| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 05 Iul 2018, 22:29 | |
| Lipsă parc cald locomotive și/sau vagoane. Dacă-i EA + 1-2 vagoane că de ce e așa, dacă e automotor diesel pe sub catenară că de ce e așa. Ia vedeți-vă voi de treaba voastră. Nu vă convine ce vă oferă cfr călători nu mergeți cu ei. Punct. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 05 Iul 2018, 23:56 | |
| Am intrebat cat se poate de serios si chiar speram de la tine sa primesc un raspuns cinstit. E sa nu mai eficient un Desiro pentru 120 de locuri fata de o EA/EC + doua vagoane? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 00:12 | |
| Ce naiba sunt cu trenurile alea cu 2 vagoane chiar si spre litoral ? Cat naiba e subventia aia de isi permite sa aiba 2 angajati si o locomotiva cu mecanic la 120 calatori ? Ori sa inteleg ca au mecanici si locomotive extra dar nu au vagoane? Te apuca rasu-plansu cand vezi sezonier cu 2 vagoane.
Tocmai am vazut etajatul 84-16 010 si am o curiozitate se inmatriculeaza la rand sau poate fi si alt sistem ? Deci l-am vazut pe 010 dar lipsesc celelalte de la 004 la 009.
Sa vedem pe unde vor ajunge e mare nevoie de 84-16 la reg Bucuresti.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 17:59 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 18:37 | |
| - Adirmvl a scris:
- Am intrebat cat se poate de serios si chiar speram de la tine sa primesc un raspuns cinstit. E sa nu mai eficient un Desiro pentru 120 de locuri fata de o EA/EC + doua vagoane?
TUI-ul e mai scump la tractiunea diesel fata de cea electrica Un Desiro e mai economic decat un DA mai ales la trenuri regio unde sunt multe franari si demaraje Pe M200 Simeria -Savarsin motivul circulatie cu Desiro ar fi ca automotorul care vine de la Lugoj nu mai sta 8 ore in depou Din cauza lucrarilor sunt scoateri de sub tensiune aici Desiro nu e afectat Statia Savarsin mai are doua linii :linia 2 directa electrificata si linia 1 abatuta neelectrificata unde stationeaza automotorul deci o compunere cu tractiune electrica ar pica din start |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 18:44 | |
| Sa traiesti, tizule!
Acum mai am o intrebare: de ce e TUI mai mare pentru diesel? Nu ar trebui sa fie mai ieftin fie si doar pentru ca DA-ul sau Desiro-ul nu consuma curent de la Infrastructura? Sau ala se plateste separat? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 18:55 | |
| - Adirmvl a scris:
- Sa traiesti, tizule!
Acum mai am o intrebare: de ce e TUI mai mare pentru diesel? Nu ar trebui sa fie mai ieftin fie si doar pentru ca DA-ul sau Desiro-ul nu consuma curent de la Infrastructura? Sau ala se plateste separat? Nu stiu motivul de ce pe o sectie electrificata Tui-ul e mai mare la tractiunea diesel poate stie Dragos Calculul TUI se face in functie de: • distanta in kilometri de reţea; • liniile duble = 2 * liniile simple; • liniile electrificate = 1,5 * linii neelectrificate; • tunele şi viaducte = 3 * linii normale; • linii cu ecartament îngust = 0,75 * linii cu ecartament standard. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 19:31 | |
| Energia consumata de locomotive nu intra in plata TUI, se plateste separat pe baza consumului inregistrat de locomotive...practic se citeste contoarul-CEL-la fel ca la Enel... |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 19:39 | |
| - Katalyn a scris:
- Ce naiba sunt cu trenurile alea cu 2 vagoane chiar si spre litoral ? Cat naiba e subventia aia de isi permite sa aiba 2 angajati si o locomotiva cu mecanic la 120 calatori ? Ori sa inteleg ca au mecanici si locomotive extra dar nu au vagoane? Te apuca rasu-plansu cand vezi sezonier cu 2 vagoane.
Daca te referi la 1981 acesta a circulat week-endul trecut peste capacitate, probabil pe la vreo 150 de calatori.Deci incasarile din bilete au fost de 9000 de lei, trenul isi scoate banii chiar si-n 2 vagoane.Dar te apuca plansul mai rau cand te gandesti ca daca erau vagoane incasarile erau si mai mari, cateodata stau si ma intreb daca nu cumva situatia este special creata pentru a ingropa si mai rau CFR Calatori, pentru ca de cumparat ieftin nu cred ca o vrea cineva...poate doar s-o vanda la fier vechi |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 22:10 | |
| Adi si Marius, mersi mult pentru lamuriri! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Iul 2018, 22:17 | |
| Un ipotetic cumpărător va cumpăra cel mult brandul cfr călători și cel mult 15-20% din parcul de material rulant. Nu va cumpăra nimeni o societate falimentară și ticsită de personal TESA (directori mulți, șefi departamente gârlă, și alți habarniști/habarniste aflați/aflate prin diverse birouri- alde plimbă hârtia...), plus atâta material rulant energofag. Țineți minte ce rahat mănânc acum. De altfel pentru cfr călători nu mai e mult până când o va lua pe urmele cfr marfă. Ceasul a început numărătoarea, tic tac tic tac... |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 07 Iul 2018, 12:32 | |
| |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 07 Iul 2018, 13:57 | |
| - Adrian78 a scris:
- TUI-ul e mai scump la tractiunea diesel fata de cea electrica
Nu cumva e invers? Auzisem că la diesel e TUI mai mic cu 1 leu pe tren/km, după ce România aproape a intrat în infringement pe motiv că costurile cu întreţinerea liniei de contact al intra în TUI. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 07 Iul 2018, 20:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- TUI-ul e mai scump la tractiunea diesel fata de cea electrica
Nu cumva e invers? Auzisem că la diesel e TUI mai mic cu 1 leu pe tren/km, după ce România aproape a intrat în infringement pe motiv că costurile cu întreţinerea liniei de contact al intra în TUI. Am facut niste simulari La 50 km linie electrificata tren calatori 500t pentru Diesel e 5200lei si Electric 5800lei Pentru Marfa la 600km tonaj 1500t TUI pentru Diesel 8900lei ia Electric 6600lei |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 09 Iul 2018, 15:39 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|