|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 23:55 | |
| Imi dau seama ca e off topic aceasta discutie, dar nu as fi atat de sigur ca 368 sau 385 ar mai fi atat de aglomerat. Tocmai asta era esenta explicatiei mele. Caci soferilor nu le pasa daca platesc sau nu calatoria. Daca validarea este obligatorie pe usa din fata, probabil ca numarul calatorilor vor fi mai putini cu cel putin 30%. Nu strica putina disciplina. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 27 Iul 2018, 10:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- AeroX a scris:
- Si intre timp asta s-a intamplat, majoritatea calatorilor din trenuri au diverse reduceri/gratuitati.
Care majoritate? Studenţii şi elevii fac vreo 12% din totalul călătoriilor, dacă mai punem alea câteva călătorii gratuite ale pensionarilor şi veteranilor + autorizaţiile de călătorie, InterRail, FIP ş.a. mergem cu indulgenţă spre 20%. Restul de 80% sunt la bilete întregi, unde e strict decizia OTF dacă le mai dă altceva sau nu, gen trenuri IR cu tarif de R, abonamente, reduceri de dus-întors, anticipaţie, fidelitate, on-line etc. Deci da, dacă consideri şi ofertele comerciale ca fiind facilităţi (deşi nu sunt) poţi să spui că mulţi au reduceri. Dar dacă iei ce decontează statul efectiv, asta nu prea îţi trece de 20% din totalul călătoriilor efectuate, iar toate deconturile sunt la dosar şi se pot verifica. Degeaba iti iese tie 12-20%, cand numarul total de calatori e mult mai mic fata de acum 20 de ani. Hai sa nu dam vina doar pe maxi-taxi si pe masini personale cumparate masiv. Stai linistit ca daca nu erau ofertele astea Regio (deja introduse cam tarziu dupa ce multi si-au bagat piciorul in CFR) nu mai gaseai atatea statistici cu bilete intregi sau abonamente R (care pot fi folosite si la trenuri IR). Mai bine gandeste-te de unde se mentine raportul asta. Uita-te pe tabelul de pe site-ul CFR Calatori, sunt peste 100 trenuri cu oferta. Pe majoritatea rutelor exista cate un tren ofertat (unele si de lung parcurs Iasi-Timisoara, Iasi-Galati). Oricat te oftica pe tine aceste oferte, uite ca fix datorita lor iti construiesti tu argumente pe forum si nu iti dai seama. Chestia e ca trenurile IR devenisera tot mai goale pana prin 2014-2015. Dar mai ales pe trenurile de noapte era crunt. Foarte slab ocupate. Bine, in anumite proportii inca se regaseste treaba asta pe timp de noapte cu tot cu gratuitati (exceptand trenurile de litoral). Prin urmare doar pe ei ii vedeai majoritari in tren, in rest multe locuri goale de te craceai lejer prin ce vagon pofteai. Ceea ce normal ca era un lucru rau. Dar nici nu s-a imbunatatit situatia prea mult de atunci din acest punct de vedere. Repet, vorbim de trenurile IR! Asta se observa la fata locului intr-un astfel de tren. Asa daca le amestecam cu Regio-uri mi se pare si normal ca acolo sa fie mai putine reduceri. In afara de VP si litoral (in perioade corespunzatoare) unde si infrastructura ajuta chiar n-ai alta situatie mai buna altundeva. Apoi faza a fost ca s-a marit numarul calatorilor dar a scazut capacitatea de transport. Prin urmare, cine sare fuga sa ia bilete anticipat cu 0 lei si sa prinda loc? Iar gratuitatile s-au dovedit a fi un fiasco, cum era de asteptat de la bun inceput. Bine, intr-un stat paralel nu sunt asa multi studenti si n-au deranjat pe nimeni. Aia care platesc bilete deranjeaza. Era toata lumea happy daca treaba mergea bine, insa s-a stricat de tot. Plus ca e de prost gust si de o ticalosenie maxima sa nu dai gratuitate la elevi sau copii. Ce daca-s mai multi ca studentii, uite ca slovacii dau fiindca nu s-au zgarcit doar la un public de manevra pentru a fi votat un partid ce promoveaza asistenta sociala, mai ales sa mangaie orgoliul unora apti de munca, crezand ca li se cuvine orice! Pe langa faptul ca elevii/copiii sunt minori, nu se plimba asa de nebuni, fara parinti. Plimbarile lor ar fi mult mai rare (exceptand cei care fac naveta la scoala, ceea ce nu e un lucru rau deloc, pe astia chiar ii incurajeaza cu adevarat sa nu abandoneze). Corect ar fi in continuare sa fie gratuitate doar pe ruta de domiciliu si stii o treaba de la bun inceput. Dar in situatia de fata la studenti prea se permite asa abuzul lejer pe orice ruta, cu atat mai rau daca nici nu se prezinta in tren. Online-ul ar mai lipsi sa ocupe trenurile la viteza unui click. Daca tot esti admin fa si tu ceva util cu adevarat pe forum. Muta discutiile astea la alt topic (Discutii generale despre transport, Discutii libere, etc) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 27 Iul 2018, 14:56 | |
| Ce bine aratau trenurile in 2014-2015 pana si-a bagat dracu coada si s-a ales praful. Necuratul si-a luat salariile, primele cu 4 cifre ( nu va ganditi la 1.000 lei ) si-a facut imagine buna ( asa cred ei ) iar acum au alt post calduros probabil numit tot politic doar ca acolo nu mai are de cine sa rada la tv. Si ca sa nu mai vorbim in coduri aduceti-va aminte cum aratau compunerile trenurilor le Buc-Brasov dar si alte rute tot ce pleca dimineata din Capitala spre munte avea vagoane cu spati pentru biciclete acum doar 1623 mai are acest serviciu. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 27 Iul 2018, 20:29 | |
| @Katalyn Mai putin anularea a multeee trenuri regiotrans datorita certificatului de siguranta la inceput de 2015! - AeroX a scris:
1. Degeaba iti iese tie 12-20%, cand numarul total de calatori e mult mai mic fata de acum 20 de ani. Hai sa nu dam vina doar pe maxi-taxi si pe masini personale cumparate masiv. Stai linistit ca daca nu erau ofertele astea Regio (deja introduse cam tarziu dupa ce multi si-au bagat piciorul in CFR) nu mai gaseai atatea statistici cu bilete intregi sau abonamente R (care pot fi folosite si la trenuri IR). Mai bine gandeste-te de unde se mentine raportul asta. Uita-te pe tabelul de pe site-ul CFR Calatori, sunt peste 100 trenuri cu oferta. Pe majoritatea rutelor exista cate un tren ofertat (unele si de lung parcurs Iasi-Timisoara, Iasi-Galati). Oricat te oftica pe tine aceste oferte, uite ca fix datorita lor iti construiesti tu argumente pe forum si nu iti dai seama.
2. Chestia e ca trenurile IR devenisera tot mai goale pana prin 2014-2015. Dar mai ales pe trenurile de noapte era crunt. Foarte slab ocupate. Bine, in anumite proportii inca se regaseste treaba asta pe timp de noapte cu tot cu gratuitati (exceptand trenurile de litoral). Prin urmare doar pe ei ii vedeai majoritari in tren, in rest multe locuri goale de te craceai lejer prin ce vagon pofteai. Ceea ce normal ca era un lucru rau. Dar nici nu s-a imbunatatit situatia prea mult de atunci din acest punct de vedere. 3. Repet, vorbim de trenurile IR! Asta se observa la fata locului intr-un astfel de tren. Asa daca le amestecam cu Regio-uri mi se pare si normal ca acolo sa fie mai putine reduceri. 4. In afara de VP si litoral (in perioade corespunzatoare) unde si infrastructura ajuta chiar n-ai alta situatie mai buna altundeva. Apoi faza a fost ca s-a marit numarul calatorilor dar a scazut capacitatea de transport. Prin urmare, cine sare fuga sa ia bilete anticipat cu 0 lei si sa prinda loc? Iar gratuitatile s-au dovedit a fi un fiasco, cum era de asteptat de la bun inceput. Bine, intr-un stat paralel nu sunt asa multi studenti si n-au deranjat pe nimeni. Aia care platesc bilete deranjeaza.
5. Era toata lumea happy daca treaba mergea bine, insa s-a stricat de tot. Plus ca e de prost gust si de o ticalosenie maxima sa nu dai gratuitate la elevi sau copii. Ce daca-s mai multi ca studentii, uite ca slovacii dau fiindca nu s-au zgarcit doar la un public de manevra pentru a fi votat un partid ce promoveaza asistenta sociala, mai ales sa mangaie orgoliul unora apti de munca, crezand ca li se cuvine orice! Pe langa faptul ca elevii/copiii sunt minori, nu se plimba asa de nebuni, fara parinti. Plimbarile lor ar fi mult mai rare (exceptand cei care fac naveta la scoala, ceea ce nu e un lucru rau deloc, pe astia chiar ii incurajeaza cu adevarat sa nu abandoneze). Corect ar fi in continuare sa fie gratuitate doar pe ruta de domiciliu si stii o treaba de la bun inceput. Dar in situatia de fata la studenti prea se permite asa abuzul lejer pe orice ruta, cu atat mai rau daca nici nu se prezinta in tren. Online-ul ar mai lipsi sa ocupe trenurile la viteza unui click.
1. De acord! Nr de calatori e chiar mai mic decat acum 10 ani, recunosti, deci nu ar trebui sa fie probleme! De acord total ca trebuie cat mai multe trenuri cu oferta sau redus la modul general tarifele pe multe rute. Mereu am sustinut si sustin asta. 2. Cu partea ingrosata ai zis tu tot, nu mai am ce zice eu! Pe scurt fara diverse facilitati trenurile circula mai mult goale! Tu ai zis-o, nu eu! 3. Pai da, regio-urile sunt mai ieftine deci mai accesibile publicului larg, exact ce ziceam lumea ar trebui sa prefere/prefera regio ca Romania nu e o tara plina de oameni de bani gata! 4. Recunosti si aici inca odata ca doar 2 rute din tara au cerere cu adevarat mare de la persoane platitoare de pret intreg la interregio! Insa cu privire la scaderea capacitatii de transport ti se pare ok? Nu ar fi trebuit sa creasca, asa era normal? Sa fie loc destul si pentru studenti si pentru platitori! 5. Eu am sustinut/sustin mereu gratuitatea si pentru elevi insa cumva sa fie acordata in asa fel incat elevii sa nu o poata folosi pentru a fugi de acasa. Esti constient ca gratuitatea doar intre scoala si domniciliu pe langa faptul ca e discriminatorie si fara rost ar duce la o gramada de bilete de tren luate fara rost? Spre exemplu daca ar vrea un student sa mearga de la Bucuresti la Sinaia avand domniciliu in Timisoara va lua bilet pana la Timisoara via Brasov? Crezi ca e mai bine asa? Si asta e doar un exemplu. Pana una-alta tot mai multe trenuri au vagoane tot mai putine, normal sa fie aglomerate. Daca ne bazam pe legile economice nu prea ar renta un tren cu locomotiva sub 3-4 vagoane chiar si plin fiind, poate DR2005 stie detalii. Cfr trebuie urgent sa mareasca nr materialului rulant! |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 27 Iul 2018, 21:43 | |
| Se spune pe aici ca doar 2 rute din tara au cerere. Pai tocmai pe a ceste doua rute trebuia sa avem trenuri impecabile, trenuri cu capacitate mai mare si vagoane modernizate sa nu zic noi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 27 Iul 2018, 22:37 | |
| Păi vagoanele cam toate sunt noi/modernizate în ultimii 10 - 12 ani. Doar că sunt cam puţine. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 28 Iul 2018, 10:58 | |
| Să știi @Luna că șefu' Leon de gura ta începând de mâine face trenurile lungi ca pe vremuri Le-ar face dacă ar avea și cu ce, dar nu are, deși unitățile reparatoare scot vagoane pe bandă rulantă dar trenurile sunt la fel de scurte ca și acum 3-4 luni. Oare de ce ți-ai pus întrebarea, sau cunoști cauzele de ce ies de la reparații 5 vagoane și se retrag din circulație tot atâtea?! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 28 Iul 2018, 13:49 | |
| Cunosc: Factori de decizie din cfr ce doresc intentionat sa nu aiba incasari prea mari aceasta firma sau daca nu asta nici nu isi dau interesul pentru a creste incasarile. Ofera servicii pentru care este cerere mai mare decat ofera ei, ce inseamna asta?
Edit ontopic: 2084 mai nou zilnic e facut din 20-50 si/sau 19-50. 2088 si el a inceput sa aiba macar unu din cele 2 vagoane 20-50 sau 19-50, la fel si perechea 2085. Nu inteleg de ce 1836 are doar 2 vagoane pe ruta Cluj - Targu Jiu, cand ar putea avea unul in plus pe intreaga distanta dintre cele ce le adauga din Targu Jiu in zilele in care e cerere mare (de cateva ori pe an). |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 28 Iul 2018, 20:19 | |
| Problema e ca din 2019 vin privatii. Sa vina sa putem merge cu bicicleta in tren exact ca in Occident ca la CFR Calatori nu se vrea si mai dureros e ca acest lucru a inceput pe mandatul dl Szentes care multi l-au laudat ca pe stapanul CFR-ului. Deci falimentul e dorit si e tot mai aproape si eu il astept poate in felul asta se mai redreseaza ceva in tara asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 28 Iul 2018, 20:34 | |
| Nu ştiu de ce am eu senzaţia că şi următorul set de contracte de servicii publice tot prin atribuire directă va fi. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 29 Iul 2018, 10:18 | |
| - Katalyn a scris:
- Problema e ca din 2019 vin privatii. Sa vina sa putem merge cu bicicleta in tren exact ca in Occident ca la CFR Calatori nu se vrea si mai dureros e ca acest lucru a inceput pe mandatul dl Szentes care multi l-au laudat ca pe stapanul CFR-ului. Deci falimentul e dorit si e tot mai aproape si eu il astept poate in felul asta se mai redreseaza ceva in tara asta.
Cel mai corect cu fierataniile astea ar fi asa: - la trenurile ce circula cam goale adica mai toate care nu trec prin Bucuresti sau Valea Prahovei ori litoral o bicicleta de calator sa poata fi dusa gratuit cu conditia ca acel calator sa aiba maxim inca un bagaj voluminos pe langa bicicleta (troller, rucsac, etc.) - la trenurile ce au grad mare de ocupare (pe VP, litoral sau ce fac legatura cu Bucurestiul) sa fie vagoane de biciclete unde transportul sa fie gratuit sau la maxim 5 lei - la trenurile ce au grad mare de ocupare (pe VP, litoral sau fac legatura cu Bucurestiul) ce nu au vagoane de biciclete deoarece ocupa loc si incomodeaza calatorii sa coste 10 lei la IR si 5 la R transportul bicicletelor. In functie de seria si nr vagoanelor sa se dea mai multe sau mai putine bilete de bicicleta la un tren. Edit: Politica asta ar trebui defapt aplicata si altor bagaje voluminoase nu doar bicicletelor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 29 Iul 2018, 12:00 | |
| Ciudat este ca acum ceva timp se prefera studentii in vagoane ca sardinele in detrimentul bicicletelor. Daca bagi Buc-Pl.Sud pe cfrcalatori.ro toate IR-urile cu etajate 26/36-16 au simbolul bicicleta. Cine ii retine sa nu extinda serviciul si la trenurile Regio cu acelasi tip de vagoane dar ai la R si IR-urile cu TE Acvila ?
Am mers cu Ister are vagon Bar-Bistro iar ultimul e un 89-87 mini-bar pe post de vagon de clasa 2a cu 46 locuri pe Bucuresti-Simeria si retur acolo unde este mini-barul itinincap lejer 10 biciclete fara sa deranjeze calatori e suficient sa bage in sistem doar 2-3-4 bilete de bicicleta la vagonul 19.
Revenind un pic la ceea ce am scris mai sus trebuie verificat daca toate trenurile alea de mai sus cu simbolul bicicleta la casa de bilete chiarse elibereaza bilete pentru biciclete ca de multe ori ce e pe site nu se pupa cu ce vede si zice tanti de la ghiseu.
Un vagon etajat 84-16 e pe o pereche de Regio Buc-Targoviste si retur de multe luni de zile insa pe site nu vedem nimic.
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 29 Iul 2018, 13:14 | |
| Ar incapea lejer si 10 biciclete la 89-87, bun, dar iti dai seama ca discuti ipotetic. Nu e nici pe departe atata cerere crancena de sa indesi biciclisti prin toate vagoanele/trenurile. Tocmai de aia au renuntat la a vinde bilete de biciclete la atatea trenuri, fiindca la cat de prost stau cu vagoanele de vreo 2 ani incoace si-au dat seama ca vor circula multi in picioare, iar biletele de biciclete nu se vand oricum pe banda rulanta, ci dimpotriva (de aia au luat in considerare amenajarea/inchirierea vagoanelor pentru grupuri). Si acum gandeste-te din postura de biciclist daca-ti convine sa stea calare unii peste tine cu bicla ta cu tot. Eu am patit-o, v-am mai si povestit altadata ce pateam in Desiro-urile de pe Pitesti, pur si simplu n-ai unde arunca un ac. Loc ti se da degeaba.
Uita-te la sezonierul Sibiu - Pitesti - Mangalia. Are 20 locuri de biciclete cu grupa din Bucuresti. Cate se dau in medie? Exact, aproape 0. Rar daca se dau 2-3 intr-o zi. Cel mai des abia una. Prea esti fixat pe treaba asta. Intelege ca nu e Anglia aici si avem un CFR care n-o mai duce mult, iar nu din cauza bicicletelor a ajuns atat de rau. E deja expirat sa mai vorbim de biciclete. E oricum pus pe butuci CFR Calatori. Se asteapta doar ignitia/aprinderea focului. Daca o ducea bine cu siguranta si-ar mai fi dezvoltat serviciul de biciclete.
E si normal sa se prefere acum calatori in picioare in locul bicicletelor. Nu neaparat studenti. Ci platitori. La 40 calatori in picioare Brasov - Bucuresti ai scos bani frumosi, mult mai multi decat scoteai pe niste biciclete. E foarte simpla gandirea asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 29 Iul 2018, 15:03 | |
| - AeroX a scris:
- Tocmai de aia au renuntat la a vinde bilete de biciclete la atatea trenuri, fiindca la cat de prost stau cu vagoanele de vreo 2 ani incoace si-au dat seama ca vor circula multi in picioare, iar biletele de biciclete nu se vand oricum pe banda rulanta, ci dimpotriva (de aia au luat in considerare amenajarea/inchirierea vagoanelor pentru grupuri).
Si acum gandeste-te din postura de biciclist daca-ti convine sa stea calare unii peste tine cu bicla ta cu tot. Eu am patit-o, v-am mai si povestit altadata ce pateam in Desiro-urile de pe Pitesti, pur si simplu n-ai unde arunca un ac. Loc ti se da degeaba. Au renunţat pentru că s-au făcut nişte schimbări de conducere, iar în România încă sunt mulţi care privesc bicicleta ca pe o jucărie de copii, nu ca pe un mijloc de transport. Că vagoanele erau aceleaşi şi anul trecut şi acum 2 ani. În plus, s-au mai şi băgat unii cu un ONG în faţă, s-au dat ei mari apărători ai ciclismului... aşa că acum doar dacă mergi cu ei ai şanse să mai prinzi un bilet de bicicletă. Numai că dacă mergi cu ei, mai marci încă o dată banu' şi la ei. Dacă până prin 2016 erau săptămânal 2 - 3 ture cu bicicletele (şi prin tură mă refer la 30 - 40, ba chiar şi 100 participanţi), absolut gratuite, acum abia mai se fac 4 - 5 pe an, din care o parte sunt "randonee"-urile ălora, care sunt pe bani. Cine are maşină şi-a pus suport pe ea (inclusiv subsemnatul), cine nu se plimbă pe lângă Bucureşti sau Ploieşti şi aia e, de dacă te duci la Căldăruşani, Seciu sau Vărbila sâmbăta zici că e autostradă de biciclete. Că altundeva nu ai unde să te duci, pentru că la tren e la risc şi după ce ai plătit o dată 38 lei ca să mergi cu un 20-83, a 2a oară îţi bagi picioru' în el de tren şi nu te mai duci. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 29 Iul 2018, 15:05 | |
| Toata treaba e ca se poate dar nu se vrea. La 1923/1924 e alta treaba si nu s-a pus problema acestui tren. Dar de Buc-Brasov iti place cum e acum in 2018 fata de 2013-2016 ? Doar un singur tren 1623/1624 pai mai multe au moldoveni spre Braila si Galati decat spre munte.
Asta e discriminare si denota slabul management pentru aceasta categorie de calatori. Vrem o tara ca afara dar nentaiem singuri craca de sub picioare. La Desiro e adevarar ca am vazut si eu destule aglomerate dar trebuie sa impaci pe toata lumea. In ritmul asta si in stilul CFR vom vedea cat de curand vagoane de dormit pe post de clasa 2a pe timpul zilei tot din lipsa de vagoane.
Ne meritam locul in epoca de lemn daca la aceste servici suntem ultimi desi am putea fi in rand cu lumea fara sa miscam un deget.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |