Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 11 Oct 2017, 21:23

Am mai spus de 2 ori carnetul de elev era identic cu carnetele elevilor de la liceu curs de zi, liceu de stat. Și nu am pățit chestia asta decât la Ploiești Vest și doar la o singura casiera. În restul tarii nu am avut probleme cu nimeni.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 11 Oct 2017, 23:24

dan tm a scris:
Dupa carnet nu au cum sa se deosebeasca scolile private de cele de stat.

Daca pe carnet scrie liceul Vlad Tepes sau liceul Spiru Haret cum se deosebeste cel de stat de cel privat?

acuma e destul de clar ca daca in 2004 scria pe carnet liceul particular Ion Creanga si existau ceva reglementari sau casiera primise instructiuni in acest sens, nu a dat bilet.

acuma nu am timp sa rasfoiesc dar in 2004 asta era in vigoare si elevii de la seral nu aveau facilitati, doar de la cursuri de zi

http://www.anosr.ro/wp-content/uploads/2012/07/3.3-Ordin-3-de-pus-in-transport.pdf

in prezent au facilitati elevii din invatamintul obligatoriu, care nu este  seral. 9au schimbat exprimarea)

https://www.cfrcalatori.ro/ro/info-util/legislatie-nationala/120-legislatie-pentru-bilete-speciale-emise-in-baza-unor-acte-normative/855-hotararea-de-guvern-nr-42-2017
Despre prezent scrie chiar acolo ca se acorda pe langa invatamantul obligatoriu si pentru cel liceal. Care invatamant liceal include si seralul. Si apropo, invatamantul obligatoriu poate fi si seral in prezent, pentru ca a fost extins pana la clasa a 10 a.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeVin 13 Oct 2017, 14:45

CFR Infrastructura
București, 13 octombrie 2017

Podul Grădiștea – au început studiile geotehnice

Lotul 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea

Au început măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare în zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.

Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi:
♦ Lotul I - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
♦ Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră

În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderra circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord – Fontieră (lotul II).

Obiectivele generale ale proiectului:
◘ redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
◘ modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră
◘ îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
◘ reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
◘ creşterea traficului de marfă de tranzit
◘ asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeSam 14 Oct 2017, 20:16

modernizarea include si electrificarea liniei?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeSam 14 Oct 2017, 21:34

Aici e vorba de un pod nou, sau de podul facut de Ceausescu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeSam 14 Oct 2017, 22:33

Studiul de fezabilitate va determina asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeSam 14 Oct 2017, 22:45

Sa vedem ce va reusi si nenea stroe, ca de cuc ne-am cam convins!
Marirea vitezei? Pai un fir e irecuperabil. Alt traseu? Hm. Electrificare? Hm. Alt pod? Hm. Poate doar daca se apuca de el incepand de maine si poate printr-o alta maine din 2029 sa fie gata.
Alt studiu? Al catelea? L-a ajuns la numar pe cel al viitoarei autostrazi Pitesti-Sibiu?
La anul iar sunt alegeri electorale? Ca prea-mi miroase a gargara. Bai eu pana nu vad lucrul gata nu mai cred in nimic. Faptele sa vorbeasca, nu vorbele!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeDum 15 Oct 2017, 00:26

In prima faza daca termina podul inceput de Ceausescu e bine, e chiar o minune sa se intample asa ceva, apoi un fir e in aer in multe locuri si pe celalalt e cu 5 pentru pericol de surpare/alunecare, daca baga GM cu vagoane o ia la vale totul deci trebuie bani si rabdare pana se va face aceasta linie la cum era prin anii '90. eu zic inca 10 ani clar.

_________________
595423Revista presei - Pagina 13 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 13 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeDum 15 Oct 2017, 01:01

Studiile de fezabilitate sunt valabile doi ani şi se mai pot reactualiza apoi pentru a fi valabile încă doi ani. Ăsta e standardul cu care lucrează Comisia Europeană, deci dacă se doreşte obţinerea de fonduri europene, e musai să fie studiul corespunzător.

Şi eu sper la soluţia cu podul nou (desigur, cu consolidarea corespunzătoare a structurii existente), numai că asta implică mai multe modificări, inclusiv desfiinţarea staţiei Grădiştea şi exproprieri, conform proiectului vechi.
Altă soluţie ar fi o rampă de la podul nou până la staţia Grădiştea, doar că aici probabil ar ieşi nişte declivităţi care ar limita serios traficul de marfă.
A treia soluţie pe care ar trebui să o ia în calcul consultantul e realizarea unui pod aproximativ pe locul celui distrus, ţinând cont că e puţin probabil să se realizeze Canalul Dunăre-Bucureşti în perioada de amortizare a podului. Ar fi cel mai simplu şi cel mai rapid aşa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeDum 15 Oct 2017, 19:37

http://www.dezvaluiri.ro/politic/512176-deputatul-george-siscu-companiile-feroviare-sunt-condamnate-la-prabusire
Suntem in pragul colapsului in schimb ne ascundem dupa deget in spatele unor aberatii marca Bruxelles!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeDum 15 Oct 2017, 23:59

Doar pe titlul ,,Întreţinerea şi reparaţia infrastructurii feroviare" s-a alocat anul acesta 900.000 mii lei. Asta pe lângă alte titluri bugetare. Dar domnul parlamentar nu ştie cât durează o licitaţie şi cum se contestă licitaţiile la noi (e sport naţional cotestatul licitaţiilor). Pentru proiectele aprobate la finanţare prin CEF au început deja procedurile de atribuire.

Dl. parlamentar nu ştie nici că licitaţiile peste o anumită valoare trebuie publicate în Jurnalul Oficial al UE cu suficient timp înainte (pentru ce vrea ARF, termenul e undeva între 6 şi 12 luni înaintea datei licitaţiei, dar întâi trebuie finalizat caietul de sarcini, care nu se poate face peste noapte).

Cu ocazia asta mai aflăm încă o dată, dacă mai era nevoie, că politica e o femeie de moravuri uşoare (să nu zic altfel), iar opoziţia, în mare parte, e contra doar ca să fie contra, fără să vină cu vreo propunere fezabilă. Dar, într-o epocă a fake news-ului, unii îl vor crede pe dl. Şişcu, la fel cum anul trecut unii l-au crezut şi votat pe dl. Dragnea, al cărui partid a ştiut să mintă mai bine decât cel al d-lui. Şişcu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 17 Oct 2017, 10:42

http://observator.tv/social/nea-vasile-de-la-botosani-are-90-de-ani-si-a-inselat-cfrul-cu-o-suma-astronomica-batranul-a-recunoscut-totul-dar-spune-ca-facuto-pentru-ca-nui-ajunge-pensia-228182.html
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 17 Oct 2017, 14:13

Dar unde este prejudiciul? daca aia au platit la mos, mosul avea bilete de veterani de razboi pe care le deconteaza cineva.Dupa parerea mea CFR nu a iesit in paguba.


pe de alta parte am ajuns pe saitul local bihon unde am gasit alt subiect care se scoate la interval uneori. RO -LA.

http://www.bihon.ro/unda-verde-pentru-programul-ro-la/1916571

apoi am aflat ca pina la urma CFR a dat in chirie terenul de la gara ca sa treaca un drum expres pe acolo.

http://www.bihon.ro/rezolvare-la-drumul-expres-taxa-lunara-de-peste-16-000-lei/1879562

dupa care oradenii s-au apucat de lucru

http://www.bihon.ro/drumul-expres-santier-printre-sine/1916082
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 17 Oct 2017, 15:00

,,Drumul expres" e doar o stradă cu o bandă pe sens. Problema terenului e alta: e în zona de siguranţă a căii ferate şi nu ai cum să îl scoţi din ea.
Ca să îl muţi de la CFR trebuie să îl scoţi din contractul de concesiune, să îl treci din domeniul public al statului şi concesiunea CFR în domeniul public şi administrarea CL Oradea prin lege. Ştim cu toţii cum se votează legile în Parlament, aşa că s-a ales soluţia cea mai simplă - închirierea. Probabil în câţiva ani se va veni cu un proiect de lege pe tema asta. Dar terenul tot va fi în zona de siguranţă atât timp cât va exista cale ferată în zonă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 17 Oct 2017, 16:36

Adrian78 a scris:
http://observator.tv/social/nea-vasile-de-la-botosani-are-90-de-ani-si-a-inselat-cfrul-cu-o-suma-astronomica-batranul-a-recunoscut-totul-dar-spune-ca-facuto-pentru-ca-nui-ajunge-pensia-228182.html
Acum ceva ani era plin de astfel de persoane in gara de nord si abordau fest calatorii la casele de bilete.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: