| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+54mariuscfrbucuresti Maddox Razvan Tudor bubu Ikarus99 aris86 Capsuneanu Petre_IFTE sorinache96 didinul bobi TER200 ravers75 riciu ciprian71 CA 205 @ndrey Andrei Andras ALEXCFR DUAL CRT laurentzu MariusM Theo A. alex.barac.5 Sabik Jhonyla Vitosa 92Dragos CristyanC marius664 Traveller Adirmvl AeroX cristi ar qew00 dan tm Luna IonutCFR2009 mielutu zburator ets2oltromânia Andrey_tm cfr500 AndreiSV cristy79 Nesebar catalinu' Dr2005 Katalyn cardinal florin94 Cipri Andrei Neculai geodav1999 Adrian78 58 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 06:45 | |
| De acord, e ok ca și design si iluminat. In rest, meh. Iar la unele se scorojește vopseaua la exterior. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 19:10 | |
| - mielutu zburator a scris:
- florin94 a scris:
- 2.10.2017:
12752: 20.87, 2*21.76, 19.83, 22.76 12665: 2*21.76, 10.70, 21.87, 89.87 12577: 2*21.76, 21.86 12578: 20.83, 84.87, 2*20.83 5110: 2*26.16, 36.16 7362: 26.16, 20.83 7365: 26.16, 20.55 7374: 2*20.83 Vagoane 20.83 pe trenuri regio mai rar vedem. La Galați sunt norma. Dacă e să fim corecți, sunt vagoane în care nu ai ce căuta pentru mai mult de 4 ore, scaunele sunt extrem de incomode, vagonul e înghesuit și EXTREM de zgomotos, incredibil de zgomotos pentru un vagon chipurile reconstruit. Ce apreciez la ele e iluminarea și utilizarea imitației de lemn pentru interiorul pereților. E zgomotos la finisaje in capatul vagonului asa e si 84-83 scartie din toate incheieturile dar ca zgomot de rulare e silentios |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 19:13 | |
| Avem destule vagoane 20-50 abandonate care merg modernizate pentru trenurile Regio mai ales ca urmeaza sa le scoata pe 20-54/55, atunci va fi intradevar criza de vagoane si e posibil sa se anuleze trenurile ca nu mai au cu ce sa le faca. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 22:31 | |
| Mda, păcat că scot 20-55 care sunt foarte comode la drum lung și lasă 20-49.0 bine mersi, sau încep să tortureze oamenii cu catastrofele de 20-83 pe trenuri de 14 ore. Asta a fost prima lecție care ni s-a dat la un curs de specialitate: gândiți mă cu capul când faceți o amenajare de vagon, nu gândiți doar la bani și economie, mai uitați-vă și la pasageri, la comfortul lor minim... |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 22:35 | |
| Nu e deloc pacat de 20-54/55 sau 19-55, oribile vagoane, am calatorit ieri cu ele destul, sauna, mizerie, distrugeri, lipsa prize, probabil si soareci. Trenurile fiind regio si o gramada de pensionari/oameni invarsta. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 22:57 | |
| Nu mai erau asa multe vagoane 20-54 și 20-55 în circulație. În iarna pe la Ploiești în vreo 5 zile de vizite pe la gara Ploiești Sud dacă am prins 4 astfel de vagoane și toate de la Reg Galați ca de câțiva ani mai toate Regiourile din Moldova sunt compuse dintr-un etajat și un 20-54/55. Dacă le scot din circulație la ce le-au mai vopsit în albastru asa zisa noua schema CFR ?? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 23:15 | |
| Au ajuns in halul ala din cauza calatorilor si a lipse de intretinere. In sine nu sint rele.
Cum de ce le-au vopsit? Nu tre' sa suga unii bajeti niste bani de undeva? |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Oct 2017, 23:25 | |
| Dacă se vor scoate din circulație vagoanele 20.55/19.55 etc. cred că vor exista două posibilități dpdv al compunerilor: fie vom vedea trenuri regio cu doar un singur vagon ( etajat ), fie vor fi luate vagone de la trenurile interregio ( spre exemplu din 12575 ajuns la Galați să ia două vagoane si să plece cu 7364 să se întoarcă 7361 si apoi să îl formeze pe 12574). Sau cum ati menționat anterior se vor mai scoate din trenuri din lipsă de material rulant. Nici nu vreau să mă gândesc ce se va întâmpla cu trenurile regio de pe M 201, unde toate sunt formate din material rulant vechi de cel puțin 30 ani. Si probabil că mai sunt si alte situații critice. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 05 Oct 2017, 10:17 | |
| Sînt anunțate licitații pentru revizii de malaxe, deci nu e exclus ca pe 201 să vedem (aproape) exclusiv Malaxa 900 în compunerea personalelor.
Cât despre etajate, dacă sînt 26-16 au 120 de locuri, deci fix capacitatea pe care o au două 20-55-uri. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 05 Oct 2017, 11:32 | |
| http://newsby.marianandrei.com/calatori-modernizari-reparatii-ava200/
Toate vagoanele 21-90 vor fi din nou functionale. Si pe langa asta si cele 120 Desiro ar trebui sa fie functionale, in tarile vecine nu stau cu anii la gard. Cred ca o parte din 20-54 au fost vopsite in noua schema pentru ca mai au macar vreo 3-4 ani de viata. |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Oct 2017, 09:20 | |
| 6.10.2017: 12571: 2*20.83, 20.87, 20.83 12574: 20.83, 19.83, 2*20.83 5109: 20.54, 26.16 7360/5060/5059/7365: 84.83, 26.16 Cu ceva timp înainte acest 84.83-001 era in compunerea perechii 12574/12575. Cine are timp astăzi să călătorească cu 5060, 5059 sau 7365 o poate face in condiții de lux la pret de regio. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Oct 2017, 18:14 | |
| - florin94 a scris:
Cu ceva timp înainte acest 84.83-001 era in compunerea perechii 12574/12575. Cine are timp astăzi să călătorească cu 5060, 5059 sau 7365 o poate face in condiții de lux la pret de regio. Luxul nu este o noutate la trenul 5060/5059. Luxul domina de cel puțin 3 ani la acest tren făcut de Galați. De-a lungul timpului au fost vagoane 10-56, 30-76 dar și 10-90 pe post de clasa 2-a pe langâ deja obișnuitele RJ 19/20-83. Când a fost 30-76, 10-56 și 10-90 pe acest tren au fost puse poze pe acest forum și chiar au fost discuții. Ce nu îmi place la Galați și în general la CFR Călători ca își bat joc de bijuteria 84-83 în loc sa-l bage titular la 1732/1731 Galati-Brașov-Galați doar e unul din cele mai importante trenuri ale Galațiului și merge și la munte. Dar degeaba vorbesc eu căci sunt deja 3 luni și ceva de când aproape ca a dispărut Biletul de Bicicleta și trenurile cu vagoane cu spatii pentru biciclete sau măcar posibilitatea cumpărării biletelor de bicicleta. Chiar ieri am distribuit un video postat de un italian cu un EC Munchen-Bologna cu 9 vagoane OBB dar 5 din cele 9 vagoane aveau spatii pentru biciclete. Ma nene e vorba de EC deci automat preturi măricele și tu ai mai mult de jumătate din vagoane cu spatii pentru biciclete. Aici arata clar diferența dintre civilizație și epoca de lemn diferența dintre acel EC și malaxa care va rula chiar și în 2020 când vom avea 4 meciuri de la Euro la noi în tara. Noroc ca turiști aia nu vor depinde de trenuri ca altfel ar fi trebuit sa se teleporteze în timp cu 50 ani în urmă. Multi care veți citi aceasta postare probabil ca a-ți văzut deja acel video pentru cei ce nu l-au văzut postez aici compunerea acelui EC : 29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete. 29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete. 29-91.1 = Cls 2-a. 29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete. 29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete. 29-91.1 = Cls 2-a. 81-91.0 = Cls 1-a cu spațiu pentru biciclete. 88-91.3 = Vagon Restaurant. 19-91 = Cls 1-a. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Oct 2017, 21:08 | |
| Comparatie Bucuresti-Buzau CFR vs TFC:
La dus tren R 5003 (actual 13053) compunere rama TE Acvila: foarte inghesuita, miros insuportabil de ars aproape tot drumul (unii l-au oprit pe nas ingrijorati ca ia trenul foc ) mai mult de 2 ore jumatate de mers - pret 18.30 lei. Cel mai neplacut mi s-a parut nu mirosul de incins si fumul, ci balansul ingrozitor, te scutura mai rau ca in ramele RT. Am stat jos - nu stiu cum se simtea sus la etaj, dar la viteze mai mari te arunca de pe scaun... Trenul era curat totusi, inclusiv la buda. Si avea prize functionale.
La intors tren IR 18054 al TFC - compunere automotor VT 624 impecabil, loc berechet pentru picioare - nu stateai cu picioarele peste cel din fata ta, curatenie bec si aici, un echilibru mult mai bun al motorului, o stabilitate incomparabila cu Acvila. Nu scutura aproape deloc. Banchete curate si comode, supracontrol de la Ploiesti Sud, durata calatoriei 2 ore. Pret 21.50 lei. Tren aproape plin vinerea de la Buzau la Bucuresti.
Din pacate cu tot regretul VT-ul din anii 60 bate Acvila kitchoasa, colorata si plasticata la fundul gol. Insa pentru "studenti" e cum nu se poate mai buna, aud ca in week-end pe 901 se recurge la ea pentru a cara gratuitatile - o compunere foarte buna pentru acest scop. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 06 Oct 2017, 21:50 | |
| Si in Italia sint la fel TE-urile amenajate. Parca zicea cineva pe aici ca dupa ele au fost inspirate si ale noastre pentru modernizare. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 07 Oct 2017, 08:24 | |
| Marturisesc ca dupa experienta cu Acvila am re-evaluat vagoanele 26-16 care au o mult mai mare stabilitate si nu sunt in halul asta de inghesuite. Plus ca nu miroase a ars in ele. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|