|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 11 Oct 2017, 18:38 | |
| Vad ca va este imposibil sa visați la normalitate și civilizație și iar au început bisericuțele care și pe FB acelasi subiect în discuta.
Hai sa ne aducem aminte cum au stat lucrurile atunci când s-a schimbat DWA-urile cu etajate poate înțelegeți în ultimul ceas și terminați cu circul care nu va face bine.
La 3012 s-a cerut vagon cu spatii pentru biciclete la grupurile mari și organizate deși dacă îmi aduc bine aminte s-a pus doar la 3008 și 3010 nu și la 3012. Am pus la vremea respectiva poze atât pe forum cat și pe FB cu biciclete pe culoarul vagonului 20-55 sau 1-2 compartimente pline numai cu biciclete. Nu a cerut nimeni vagoane etajate pentru 3012. Au fost discuții aici pe forum legate de 3005 și 3012 ca la o adică ar putea fi mutat 3012 un pic mai târziu și sa se facă cu vagoanele de la 3005. Dar la discuțiile de la acea vreme au participat și alți nu doar eu sau Dr2005 pe care ne tot învinuiți ca noi am cerut etajate pentru 3012.
În al doilea rand în acea dimineață de toamna eu venisem de la munca și ca deobicei veneam cu TFC-ul de 08:00 de la Sud la Vest cel care merge la Slănic iar de la gara pana acasă 2 stații cu tramvaiul sau 13 minute pe jos. Pe peron era un pasionat de trenuri din Ploiești care are și cont pe acest forum, aștepta să prindă nush ce bobica de la CTV dar în același timp mai avea o raritate de prins de la DBCR care trecea de la Sud pe M1000 spre Brazi. Eu i-am spus dacă vrea sa impuste 2 iepuri dintr-o lovitura și sa mergem o stație pana la Ploiești Triaj cu 3004 stam acolo maxim 10 minute și ne întoarcem cu 3003 cu DWA-uri vagoane pe care acel pasionat nu știa exact despre care e vorba mai ales ca ii spusesem cde confortul de la 19-80. Am mers cu 3004 la Triaj, a prins acolo marfarul de la DBCR cu nush ce Transmontana recent scoasa la treaba după care ne-am urcat în 3003 în premiera cu etajate. Chiar îmi spunea ca de ce i-am spus de DWA-uri și vine cu etajate. În tren cum ne-am urcat fix nas în nas cu șeful de tren. Am vrut sa dam 2 lei cate 1 leu de om cum se da pentru o stație dar nasul a spus ca ne taie biletea tarife de casa 3,9 lei ca are ProTv-ul cu el.
ProTv-ul care făcuse reportaj de la București și pana la Ploiești și care nu avea nicio legătură nici cu mine și nici cu Dr2005 sau cu bicicliști care foloseau acest tren.
Ce am zis în reportaj am zis purul adevăr care oricum nu avea nici relevanta ținând cont de adevăratele interviuri date de călători navetiști ai trenului 3003 de la București la Ploiești.
Colac peste pupăză pe FB dl DG Iosif Szentes a spus clar intr-un comentariu ca vagoanele acelea DWA-uri erau praf și chiar trebuiau schimbate și ca ProTv-ul nu a făcut bine cu acel reportaj. Și pentru toți haterii o sa-mi fac timp în seara asta și o sa caut în arhiva pe FB acel comentariu al DG care spune realitatea despre starea în care arătau acele DWA-uri, o sa găsesc acel comentariu, printScreen și direct aici pe forum ca data viitoare sa nu mai vedeți într-o singura direcție și sa vorbiți fără sa gândiți.
Cum i-am spus și lui cristy79 dacă eu as avea puterea sa comand un reportaj în care sa decadă imaginea CFR as face direct legata de malaxa 900 și mai nou subiectul legat de biletele de biciclete care afectează câteva mii de călători din toată țara.
Dar eu am povestit ce am pățit la Mangalia cum am mers cu nasul de la Mangalia la Buzău din vina CFR Călători și cum am plătit 30 lei în loc de 68 lei cat era biletul, ce trebuia sa fac sa filmez cu camera ascunsa și sa umplu internetul cum o fac câteva gunoaie cu buletin de București ce se dau mari pasionați și care se vând pe o sacoșă de cartofi ???
Vedeți-vă de treaba și nu mai vorbiți prostii, documentati-vă înainte sa scoateți perle pe gura. Când o sa va pun poza cu comentariul dl DG atunci ce o sa mai ziceți zmeilor ??
Revin un pic la trenul pe care 2 persoane am plătit cate 30 lei de om de la Mangalia la Buzău din vina CFR nici măcar nu am dat detalii despre tren, zi etc ca eu nu-sunt ca alții sa fac rău la oameni degeaba. Doar ca purtătorul de cuvânt habar nu are ce fac șefii de tren prin tara ca nu toți sunt sfinți și corecți ca cei câțiva de la București care tot apar mereu pe la diferite "evenimente feroviare". |
| | | CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3416 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 12 Oct 2017, 09:32 | |
| Regio 3085 pe relatia Sighisoara-Razboieni:2×20-55 iar pe relatia Razboieni-Cluj-Napoca are in compunere 2 Loc+2×20-55+2×20.49
Regio 2038: 19-55+26.16
IR 1737: AM Desiro,de la Razboieni se mai cupleaza un AM Desiro
Interesant: Regio 3085 a plecat din Razboieni cu 10 minute intarziere iar IR 1737 imediat dupa el.
|
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3364 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 12 Oct 2017, 13:29 | |
| La 1737 i se adauga Desiro din Razboieni care vine de la Tg Mures ca tren R 4531 Tg Mures Nord Hm. - Razboieni cu sosirea in statia finala la 8.40. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 13 Oct 2017, 11:15 | |
| Vagoanele de la 12065 s-au întors in dimineața aceasta cu 12662 la București. Erau 5 vagoane 22.76/96 si un 30.76. 5109: 20.54, 26.16 12574: 2*20.83, 19.83, 20.83 12571: 2*20.83, 89.87, 20.83 + vagonul personalizat #sepoate |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 13 Oct 2017, 12:34 | |
| Bine ca de pupat moaste exista vagoane compartimentate dar la un 1643 trebuie sa te chinui X ore pana la destinatie. Romania te iubesc ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 13 Oct 2017, 13:34 | |
| Nu cumva erau cele date la Basarab? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 13 Oct 2017, 16:58 | |
| Sunt 22-76/96 de Basarab care in sezon au fost date la Oradea pentru 1931/1932, adevarul e ca acest tip de vagoane sunt deja obosite. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 13 Oct 2017, 21:22 | |
| - 92Dragos a scris:
- Bine ca de pupat moaste exista vagoane compartimentate dar la un 1643 trebuie sa te chinui X ore pana la destinatie. Romania te iubesc !
Dar când vin ungurii de Rusalii cu trenurile lor la Ghimes cum se mai numește?? Pupatul ala de moaște cum i spui tu aduce bani în fiecare an CFR-ului ori tu ai impresia ca acolo merg doar babe ?? Si chiar daca ar fi babe sa sti pentru cultura ta generala ca isi platesc 50% din bilet iar diferenta o plateste statul sau cine naiba o plati. Hai sa nu intram în politică și religie, vad ca e la moda peste noapte toți au devenit ateii și fani ai gay-iilor, mâine poimâine o sa va duceți singuri sa va puneți cip ca asa e la moda nu ?? Am fost de 2 ori la Iași nu neapărat la moaste habar nu ai cum arată Iașiul timp de 7 zile mai ales ca acesta sărbătoare e legata și de zilele orașului Iași. Cu 1643 nu am ce sa discut am văzut trenul asta de sute de ori, asta e CFR-ul pe care voi l-ați tot lăudat și când veneam sa ma vait aici îmi săreau în cap toți ciudați pupincuriști ca ce e treaba mea, ca ce știu eu, de aia a ajuns unde a ajuns și va ajunge și mai rău. O seara bună. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 13 Oct 2017, 23:52 | |
| Dacă 22-76 e obosit... e clar! Am mers azi cu un 21-76 plin timp de 3h30, a fost oribil! ORIBIL! Iar 21-76 este cel mai bun salon CFR după 21-87, are scaune reglabile măsuțe tot ce trebuie, dar când e plin e foarte, foarte incomod. Mai ales când sunt oameni la uși și nu te poți duce acolo să te mai destinzi. 22-76 e cel mai bun vagon care a circulat vreodată pe căile ferate românești. Are de toate pentru toți: prize pentru dependenții de gadgeturi, aer condiționat, compartimente comode și salon pentru cei care nu vor la compartiment, culoar lateral să te poți mișca, e silențios, comod (nu trăncăne ca toți dracii cum face 20-83), are un design de interior plăcut... E singurul vagon care e la concurență cu compartimentatele ZPCG, PKP sau CD. Pe trenuri de zi e cât de cât decent cu saloane, pe cele de noapte e oribil. Deși pe 1643 am văzut că nașii mai lasă iluminatul la 1/2 sau lasă doar veghea, acolo unde au. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 14 Oct 2017, 00:17 | |
| 13.10.2017 12752: 2*21.76, 19.83 + 21.76, 20.87 grupa de Botoșani + 3*22.76 circulând ca vag.20, 21, 22. Pe etichetele de pe fiecare vagon 22.76 scria 12653 București-Suceava dar a circulat Iași -București. Nu stiu unde au fost atașate. Cert este ca la Buzău compunerea arăta asa cum am menționat. 12577: 21.86, 84.87, 21.76 5110: 26.16, 20.54. 26.16 7365: 26.16. 19.56 7362: 26.16,19,83 7374: 2*20.83 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 14 Oct 2017, 00:33 | |
| 22-76/96 e obosit ca e venit din Olanda/Germania, deci e luat la mana 2 dupa ce l-au alergat altii zeci de ani. Cei mai multi calatori ne multumiti sunt la 22-76/96 si 30-76, zic ca astea nu sunt conditii. Voi priviti vagoanele din punctul de plimbareti dar lumea care nu e inebunita dupa ele si le foloseste doar pentru a se deplasa din A in B au pretentii la anumite conditii. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 14 Oct 2017, 17:34 | |
| @florin94, cele de la Iasi le-au atasat din Pascani conform turnus. 12653 -> 12062 (pascani 3.45 - iasi 4.56, teoretic, ca real...) -> 12061 (iasi 12.18 - pascani 13.26) -> 12752. Dar de ce scriau pe ele 12653 Bucuresti-Suceava nu mai stiu. Probabil ca le rotesc pe ale lui 12653 respectiv 12755 la trenurile 1384/381 respectiv 12752.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 14 Oct 2017, 18:35 | |
| Că 22-76/96 sînt vechi nu poate fi contrazis. Dar dacă nici 5 scaune/compartiment, prize, măsuță, AC nu reprezintă condiții atunci ce vor călătorii ăia? Trenul lui Ceaușescu? |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 14 Oct 2017, 21:07 | |
| - Vitosa a scris:
- @florin94, cele de la Iasi le-au atasat din Pascani conform turnus.
12653 -> 12062 (pascani 3.45 - iasi 4.56, teoretic, ca real...) -> 12061 (iasi 12.18 - pascani 13.26) -> 12752. Dar de ce scriau pe ele 12653 Bucuresti-Suceava nu mai stiu. Probabil ca le rotesc pe ale lui 12653 respectiv 12755 la trenurile 1384/381 respectiv 12752.
Am priceput. Bine ca totusi s-au gândit sa nu circule goale înapoi la București. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 14 Oct 2017, 21:17 | |
| Călătorii nemulțumiți i-am întâlnit la 20-49.0, la 20-76 (că nu are climă), la 20-83 și la 21-76.9. În rest, unde am întâlnit călători mulțumiți: la 21-70, la 22-76/96, la 21-76/86, la 21-87. Evident, e o vedere de ansamblu.
22-76 are ABSOLUT tot ce poți cere de la un tren: prize, spațiu, climă, compartimente și saloane simultan, tot! Nu are scaune reglabile dar la cât de spațios e nu-ți trebuie.
Dacă ar fi să îmi închipui trenul ideal, ar fi cam așa: sub 3 ore: interior gen 20-83/Desiro/20-68. 3-6 ore: a) interior fie ca la 21-76 (cu scaune reglabile, dar spațiu mai mare pt picioare - la 26.5 m peste fețele tampoanelor necomprimate, ar fi normal să ai MAXIM 10 comp. virtuale) b) interior ca la 21-87 (dar musai cu scaune reglabile și măsuțe rabatabile) c) interior și condiții ca la 20-76, 21-80 sau 21-70 peste 6 ore și parcurs de noapte: dacă e salon, să fie cel puțin la nivelul salonului Astra. Dacă nu, să fie identic cu 21-70, 22-76, 22-96 - asta pentru că la luxul din vagoanele PKP, ZPCG sau CD nu putem visa. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |