|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 21:39 | |
| - ciprian71 a scris:
- De ce H-STAR are cusete slovace in compunere. Am intalnit la D.1204/1205 Adria.
Daca nu ma insel mai inchiriaza de la slovaci cand au nevoie. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 23:27 | |
| - AeroX a scris:
Din fericire se pregatesc tot mai multe etajate, care sunt moderne, au clima, au prize, deci ce ne trebuie mai mult chiar si la IR. ... cucuveaua . Am prins eu un etajat pe IR 1578, era clar ca era nou, dar nu mergea clima. ce inseamna cucuveaua ? Pasarea Maiastra ? sau vreun tren de noapte ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 23:38 | |
| Cucuveaua e IR 1923/1924 Sibiu-Mangalia si retur. Prima data am auzit spunand asa acum vreo 3 ani de catre biciclisti din Capitala care faceau ture in Dobrogea si litoral. Dupa parerea mea a fost si va ramane cel mai bun tren spre litoral pana anul asta i-au pus tarife normale de IR afectand categoriile platitoare de bilete. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 29 Aug 2018, 08:07 | |
| - cardinal a scris:
- AeroX a scris:
Din fericire se pregatesc tot mai multe etajate, care sunt moderne, au clima, au prize, deci ce ne trebuie mai mult chiar si la IR. ... cucuveaua . Am prins eu un etajat pe IR 1578, era clar ca era nou, dar nu mergea clima. ce inseamna cucuveaua ? Pasarea Maiastra ? sau vreun tren de noapte ?
Da, etajatele noi au ajuns in mare parte si pe sezonierul 1923/1924 (probabil o fi crezut conducerea ca asta rezolva si tariful de IR), insa tot degeaba, in afara de tapiteria mai curata (cat o mai fi daca pe trenuri de naveta inca n-au ajuns), niste panouri LED functionale (ceea ce pentru unii e ceva wow), atmosfera e fix aceeasi, mai ales mirosul pestilential specific. Insa clima intr-adevar joaca feste (si la 3 vagoane, chiar si la locomotive apte), de asemenea si usile la un etajat le-am gasit cu ceva glitch-uri, se permite actionarea lor desi trenul aproape n-a oprit de tot. Dar probabil ca aceste etajate au facut turnus si pe Galati (pe 1576 am mai vazut si eu sigur din astea noi). Dar sunt "noi" degeaba. Singurul lucru care pare nou e tapiteria mai curata. Ma rog, pe unii ii fascineaza si panourile alea la etajate. Adauga la confort pentru ei, probabil sa merite tariful de neam de traista. Sau probabil ca respectivii oricum merg cu 0 lei. Anul asta decat din necesitate am avut doua drumuri scurte cu el, dar anii trecuti aproape saptamanal il foloseam si pe Bucuresti - Pitesti, il foloseam si pe Constanta - Mangalia sau Constanta - Bucuresti, Pitesti - Sibiu (mai ales). Acum sa mai mearga mocangiii si spargatorii de seminte cu el, pentru ei e lux. "Cucuveaua" e doar una din poreclele mai populare pentru acest tren, fiind tren de tipul "early bird" pentru litoral, dar si circula noaptea in cea mai mare parte. Dar si daca te uiti asa la un etajat cum arata din spate, parca da senzatia de cotet de gaini sau o colivie pentru pasari (cuc, bufnita). Chiar arata ca o casuta din aia ca la ceasurile cu cuc. Ah si puteti vedea si o postare recenta pe grupul FB CFR Anonimu o imagine reprezentativa pentru acest tren, pentru ce a ajuns: https://www.facebook.com/groups/148773175482979/permalink/693446187682339/ Publicul select si preferat pentru @Luna |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 29 Aug 2018, 13:16 | |
| La etajatele noi posibil să fi rămas fără bani de climă cum trebuie, și au pus un aparat mult subdimensionat ca la 21.76.9 (despre care pot menționa că, de când a început vara, nu le-am văzut NICIODATĂ fără geamuri deschise, fie că vorbim de constănțean sau de orice alte trenuri). La anumite etajate am remarcat o chestie ciudată - clima bagă foarte, foarte bine la capete (unde sunt locurile 11-18 și 81-88), la etaj uneori bagă foarte puțin sau deloc (doar ventilează, dar la un moment dat se răcorește deoarece vine aerul de la capete), iar la salon fie e saună, fie e cât-de-cât ok dar tot mai cald decât și-ar dori călătorii. E așa greu să proiectezi și să montezi o instalație de climă FUNCȚIONALĂ?!!
Dacă aveau creier, făceau niște etajate ca cele de la nemți, cehi sau elvețieni, unde ai spații de bagaje mari la capete și niște fotolii cât de cât decente (vezi Twindexx). Ale noastre puteau fi adaptate așa pentru câteva IR-uri, în loc de strapontine montai suport de bagaje (e inacceptabil să nu ai geam lângă scaunul pe care stai), și le făceai de 96 de locuri orientate ca la 21-87/20-87. Aveai loc de bagaje, aveai loc de picioare, nu te înjurai ca la ușa cortului cu nașii (de parcă e vina lor că vagoanele astea de cursă suburbană sau de maxim 2 ore de mers sunt folosite la IR care merge 5h), dacă se monta o perdeluță ceva nu te mai bătea soarele-n ochi 3 ore la rând, și ar fi mers folosite pe IR de scurt și mediu parcurs (157x, 165x, 163x, etc.). A, dar nu s-a gândit, pentru că suntem în România unde gânditul e interzis.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 29 Aug 2018, 15:14 | |
| - AeroX a scris:
- Insa clima intr-adevar joaca feste (si la 3 vagoane, chiar si la locomotive apte), de asemenea si usile la un etajat le-am gasit cu ceva glitch-uri, se permite actionarea lor desi trenul aproape n-a oprit de tot.
Uşile se deblochează la sub 5 km/h şi se blochează la atingerea vitezei de 5 km/h. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 29 Aug 2018, 17:03 | |
| - mielutu zburator a scris:
- La etajatele noi posibil să fi rămas fără bani de climă cum trebuie, și au pus un aparat mult subdimensionat ca la 21.76.9 (despre care pot menționa că, de când a început vara, nu le-am văzut NICIODATĂ fără geamuri deschise, fie că vorbim de constănțean sau de orice alte trenuri). La anumite etajate am remarcat o chestie ciudată - clima bagă foarte, foarte bine la capete (unde sunt locurile 11-18 și 81-88), la etaj uneori bagă foarte puțin sau deloc (doar ventilează, dar la un moment dat se răcorește deoarece vine aerul de la capete), iar la salon fie e saună, fie e cât-de-cât ok dar tot mai cald decât și-ar dori călătorii.
E așa greu să proiectezi și să montezi o instalație de climă FUNCȚIONALĂ?!!
Dacă aveau creier, făceau niște etajate ca cele de la nemți, cehi sau elvețieni, unde ai spații de bagaje mari la capete și niște fotolii cât de cât decente (vezi Twindexx). Ale noastre puteau fi adaptate așa pentru câteva IR-uri, în loc de strapontine montai suport de bagaje (e inacceptabil să nu ai geam lângă scaunul pe care stai), și le făceai de 96 de locuri orientate ca la 21-87/20-87. Aveai loc de bagaje, aveai loc de picioare, nu te înjurai ca la ușa cortului cu nașii (de parcă e vina lor că vagoanele astea de cursă suburbană sau de maxim 2 ore de mers sunt folosite la IR care merge 5h), dacă se monta o perdeluță ceva nu te mai bătea soarele-n ochi 3 ore la rând, și ar fi mers folosite pe IR de scurt și mediu parcurs (157x, 165x, 163x, etc.). A, dar nu s-a gândit, pentru că suntem în România unde gânditul e interzis.
Sus trebuia clasa 1 pentru ca e spatiu mai mic si jos cls a2a si locuri de bicicleta si bagaje Nici nasii nu stiu sa regleze temperatura |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 29 Aug 2018, 17:27 | |
| R 7363: 20-54 039 R 5053: 26-16, 36-16 R 8153: 19-80, 21-80, 21-80 |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 29 Aug 2018, 18:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- AeroX a scris:
- Insa clima intr-adevar joaca feste (si la 3 vagoane, chiar si la locomotive apte), de asemenea si usile la un etajat le-am gasit cu ceva glitch-uri, se permite actionarea lor desi trenul aproape n-a oprit de tot.
Uşile se deblochează la sub 5 km/h şi se blochează la atingerea vitezei de 5 km/h. Mnu, am mai urcat in etajate de zeci sau sute de ori, asta era cu mult peste 5. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 01 Sept 2018, 11:00 | |
| S-a rezolvat problema aglomeratiei de la IR 1630 Brasov-Buc tren de navetisti cu oferta tarif-Regio de vreo 2 saptamani i-au mai pus un etajat acum are 3 etajate 26-16.
In schimb IR 1655 Buc-Bacau a ramas in 2 vagoane : 30-76, 21-76. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 01 Sept 2018, 15:12 | |
| Oare tot la etajate il vor lăsa și după 9 septembrie? 3002-iu va reveni la 6 etajate? În privința lui 1630 au fost nenumărate sesizări că până să treacă la etajate era neîncăpător. Chiar și filmări pe FB. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 01 Sept 2018, 18:53 | |
| Sigur va ramane cu etajate caci are calatori de 3 etajate ( 360 locuri ) iar alea 2 saloane de pleaca cu 1643 le pot intoarce cu 1644 sau 1742.
1630 e de navetisti iar 3002 la fel cand incep elevii scoala nu o sa faca fata in 3 etajate. Vom vedea cum o sa le faca pe astea si care va primi vagoane in plus se descurca ei ca sunt vaccinati.
Variante sunt : cele 2 saloane de la 1643 sa le mute la 1741 grupa Buc-Brasov iar lui 1643 sa-i puna 2 etajate grupa de Brasov.
3005/3002 3007/3004 3009/1630 3011/3006 G1643/3002.
La toata faza asta le trebuie doar 2 etajate iar celelalte 4 Regio de mai sus sa plece toate cu cate 3 etajate. Sau sa bage iar 4 saloane la 1643 grupa Brasov si ramane cum a fost cu mentiunea ca 3009 sa se intoarca cu 3002 DG.
Astazi R 3008 : 26-16 090, 84-16 011, 36-16 050.
De 84-16 stiam de 010 si 011 dar la 36-16 cel mai mare era 042 acum a aparut 050. Au planuri serioase cu etajatele modernizate la Pascani. Sa vedem dupa 9 septembrie daca IR-urile din prezent cu etajate raman la fel sau revin la saloane. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 01 Sept 2018, 20:07 | |
| Ieri seara la 1579 au fost doua etajate mai vechisoare, dar clima mergea super, desi afara erau 34 grade, a fost o surpriza placuta. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 01 Sept 2018, 20:55 | |
| Vezi ca la 1579 nu ai etajate...1577 e trenul tau. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 01 Sept 2018, 21:12 | |
| 1745 20-54 20-76 30-76 1538 2x20-83 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |