplu Bucuresti - Oradea, decat aceste JEGURI ORDINARE, MESCHINE SI INGHESUITE de 21-76! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 02 Mai 2011, 09:33 | |
| 20-83 sunt confortabile dar nu au masa,aceasi chestie ca si in 21-87,20-68 21-70 au fost prima data bagate pe IC .. sunt foarte ok dar nu au prize,la fel ca si 21-90 In concluzie Romania nu are vagoane apte pt IC cls a 2-a inafara de 21-76/86 care sunt inghesuite. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 02 Mai 2011, 14:49 | |
| - dual a scris:
- 20-83 sunt confortabile dar nu au masa,aceasi chestie ca si in 21-87,20-68
21-70 au fost prima data bagate pe IC .. sunt foarte ok dar nu au prize,la fel ca si 21-90 In concluzie Romania nu are vagoane apte pt IC cls a 2-a inafara de 21-76/86 care sunt inghesuite. Prefer un loc confortabil si spatios, dacat o masa lunga, incomoda si inutila. De fapt CFR calatori NU are vagoane corespunzatoare pentru trenurile IC, ce sa mai vorbim ca 21-76/86 sunt bagate SI pe Accelerat si Rapid (dispret pentru cei care platesc in plus pt IC). Oricum, mai avem de asteptat sa vedem niste trenuri Intercity macar cum erau in 2002-2003 cu Alstomuri 20-76 sau prin 95-96 cu AVA200. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Lun 02 Mai 2011, 15:20 | |
| salut .. ca sa nu mai facem offtopic aici ... am deschis un topic aici http://www.forumtrenuri.com/t1484-discutii-despre-vagoane#46860. |
| | | Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5424 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 Dum 19 Iun 2011, 23:02 | |
| Vagonul 20 68 002 6 in garnitura trenului A 1662: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-68 | |
| |
| | | | Vagoane seria 20-68 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |