Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania 2017

In jos 
+54
mariuscfrbucuresti
Maddox
Razvan Tudor
bubu
Ikarus99
aris86
Capsuneanu
Petre_IFTE
sorinache96
didinul
bobi
TER200
ravers75
riciu
ciprian71
CA 205
@ndrey
Andrei Andras
ALEXCFR
DUAL
CRT
laurentzu
MariusM
Theo A.
alex.barac.5
Sabik
Jhonyla
Vitosa
92Dragos
CristyanC
marius664
Traveller
Adirmvl
AeroX
cristi ar
qew00
dan tm
Luna
IonutCFR2009
mielutu zburator
ets2oltromânia
Andrey_tm
cfr500
AndreiSV
cristy79
Nesebar
catalinu'
Dr2005
Katalyn
cardinal
florin94
Cipri Andrei Neculai
geodav1999
Adrian78
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2018, 22:29

Lipsă parc cald locomotive și/sau vagoane. Dacă-i EA + 1-2 vagoane că de ce e așa, dacă e automotor diesel pe sub catenară că de ce e așa. Ia vedeți-vă voi de treaba voastră. Nu vă convine ce vă oferă cfr călători nu mergeți cu ei. Punct.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2018, 23:56

Am intrebat cat se poate de serios si chiar speram de la tine  sa primesc un raspuns cinstit. E sa nu mai eficient un Desiro pentru 120 de locuri fata de o EA/EC + doua vagoane?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 00:12

Ce naiba sunt cu trenurile alea cu 2 vagoane chiar si spre litoral ? Cat naiba e subventia aia de isi permite sa aiba 2 angajati si o locomotiva cu mecanic la 120 calatori ? Ori sa inteleg ca au mecanici si locomotive extra dar nu au vagoane? Te apuca rasu-plansu cand vezi sezonier cu 2 vagoane.

Tocmai am vazut etajatul 84-16 010 si am o curiozitate se inmatriculeaza la rand sau poate fi si alt sistem ? Deci l-am vazut pe 010 dar lipsesc celelalte de la 004 la 009.

Sa vedem pe unde vor ajunge e mare nevoie de 84-16 la reg Bucuresti.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 17:59

1745 30-76 + 20-76

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 18:37

Adirmvl a scris:
Am intrebat cat se poate de serios si chiar speram de la tine  sa primesc un raspuns cinstit. E sa nu mai eficient un Desiro pentru 120 de locuri fata de o EA/EC + doua vagoane?

TUI-ul e mai scump la tractiunea diesel fata de cea electrica
Un Desiro e mai economic decat un DA mai ales la trenuri regio unde sunt multe franari si demaraje
Pe M200 Simeria -Savarsin motivul circulatie cu Desiro ar fi ca
automotorul care vine de la Lugoj nu mai sta 8 ore in depou
Din cauza lucrarilor sunt scoateri de sub tensiune aici Desiro nu e afectat
Statia Savarsin mai are doua linii :linia 2 directa electrificata si linia 1 abatuta neelectrificata unde stationeaza automotorul deci o compunere cu tractiune electrica ar pica din start
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 18:44

Sa traiesti, tizule!

Acum mai am o intrebare: de ce e TUI mai mare pentru diesel? Nu ar trebui sa fie mai ieftin fie si doar pentru ca DA-ul sau Desiro-ul nu consuma curent de la Infrastructura? Sau ala se plateste separat?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 18:55

Adirmvl a scris:
Sa traiesti, tizule!

Acum mai am o intrebare: de ce e TUI mai mare pentru diesel? Nu ar trebui sa fie mai ieftin fie si doar pentru ca DA-ul sau Desiro-ul nu consuma curent de la Infrastructura? Sau ala se plateste separat?

Nu stiu motivul de ce pe o sectie electrificata Tui-ul e mai mare la tractiunea diesel poate stie Dragos

Calculul TUI se face in functie de: • distanta in kilometri de reţea; • liniile duble = 2 * liniile simple; • liniile electrificate = 1,5 * linii neelectrificate; • tunele şi viaducte = 3 * linii normale; • linii cu ecartament îngust = 0,75 * linii cu ecartament standard.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 19:31

Energia consumata de locomotive nu intra in plata TUI, se plateste separat pe baza consumului inregistrat de locomotive...practic se citeste contoarul-CEL-la fel ca la Enel... Smile
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 19:39

Katalyn a scris:
Ce naiba sunt cu trenurile alea cu 2 vagoane chiar si spre litoral ? Cat naiba e subventia aia de isi permite sa aiba 2 angajati si o locomotiva cu mecanic la 120 calatori ? Ori sa inteleg ca au mecanici si locomotive extra dar nu au vagoane? Te apuca rasu-plansu cand vezi sezonier cu 2 vagoane.
Daca te referi la 1981 acesta a circulat week-endul trecut peste capacitate, probabil pe la vreo 150 de calatori.Deci incasarile din bilete au fost de 9000 de lei, trenul isi scoate banii chiar si-n 2 vagoane.Dar te apuca plansul mai rau cand te gandesti ca daca erau vagoane incasarile erau si mai mari, cateodata stau si ma intreb daca nu cumva situatia este special creata pentru a ingropa si mai rau CFR Calatori, pentru ca de cumparat ieftin nu cred ca o vrea cineva...poate doar s-o vanda la fier vechi
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 22:10

Adi si Marius, mersi mult pentru lamuriri!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 22:17

Un ipotetic cumpărător va cumpăra cel mult brandul cfr călători și cel mult 15-20% din parcul de material rulant. Nu va cumpăra nimeni o societate falimentară și ticsită de personal TESA (directori mulți, șefi departamente gârlă, și alți habarniști/habarniste aflați/aflate prin diverse birouri- alde plimbă hârtia...), plus atâta material rulant energofag. Țineți minte ce rahat mănânc acum. De altfel pentru cfr călători nu mai e mult până când o va lua pe urmele cfr marfă. Ceasul a început numărătoarea, tic tac tic tac...
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeSam 07 Iul 2018, 12:32

Mda partea nasola, sau buna depinde de unde privesti , este ca numaratoarea se apropie de zero rapid...mult mai rapid decat trenurile din ograda Very Happy Sad Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeSam 07 Iul 2018, 13:57

Adrian78 a scris:
TUI-ul e mai scump la tractiunea diesel fata de cea electrica
Nu cumva e invers? Auzisem că la diesel e TUI mai mic cu 1 leu pe tren/km, după ce România aproape a intrat în infringement pe motiv că costurile cu întreţinerea liniei de contact al intra în TUI.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeSam 07 Iul 2018, 20:23

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
TUI-ul e mai scump la tractiunea diesel fata de cea electrica
Nu cumva e invers? Auzisem că la diesel e TUI mai mic cu 1 leu pe tren/km, după ce România aproape a intrat în infringement pe motiv că costurile cu întreţinerea liniei de contact al intra în TUI.

Am facut niste simulari
La 50 km linie electrificata tren calatori 500t pentru Diesel e 5200lei si Electric 5800lei
Pentru Marfa la 600km tonaj 1500t TUI pentru Diesel 8900lei ia Electric 6600lei
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitimeLun 09 Iul 2018, 15:39

2038/2039 EA-26-36
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Compunerea trenurilor din Romania 2017  - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania 2017
Sus 
Pagina 47 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania 2017
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (MT 2016/2017)
» Compunerea trenurilor internationale (MT 2017/2018)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: