|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 17 Aug 2018, 12:39 | |
| Am priceput foarte bine si zis, timpii sunt mult prea umflati. Eu prin minute de rezerva ma refer la un nr rezonabil de minute, nu peste 30 de minute sau de ordinul orelor! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 17 Aug 2018, 12:55 | |
| CFM este o instituţie care are monopol asupra căilor ferate din Republica Moldova. Banii vin de la bugetul de stat, nu există criterii de performanţă, nu există nimic. De altfel, cam asta e situaţia prin toate statele ex-sovietice (exceptându-le pe cele intrate în UE). A, că unele alocă mai mulţi bani pentru infrastructură decât altele e altceva, dar dpdv administrativ situaţia e aceeaşi. Prin urmare, pe CFM nu o interesează câţi călători are, o interesează doar să aibă de muncă toţi angajaţii.
Nu cred că realizaţi ce noroc am avut noi cu integrarea europeană şi liberalizarea pieţei, că altfel mergeam şi acum cu 20-47. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 17 Aug 2018, 13:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu este nimeni obligat să transporte în puf pe toată lumea. În plus, e absolut normal să fie cuşete mai multe unde sunt călători mai mulţi. Am mers la Cluj şi la Oradea la cuşetă şi a fost full, noroc cu biletele luate cu o săptămână avans... şi nu era nici V/S, nici D/L, nici sezon. Nu poţi să dai vrabia din mână pe cioara de pe gard şi să speri că o să ai mai mulţi clienţi pe Iaşi - Constanţa, decât pe Cluj - Bucureşti sau Timişoara - Bucureşti.
Sunt de acord că trebuie mai multe cuşete, dar asta nu înseamnă doar să le muţi de la un tren la altul. Când ne certam noi pe tema compunerilor trenurilor de noapte, mi-ai spus că dacă nu e V/S, D/L sau sezon pot să stau și cu 1-2 persoane la cușeta cu 6 locuri. Acum te contrazici în afirmații... iar discuția era recentă, după ce a început criza de vagoane, și avea în vedere problema cu saloanele pe lung parcurs și compartimentatele bune (21-90, 22-76, 22-96, 20-76) pe scurt. Apropo de 20-76, la vreo 3-4 vagoane s-a băgat climă. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 17 Aug 2018, 13:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFM este o instituţie care are monopol asupra căilor ferate din Republica Moldova. Banii vin de la bugetul de stat, nu există criterii de performanţă, nu există nimic. De altfel, cam asta e situaţia prin toate statele ex-sovietice (exceptându-le pe cele intrate în UE). A, că unele alocă mai mulţi bani pentru infrastructură decât altele e altceva, dar dpdv administrativ situaţia e aceeaşi. Prin urmare, pe CFM nu o interesează câţi călători are, o interesează doar să aibă de muncă toţi angajaţii.
Nu cred că realizaţi ce noroc am avut noi cu integrarea europeană şi liberalizarea pieţei, că altfel mergeam şi acum cu 20-47. Banii vin indiferent de pierderi? Întreb pentru că prețurile biletelor sunt foarte mici, inclusiv pe lung parcurs, iar liniile sunt pur și simplu în stare critică. Am văzut tirfoane lipsă înlocuite cu niște cuie mari, traverse lipsă, joante de 2-3 cm, asta în gara Chișinău, deci la țară nici nu vreau să știu cum e. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 17 Aug 2018, 16:55 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Când ne certam noi pe tema compunerilor trenurilor de noapte, mi-ai spus că dacă nu e V/S, D/L sau sezon pot să stau și cu 1-2 persoane la cușeta cu 6 locuri.
Păi chiar ai şansa asta. Desigur, nu la sezoniere. - mielutu zburator a scris:
- Banii vin indiferent de pierderi? Întreb pentru că prețurile biletelor sunt foarte mici, inclusiv pe lung parcurs, iar liniile sunt pur și simplu în stare critică.
Cui îi pasă? Banii vin şi se duc pe salarii. Nu a zis preşedintele RM acum câţiva ani că trenul trebuie să fie ieftin să şi-l permită toţi, ocazie cu care a fost reintrodusă clasa a treia? _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 19 Aug 2018, 13:38 | |
| S-a scos vreodată clasa a treia din CFM-uri? D1M de Pașcani au 2 vagoane clasa a treia, 1 clasa a doua și unul clasa 1. Iar la ce circulă spre Mama Rusie, au dormitoare în regim single, dublu, cușetă cu 4 locuri și varianta Platzkart. Nu există vagoane cu locuri de șezut, ceea ce m-a surprins cu adevărat când eram pe peron și așteptam formarea trenului de Moscova. Aparent, pentru distanțele scurte, locurile se dau tot la Platzkart dar fără așternut - prin urmare nu se plătește suplimentul de pat. @Locurile la cușetă, nu mai prinzi nicăieri ) am un ghinionist care a încercat să ia București - Cluj cu 1641 prin mai (la 1741 nu mai erau oricum) și n-a prins nimic. A, și nu era V/S sau D/L. Era marți parcă. Oricum, a prins loc la 21-76.9, a zis că a fost cea mai groaznică călătorie cu trenul din viața lui, și omul are ceva kilometri la activ. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 21 Aug 2018, 12:52 | |
| Trenul Vidin Craiova este un Desiro. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 27 Aug 2018, 21:56 | |
| 12582 a avut atasat suplimentar garnitura de Suceava formata in principal din 20.49(si cele 200+ cu aer conditionat dar si 3 vagoane fara aer). Au prins vagoanele astea 140 de te zdruncinau nemaipomenti, cu geamul deschis cu zgomot..senzatie ce sa mai.. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 27 Aug 2018, 22:56 | |
| Corona mai are cusete slovace in compunere? |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3364 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 27 Aug 2018, 23:08 | |
| - dan tm a scris:
- Corona mai are cusete slovace in compunere?
Nu. Doar 70-80 (cuseta / dormit cu 3 locuri / cabina, ceva de genul asta) + 20-70/71 + 21-91 3xx |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 00:06 | |
| - dan tm a scris:
- Corona mai are cusete slovace in compunere?
De ce H-STAR are cusete slovace in compunere. Am intalnit la D.1204/1205 Adria. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 18:06 | |
| Mă poate ajuta cineva, vă rog, cu compunerea trenurilor Sibiu / Piatra Olt - Cornet - Rm. Vâlcea? (nu mă intereasează IR-urile, nici Cucuveaua).
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 19:50 | |
| Majoritatea cu plecare sau sosire in Sibiu au DA+ 2 x 20-54 revopsite Express. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 20:28 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu cred că realizaţi ce noroc am avut noi cu integrarea europeană şi liberalizarea pieţei, că altfel mergeam şi acum cu 20-47. Cand prind un vagon cu aer conditionat stricat, regret acele 20 47 |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 28 Aug 2018, 21:02 | |
| Pai fix din cauza disparitiei acelor 20-47 si a altor vagoane inrudite au fost mutate niste vagoane de IR pe trenurile Regio/personale. Apoi s-au gasit unii sa latre pe tot Internetul ca rusine CFR, etc. etc. Din fericire se pregatesc tot mai multe etajate, care sunt moderne, au clima, au prize, deci ce ne trebuie mai mult chiar si la IR. O colega de la munca tocmai zicea ieri ca a fost in weekend la mare si s-a intors din Eforie cu cucuveaua si a ramas marcata de ce era in trenul ala la banii dati pe bilete (normal ca nu stia dinainte, dar ora era buna de intoarcere), nu i-a venit sa creada ca merge intr-un asemenea cotet si bonus si fauna specifica fidela care sparge seminte in capul tau. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |