|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 20:32 | |
| Gratuitatea se putea limita la burse (sociale, merit și performanță) iar restul, 50%. Recunosc eu că-n generația mea, nu doar în Transporturi ci în toată țara există muuuulți studenți care n-au nici cea mai mică gară nici cu cartea nici cu nimic, ăia nu ar fi fost în pericol de bursă și implicit gratuitate. Eu am zis-o de un miliard de ori, dacă-mi bagă cls. 1. la 1578 le plătesc suplimentul ăla de 35 de lei, mama dracului, orice doar să nu mai merg în cotețele alea etajate. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 20:46 | |
| Eu propun ca mai bine sa ramana gratuit la toti studentii, nu e mare chestie. In schimb cine nu le are cu studiul/nu isi vede de scoala nu isi merita nici calitatea de student. Cu bursele e discriminatoriu din mai multe motive, spre exemplu studentii straini, cei la facultati private.
P.S. Sper ca din toata treaba asta lumea sa invete sa isi ia bilete cu anticipatie, online, etc. In tarile ce le dati voi ca exemplu daca nu iti iei bilet cu anticipatie cam platesti de te usuci. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 21:14 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Toate trenurile IR ar putea asa aibe 1-2 etajate, special pentru studenti, cand se ocupa acele vagoane speciale pentru ei stop, sa nu mai poata calatorii gratuit doar cu bani daca vor la vagoanele normale.
- Dr2005 a scris:
- De curiozitate, tu ai citit Constituţia României? Sunt acolo nişte articole frumoase legate de discriminare
Din Constitutia din 2003, citiiiiireeeeeeeee: "ARTICOLUL 16 (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări. (...) ARTICOLUL 30 (7) Sunt interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi manifestările obscene, contrare bunelor moravuri. (...) ARTICOLUL 44 (4) Sunt interzise naţionalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietate publică a unor bunuri pe baza apartenenţei sociale, etnice, religioase, politice sau de altă natură discriminatorie a titularilor. (...) ARTICOLUL 53 (2) Restrângerea poate fi dispusă numai dacă este necesară într-o societate democratică. Măsura trebuie să fie proporţională cu situaţia care a determinat-o, să fie aplicată în mod nediscriminatoriu şi fără a aduce atingere existenţei dreptului sau a libertăţii." Arata-mi unde scrie ca e discriminare sa dai studentilor bilete in etajate, adica vagoane care indeplinesc criteriile de material rulant care poate compune trenuri IR, traiasca fluturasul tau de salariu! PS: Am cautat cu Ctrl+F termenul "discriminare" in link-ul asta, ca sa nu fie discutii: http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=2 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 22:49 | |
| Nu poţi să bagi în tren pe unii într-un vagon şi pe alţii în altul. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 22:51 | |
| A, nu? Da poti face compuneri mai inflorate ca fustele tigancilor, nu?
Poti deiferentia compunerile pe regionale, pe trenuri, etc., a? Doctore, macane rau! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 22:56 | |
| Păi faci compunerile cu ce ai disponibil. Biletele oricum se vând primul venit, primul servit, iar dacă te duci cu 24 ore înainte oricum îţi poţi alege locul în ce vagon vrei. Ce vrei mai mult de atât? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 23:24 | |
| Doctore, ideea cu 2-3 etajate la urma pentru studenti nu ar fi rea. Nu se poate aplica insa, dar nu din motive de discriminare, ci din motive de aplicare a legii care da gratuitate studentilor.
Legea le da dreptul la gratuitate. Asadar nu lasa posibilitatea de a spune,,in limita stocului disponibil" cum se spune la oferte. locurile pentru studenti nu sint citeva alocate, ei trebuie sa calatoreasca gratuit ca asa dispune legea.
oarecum forta, as putea spune ca daca intr-o zi studentii ar ,,rezerva" toate locurile din trenurile in circulatie, asta nu ar fi decit efectul aplicarii legii.
Nu exista discriminare.
poate legea ar trebui imbunatatita... Daca un student isi rezerva bilet de calatorie cu mai multe schimbari: Craiova -Bucuresti Nord/-Bacau-/Bicaz, cu anticipatie maxima si online, CFR Calatori care pret il va primi de la stat, pretul normal fara nici un fel de reduceri, sau pretul pe care un calator obisnuit l-ar plati cu toate reducerile acordate? Ce prevede legea? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 25 Iul 2018, 23:39 | |
| Legea zice că ofertele comerciale nu se aplică facilităţilor. Adică pentru student la 1836, de exemplu, CFR Călători se duce şi decontează un bilet de IR. Am propus de vreo câteva ori ca tariful decontat pe orice facilitate să fie egal cu tariful perceput unui călător normal care ia biletul la acelaşi moment (sau, mă rog, procentul din el, după caz), dar am fost luat în râs. Asta e, nu ştim să folosim eficient banii statului Iar acum, oricum, deconturile nu mai sunt în curtea MT, deci nu mai am niciun cuvânt de spus, avizarea deschiderilor de către MT e doar o formalitate, care se poate respinge doar din motive de documentaţie incompletă sau greşeli evidente în ea (gen totalul de pe prima pagină nu bate cu borderoul şi facturile din spate). Acele vagoane nu ar fi nicidecum doar pentru studenţi, ar fi nişte vagoane suplimentare vândute tot pe principiul ,,primul venit, primul servit". Plus că s-ar putea vinde locuri de biciclete, la mare căutare pe relaţia aia. Nu aş vrea să ne întoarcem iar la vremurile de acum vreo 8 - 9 ani, când pe Valea Prahovei în week-end, când se puneau vagoane 20-47/20-50 suplimentare la unele accelerate şi rapide pe Bucureşti - Braşov şi retur, biletele pentru elevi, studenţi şi pensionari se dădeau doar la alea şi biletele întregi şi pe autorizaţie CFR se dădeau la 20-55 sau 21-76/86. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 00:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am propus de vreo câteva ori ca tariful decontat pe orice facilitate să fie egal cu tariful perceput unui călător normal care ia biletul la acelaşi moment (sau, mă rog, procentul din el, după caz), dar am fost luat în râs. Asta e, nu ştim să folosim eficient banii statului Iar acum, oricum, deconturile nu mai sunt în curtea MT, deci nu mai am niciun cuvânt de spus, avizarea deschiderilor de către MT e doar o formalitate, care se poate respinge doar din motive de documentaţie incompletă sau greşeli evidente în ea (gen totalul de pe prima pagină nu bate cu borderoul şi facturile din spate).
Normal ca ai fost luat in ras ca spui numai tampenii. Te stie tot ministerul ce perle scoti. Logic ca decontarile de la stat sa se faca confort grilei tarifare, ofertele pentru cei ce platesc apartin CFR Calatori si practic sunt pentru a atrage omul sa vina la tren de asta au fost introduse anumite reduceri pe anumite rute si trenuri. Acum te doare de banii statului dar ca se plimba studentii non stop pe banii statului nu te doare, esti de acord, pai pana la urma daca te intereseaza banii statului nu ai fi de acord cu risipa pentru studenti dar iti convine, ceva nu se leaga si se bat cap in cap, deci doar ce iti convine tie e ok si ce nu, nu e ok. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 00:59 | |
| Nu consider deloc risipa cu studentii. E ceva avantajos si pentru transportul feroviar si pentru studenti. Adevaratele risipe sunt mult mai mari si nu castiga nimic din ele persoanele neimplicate in afaceri cu statul. Daca nu ar fi fost gratuitatea pentru studenti s-ar fi ,,inlcuit borduri” la vreun DN de banii aia sau cine stie ce alte tampenii inutile, pensii speciale, studii de fezabilitate sau prefezabilitate cu 10 milioane de euro pentru lucrari ce nu s-ar efectua niciodata si cate si mai cate deastea, timp in care zeci de trenuri s-ar anula pentru ca ,,au sub 10 calatori” sau alte sectii s-ar inchide total cu dealtfel s-a tot intamplat asa in trecut dar unii au uitat.
Edit: Cine vrea trenuri goale e liber sa faca reclama negativa transportului feroviar, prin orice mijloace. Eu insa as face pozitiva daca as putea, cel putin pe M214, 202 si altele unde ma interesa pe mine sa calatoresc si fa-o daca poti ca trenuri sunt 2-3 pe zi si alea goale sau deloc pe M207 si M214. Sigur sunt de acord ca sunt prea multi calatori pe 2-3 rute din tara, insa Romania nu se reduce la atat, in ea circula cam 1200 de trenuri pe zi, nu doar maxim 50-70 cate le vedem aglomerate. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 11:14 | |
| Ar fi mai bine sa ne mutam ultimele pagini de postari la alt topic de discutii din astea mai libere. Ne-am intins prea mult cu studentii/gratuitatile. Am zis sa va fac asa un disclaimer dinainte, sunt constient ca vorbim prea mult pe langa.
In alta ordine de idei sa stiti ca exista stat paralel. Luna e dovada vie, el chiar traieste intr-unul.
Iar pentru membrul verde care o da la intors cu mine, pretinzand ca a spus altceva (chiar a spus, numai ca din start n-a inteles el despre ce se vorbea). Nu studentii reprezinta povara, ci gratuitatea acestora la tren. N-a zis nimeni sa fie o tara plina de analfabeti, spargatori de seminte si grataragii, doar ca viitorul lor profesional, ori viitorul tarii nu sta in pomenile de la stat care chiar nu faciliteaza cu nimic mersul cu trenul, ci dimpotriva, mai rau il distruge (cel putin asta s-a reusit la noi sau a fost un scop gandit bine cu multi ani in urma de pe vremea baselului). Chiar ii recomand eu sa mai citeasca inca o data ce s-a discutat dupa el, fiindca deja e acoperit foarte bine. Si ma mir cum se pune atat de mult accent pe o hartie, am spus foarte clar ca m-am angajat fara una dinainte sa termin ultimul an de licenta. In IT se poate, poate nu si la medicina, dar intelegeti unde bat. Acolo unde se cer niste abilitati de lucru e normal sa se poata. Nu facultatea te face programator (diploma aia e doar pentru cartea de munca si nimic mai mult). Dar ma rog, suntem pe un forum feroviar, ma gandesc ca multi nu stiti cum stau treburile prin IT, insa va asigur ca se fac angajari si fara diploma de la o facultate de profil. Probabil pe fisa postului se scrie altceva, dar importanta e negocierea cu angajatorul fiindca nu statul te plateste, ci tot angajatorul. Deci nu titlul onorific in functie de diploma e relevant. Asa ca lasati aburelile cu diplomele si facultatile, e de-a dreptul grotesc sa scrieti lucruri despre care nici nu aveti habar, nu de alta, poate umbla unii mai mici pe aici pe forum si citesc, poate chiar mai si cred pe cine nu trebuie. Ba chiar mi se reclama mie ca nu dau credit facultatii pentru ca eu lucrez ca programator. Devine chiar abject. Sau ca nu faceam orice facultate daca n-aveam bani de tren. Uite fix pentru asemenea ineptii Romania isi merita soarta. Eu n-am zis sa nu mai faca nimeni facultati. Ce vreau sa subliniez e ca in IT exista foarte mult sansa sa fii autodidact, sunt foarte multi programatori fara facultate de profil sau chiar fara facultate (da, am pomenit doar cu Bac, iar veniturile lor chiar nu sunt deloc neglijabile, am chiar astfel de prieteni sau cunostinte). Repet, unii se angajeaza (chiar si la companii/multinationale de renume, nu la Gigel Webdesign SRL) inainte sa finalizeze o astfel de facultate (fiindca sunt capabili), ba chiar am un fost coleg la Automatica care nu s-a mai intors sa-si dea licenta macar. Ce sa faca cu ea? Scutiri de impozite sau ce? Oricum salariile sunt (sau ajung) prea bune ca sa-ti mai pese de toate maruntisurile. Facultatea e ceva, job-ul e altceva.
Trecand mai departe, sa nu uitam de ce numarul de calatori nu mai e ca acum 10 ani (nici nr de vagoane), pai nu pentru ca si-au luat baietii destepti masini (desi a contat cu siguranta pentru cei care nu stau intr-un oras mare), ci pentru ca s-au scumpit foarte mult biletele si nu renteaza calatoria in grup/familie la trenurile IR. Doar cei care merg singuri sau cu reduceri mai aleg trenul (exceptand la mare sau la munte, dar nu doar doua rute pot tine in carca toata reteaua). Iar cu Regio merg numai navetistii din nu stiu ce sate/comune si tiganii la cersit. Si intre timp asta s-a intamplat, majoritatea calatorilor din trenuri au diverse reduceri/gratuitati. Si stiti ce e mai trist? Ca numarul calatorilor a inceput sa scada sincronizat cu modernizarea materialului rulant (noile vagoane AVA salon, Desiro-urile, s.a.). Adica fix cand incepuse sa fie conditiile de calatorie mai bune, mai ales cat au fost noi la inceput, dupa care, traim in Romania si tot asa.
Bine-nteles ca pe Dr2005 il deranjeaza ofertele Regio sau cardurile TrenPlus, ofertele de la un OTF reprezinta paguba (in statul lui paralel), dar pomenile electorale nicidecum. Pana si in Slovacia a fost opozitie vehementa la gratuitatile lor, considerandu-se tot o masura populista, dar hey, tara lor are suprafata un sfert din Romania, iar pe magistrala lor principala de la vest la est - pe Bratislava-Kosice - citisem ca nu se circula subventionat, deci studentii au acolo gratuit doar pe rutele secundare (adica fix ce trebuia sa se intample si la noi). La noi nicidecum sa vezi vreodata USR-ul salvand CFR-ul, nici ei n-au habar saracii ce salveaza, intai ar trebui sa inceapa fix cu ei. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 11:34 | |
| 1. Una peste alta eu zic pe gradul de ocupare al trenurilor tot ce vad eu sau cunoscuti de ai mei, situatie reala din teren. Ai recunoscut chiar tu ca 2-3 rute tin in spate toata reteaua. Stat paralel numesti tu alte rute decat litoral si Valea Prahovei?
2. Punctul cel mai important si strict legat de topicul asta: Chiar tu ai zis ca nr calatorilor a scazut fest fata de acum 10 ani. Si acum 10 ani nu prea erau aglomerari. Uite cauza: Normal ca trenurile circula aglomerate daca au nr mult redus de locuri!!! Fara sa fi renuntat fest la vagoane era loc destul si pentru studenti si platitori si ramaneau si locuri libere. O gramada de trenuri au acum 2-3 vagoane, cand vezi un tren de 4-5 vagoane am ajuns sa il consider lung. Trenuri cu putini calatori sau de pe secundare s-au tot anulat, unde sunt vagoanele? In ritmul asta daca tot reducem nr de vagoane poti sa triplezi preturile si sa interzici studentilor la tren ca tot se vor aglomera trenurile daca vor avea doar un vagon. Vi se pare normal sa existe trenuri care taie tara in doua avand in compunere doar 2 sau 3-4 vagoane?
3. Majoritatea trenurilor regio circula cam goale, brusc Romania a aiuns o tara plina de oameni cu bani carora le convine sa plateasca dublu si e nemultumita ca nu mai sunt locuri destule la IR? Parca eram tara saraca, parca nu avea lumea bani si deastea. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 11:53 | |
| CFR ar trebui sa modernizeze cat mai multe vagoane. Sa faca un inventar al vagoanelor 19/21-80 si sa le modernizeze cat mai repede. Am avut ocazia sa vad in Kelety vagoane Gysev noi pe rute interne dar si cu Austria. Rame electrice noi H-START. Exista un proverb: ,, Copilul daca nu plange, nu i se da ." Asa ca noi ne meritam soarta daca nu cerem conditii normale de transport. Asa se intampla si cu RATB, un transport urban de toata jena, nu am mai vazut o asemenea decadere din anii 80. La Ratb ar trebuii implementata urcarea obligatorie pe la prima usa, validarea obligatorie in fata soferului. Nu ai card nu urci si punct. Eu nu am mai vazut pe nicaieri ca soferii sa conduca in acele cabine ca niste cazemate. Eu le-as desfinta in secunda 2 si sa-si vada de clientii lui, ca de la ei isi castiga salariul. Nu sa-mi stea in cazemata aia si sa nu-l intereseze daca pasagerii isi platesc calatoria. Parca vorbim de doua lumi ce nu au legatura intre ele. In rest e frumos cand iti iei 3000 - 4000 lei/ luna fara sa-ti pese. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 19:44 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Normal ca ai fost luat in ras ca spui numai tampenii. Te stie tot ministerul ce perle scoti.
Mai las-o moartă cu atacurile la persoană, că nu-ţi merge cu mine. Câte aberaţii am blocat eu unora ca tine... - Karpaty a scris:
- Logic ca decontarile de la stat sa se faca confort grilei tarifare, ofertele pentru cei ce platesc apartin CFR Calatori si practic sunt pentru a atrage omul sa vina la tren de asta au fost introduse anumite reduceri pe anumite rute si trenuri.
Logic e să nu lucrezi cu dublă măsură. Inclusiv Curtea de Conturi a sesizat asta, iar efectele probabil se vor vedea. De fapt, ele se văd, pentru că compensaţia de serviciu public - care nu are nicio legătură cu studenţii - mai mereu se reduce la a 2a rectificare bugetară. Şi ăia în loc să execute MFP care scrie mare "RESPINS" pe cererea de credite, de vreo 2 ori au executat MT, de acum trebuie să dai cu tunu' să găseşti un toner de imprimantă, să ţi se schimbe un bec sau să ţi se spele un geam (sunt nespălate de 2 ani toate, cu excepţia celor de la demnitari). Acum măcar o să execute ARF-ul dacă mai câştigă, om vedea ce or executa, că ăia în afară de imprimante şi câteva maşini nu au nimic pe numele lor ) Probabil că ştii că, iniţial, nu am fost de acord cu gratuitatea totală pentru studenţi. Însă, văzând sumele alocate şi decontate - undeva la 200 milioane de lei în total, mi-am schimbat părerea. La urma urmei e doar o mică subvenţie mascată pentru OTF (mai ales pentru CFR Călători), pe care unii au folosit-o pentru reparaţii de material rulant, alţii au folosit-o pentru angajat nişte trântori în plus. Ce nu înţeleg e de ce fix beneficiarii direcţi ai acestor bani - adică anagajaţii OTF, mai ales CFR Călători - se plâng de studenţi. De unde cred ei că au pupat majorări salariale şi tichete de masă? Din alea 177 milioane luate moka de CFR Călători pentru studenţi! De aia s-a depăşit planul de încasări cu peste 13 milioane! Şi asta scrie în rezultatele financiare auditate independent, nu sunt cifre pe care le scot eu din burtă. Prin urmare, da, îmi convine de minune gratuitatea studenţilor, chiar dacă eu cât am fost student nu am beneficiat de ea, iar acele nenorocite de cupoane cred că le mai am şi acum printr-o cutie, pentru că ai mei nu îşi permiteau să mă trimită să mă plimb prin ţară, nici măcar cu 50% reducere. - AeroX a scris:
- Si intre timp asta s-a intamplat, majoritatea calatorilor din trenuri au diverse reduceri/gratuitati.
Care majoritate? Studenţii şi elevii fac vreo 12% din totalul călătoriilor, dacă mai punem alea câteva călătorii gratuite ale pensionarilor şi veteranilor + autorizaţiile de călătorie, InterRail, FIP ş.a. mergem cu indulgenţă spre 20%. Restul de 80% sunt la bilete întregi, unde e strict decizia OTF dacă le mai dă altceva sau nu, gen trenuri IR cu tarif de R, abonamente, reduceri de dus-întors, anticipaţie, fidelitate, on-line etc. Deci da, dacă consideri şi ofertele comerciale ca fiind facilităţi (deşi nu sunt) poţi să spui că mulţi au reduceri. Dar dacă iei ce decontează statul efectiv, asta nu prea îţi trece de 20% din totalul călătoriilor efectuate, iar toate deconturile sunt la dosar şi se pot verifica. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 26 Iul 2018, 19:48 | |
| - ciprian71 a scris:
- . La Ratb ar trebuii implementata urcarea obligatorie pe la prima usa, validarea obligatorie in fata soferului. Nu ai card nu urci si punct. Eu nu am mai vazut pe nicaieri ca soferii sa conduca in acele cabine ca niste cazemate. Eu le-as desfinta in secunda 2 si sa-si vada de clientii lui, ca de la ei isi castiga salariul. Nu sa-mi stea in cazemata aia si sa nu-l intereseze daca pasagerii isi platesc calatoria. Parca vorbim de doua lumi ce nu au legatura intre ele. In rest e frumos cand iti iei 3000 - 4000 lei/ luna fara sa-ti pese.
Te invit să încerci să faci urcare pe o singură uşă la 385 sau 368... pe lângă faptul că te vor linşa călătorii, o să stea autobuzul un sfert de oră în fiecare staţie. Nu mai zic de tramvaie sau troleibuze. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |