|
| Vagoane seria 20-49 | |
|
+59SMDS AeroX ciprian71 Katalyn LanceR tcm Simply18 Spartan1948 CalinPiatraNeamt Cont.dezactivat Katalin4653 DanyCfrPascani Dutzu Adrian78 R936 Adirmvl Alex Avram cfr500 Norbi kasapis2007 KQQ Dr2005 Luna REGIOTRANS12 kristi kkk Gelu nenuandrei Andrey_tm AndiCFR mihaiuc andreiutzu catalinu' redeme DUAL Nesebar cont inactiv cortexedge Marius Iulian alexandruh membru inactiv alinutz23 lovekomotive decward 92Dragos ATM The Legend ultras 19jimmy84 COSTACHE MIHAIL Hurricane vrabieionut bogdan srl mureseanu_976 Caravelle_Zg razwy PrisecaruFlorin Vlad tudor_vl Ionutz 63 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mar 01 Iun 2021, 16:16 | |
| - Adrian78 a scris:
- La ICE4 sunt chiar și câte 3 rasteluri de bagaje în vagon..
3 rasteluri la câte locuri în vagon? 80? (nu ştiu câte locuri sunt, mi-e lene să verific, ar trebui să fie în jur de 80) Pe rastelul ăla pui 6 paporniţe româneşti (cu indulgenţă). 6 x 3 = 18 paporniţe, la 80 locuri... e clar că proiectantul nu a mers în viaţa lui cu IR Iaşi - Timişoara, Galaţi - Bucureşti, Iaşi - Bucureşti ori Tg. Jiu - Bucureşti Plus că se vede că sunt cam goale... - Adrian78 a scris:
- Sau crezi ca toate bagajele alea la un loc fac 1 tona sa zicem si se simt la 300t cât are trenul ca nu poate demara ca la microbuz?
25 kg * 80 călători * 5 vagoane = 10 tone. Nu ,,se simt" la noi, unde se trag trenurile cu 5 vagoane cu locomotive de 5100 kW. La fel, nu se simt când sunt puse în nişte vagoane a căror structură e proiectată într-o vreme în care se mergea şi călăre pe vagon. Apropo, ştiaţi că la vagoanele moderne, când se calculează cutiile şi osiile, se iau în calcul valori de 80 kg pentru un călător cu tot cu bagaj? Unii producători se duc până la 90 kg, dar nu mai mult. Se mai adaugă un 10 - 15% de călători în picioare (sau mai mult, în funcţie de vagon și de modul de calcul, de regulă 4 căl/m2 în Occident, 8 căl/m2 în Europa de Est și 11 căl/m2 în ex-URSS, de ex. Desiro are declarate în acte vreo 100 locuri în picioare). Statistic vorbind, din jonglarea cu locurile în picioare rămâne capacitate pentru ca unii călători să cântărească peste medie. Totuşi, nu m-ar mira ca acele rasteluri de pe ICE4 să fi apărut acolo din nevoia de a scoate din schemă câte un rând de locuri (în domeniul auto se practică frecvent, de ce credeaţi că unele autobuze urbane au anumite zone blocate, eventual trecute ca zone de bagaje?) ca să se încadreze în sarcinile maxime suportate de vagon. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mier 02 Iun 2021, 09:04 | |
| Eu am intrebat daca vagoanele 20 49 au acuma scaunele puse ca in 20 68? nu unde sînt revizuite sau mai stiu eu ce prostii de acum 84 de ani tip CFR.
într-o vreme 2049 2** aveau scaunele puse ca în compartimente, fărăr a avea compartimentele fizic.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mier 02 Iun 2021, 09:23 | |
| Păi nu e mai bine că sunt scaunele aşa? Ai mai mult loc la picioare şi nu mai stai bot în bot cu colegii de drum. _________________ :TTT:
|
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mier 02 Iun 2021, 09:31 | |
| - dan tm a scris:
- Eu am intrebat daca vagoanele 20 49 au acuma scaunele puse ca in 20 68? nu unde sînt revizuite sau mai stiu eu ce prostii de acum 84 de ani tip CFR.
într-o vreme 2049 2** aveau scaunele puse ca în compartimente, fărăr a avea compartimentele fizic.
20-49 are exact aceeasi dispunere si numar de scaune precum 20-68. Aici gasesti structura la 20-68: https://mobilitate.eu/wp-content/uploads/2019/01/20-86.jpg Si aici gasesti structura la 20-49: https://mobilitate.eu/wp-content/uploads/2019/01/20-49-modernizat-nou-800x258.jpg Sunt practic trase la indigo schitele. Legat de review, puteti sa il luati cum vreti. Daca vreti sa intelegi ca si cum m-as plange, be my guest. Idea este urmatoarea: daca cumva (Doamne fereste) aveti bagaj voluminos si calatoriti pe distanta lunga; informati-va din timp ce compunere are trenul vostru si daca cumva stiti ca are in compunere 20-49, e de evitat, o sa va creeze probleme in tranzit. E mai bine sa sti ce te asteapta, decat sa ai surprize. Legat de prize, intervalul in care am filmat este Iacobeni - Lunca Ilvei. Prin zona Floreni cred ca era zona neutra, posibil si intre Vatra Dornei si Iacobeni. Mersi Dr de observatie, uite ca la viitoare review-uri am sa testez de mai multe ori, ca sa nu apara probleme de genul zonei neutre (habar n-am daca a fost zona neutra sau nu, inca mai am filmarea originala cu timestamp, ma pot uita daca doresti si iti zic mai exact cam pe unde eram cand am incercat porturile USB). Cert este ca fata de acum 10 ani cand se circula cu 20-47/57/59 este o imbunatatire, dar intotdeauna este loc de mai bine. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mier 02 Iun 2021, 09:56 | |
| Nu ştiu cum au aceste vagoane panoul de comandă (nu am mers cu ele), la majoritatea vagoanelor e un întrerupător şi un LED aferent prizelor, dacă vezi că nu funcţionează, poţi să mergi la panou să verifici dacă sunt conectate sau nu. Desigur, atunci când un echipament dintr-un vagon nu funcţionează, de obicei are un motiv întemeiat, în niciun caz nu recomand să se apunce călătorii să umble prin panou. _________________ :TTT:
|
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mier 02 Iun 2021, 10:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu ştiu cum au aceste vagoane panoul de comandă (nu am mers cu ele), la majoritatea vagoanelor e un întrerupător şi un LED aferent prizelor, dacă vezi că nu funcţionează, poţi să mergi la panou să verifici dacă sunt conectate sau nu. Desigur, atunci când un echipament dintr-un vagon nu funcţionează, de obicei are un motiv întemeiat, în niciun caz nu recomand să se apunce călătorii să umble prin panou.
Deci crezi ca s-ar putea sa fi fost oprite din ceva motiv... Clar nu am sa ma bag la panou ca nu am competenta, autorizatia sau chiar interesul sa ma bag pe acolo, cel mai probabil am sa intreb pe viitor controlorii. Mersi mult |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mier 02 Iun 2021, 13:01 | |
| Pot fi oprite din multe motive, începând cu cel în care naşul uită să le pornească (dacă ultimii n ani o fi văzut doar 20-54/55, e posibil), terminând cu siguranţe arse sau cu scurtcircuituri în reţea... în acest din urmă caz nu e indicat să le reporneşti, pentru că dacă nu sare siguranţa, rişti să dai foc la vagon. _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 Mar 13 Iul 2021, 08:33 | |
| Vagonul 20-49 246 a fost transferat de la Iasi la Suceava, presupun ca si restul vagoanelor de Iasi au ajuns la Suceava. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 20-49 | |
| |
| | | | Vagoane seria 20-49 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |