A aparut o noua ruta Baia Mare-Satu Mare, o pereche pe zi.
Daca tot nu mai vor secundare si vor sa concureze cu CFR de ce nu se baga masiv pe Cluj-Baia Mare-Satu Mare(Zalau) din Cluj dimineata nu e nimic ok spre Baia Mare pana la 14, ar putea sa se bage cu un tren la 7-8, apoi unu pe la 12 dar nu caruta/Regio sa opreasca in toate satele, ceva mers de IR sa concureze si cu auto ca pe Cluj-Baia Mare-Satu Mare auto face legea.
Cat despre sectiile secundare, NU trebuiau sa renunte, era o paine buna pentru ei dar si pentru populatie asigurau curse foarte bune.
Pe 417 si 418 se putea asigura cadentarea din ora in ora in intervalul 5-8 apoi din doua in doua ore si de la 14 pana la 20 iar din ora in ora.
Pe 413 puteau baga 3 perechi, dimineata, pranz si seara Oradea-Marghita-Simleu Silvaniei-Zalau-Jibou plus ceva locale Sarmasag-Sacuieni, ar fi avut un succes extraordinar, in prezent nu e nimic bun feroviar Oradea-Zalau.
Pe 316 faceau o treaba foarte buna, au ales abandonul. Trebuia sa se bage si pe Felix, sa repare usor usor si sa prelungeasca circulatia la Mierlau poate si mai departe, din partea cealalta de la Holod puteau sa vina la Rogoz pentru inceput dar CFR trebuia sa aplice masura aia, chirie simbolica, pe 99 ani, mai bine sa o dea la un privat sa faca ceva acolo de cat sa stea abandonata si plina de buruieni plus ca unii fura fier si duc componente la fier vechi.
Oricum degeaba vorbim ca la noi doar distrugere, sa ne agitam sa facem ceva bun...............nimic, sa distrugem suntem primii.