Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 04 Mai 2021, 22:00
Eu n-am zis ca e rar ... cel putin pentru 2021, de cand tot circula acest marfar Brazi - Caineni. Daca vedeti filmari rear view tot din 2021 (cateva postari mai sus / links) acest marfar GFR e chiar prezent. In alti ani a cam fost pauza de marfa, deci raportat pentru alti ani, e ceva mai rar. In rest, pot sa zic doar ca sunt placut surprins ca se fac tot mai multe lucrari la infrastructura. Nu lucrari prea impresionante, dar interesant e ca CFR Infrastructura a inviat din morti ca sa mai repare cate ceva.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 04 Mai 2021, 23:01
Mda cam multe proiecte nu stiu de unde o sa vina atata finantare.. Si tot de azi.. https://economedia.ro/statul-face-primul-pas-pentru-reabilitarea-si-electrificarea-liniei-de-tren-craiova-calafat-la-peste-7-ani-de-la-deschiderea-podului-peste-dunare.html#.YJGn271DNkx
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 22 Aug 2021, 11:09
Salut. Km 355+100 a fost gara inainte? ma uit acum la un clip pe youtube si clar a fost si a doua linie. inca mai este o parte din ea si in prezent. dar nu toata. are si cladire. si cabina de acar... eu nu imi aduc aminte sa fi fost o gara aici.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 22 Aug 2021, 13:15
Acolo era H. Valea Fratelui. A disparut odata cu statia Raul Vadului... Nu ne mai trebuie puncte de sectionare in linie curenta, traficul de marfa s-a dus...
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 22 Aug 2021, 13:53
Foarte rau se circula intre Podu Olt si Caineni. Chiar asa de groaznica e linia? sau sunt restrictii din alte motive?
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
Doua treceri la nivel de cale ferata situate intre Piatra Olt si Arcesti vor fi modernizate. Este vorba de trecerile de cale ferata situate in dreptul localitatilor Izvoru, respectiv Gradistea. https://transparenta.infofer.ro/modernizare_tn/ Si inca o trecere situata intre Babeni si Govora, va fi modernizata
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 08 Feb 2022, 20:05
S-a reînființat revizia de vagoane Piatra Olt? Vineri am văzut undeva pe la Ionesti un regio și unul dintre vagoane avea trecută stația de domiciliu Piatra Olt! Nu am reținut seria, eram la volan!
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
Nu doar alea doua linii ramase erau folosite in ultimii ani oricum? Restul de linii ca majoritatea Hm-urilor in Romania. O linie abatuta pentru linii simple si poate doua linii abatute pentru linie dubla, iar restul dezafectate. E chiar generos in vremurile astea sa vezi functionale mai multe linii abatute, mai ales pe sectii cu trafic mai scazut si in Hm-urile aferente unor mici localitati, nu gari importante. Poate numai pe "coridor" unde s-a modernizat in ultimii ani mai vedeti statii cu toate liniile intregi si nici alea folosite integral.
Poza cu rol ilustrativ din august 2020:
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4275 Data de inscriere : 07/10/2013
se pare ca azi a trecut primul tren pe podul peste expres , intre piatra olt si dragasni,o portiune de vreo 2-300 m de terasament si pod nou, intre piatra olt si ganeasa hc
Care sunt punctele critice unde ar trebui neaparat intervenit pentru schimbare sina sau traverse podete ce trebuiesc consolidate sau inlocuite sau interventie cu utilaje? Care sunt problemele (daca sunt) in zona Calina - Dragasani - Zlatarei? Doua intrebari separate Multumesc.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Trenul cu sare circulă din nou pe calea ferată din Ocnele Mari!
Calea ferată care leagă salina Ocnele Mari de gara din Râureni n-a mai fost folosită de peste 7 ani de zile. Livrarea sării extrasă din ocne are nevoie de mijloace suplimentare de transport. De astăzi se reiau cursele garniturilor de tren care traversează sudul localității noastre.
Este important să știm că în zona intersecției străzii Pinilor cu strada Morilor și cu strada Ghioceilor, a intersecției străzii Cărpiniș cu strada Pinilor și a intersecției străzii Gânjulești cu strada Pinilor este nevoie de atenție sporită din partea celor care se deplasează pe jos sau cu mijloace proprii de transport. Contez pe respectarea regulilor de traversare a căii ferate și pe sporirea atenției tuturor, pentru evitarea oricărui accident posibil. (Remus SASU, primar)
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 12:53
O rută care a rămas la fel prin frumusețe, dar o duce tot mai rău dpdv infrastructură. Am filmat puțin din R2064, nu tot drumul. Destule restricții și limitări ar fi de tratat. Cea mai înceată porțiune tot de la Turnu Roșu la Râu Vadului (30 km/h). Sau tunelul de la Cozia Hm cu 10 km/h. În rest, trenurile n-au un grad de ocupare rău. Nici Regio-ul acesta, nici Săgețile. Vagoanele 20-54 însă se apropie de finalul vieții. Bagă căldură din părți mai toate. Ca fapt divers, am continuat apoi spre Piatra Olt cu noul tren de Păușa și a mers foarte bine. Nu se compară cu ce era înainte. E foarte bună manevra chiar dacă unii n-ați înțeles-o și vă tot plângeți că nu e tren direct. Grosul n-a fost oricum pentru stațiunea Căciulata la acel tren. Însă faptul că se utilizează automotor de la depoul Sibiu face toată diferența. Sunt automotoare mai ok la interior, funcționează mai bine, nu întârzie (lucru ce îl făcea infam acest tren mai înainte). Sunt apte și de 120 km/h pe unde se permite pe 201. Și nu în ultimul rând tariful de R-E la toate Săgețile pe 201. În schimb legătura de la Piatra Olt spre Pitești, ferească! Am stat defecți 3 ore la Stolnici până a venit un DA să ne recupereze Săgeata până la Pitești.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 17:43
In 20-54 faci sauna daca merge IT care pe rutele astea ori nu merge instalatia INDA de la locomotiva ori mecanicul uita intentionat sa o bage sau se aplica replica e defecta instalatia de incalzire..