Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 17 Oct - 17:48

Dr2005 a scris:
,,Drumul expres" e doar o stradă cu o bandă pe sens. Problema terenului e alta: e în zona de siguranţă a căii ferate şi nu ai cum să îl scoţi din ea.
Ca să îl muţi de la CFR trebuie să îl scoţi din contractul de concesiune, să îl treci din domeniul public al statului şi concesiunea CFR în domeniul public şi administrarea CL Oradea prin lege. Ştim cu toţii cum se votează legile în Parlament, aşa că s-a ales soluţia cea mai simplă - închirierea. Probabil în câţiva ani se va veni cu un proiect de lege pe tema asta. Dar terenul tot va fi în zona de siguranţă atât timp cât va exista cale ferată în zonă.

Drumul ala faciliteaza o deplasare mai rapida a cetatenilor asa pe doua benzi cum este, importanta lui deriva tocmai din descongestionarea unor stradute inguste.

Zona de protectie feroviara nu inseamna ca trebuia sa blocam dezvoltarea uneo localitati doar ca sa mentina CFR acolo o zona insalubra in numele unei protectii feroviare pentru o activitate care nu se mai desfasoara.
Activitatea feroviara se desfasoara mai departe de zona aceea, in plus zona de protectie feroviara se suprapune adeseori peste alte proprietati si alte activitati, deci CFR ar fi putut sa vinda sau sa transfere terenul catre Primaria Oradea.
In fapt nu CFR este proprietarrul ci Statul Roman prin Ministerul Transporturilor.

Cite cai ferate nu trec pe linga blocuri sau case, pe linga sosele, cursuri de apa, chiar pe zona de frontiera la Valea Viseului ca sa nu mai zic la Bocsa trece prin oras si mai apoi prin fostul combinat.

Faptul ca o societate evolueaza in timp ce o alta entitate involueaza nu trebuie sa ne creeze stari emotionale pro involutie.

In multe privinte CFR Infrastructura este o entitate anacronica, incapabila sa isi gestioneze proprietatile, entitate care se ascunde sub legi desuete, sub interese meschine, sub protectia unui stat incapabil si corupt.Profitind de toate astea CFR Infrastructura nu face decit sa mentina in unele zone o subdezvoltare a regiunii adiacente, sa mentina o stare de insalubritate si insecuritate, o fata urita a localitatilor.

CFR Infrastructura, nu poate sau nu vrea sa isi intretina garile dar nici nu le preda la primariile care in timp au dorit sa le preia.
CFR Infrastructura nu isi salubrizeaza zona de proprietate in localitati sau in afara lor mentinind o mizerie crunta vecina uneori cu o limita de proprietate bine amenajata si intretinuta.

Cu totii am trecut cu trenul prin localitati inclusiv, orase inclusiv capitala tarii, stim cum arata zona caii ferate.
Stiu faptul ca la asta se adauga lipsa de reactie a primariior insa primariile nu au bani pentru a se lupta cu CFR, care CFR are bani de tot felul de avocati.
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 17 Oct - 18:58

Are mare dreptate colegul, sunt sute de exemple in toata tara in care terenuri ale statului ( CFR, MAPN,SRI, APELE ROMANE ) ramase neutilizate, nu pot fi transferate, cumparate si urbanizate de catre administratiile locale. Permanent auzim sloganuri despre siguranta nationala sub umbrela unor legi vechi, de parca mai foloseste la ceva un teren dezafectat de linii, cu falnici boscheti crescuti pe el si plin de gunoaie. HG-urile si legile votate in Parlament sunt facute tot de oameni, nu sunt votate de vreo divinitate sa nu poti face ceva si pentru cetateni. BIROCRATIE !!!!
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMier 18 Oct - 17:12

Dr2005 a scris:
,,Drumul expres" e doar o stradă cu o bandă pe sens. Problema terenului e alta: e în zona de siguranţă a căii ferate şi nu ai cum să îl scoţi din ea.
Ca să îl muţi de la CFR trebuie să îl scoţi din contractul de concesiune, să îl treci din domeniul public al statului şi concesiunea CFR în domeniul public şi administrarea CL Oradea prin lege. Ştim cu toţii cum se votează legile în Parlament, aşa că s-a ales soluţia cea mai simplă - închirierea. Probabil în câţiva ani se va veni cu un proiect de lege pe tema asta. Dar terenul tot va fi în zona de siguranţă atât timp cât va exista cale ferată în zonă.
Pana la urma conteaza binele public si utilitatea proiectului nu niste legi si niste bugetari depasiti de situatie.Pana la urma tot cei din ministere si parlament isi iau banii din contributiile cetateanului, daca aia de sus considera ca o cale ferata pe care nu circula nimic este mai in avantajul cetatenilor decat un drum care cu siguranta va avea mai mult trafic decat calea ferata, putem sa inchidem parlamentul si ministerele si sa ne administam singuri, ca la asociatia de scara... Smile .Asa cum s-a mai spus sunt situatii in tara in care mii de hectare stau ocupate degeaba cu niste linii pe care n-a mai trecut trenul de 20 ani si nici nu va mai trece datorita starii sinelor.Oare nimeni din aia 500 de parlamentari nu poate propune o lege in care sa se simplifice acest transfer??? Oare niciun secretar de stat sau chitibus de sef de birou nu poate veni cu o propunere in acest sens? Oare nu e avantajul statului sa dea niste terenuri pe care sa se poata construi drumuri, parcari, cladiri care mai apoi sa plateasca impozit catre acelasi stat, decat sa creasca balarii si sa inmulteasca cainii si gunoaiele.Barem de-ar plati cainii impozit pe latrat...
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMier 18 Oct - 20:33

marius664 a scris:
Oare nu e avantajul statului sa dea niste terenuri  pe care sa se poata construi drumuri, parcari, cladiri care mai apoi sa plateasca impozit catre acelasi stat, decat sa creasca balarii si sa inmulteasca cainii si gunoaiele.

În avantajul statului ar fi, dar nu e în avantajul reprezentanților săi Very Happy

Acele terenuri ar putea fi date spre a fi utilizate, dar asta numai dacă îi iese ceva din asta unui primar, unui șef de CJ, unui parlamentar etc. Episodul cu insula Belina e unul de manual: atât timp cât exista un plan pentru ea, s-a dat o hotărâre de guvern și a fost transferată Consiliului Județean, care a dat-o și el mai departe, așa cum era stabilit.

Dar ca să iei un asemenea teren de la CFR și să construiești o clădire de parcare pe el (am văzut exact așa ceva în Germania) de fapt primarului sau consilierilor nu le iese nimic, n-are cine să sară cu șpaga. Deci mai bine stă terenul plin de bălării și gunoaie, că primarul sau consilierii au și altele de făcut, din care chiar le iese câte ceva și lor personal.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMier 18 Oct - 23:48

AcasăAdministrațieLupeniul are gară nouă. Primarul Resmeriță vrea acum să readucă și trenul în oraș.
LUPENIUL ARE GARĂ NOUĂ. PRIMARUL RESMERIȚĂ VREA ACUM SĂ READUCĂ ȘI TRENUL ÎN ORAȘ. Tiberiu Vințan 18 octombrie 2017 Administrație, Stiri la zi
Lucrările de reabilitare ale gării CFR din zona centrului vechi al municipiului Lupeni au fost finalizate, iar acum acest obiectiv se încadrează în noua arhitectură publică a acestei zone, alături de alte clădiri reprezentative, cum sunt sediul Primăriei sau Palatul Cultural.

Aflată la intrarea în municipiul Lupeni, stația CFR ajunsese, în ultimii ani, într-o starea avansată de degradare, fapt care atras, pe bună dreptate, numeroase critici aduse administrației lupenene din partea cetățenilor, dar și din partea celor care tranzitau localitatea, fie pe calea rutieră, fie pe calea ferată. În fața acestei situații, numeroasele demersuri făcute în timp de administrația locală din Lupeni către Compania Naţională Căi Ferate Române SA, prin care au atras atenția conducerii acesteia că obiectivul aflat în proprietatea lor afectează imaginea orașului, dar constituie și un pericol la siguranța cetățenilor, și-au găsit, în cele din urmă, o soluție de rezolvare. Astfel, cu câteva luni în urmă, conducerea Sucursalei Regionale Căi Ferate Timişoara, de care aparţine acest obiectiv, a demarat lucrările de renovare a Gării din municipiul Lupeni. Lucrările au urmărit în primul rând reabilitarea estetică a clădirii, dar și reparațiile necesare la acoperișului acesteia, astfel încât acum Gara Lupeni a redevenit un obiectiv de care și proprietarul, dar și municipiul Lupeni, se pot mândri.

Primarul municipiului Lupeni spune că intervențiile sale pe lângă Regionala CFR Timișoara nu se vor opri însă aici. Lucian Resmeriță își dorește acum să inițieze demesurile necesare pentru a readuce în gara CFR din Lupeni și cel puțin un tren pentru călători care, în opinia sa, ar fi foarte util în primul rând pentru navetiștii care vin la serviciu în Lupeni sau care merg la serviciu în alte localități ale Văii Jiului, dar și pentru numărul, din ce în ce mai mare, de turiști care aleg Straja ca destinație de vacanță.

Sursa: http://ziarulexclusiv.ro/2017/10/18/lupeniul-are-gara-noua-primarul-resmerita-vrea-acum-sa-readuca-si-trenul-in-oras/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 19 Oct - 8:41

S-a mai discutat pe aici, aia nu e gara orasului, este o halta. gara este in alta parte si are etaj.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 19 Oct - 11:48

Asa este. Acum insa cica primarul vrea sa aduca inapoi si trenurile de calatori.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 19 Oct - 12:48

Am fost cu trenul de la Lupeni la Petrosani, imi aduc aminte cu placere, era o bobica, dar mergea incet, de abia de la Livezeni a luat viteza.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 19 Oct - 14:58

munca non-stop la Minister

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/noul-ministru-al-transporturilor-vom-lucra-30-de-zile-pe-luna-fara-sarbatori-813209
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 19 Oct - 21:25

Poate vad si gara de peste drum de minister

http://www.digi24.ro/special/campanii-digi24/romania-cu-incetinitorul/problemele-celei-mai-mari-gari-din-romania-813882

sau la mare

http://www.digi24.ro/special/campanii-digi24/romania-cu-incetinitorul/video-cum-arata-gara-care-a-beneficiat-de-cele-mai-multe-investitii-in-ultimii-ani-812980
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 20 Oct - 0:27

PLUS aceste trei articole :

http://www.digi24.ro/special/campanii-digi24/romania-cu-incetinitorul/garile-oful-romanilor-o-comparatie-intre-timisoara-si-milano-812514

http://www.digi24.ro/special/campanii-digi24/romania-cu-incetinitorul/garile-din-romania-pericol-pentru-calatori-cazurile-predeal-si-brasov-811452


http://adevarul.ro/news/eveniment/aventura-pasageri-blocati-ore-sir-tren-cineva-incercat-organizeze-curse-taxiuri-80-lei-masina-scapa-trenul-groazei-1_59e86e0c5ab6550cb8465937/index.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 20 Oct - 8:17

https://www.agerpres.ro/politica/2017/10/18/bilant-100-de-zile-de-guvernare-inchiderea-lucrarilor-pe-santierele-coridorului-tent-prioritate-la-capitolul-infrastructura-rutiera-23-53-54

https://www.agerpres.ro/politica/2017/10/18/bilant-100-de-zile-de-guvernare-romania-primul-loc-la-cresterea-economica-in-ue-22-48-41

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeVin 20 Oct - 8:31

Bine, acuma si ei si-au gasit sa compare cu Milano Centrale.
Arata ca un mol, am fost acolo acum doua saptamini. Nici macar Bucuresti Nord nu este ca Milano Centrale.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeSam 21 Oct - 4:18

Probleme cotidiene

http://www.tion.ro/viitorul-transportului-de-pasageri-pe-cfr-trenuri-avem-linii-de-cale-ferata-si-gari-decente-nu/1918667
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeSam 21 Oct - 17:51

Cum sa progresam cu asa oameni

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/news-ro-un-primar-a-cumparat-760-de-cosuri-de-gunoi-costa-de-trei-ori-veniturile-comunei-in-2017-814732
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: